Ga naar inhoud

Fna88 : 4 april 2018 : Dr. Hawinkels : Quole


Gast Fna88

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Boobs2015:

 

Hahaha ja toch...?! Dank je... 

 

heb je trouwens al een album? Als je die hebt mag ik mee kijken?

 

 

Nee heb ik niet sorry, ik durf nog niet :11: misschien over een tijdje.. Wilde eigenlijk ook geen "voor" foto's maken maar heb net voor de operatie het toch maar wel gedaan. Nu ben ik wel blij dat ik ze heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms is het alsof er binnen in mijn borst een spinnetje loopt. Hebben jullie dat ook? Zon kriebel achtig gevoel, tintel borrel achtig? Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Fna88:

 

 

Nee heb ik niet sorry, ik durf nog niet :11: misschien over een tijdje.. Wilde eigenlijk ook geen "voor" foto's maken maar heb net voor de operatie het toch maar wel gedaan. Nu ben ik wel blij dat ik ze heb.

Oh dat geeft toch ook niet! Het is geen verplichting.... ;) Wat heb je ook alweer gekregen en wat was je voorsituatie? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Fna88:

Soms is het alsof er binnen in mijn borst een spinnetje loopt. Hebben jullie dat ook? Zon kriebel achtig gevoel, tintel borrel achtig? Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven

Heb dat zelf nog niet ervaren maar heb er wel meiden over gehoord. Vooral t borrelde....

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Boobs2015:

Oh dat geeft toch ook niet! Het is geen verplichting.... ;) Wat heb je ook alweer gekregen en wat was je voorsituatie? 

 

Nou, voordat ik afgevallen was had ik 85D toen ging ik afvallen en had ik bij Hunkemöller 70E??? En bij Livera 75C. Maar, het zag er meer uit als een Btje. Ben bovenop veel volume verloren, had niet echt hangborsten maar gewoon uh leeg. Mijn tepel was nu in verhouding ook super groot en het beetje volume wat ik had in mijn borsten hing erg naar de buitenkant, zijkant. Mijn tepels stonden altijd in verhouding best naar beneden dus die zullen nooit in het midden komen tenzij ik een lift laat doen maar dat wilde ik niet. Ik dacht dit hoort ook wel bij mij. Nu heb ik 430 cc mentor protheses gekregen. Tall height, high profile achter de spier. Cohesive III staat er ook nog bij (geen idee eigenlijk wat dat is). Druppel vorm. Ik weet dat de protheses nog gaan zakken, tenminste dat hoop ik ook, maar de bovenkant is nu al wel een stuk mooier. Met mooi gleufje in de maak haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Fna88:

 

Nou, voordat ik afgevallen was had ik 85D toen ging ik afvallen en had ik bij Hunkemöller 70E??? En bij Livera 75C. Maar, het zag er meer uit als een Btje. Ben bovenop veel volume verloren, had niet echt hangborsten maar gewoon uh leeg. Mijn tepel was nu in verhouding ook super groot en het beetje volume wat ik had in mijn borsten hing erg naar de buitenkant, zijkant. Mijn tepels stonden altijd in verhouding best naar beneden dus die zullen nooit in het midden komen tenzij ik een lift laat doen maar dat wilde ik niet. Ik dacht dit hoort ook wel bij mij. Nu heb ik 430 cc mentor protheses gekregen. Tall height, high profile achter de spier. Cohesive III staat er ook nog bij (geen idee eigenlijk wat dat is). Druppel vorm. Ik weet dat de protheses nog gaan zakken, tenminste dat hoop ik ook, maar de bovenkant is nu al wel een stuk mooier. Met mooi gleufje in de maak haha.

Ahhhh klinkt veelbelovend hoor..!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update;

Hoewel ik enorme pijn had verwacht viel het me eigenlijk best mee. Tot 2 dagen geleden. Ik ben dan al wel aan het afbouwen met mijn medicatie dus dat speelt ook zeker wel een rol. De eerste keer (na 1 dag) dat ik mijn borsten zag schrok ik enorm. Het waren echte Frankenboobs zoals @Boobs2015 mooi zegt. Ik moest enorm huilen en dacht wat heb ik gedaan...?! de bh en borstband uit en aandoen deed ook verschrikkelijk zeer. Ik durfde geen fotos te maken en dacht dat ik de enige was die niet blij was dat ik geopereerd was. 

 

Nu dag 5;

De protheses zijn al super gezakt, de vorm van mijn borsten is aan het veranderen. Het vocht in mijn buik wordt al minder en ik voel me redelijk fit. Ik slaap wel slechter heb last van mijn rug. Standaard word ik om de 2 uur wakker snachts dus dat breekt wel op. Ik ga rond 21.30 uiterlijk naar bed en om 7.30 mag ik er uit van mezelf. De ochtenden gaan moeizaam, ik irriteer me aan mijn knellende borstband en de granny bh. Het ritsje schiet een stukje open wat ik dan wel weer grappig vind want dat zou voorheen nooit gebeuren. 

 

Vandaag durfde ik het aan, fotos maken. Omdat ik veel heb gehad aan de fotos van andere dames wil ik op deze manier ook mijn bijdrage leveren. Ik vind het heel eng om me zo bloot te geven maar ik weet ook dat het alleen maar mooier gaat worden nu. Ik hoop dat dames die net als ik zo hard hebben gewerkt als ik om hun gezondheid om te gooien en deze ingreep overwegen wat aan mijn berichten hebben. 

 

Korte samenvatting nog; 

Ik ben in 2 jaar 36 kilo afgevallen dmv personal training, krachttraining en andere levensstijl(voeding). Voor mijn afvallen had ik 85D erna een lege 75 C bij Livera en een 70E bij Hunkemoller. Mijn tepels waren in verhouding groot en stonden altijd, ook vòòr mijn afvallen redelijk laag uit het midden. Ik heb gekozen om ze niet te liften omdat ik vind dat dit bij mij hoort. 

 

De BV nam ik vooral om de bovenkant borst op te vullen. Het is de bedoeling dat mijn protheses zo zullen zakken dat de tepel automatisch ietsjes meer omhoog zal wijzen.. Time will tell. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fotos; :11:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er mooi uit dame! wat een verschil al zeg met dag 1 en dag 5. Ze zien er natuurlijk uit :). Fijn dat het allemaal mee valt. Mijn tepels vallen ook lager maar als ik opgewonden raak dan wordt mijn tepelhof kleiner en heb ik een hele mooie vorm. Tansformer biobies :) hihi. Veel beterschap de komende tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Gastje:

Ziet er mooi uit dame! wat een verschil al zeg met dag 1 en dag 5. Ze zien er natuurlijk uit :). Fijn dat het allemaal mee valt. Mijn tepels vallen ook lager maar als ik opgewonden raak dan wordt mijn tepelhof kleiner en heb ik een hele mooie vorm. Tansformer biobies :) hihi. Veel beterschap de komende tijd.

Dankjewel! En ja idd, dan worden ze kleiner.. of als ik t koud heb Hahah :75:

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei Fna88:

Dankjewel! En ja idd, dan worden ze kleiner.. of als ik t koud heb Hahah :75:

Ik heb dat inderdaad ook met mijn tepels. Ze lijken enorm op die van jou, ook qua stand. Heb wel dat ik soms aan een tepelhofverkleining denk. Maar nu dat de boobs wat groter zijn is de verhouding wat beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Fna88:

Update;

Hoewel ik enorme pijn had verwacht viel het me eigenlijk best mee. Tot 2 dagen geleden. Ik ben dan al wel aan het afbouwen met mijn medicatie dus dat speelt ook zeker wel een rol. De eerste keer (na 1 dag) dat ik mijn borsten zag schrok ik enorm. Het waren echte Frankenboobs zoals @Boobs2015 mooi zegt. Ik moest enorm huilen en dacht wat heb ik gedaan...?! de bh en borstband uit en aandoen deed ook verschrikkelijk zeer. Ik durfde geen fotos te maken en dacht dat ik de enige was die niet blij was dat ik geopereerd was. 

 

Nu dag 5;

De protheses zijn al super gezakt, de vorm van mijn borsten is aan het veranderen. Het vocht in mijn buik wordt al minder en ik voel me redelijk fit. Ik slaap wel slechter heb last van mijn rug. Standaard word ik om de 2 uur wakker snachts dus dat breekt wel op. Ik ga rond 21.30 uiterlijk naar bed en om 7.30 mag ik er uit van mezelf. De ochtenden gaan moeizaam, ik irriteer me aan mijn knellende borstband en de granny bh. Het ritsje schiet een stukje open wat ik dan wel weer grappig vind want dat zou voorheen nooit gebeuren. 

 

Vandaag durfde ik het aan, fotos maken. Omdat ik veel heb gehad aan de fotos van andere dames wil ik op deze manier ook mijn bijdrage leveren. Ik vind het heel eng om me zo bloot te geven maar ik weet ook dat het alleen maar mooier gaat worden nu. Ik hoop dat dames die net als ik zo hard hebben gewerkt als ik om hun gezondheid om te gooien en deze ingreep overwegen wat aan mijn berichten hebben. 

 

Korte samenvatting nog; 

Ik ben in 2 jaar 36 kilo afgevallen dmv personal training, krachttraining en andere levensstijl(voeding). Voor mijn afvallen had ik 85D erna een lege 75 C bij Livera en een 70E bij Hunkemoller. Mijn tepels waren in verhouding groot en stonden altijd, ook vòòr mijn afvallen redelijk laag uit het midden. Ik heb gekozen om ze niet te liften omdat ik vind dat dit bij mij hoort. 

 

De BV nam ik vooral om de bovenkant borst op te vullen. Het is de bedoeling dat mijn protheses zo zullen zakken dat de tepel automatisch ietsjes meer omhoog zal wijzen.. Time will tell. 

Bedankt voor het delen van je verhaal en foto’s! Erg moedig... :116: ze veranderen met de dag... moet je maar opletten... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zelf n soort obesssie gecreëerd nu... sta elke dag fotos te maken!!! Whahaha... als j me fotoalbum op mn phone nu opent zie je alleen maar :1big_boobs:..... whoahahahha:45:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Protheses beginnen al goed in te dalen en krijg steeds meer blauwe plekken te zien.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 week en 2 dagen PO; ik voel me kut. 

Ben erg emotioneel, heb vannacht super vast geslapen met erg veel nachtmerries. Gek dromen hoort bij me dat heb ik al mijn hele leven maar dit heeft me meer energie gekost dan gegeven, al ben ik niet veel wakker geworden in vergelijking tot voorgaande dagen. Ik voel me eenzaam en kan huilen om niks. Ik ben ook teleurgesteld in mijn vrienden, had verwacht dat er meer zou gebeuren omtrent bezoeken of een kaartje.

 

Naja, verwachtingen scheppen ben ik goed in dus heb wel vaker m'n neus gestoten. Ik ben al een hele tijd single en ik moet sinds gisteren ineens zo veel denken aan alle scharrels, dates, one night stands, mislukte relaties, klootzakken die ik heb ontmoet. Ineens begint er een soort van verwerkingsproces ofzo lijkt wel? 

 

Vanmorgen heb ik gedouched, dat ging weer goed, ik zag m'n borsten en ik vond ze wel oké. Ik werd er eigenlijk even niet warm of koud van. Vijf weken nog beperkt zijn voelt als 10 jaar. Ik hoop dat de zon nog gaat schijnen vandaag want ik heb hem echt even nodig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei Fna88:

1 week en 2 dagen PO; ik voel me kut. 

Ben erg emotioneel, heb vannacht super vast geslapen met erg veel nachtmerries. Gek dromen hoort bij me dat heb ik al mijn hele leven maar dit heeft me meer energie gekost dan gegeven, al ben ik niet veel wakker geworden in vergelijking tot voorgaande dagen. Ik voel me eenzaam en kan huilen om niks. Ik ben ook teleurgesteld in mijn vrienden, had verwacht dat er meer zou gebeuren omtrent bezoeken of een kaartje.

 

Naja, verwachtingen scheppen ben ik goed in dus heb wel vaker m'n neus gestoten. Ik ben al een hele tijd single en ik moet sinds gisteren ineens zo veel denken aan alle scharrels, dates, one night stands, mislukte relaties, klootzakken die ik heb ontmoet. Ineens begint er een soort van verwerkingsproces ofzo lijkt wel? 

 

Vanmorgen heb ik gedouched, dat ging weer goed, ik zag m'n borsten en ik vond ze wel oké. Ik werd er eigenlijk even niet warm of koud van. Vijf weken nog beperkt zijn voelt als 10 jaar. Ik hoop dat de zon nog gaat schijnen vandaag want ik heb hem echt even nodig. 

Nou zeg... wat naar om te moeten lezen dat je je zo rot voelt. Hoop dat je je snel wat beter voelt.... :116: kan ook nog n bijwerking zijn van de narcose he dat je extra emo bent.... 

 

stefkte wijffie:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Fna88:

1 week en 2 dagen PO; ik voel me kut. 

Ben erg emotioneel, heb vannacht super vast geslapen met erg veel nachtmerries. Gek dromen hoort bij me dat heb ik al mijn hele leven maar dit heeft me meer energie gekost dan gegeven, al ben ik niet veel wakker geworden in vergelijking tot voorgaande dagen. Ik voel me eenzaam en kan huilen om niks. Ik ben ook teleurgesteld in mijn vrienden, had verwacht dat er meer zou gebeuren omtrent bezoeken of een kaartje.

 

Naja, verwachtingen scheppen ben ik goed in dus heb wel vaker m'n neus gestoten. Ik ben al een hele tijd single en ik moet sinds gisteren ineens zo veel denken aan alle scharrels, dates, one night stands, mislukte relaties, klootzakken die ik heb ontmoet. Ineens begint er een soort van verwerkingsproces ofzo lijkt wel? 

 

Vanmorgen heb ik gedouched, dat ging weer goed, ik zag m'n borsten en ik vond ze wel oké. Ik werd er eigenlijk even niet warm of koud van. Vijf weken nog beperkt zijn voelt als 10 jaar. Ik hoop dat de zon nog gaat schijnen vandaag want ik heb hem echt even nodig. 

Ah lieffie, niet leuk. Ik heb dat ook gehad hoor ik heb wat af gejankt de eerste 2 weken ik denk dat het ook door de ingreep komt dat we wat emotioneler worden. Ze zitten toch aan je lijf en je lijf staat direct in verbinding met de geest. Ik geef je in hele dikke knuffel voor vandaag en een zonnetje erbij. xxx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-4-2018 om 12:13 zei Fna88:

1 week en 2 dagen PO; ik voel me kut. 

Ben erg emotioneel, heb vannacht super vast geslapen met erg veel nachtmerries. Gek dromen hoort bij me dat heb ik al mijn hele leven maar dit heeft me meer energie gekost dan gegeven, al ben ik niet veel wakker geworden in vergelijking tot voorgaande dagen. Ik voel me eenzaam en kan huilen om niks. Ik ben ook teleurgesteld in mijn vrienden, had verwacht dat er meer zou gebeuren omtrent bezoeken of een kaartje.

 

Naja, verwachtingen scheppen ben ik goed in dus heb wel vaker m'n neus gestoten. Ik ben al een hele tijd single en ik moet sinds gisteren ineens zo veel denken aan alle scharrels, dates, one night stands, mislukte relaties, klootzakken die ik heb ontmoet. Ineens begint er een soort van verwerkingsproces ofzo lijkt wel? 

 

Vanmorgen heb ik gedouched, dat ging weer goed, ik zag m'n borsten en ik vond ze wel oké. Ik werd er eigenlijk even niet warm of koud van. Vijf weken nog beperkt zijn voelt als 10 jaar. Ik hoop dat de zon nog gaat schijnen vandaag want ik heb hem echt even nodig. 

Gaat het alweer wat beter? Ik ben ook wat emotioneler dan anders... Meer huilen en meer een kort lontje. Denk dat het gewoon komt omdat het nogal wat is een operatie. Meer dan je eerst denkt.

Kop op! :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes het gaat alweer stukken beter ;-) voor nu iig. Thnx for asking. Morgen ben ik 2 weken po en vrijdag heb ik mijn eerste controle. Ben erg benieuwd wat de chirurg te zeggen heeft. Heb het idee dat m'n borsten nu een beetje stil staan qua veranderingen. Hoe is het bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

deze moest ik nog posten, morgen fotos maken van 2 weken po

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎9‎-‎4‎-‎2018 om 12:27 zei Fna88:

Update;

Hoewel ik enorme pijn had verwacht viel het me eigenlijk best mee. Tot 2 dagen geleden. Ik ben dan al wel aan het afbouwen met mijn medicatie dus dat speelt ook zeker wel een rol. De eerste keer (na 1 dag) dat ik mijn borsten zag schrok ik enorm. Het waren echte Frankenboobs zoals @Boobs2015 mooi zegt. Ik moest enorm huilen en dacht wat heb ik gedaan...?! de bh en borstband uit en aandoen deed ook verschrikkelijk zeer. Ik durfde geen fotos te maken en dacht dat ik de enige was die niet blij was dat ik geopereerd was. 

 

Nu dag 5;

De protheses zijn al super gezakt, de vorm van mijn borsten is aan het veranderen. Het vocht in mijn buik wordt al minder en ik voel me redelijk fit. Ik slaap wel slechter heb last van mijn rug. Standaard word ik om de 2 uur wakker snachts dus dat breekt wel op. Ik ga rond 21.30 uiterlijk naar bed en om 7.30 mag ik er uit van mezelf. De ochtenden gaan moeizaam, ik irriteer me aan mijn knellende borstband en de granny bh. Het ritsje schiet een stukje open wat ik dan wel weer grappig vind want dat zou voorheen nooit gebeuren. 

 

Vandaag durfde ik het aan, fotos maken. Omdat ik veel heb gehad aan de fotos van andere dames wil ik op deze manier ook mijn bijdrage leveren. Ik vind het heel eng om me zo bloot te geven maar ik weet ook dat het alleen maar mooier gaat worden nu. Ik hoop dat dames die net als ik zo hard hebben gewerkt als ik om hun gezondheid om te gooien en deze ingreep overwegen wat aan mijn berichten hebben. 

 

Korte samenvatting nog; 

Ik ben in 2 jaar 36 kilo afgevallen dmv personal training, krachttraining en andere levensstijl(voeding). Voor mijn afvallen had ik 85D erna een lege 75 C bij Livera en een 70E bij Hunkemoller. Mijn tepels waren in verhouding groot en stonden altijd, ook vòòr mijn afvallen redelijk laag uit het midden. Ik heb gekozen om ze niet te liften omdat ik vind dat dit bij mij hoort. 

 

De BV nam ik vooral om de bovenkant borst op te vullen. Het is de bedoeling dat mijn protheses zo zullen zakken dat de tepel automatisch ietsjes meer omhoog zal wijzen.. Time will tell. 

Dit is precies waar ik ook "last" van heb.

 

door mijn zwangerschap 14 kilo aangekomen en 13 kilo daarvan op mijn borsten hahaha!

 

voor mijn zwangerschap had ik 75 D en waren ze mooi vol rond.. na mijn zwangerschap heb ik volgens de hunkelmoller dame 75E. JAJA  !!?

 

ik heb ook "grote" tepels in verhouding met mijn borsten, deze zijn ook gegroeid in mijn zwangerschap en een stuk donkerder geworden.  Nu ga ik ook voor vooral de opvulling boven in mijn borst.

 

Mijn is geadviseerd 325 ROnd COH I. ik heb genoeg weefsel en een dikke huid om rimpels te voorkomen.

 

ben erg benieuwd ( zie ik als ik verder ga lezen) of je de fotos als hebt geüpload!  zou ze graag willen zien aangezien wij de zelfde voor situatie hebben.

 

Hoe gaat het verder met je nu ? 2 en halve week later

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.