Guest sum Posted January 9, 2018 Posted January 9, 2018 Ik krijg na 21 jaar over twee weken een prothesewissel, ik wil graag een volle d-cup. Nu weet ik niet hoeveel cc er nu in zit! PC heeft 375, 425 en 450cc besteld hp Mentor. Heeft iemand enig idee met hoeveel cc de gewenste cupmaat bereik, dit omdat ze nou onder de spier geplaatst worden. Ik wil ook niet dat ze te groot worden maar wel mooi vol. Had voor mijn eerste borstvergroting een 75b, 1.64 m en 57 kgs.
BV_JM Posted January 15, 2018 Posted January 15, 2018 Ik ben 1.65 en weeg ook 57 kilo. Ik ben 3 weken PO en had een borstvergroting met 450cc van Mentor. Voor mijn borstvergroting had ik een 70B/C, en ik ben deze week een BH gaan passen op aanraden van mijn PC en ik kwam uit op een 70G, maar dit lijkt helemaal niet zo groot te zijn. Echter komt dit doordat ik een smalle maat heb waardoor de cupmaat al snel groter wordt. Ik hoop dat je hier iets aan hebt. X
Bobbie88 Posted January 15, 2018 Posted January 15, 2018 Ik ben van 80b met 410 cc naar een 75e gegaan. Altijd verkeerde omtrek gedragen volgens mij. Ben wel pas 4 weken po dus kan nog wat veranderen. Ben 1.70 en 65 kg.
Guest sum Posted January 17, 2018 Posted January 17, 2018 Dank je wel voor jullie reactie. Het begint nu spannend te worden a.s. maandag wordt ik geopereerd door Harm Hawinkels, ben benieuwd wat het gaat worden... 375,425 of 450 cc! Ik probeer foto's te vinden met dit aantal cc's maar dat lukt me helaas niet!
BV_JM Posted January 17, 2018 Posted January 17, 2018 22 minuten geleden zei sum: Dank je wel voor jullie reactie. Het begint nu spannend te worden a.s. maandag wordt ik geopereerd door Harm Hawinkels, ben benieuwd wat het gaat worden... 375,425 of 450 cc! Ik probeer foto's te vinden met dit aantal cc's maar dat lukt me helaas niet! Mijn foto's staan openbaar. Als je wil kun je die bekijken. xx
Ank Posted January 17, 2018 Posted January 17, 2018 39 minuten geleden zei sum: Dank je wel voor jullie reactie. Het begint nu spannend te worden a.s. maandag wordt ik geopereerd door Harm Hawinkels, ben benieuwd wat het gaat worden... 375,425 of 450 cc! Ik probeer foto's te vinden met dit aantal cc's maar dat lukt me helaas niet! Heb je iets aan deze link http://www.royalbeautyclinic.be/ingrepen/borstingrep/borstvergrotin/voor-en-na-fotos.html xx Ank
Guest sum Posted January 22, 2018 Posted January 22, 2018 Heb vandaag een prothesewissel gehad en ben helemaal niet tevreden, vind ze te klein en ben de bolling boven aan mijn borsten kwiit. Wel staan ze nou dichter bij elkaar. Had eerst 300 cc eurosilconen hp op de spier, nu 450 cc mentor achter de spier plus profile. Gaat de vorm en grote nog veranderen, of blijft dit zo? Ben ook de bolling boven op mijn borst kwijt wat ik mooi vond.....
Wens2017 Posted January 22, 2018 Posted January 22, 2018 Ik vermoed dat je helaas echt nog minimaal 8 weken geduld moet hebben... achter de spier/dual plane heeft even nodig om mooier te worden... je bent van high profile naar plus profile gegaan, weet je wat het verschil in projectie is in cm? Ik heb geen idee van het verschil tussen de merken en projecties die hebt en hebt gehad maar dat kun je best even googlen natuurlijk.... maar voor je iets over het eindresultaat kunt zeggen moet je echt nog wat weken wachten....
Guest sum Posted January 22, 2018 Posted January 22, 2018 Ik zal het even na gaan kijken wat betreft die projectie, thanx voor de tip! Maar ik moet dus nog even geduld hebben, dit geeft me wel weer hoop want ben er nou echt niet blij mee.
Desert-Rose Posted January 22, 2018 Posted January 22, 2018 @sum hoi hoi en gefeliciteerd met je nw boobs. Ik heb even je topics samengevoegd, de titel aangepast en topic verhuisd naar operatie verslagen borstprothesewissel, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates en eventueel je verslag neerzetten, en heb je alles netjes bij elkaar staan. Wat hierboven al gezegd word, meis, je bent vandaag geholpen, daar kun je echt nog niets van zeggen, de komende weken gaan je borsten nog zo enorm veranderen, dus echt het enige is nu, eerst goed gaan herstellen, en iedere week een foto maken, zo kun je de verandering goed bij gaan houden. De protheses en je eigen borstweefsel moeten hun eigen plekje gaan vinden, maar dit heeft tijd nodig en een hoop geduld. Welke locatie bent je geholpen, dan zet ik dat nog even in de titel. Doe lekker rustig aan, goed drinken en je pijnstillers op tijd nemen. Ik wens je een goed herstel. x
Guest sum Posted January 22, 2018 Posted January 22, 2018 Dank je wel. En de kliniek waar ik ben geholpen is Quole in Waalre.
divatjeontour Posted January 24, 2018 Posted January 24, 2018 Wat vervelend dat je nog ontevreden bent... Ik ga binnenkort ook op consult bij dr. Hawinkels. Denk je dat dit komt door zijn handelen of door de keuze van je prothesen dat je dit zo ontevreden ervaart?
Guest sum Posted January 24, 2018 Posted January 24, 2018 hoi divatjeontour, heb net foto's van iemand gekregen in een soortgelijke situatie en bij haar wordt het ook steeds mooier. Dus heb er weer vertrouwen in.
Noelle2612 Posted April 2, 2018 Posted April 2, 2018 Hoi sum, Ik las bovenstaande en was benieuwd of je nu meer trevreden bent over de groote van je wissel. Ik ga van 320 druppel achter de spier naar 495cc high profile dp gezet. Ook bij dr hawinkel. Heb super gevoel bij deze pc. Hele fijne man en mijn 2 nichtjes zijn vorig jaar door hem geholpen en ziet er hardstikke mooi uit. Hun wilde perse geen grote boobs ( hebbe 300cc rond en 225cc druppel gehad) maar ik wil dus echt wel n stuk groter worden dan ze nu zijn Hoor graag je ervaring Liefs noelle xx
Babbelbetje Posted October 10, 2021 Posted October 10, 2021 Op 22-1-2018 om 21:11, Gast sum zei: Heb vandaag een prothesewissel gehad en ben helemaal niet tevreden, vind ze te klein en ben de bolling boven aan mijn borsten kwiit. Wel staan ze nou dichter bij elkaar. Had eerst 300 cc eurosilconen hp op de spier, nu 450 cc mentor achter de spier plus profile. Gaat de vorm en grote nog veranderen, of blijft dit zo? Ben ook de bolling boven op mijn borst kwijt wat ik mooi vond..... Door wie ben je geholpen?
Recommended Posts