Ga naar inhoud

BV en reanimatie


Aanbevolen berichten

Had gisteren een reanimatie opfris cursus en toen begon ik te denken?

Met de trend tegenwoordig groter en groter, en ook grote diameter (zie vaak echt tegen elkaar zittende borsten).

Wat met een reanimatie? Als jullie liggen is er dan een mogelijkheid om de handpalm ertussen te krijgen.

Want soms zie ik borsten in het album die staand al tegen elkaar plakken, en dan verberg je het gebied dat je echt nodig hebt om te reanimeren.

Was me aan het vervelen dus dan begin je aan zo een dingen te denken hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja gewoon reanimeren meid. Het is belangrijker dat de persoon tot leven komt hahahah dan dat je niks doet. Die borsten kunnen ze na de reanimatie wel weer bekijken. Het is maar van wat je belangrijker vind he. Ik kijk er niet naar als ik dat zou moeten doen of dat ze protheses hebben of niet. Ik heb namelijk ook ehbo en reanimeren en aed. Ik doe het gewoon als het nodig is. Als je niks doet en ze sterven kunnen ze ook niet meer genieten van hun borsten. Dus ja gewoon doen zou ik zeggen.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee er is geen andere plek om te reanimeren. Heel vervelend voor de persoon die daar dan ligt maar ik druk dan door de borsten heen. Ze kunnen je niet vertellen he dat ze protheses hebben en jij kan dat dan niet weten. Ik kijk dan echt niet hoe dat de borsten zitten of zijn ik begin er gewoon aan. Anders ben ik bang dat je nog de Dela moet bellen hhmm en dat is dan ook niet best he.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das is dan weer het voordeel van hangtieten, die flap je gewoon naar boven, hop over je schouders!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Vlinder das een hele goeie. Daar kunnen we ons wel op uitleven hahahaha met het reanimeren. Die borsten opzij duwen en je kunt gewoon reanimeren hoor. Geen enkel probleem. Anders moeten de chirurgen ons toch maar eens gaan waarschuwen dat als er wat aan de hand is met ons we niet gereanimeert kunnen worden. Dus kortom als we een bv willen en er is wat aan de hand gaan we gewoon dood. Omdat reanimatie niet meer kan na een bv. Krijgt de uitvaartbranche het wel super druk he de komende jaren. Hahahhahaha ik ga denk ik vast solliciteren daar hahahahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zelf ook reanimaties gedaan...(geen leuke klus....zwaar, vermoeiend en soms alleen voor de show..... en als het lukt TOP!)

Tijdens de AID cursus...heb ik gevraagd hoe dit geplaatst kan worden.

Er werden zoveel grappen gemaakt...dat ik dacht deze vraag kan er ook nog wel bij..hihihi

De vrouw die de les gaf, vertelde dat de AID bij reanimatie...dan anders aangesloten moet worden.

Eigenlijk net zoals ze dat bij kinderen doen.

Een naast de borst en een op de rug.... ( ipv allebij aan de voorzijde)

Tja, het reanimeren zelf word moeilijker....

maar..zoals je op de foto ziet...het kant wel. Je plaatst dan je handen niet, vanaf je midden geleultje niet twee vinders ernaast, ( op je borst dus) Maar erop.

Lastig...maar kan wel....aldus de mevrouw van de curcus....

Ik was zelf bang dat de inplantaten reactie op de AID zouden geven...

Tja,..dat gaat wel gebeuren...mogelijk dat ze misschien scheuren, ect...maar goed..lekker belangrijk...als je het dan maar haalt toch...

Liefs Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.