Ga naar inhoud

Pien18 : 3 april 2018 : Dr. Melenhorst : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Heee allemaal,

 

Ik ben Nadine en ik ben 18 jaar oud. Zelf ga ik pas over 3 maanden ong onder het mes maar ben me nu al goed aan het inlezen. In het dagelijks leven ben ik bakker van beroep. Ik ben er dus al op voorbereid dat dat na de ingreep een tijd niet gaat. Al vanaf mijn 14 zijn mijn borsten achter gebleven qua groei. En nu is het tijd dat ik er iets aan ga doen. Zelf ben ik 1,70 en weeg ik 60 kg. Ik ga waarschijnlijk naar bergman clinic in Velp bij dr Wynand Melenhorst. Heeft iemand hier ervaring mee kan er namelijk weinig over vinden op dit blog. Alvast ontzettend bedankt !

 

alvast bedankt voor reacties! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Welkom en gaaf dat je voor een BV gaat, je kan hier een hoop ervaringen uitwisselen en vragen stellen met allemaal lotgenoten. Ik vond en vind dat nog steeds super fijn en heb erg veel aan dit forum.

 

Zelf ben ik afgelopen maandag geopereerd in de Bergman kliniek in Bilthoven door Dr Anneke van Engeland en ben daar meer dan tevreden over. Ik heb 290 CC MX anatomische protheses gekregen dual plane geplaatst.

Ik kwam zelf van platter dan plat, ben 1.79 en 56 kilo. Ik hoop voor het zicht uit te gaan komen op een C cup maar dat is nog afwachten.

 

Weet je hoeveel CC jij gaat krijgen ?  En welke vorm ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

 

ja dit forum is inderdaad echt top! Ik krijg de Natrelle druppelvormig 295 ccMF weet je toevallig wat MF betekend? Ik hoop uit te komen op een c qua aanzicht en een c of d qua cupmaat. Zelf ben ik ook enorm plat Groter gaat er bij mij echt niet in zij de pc.

spannend nog ongeveer 2 weken !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Pien18:

Hoihoi,