Ga naar inhoud

Pien18 : 3 april 2018 : Dr. Melenhorst : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Heee allemaal,

 

Ik ben Nadine en ik ben 18 jaar oud. Zelf ga ik pas over 3 maanden ong onder het mes maar ben me nu al goed aan het inlezen. In het dagelijks leven ben ik bakker van beroep. Ik ben er dus al op voorbereid dat dat na de ingreep een tijd niet gaat. Al vanaf mijn 14 zijn mijn borsten achter gebleven qua groei. En nu is het tijd dat ik er iets aan ga doen. Zelf ben ik 1,70 en weeg ik 60 kg. Ik ga waarschijnlijk naar bergman clinic in Velp bij dr Wynand Melenhorst. Heeft iemand hier ervaring mee kan er namelijk weinig over vinden op dit blog. Alvast ontzettend bedankt !

 

alvast bedankt voor reacties! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Welkom en gaaf dat je voor een BV gaat, je kan hier een hoop ervaringen uitwisselen en vragen stellen met allemaal lotgenoten. Ik vond en vind dat nog steeds super fijn en heb erg veel aan dit forum.

 

Zelf ben ik afgelopen maandag geopereerd in de Bergman kliniek in Bilthoven door Dr Anneke van Engeland en ben daar meer dan tevreden over. Ik heb 290 CC MX anatomische protheses gekregen dual plane geplaatst.

Ik kwam zelf van platter dan plat, ben 1.79 en 56 kilo. Ik hoop voor het zicht uit te gaan komen op een C cup maar dat is nog afwachten.

 

Weet je hoeveel CC jij gaat krijgen ?  En welke vorm ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

 

ja dit forum is inderdaad echt top! Ik krijg de Natrelle druppelvormig 295 ccMF weet je toevallig wat MF betekend? Ik hoop uit te komen op een c qua aanzicht en een c of d qua cupmaat. Zelf ben ik ook enorm plat Groter gaat er bij mij echt niet in zij de pc.

spannend nog ongeveer 2 weken !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Pien18:

Hoihoi,

 

ja dit forum is inderdaad echt top! Ik krijg de Natrelle druppelvormig 295 ccMF weet je toevallig wat MF betekend? Ik hoop uit te komen op een c qua aanzicht en een c of d qua cupmaat. Zelf ben ik ook enorm plat Groter gaat er bij mij echt niet in zij de pc.

spannend nog ongeveer 2 weken !

 

www.simplybreastimplants.com/breast_implant_sizes/natrelle_breast_implants_ca_eu.html

 

Dit is de site waar je alle natrelle protheses kan vinden incl alle maten.

Ik heb bijv de MX wat extra full is en meer projectie naar voren heeft dan bijvoorbeeld de MF welke full is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Pien18:

Oh super dankjewel hoe gaat jou herstel tevreden ? 

!

 

Ja meer dan dat zelfs. Heb vanaf het begin af aan nauwelijks tot geen pijn en slik ook al sinds gisteren geen pijnstillers meer.

Woensdag ging ik voor het eerst douchen bijv en dacht dat dat moeizaam zou gaan maar heb alles zelfstandig kunnen doen van A t/m Z dus mij hoor je zeker niet klagen met hoe het gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 16/3/2018 om 19:37 zei Pien18:

Hoihoi,

 

ja dit forum is inderdaad echt top! Ik krijg de Natrelle druppelvormig 295 ccMF weet je toevallig wat MF betekend? Ik hoop uit te komen op een c qua aanzicht en een c of d qua cupmaat. Zelf ben ik ook enorm plat Groter gaat er bij mij echt niet in zij de pc.

spannend nog ongeveer 2 weken !

 

Hi Pien

alles ok? Wilde eens horen hoe jouw herstel gaat en of je tevreden bent met de grootte?? Ik zou over paar weekjes 300cc krijgen anatomisch (dus gelijk aan je 295 toch..??) maar ben ook bang dat het niet té groot gaat zijn (kom ook van platplat:( )

wil echt datet natuurlijk blijft....

dankje alvast... grtjsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Linaxxx:

Hi Pien

alles ok? Wilde eens horen hoe jouw herstel gaat en of je tevreden bent met de grootte?? Ik zou over paar weekjes 300cc krijgen anatomisch (dus gelijk aan je 295 toch..??) maar ben ook bang dat het niet té groot gaat zijn (kom ook van platplat:( )

wil echt datet natuurlijk blijft....

dankje alvast... grtjsss

Hi Lina,

 

ik ben zeer tevreden met wat ik heb gekregen en echt groter had bij mij ook niet gekunnen omdat ik zo plat was. Omdat ik een normaal aantal cc heb is het resultaat echt heel natuurlijk ! 

Succes met kiezen en je operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Pien18:

Hi Lina,

 

ik ben zeer tevreden met wat ik heb gekregen en echt groter had bij mij ook niet gekunnen omdat ik zo plat was. Omdat ik een normaal aantal cc heb is het resultaat echt heel natuurlijk ! 

Succes met kiezen en je operatie.

Hi Pien

dank vr je antwrd:)

je had toch ook de anatomische he?

hoe is je herstel? Heb je veel last?

ik denk dat we heel erg op elk lijken

daar ik ook heel plat ben:( 

dus 295 is toch zogoed zelfde als 300he?? #twijfelsss:/

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste 5 dagen had ik erg veel last, en pijn met ademen, omdat alles zo straks stond. Vanaf de 5 dag ging het steeds beter en heb nu geen pijn meer maar wel zie ik dat het nog steeds erg strak staat en dag ze echt nog moeten indalen. 295cc is zo goed als hetzelfde als 300 cc. Waneer krijg je de operatie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.