Ga naar inhoud

Fna88 : 4 april 2018 : Dr. Hawinkels : Quole


Gast Fna88

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei mooda:

Dit is precies waar ik ook "last" van heb.

 

door mijn zwangerschap 14 kilo aangekomen en 13 kilo daarvan op mijn borsten hahaha!

 

voor mijn zwangerschap had ik 75 D en waren ze mooi vol rond.. na mijn zwangerschap heb ik volgens de hunkelmoller dame 75E. JAJA  !!?

 

ik heb ook "grote" tepels in verhouding met mijn borsten, deze zijn ook gegroeid in mijn zwangerschap en een stuk donkerder geworden.  Nu ga ik ook voor vooral de opvulling boven in mijn borst.

 

Mijn is geadviseerd 325 ROnd COH I. ik heb genoeg weefsel en een dikke huid om rimpels te voorkomen.

 

ben erg benieuwd ( zie ik als ik verder ga lezen) of je de fotos als hebt geüpload!  zou ze graag willen zien aangezien wij de zelfde voor situatie hebben.

 

Hoe gaat het verder met je nu ? 2 en halve week later

 

Dankjewel voor je compliment, ik had toen der tijd ook verwacht dat ik rond zou krijgen maar juist de druppel vorm geeft vorm aan de bovenkant (aldus mijn chirurg he). Ben verbaasd dat jij toch ronde krijgt. Maar goed t zit er bij mij nu al in haha en ben steeds blijer met het resultaat. Ik heb bedacht dat ik fotos morgen oversla en t vrijdag doe als de hechtingen er uit zijn.. wanneer is je operatie? ben nu ook wel benieuwd naar jouw boobs. Ik ga je volgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎17‎-‎4‎-‎2018 om 18:11 zei Fna88:

 

Dankjewel voor je compliment, ik had toen der tijd ook verwacht dat ik rond zou krijgen maar juist de druppel vorm geeft vorm aan de bovenkant (aldus mijn chirurg he). Ben verbaasd dat jij toch ronde krijgt. Maar goed t zit er bij mij nu al in haha en ben steeds blijer met het resultaat. Ik heb bedacht dat ik fotos morgen oversla en t vrijdag doe als de hechtingen er uit zijn.. wanneer is je operatie? ben nu ook wel benieuwd naar jouw boobs. Ik ga je volgen

HAHAHAHA, ja het zit er nu al in ja ;) 

 

Ja het is zo dat ik nog echt wel wat vol. onderin heb en hij dus daardoor als een druppel gaat vallen. (correct me if i am wrong ;) )  

Succes morgen met je consult, benieuwd naar de fotos morgen. 

 

Ik ben 15 mei aan de beurt!  RAar idee ook haha wat we benieuwd zijn naar elkaar boobs. terwijl als je op straat loopt niet bij iemand bedenkt GOH HOE ZIE JIJ ER ONDER JE KLEDING UIT :45:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja dat klinkt wel logisch toch, gaat helemaal goed komen met onze boobies! Ik moet eerlijk bekennen dat ik nu toch wel veel meer naar andere vrouwen hun borsten kijk Hahah. Ben benieuwd straks als ik weer naar de sauna ga, gaat n heel andere beleving worden stiekem :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update! Vandaag hechtingen eruit. Alles zag er netjes uit en de chirurg was kei tevreden. De littekens zijn echt netjes. Ik mag rustig aan al wat conditie gaan opbouwen en benen billen trainen. Ik mocht een grotere sport bh kopen gelukkig, de Anna carefix sneed zo in mn zij. Ik heb de HEMA non padded heavy support sport bh gekocht. 80E en zit perfect. Ik mag ook al op mn zij slapen als ik wil maar is nog gevoelig denk ik. Het was zon positief gesprek dat ik extra extra blij ben met mn tetten nu haha. Ik merk dat ik met de dag trotser word. 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerste werkdag gehad vandaag, ging goed, maar was wel blij dat het maar van 9:00 tot 14:00 was. Kben moe en kan me niet goed concentreren. Ben vanmorgen nog bij de huisarts geweest voor de uitslag / bultjes over mn lijf vooral waar de bh zit maar het trekt helemaal door naar mn hals, nek, rug en schouders. De huisarts dacht een combinatie van narcose uitwerking en warmte. Gewoon dagelijks wassen en meer kon ik niet doen zei ze. Ik heb ook mn borsten laten zien hahaha ze vond ze prachtig en goed gelukt. Had een foto van de voor-situatie laten zien.
Vandaag zei mijn collega dat ze het eigenlijk niet ziet, ik vind het onzin maargoed ik zie mn borsten elke dag, en toch vond ik het een compliment, dan zien ze er natuurlijk uit. En inderdaad, mijn oude situatie leek als ik een bh aan had, gewoon ''normaal''.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe fotos! Ik heb een gekke bult bij mn linker oksel, mijn chirurg zei dat die spier nog te gespannen is maar ik zie nauwelijks verschil met vorige week. Mijn littekens jeuken als een malle. Verder gaat het goed en voelt het steeds minder alsof ik een dikke pushup bh aan heb. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeahhhhsz! :64:

Vandaag eindelijk weer eens gesport! Een beetje dan. Wat fijnnnn, ik voel me zoveel blijer en energieker. Dat is het goede nieuws, het minder goede nieuws is dat mijn borsten stil staan en enorm jeuken. Ze zullen van binnen wel hard aan het werk zijn met herstellen, hoop ik, anders zijn t maar luilakken :121:.

Na woensdag mag snachts mijn sport bh uit, nog twee dagen wachten, dan ben ik vier weken po. Hoef ik m alleen nog overdag aan voor twee weken en dan als Toosbhloos lekker de wijde wereld in. Met af en toe een mooi lingerie setje aan. :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe ging het sporten? Viel het mee of tegen? Ik ben vandaag voor het laatst gegaan, per 1 mei opgezegd totdat ik weer mag. 8 mei OK voor mij ^_^

Ik vind je borsten er echt mooi uitzien!! Mooie grootte en vorm!! Ben je zelf tevreden of hoop je dat ze nog veel gaan veranderen? Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Sigrid:

Hoe ging het sporten? Viel het mee of tegen? Ik ben vandaag voor het laatst gegaan, per 1 mei opgezegd totdat ik weer mag. 8 mei OK voor mij ^_^

Ik vind je borsten er echt mooi uitzien!! Mooie grootte en vorm!! Ben je zelf tevreden of hoop je dat ze nog veel gaan veranderen? Liefs

 

 

Ohh spannend! nog n paar dagen voor jou dan. Sporten viel echt super mee. Ik heb natuurlijk niet echt-echt gesport. Dat mag pas over 2 weken. Heb met mn fysio een lijstje oefeningen doorgenomen die ik mocht doen. Vooral billen, benen en cardio. Cardio viel me wel meer tegen dan ik had verwacht. Kracht oefeningen gingen super. 

 

Lief van je! Ja ik ben al super tevreden met mn borsten maar hoop wel dat de protheses nog ietsjes zakken en mn borsten iets meer vormen. Maar ik ben eigenlijk niet bang dat het niet zal gebeuren. En als het blijft zoals het nu is vind ik het ook mooi. Ik ben zo blij dat ik dit heb gedaan. Ik voel me weer compleet haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Fna88:

Yeahhhhsz! :64:

Vandaag eindelijk weer eens gesport! Een beetje dan. Wat fijnnnn, ik voel me zoveel blijer en energieker. Dat is het goede nieuws, het minder goede nieuws is dat mijn borsten stil staan en enorm jeuken. Ze zullen van binnen wel hard aan het werk zijn met herstellen, hoop ik, anders zijn t maar luilakken :121:.

Na woensdag mag snachts mijn sport bh uit, nog twee dagen wachten, dan ben ik vier weken po. Hoef ik m alleen nog overdag aan voor twee weken en dan als Toosbhloos lekker de wijde wereld in. Met af en toe een mooi lingerie setje aan. :63:

Ah lekker, he?!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 weken po vandaag! 

Ik voel ze bijna niet meer, ik check nu kei vaak in de spiegel of ze dan nog wel goed zitten hahah. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

even vergelijken :43:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto update! Ik heb het idee dat het proces een beetje stil staat.. Maar voor de zekerheid blijf ik het bijhouden. Ik ben al verkleurd dus het zijn nu echt witte koplampen haha. De aders van mijn borst zijn ineens meer zichtbaar. Heb ik nooit gehad, ik hoop dat dat weg gaat. Ben deze week al heel de week super moe dus ook niet meer gesport. Volgende week nieuwe ronde nieuwe kansen :-)

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Doe ik het of niet?:

Oei! Maak het niet zo spannend ... en? Zaten ze er nog?

:45:

Hahaha jaaa nogsteeds en op de goede plek! :153:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De uitslag rondom mijn borsten bleek toch netelroos te zijn door de warmte icm synthetische bhs. Is inmiddels bijna over. Zijn fotos van paar dagen terug.

 

Vandaag bij laatste controle chirurg Hawinkels geweest. Alles was super goed. Ik heb snelle tieten zei ie haha :rolleyes: herstel gaat sneller dan normaal. Ik mag weer alles doen! stofzuigen sporten etc etc. Vanmiddag gelijk mijn eerste bhtjes gekocht! :43:70E en 75E tatatataaaaa:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.