Ga naar inhoud

Fna88 : 4 april 2018 : Dr. Hawinkels : Quole


Gast Fna88

Aanbevolen berichten

Vandaag 8 weken po en ze zijn al zoveel zachter geworden! Vanaf deze week ga ik weer 3x in de week sporten. Slapen vind ik niet zo fijn nog. Lang leven het voedingskussen. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan al een kuiltje maken :43:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waaaaauw mooi hey!! Die gaan goed he? Voel je je ook goed? Fijn,he... dat ze zachter worden.... kreeg pas geleden ook de opmerking van mn love. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa gaat zeker goed haha. Alleen heb wel t idee dat rechts iets meer uit steekt of hoe zeg je dat.. naja maakt ook niet uit. Is maar minimaal en misschien haalt links m nog in :P

Heb helaas geen partner, wel een scharrel gehad en die heeft t hele proces mee gekregen. Maar we hebben ff afstand van elkaar genomen volgens mij heeft hij ze voor t laatst gevoelt bij 5.5 week po. Kreeg wel complimenten maar toen waren ze nog niet zo zacht. Ik voel me wel echt zoveel meer zeker als ik naakt ben nu. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Linda:

Wat mooi!  En wat fijn dat ze zachter zijn geworden. Ik kan ook niet wachten tot ze weer lekker zacht zijn. Ben nu 8 dagen po dus ik moet nog even geduld hebben. 

 

Tijd vliegt! Bij mij na 3 weken ging het als een speer. Succes, goed herstellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-5-2018 om 12:13 zei Fna88:

Jaa gaat zeker goed haha. Alleen heb wel t idee dat rechts iets meer uit steekt of hoe zeg je dat.. naja maakt ook niet uit. Is maar minimaal en misschien haalt links m nog in :P

Heb helaas geen partner, wel een scharrel gehad en die heeft t hele proces mee gekregen. Maar we hebben ff afstand van elkaar genomen volgens mij heeft hij ze voor t laatst gevoelt bij 5.5 week po. Kreeg wel complimenten maar toen waren ze nog niet zo zacht. Ik voel me wel echt zoveel meer zeker als ik naakt ben nu. 

oh das jammer...  bij mij zijn ze superzacht geworden. Voel ze zelfs meedeinen als ik snel loop.... hihihi... Ben weer ah aftellen zodat ik mn bovenlichaam mag trainen. Mocht pas vanaf 3 maanden. Dus daar hou ik me braaf aan... maar begint een beetje uit proporties te raken. Mijn benen zijn door 3x per week benen trainen snoeihard gegroeid. Mn bovenlichaam ziet er niet uit:blink: hahaha...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-6-2018 om 18:17 zei Fna88:

Ze zijn vannacht wederom goed gekeurd hahahaha :P

Misschien iets minder been trainen dan? 3 maanden is wel lang zeg

Kijk!! Mooi ook weer goedgekeurd hahaha.... 

 

Vind benen trainen heerlijk... en wil ze juist gespierder! Dus op zich niet zo heel erg alleen dat het bovenlichaam n beetje ielig blijft hahaha... ja  nog 2 weken dan mogen we rustig bovenlichaam opbouwen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

11 weken en 2 dagen po!

Het begint steeds meer eigen te worden en ik zit daardoor al minder op dit forum. Ik vergeet ook steeds fotos te maken.. Voor mijn gevoel staat het proces ook een beetje stil.

 

Ik vind op mijn buik liggen nog niet fijn en slaap nog altijd met voedingskussen. Mijn linkerborst loopt achter. Staat meer naar buiten en het litteken zit nog niet mooi in de plooi. Ergens maakt me dat onzeker maar 11 weken is eigenlijk niet zo lang dus ik blijf goede hoop houden. Je kunt het goed zien op mn litteken fotos. Verder ben ik wel blij met mn boobies. Achteraf gezien ben ik er goed doorheen gefietst.

Ik sport nu 3x in de week maar bijv. opdrukken doe ik niet meer. Dat voelt echt naar. Ik geef dat even meer tijd. Stap voor stap komt het vast weer goed :-)

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Fna88:

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 ziet er echt al heel mooi uit hoor ! 

snap wel wat je bedoelt met nog niet in de plooi..  mijn rechterlitteken is ook wat roder en bobbeliger dan de andere.

maarja dinsdag pas 6 weken dus wat wil je.

 

ik herken mezelf wel in het feit dat het goed gaat en dat je minder op het forum zit, voor en de eerste 2 weken van mijn Ok was ik er minimaal 3 uur per dag op te vinden. nu 1 a 2 keer per week!!  ik voel me goed  ZIJ  voelen goed.

gelukkig kan ik sinds deze week wel op me buikslapen.  ik weet dat het pas naar 6 weken mag, maar denk dat dat mijn borstjes klok kunnen kijken en die 4 dagen te vroeg  vinden :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heel mooi! heb je ondertussen mijn fotos gezien?

ik vind nergens fotos terug van voor de bv

hoeveel cc is er bij jou?

bedankt voor me verder te willen helpen! grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Rebexterke:

heel mooi! heb je ondertussen mijn fotos gezien?

ik vind nergens fotos terug van voor de bv

hoeveel cc is er bij jou?

bedankt voor me verder te willen helpen! grts

Nee nog niet! misschien moet ik het op mijn laptop proberen ipv telefoon

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

hallo, ben nieuw hier en info aan het zoeken en aan het piepen bij lotgenootjes ?

o wat mooie borsten heb je gekregen! ik ben ook twijfelgeval lift, maar wil net zoals jij geen littekens dus ga voor dualplane gaan. volgens dr. lemmens geeft dat een extra liftend effect. na het zien van jou foto's, ben ik echt gerust gesteld. ik heb nu bijna dezelfde borsten als jij vroeger had. Het is echt heel mooi en natuurlijk! bedankt voor de foto's, is echt een hele hulp ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...
Op 22-1-2018 om 10:00, Gast Fna88 zei:

Hallo allemaal, ik ben Fenna en zo'n 2,5 jaar geleden begonnen met een andere levensstijl waardoor ik 36 kilo ben afgevallen. Alles is super geleidelijk gegaan, mijn lichaam is mooi in proportie en geen overhangend vel, alleen mijn borsten.. tja.. ik ben er echt ongelukkig mee. Al 2 jaar loop ik rond met de wens om een borstvergroting te nemen. Nu heb ik de eerste stappen gezet, aangemeld op dit forum om zoveel mogelijk informatie te verzamelen en mijn eerste consult bij een kliniek staat in de planning. Spannend, eng en prachtig tegelijk.
Ik heb komende vrijdag een gesprek bij kliniek Quole in Waalre met chirurg Hawinkels. Ik zit er ook aan te denken om in Barendrecht een gesprek aan te gaan bij kliniek Diana Gabriels. Maar ik lees daar zo enorm veel verschillende recensies over op het web. Hier op het forum heb ik het nog niet opgezocht. Ik woon zelf in Tilburg dus iets in de buurt zou wel extra prettig zijn. Mochten jullie nog tips en of vragen hebben.. 

EDIT:
Inmiddels heb ik ook een afspraak gemaakt bij Diana Gabriels komende donderdag. 

Hoi hoi, het is al even geleden. Maar mag ik vragen voor welke kliniek je bent gegaan en hoeveel cc en hoe het gegaan is en nu met je gaat? Ik heb NL ook een afspraak bij Waalre gepland.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.