Ga naar inhoud

Faceland of Bauland kliniek


Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

 

Weet iemand het verschil tussen Faceland en Bauland kliniek? Ik zie dat bij beide Dr. Bauland en Dr. Fresow werken en dat de locatie ook allebei in Mill zit. Ik zie wel dat Faceland meerdere locaties heeft. Maar verder zie ik als enige verschil de prijs. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jessie1995

Als je via faceland gaat moet je op consult in Utrecht en word je geopereerd in Mill 

 

is snap het ook nie helemaal maar via faceland betaal ik 2250 en word ik door fresow geopereerd terwijl als ik via bauland kliniek zelf wil gaan en door fresow geopereerd wil worden betaal ik 3800 volgensmij 

 

Hahaha

heb dus echt geen idee maar ik zou via faceland gaan als ik jou was 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt op consult gaan in Utrecht of Schiphol. En de operatie vindt altijd plaats in Mill in het Bauland kliniek. Deze twee klinieken werken dus samen. Ik ben zelf ook via Faceland geopereerd en erg tevreden. Ik zou niet weten waarom er een prijsverschil is, maar ik kan je wel vertellen dat ik erg tevreden ben met Faceland en het resultaat :) @sophi

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, sophi said:

Fijn om te horen @Mee. Mag ik vragen wat jij hebt gekozen qua protheses?

Ik heb ronde protheses 335cc dual plane. Ik wilde ook wat vulling bovenin en dat kon ik het beste met de ronde protheses bereiken. Deze vallen in een druppelvorm als je staat, het zijn dus niet van die neppe ballen aan je lijf. Weet jij al wat je wilt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jessie1995

Ik zou voor dat verschil ook via faceland gaan Haha je word toch in de zelfde kliniek geopereerd :)

 

Ik word 20 februari geopereerd 400cc ronde dualplane ben zoooo zenuwachtig 

 

heb je fotos mee? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jessie1995 ooeh spannend! Ja kan ik me goed voorstellen! Nou de vorige keer wilde ik fotos laten zien bij andere pc en die wilde dat niet zien want hij zei dat dat geen zin had omdat het toch anders uitvalt bij iedereen. Dat snap ik ook wel, maar vond wel beetje vervelend omdat ik daarmee wilde laten zien wat ik graag zou willen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jessie1995
18 minuten geleden zei sophi:

@Jessie1995 ooeh spannend! Ja kan ik me goed voorstellen! Nou de vorige keer wilde ik fotos laten zien bij andere pc en die wilde dat niet zien want hij zei dat dat geen zin had omdat het toch anders uitvalt bij iedereen. Dat snap ik ook wel, maar vond wel beetje vervelend omdat ik daarmee wilde laten zien wat ik graag zou willen. 

Hahaha ik ben door quelly geholpen in Utrecht en tijdens consult vroeg ze juist om fotos <_< toen had ik nog nie echt een maar heb nu veel fotos verzameld wat ik wil dn laat deze donderdag zien aan de dr die me gaat opereren volgende maand zodat het echt iets word wat ik mooi vind

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via bauland krijg je gewoon meer nazorg, das bij faceland maar 1 x na 6 weken, als alles goed gaat is dat ook voldoende, je mag uiteraard vaker komen daar doen ze niet moeilijk over als er iets is maar t is niet standaard. beide artsen die je noemt zijn echt hele fijne artsen die goed in hun vak zijn, betrokken, vriendelijk in contact. Succes met kiezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, Jessie1995 said:

Hahaha ik ben door quelly geholpen in Utrecht en tijdens consult vroeg ze juist om fotos <_< toen had ik nog nie echt een maar heb nu veel fotos verzameld wat ik wil dn laat deze donderdag zien aan de dr die me gaat opereren volgende maand zodat het echt iets word wat ik mooi vind

@Jessie1995 de eerste keer ben ik ook bij die Quelly geweest en ze wilde helemaal geen foto's zien bij mij:rolleyes: tweede keer maar naar een andere consulente gegaan 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girlz,

 

Ik ga as maandag de 29e via faceland naar dr fresow in bauland.

Eerste consult met Quelly, advies 360 demi motiva rond.....enorme twijfel dag later over demi of full. bang dat t tegen zou vallen en bang voor te weinig volume bovenin. Quelly gemaild hierover, ik had haar geen wensfoto laten zien dus deze meegestuurd in mail. Haar reactie is bij demi 360 blijven. 

 

16 januari kennismaking gehad met pc en meteen twijfel uitgesproken én foto laten zien....binnen 2 sec zei hij ow dan krijg je 400 cc full! Hoppa dát dacht ik dus al....twijfel weg en ik kan niet wachten op maandag jeeeeeeeeeeeej

 

Hopelijk heb je iets aan me bericht meissie. Succes en keep us updated xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jessie1995
1 uur geleden zei Elisa85:

Hey girlz,

 

Ik ga as maandag de 29e via faceland naar dr fresow in bauland.

Eerste consult met Quelly, advies 360 demi motiva rond.....enorme twijfel dag later over demi of full. bang dat t tegen zou vallen en bang voor te weinig volume bovenin. Quelly gemaild hierover, ik had haar geen wensfoto laten zien dus deze meegestuurd in mail. Haar reactie is bij demi 360 blijven. 

 

16 januari kennismaking gehad met pc en meteen twijfel uitgesproken én foto laten zien....binnen 2 sec zei hij ow dan krijg je 400 cc full! Hoppa dát dacht ik dus al....twijfel weg en ik kan niet wachten op maandag jeeeeeeeeeeeej

 

Hopelijk heb je iets aan me bericht meissie. Succes en keep us updated xx

Ik ga ook voor de 400 full HHah word spannend!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.