Ga naar inhoud

Fna88 : 4 april 2018 : Dr. Hawinkels : Quole


Gast Fna88

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik ben Fenna en zo'n 2,5 jaar geleden begonnen met een andere levensstijl waardoor ik 36 kilo ben afgevallen. Alles is super geleidelijk gegaan, mijn lichaam is mooi in proportie en geen overhangend vel, alleen mijn borsten.. tja.. ik ben er echt ongelukkig mee. Al 2 jaar loop ik rond met de wens om een borstvergroting te nemen. Nu heb ik de eerste stappen gezet, aangemeld op dit forum om zoveel mogelijk informatie te verzamelen en mijn eerste consult bij een kliniek staat in de planning. Spannend, eng en prachtig tegelijk.
Ik heb komende vrijdag een gesprek bij kliniek Quole in Waalre met chirurg Hawinkels. Ik zit er ook aan te denken om in Barendrecht een gesprek aan te gaan bij kliniek Diana Gabriels. Maar ik lees daar zo enorm veel verschillende recensies over op het web. Hier op het forum heb ik het nog niet opgezocht. Ik woon zelf in Tilburg dus iets in de buurt zou wel extra prettig zijn. Mochten jullie nog tips en of vragen hebben.. 

EDIT:
Inmiddels heb ik ook een afspraak gemaakt bij Diana Gabriels komende donderdag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Fna88,

 

:viannen_01:

Welkom op het forum! Wat knap van je!! 36 kilo is niet niks!!! Ik ben de 22ste december 2017 geholpen door Dr Nio in het park medisch centrum Rotterdam. Daar heb ik 370 cc monoblock hydrogel gekregen. Die hebben geen silliconen vulling en dat voelde voor mij prettiger aan. Dr Nio is een echte boobie king. Heel veel succes en bij vragen kun je me altijd taggen. Als niemand anders je vraag kan beantwoorden dan moet je bij best boobie zijn. Zij weet door jarenlange ervarimg en haar verpleegkundige opleiding enorm veel!

 

succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal eens meer gaan speuren vandaag, geen lange werkdag dus heb vandaag de tijd :-) heb me nog helemaal niet zo verdiept in wel/geen siliconen. Ik heb geen idee, misschien eerst eens kijken wat ze bij Quole in de aanbieding hebben qua vorm structuur en materialen. Ik ga de jouwe even googlen, thnx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Fna88

 

Jeetje 36kg wat goed van je zeg! 

Ik ben zelf ook in Waalre op consult geweest bij Dr. Fransen. Ben er een aantal jaren geleden ook geopereerd alleen dan door een orthopeed (schouder probleem) super fijne kliniek en heel vriendelijke mensen. Omdat mijn eerdere operatie goed bevallen was daar consult aangevraagd. Ze werken daar in ieder geval met Mentor protheses. 

Ik heb uiteindelijk gekozen voor Dr Verdonck van Belgian Breast Clinic. Wat betreft reistijd maakt dat voor mij 10 min verschil. Hij werkt ook met Mentor. En is een goede pc. Maar scheelde best flink in prijs. En ja ... Ik weet dat je het niet voor het geld moet doen. Maar wanneer het gevoel bij de pc dan ook nog goed is is dat weer mooi meegenomen. 

 

In ieder geval heel veel succes met je consult!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fna88 Graag gedaan.

Weet je, je moet altijd aan waar je je goed voelt!

En nogmaals Waalre is een hele fijne kliniek :)

Maar een consult elders plannen is natuurlijk nooit verkeerd.

Diest is wel een stukje verder rijden voor je denk ik.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohja das idd wel weer een stukje verder, plus het consult kon ik krijgen in oisterwijk dus dat scheelt weer een ritje. Hmm ja heb ook nog een consult bij Diana Gabriels staan. Ik wacht die 2 gesprekken even af en dan kijk ik wat ik verder ermee ga doen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update:
Ik ben vanmiddag bij kliniek Quole geweest voor een gesprek met Harm Hawinkels ( pc). Het was echt zo'n fijn gesprek. Die man is enorm eerlijk, duidelijk en neemt de tijd. Het was persoonlijk en professioneel maar op een easy way. 
Ik weeg rond de 70 - 73 kilo en ben 167 cm. Door het afvallen ben ik vooral volume bovenin verloren. Ik dacht dus zelf aan een ronde prothese. Hij heeft me perfect uitgelegd waarom een druppel beter past bij mijn vorm borsten. 
Wat hij voorstelde is dual plane 395 medium profiel of 430 hoog profiel ( vond ie zelf wel echt de max ). Ik heb 360 aangehad en vond dat al groot dus denk dat ik inderdaad voor 395 moet gaan. Hoog profiel, druppel vorm. Of haal ik het nu door de war... pff haha. Ben opgelucht dat dit gesprek is geweest. Ik laat het even bezinken allemaal, heb een hoop informatie gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update twee:

Ik word 4 april geopereerd in Waalre Quole door Hawinkels. Heb komende vrijdag nog een gesprek met hem. Ik kan gaan aftellen, vind het dood eng en heb er enorm veel zin in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op ‎29‎-‎1‎-‎2018 om 11:26 zei Fna88:

Update twee:

Ik word 4 april geopereerd in Waalre Quole door Hawinkels. Heb komende vrijdag nog een gesprek met hem. Ik kan gaan aftellen, vind het dood eng en heb er enorm veel zin in.

Dit berichtje hebben we ff gemist.. Wat fijn dat je een datum hebt!!!

Ik ga je titel even aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen. 
Dan kun je in dit topic al je updates blijven plaatsen en je operatieverslag straks. Zo blijft het overzichtelijk voor jou en voor ons :)

Ik stuur je ook even een pb over de regels voor de club.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum! En wat leuk dat je ook in april wordt geopereerd! Vind je het leuk om in de aprilclub te komen, of heb je hier al bericht over gehad? (zie net de reactie hierboven hihi) 

Erg leuk groepje met alle aprildames, kunnen we samen aftellen en gezellig kletsen! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yess, dankjewel, heb geprobeerd mezelf op de kalender te zetten maar volgens mij is het mislukt? Heb inderdaad al een berichtje gehad van BB toen ik me wilde aanmelden bij de club ;-) ik ga nog even uitvogelen hier 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Fna88:

Yess, dankjewel, heb geprobeerd mezelf op de kalender te zetten maar volgens mij is het mislukt? Heb inderdaad al een berichtje gehad van BB toen ik me wilde aanmelden bij de club ;-) ik ga nog even uitvogelen hier 

komt vast goed, zij kan je wel verder helpen waarschijnlijk !

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeuj! Knoop is doorgehakt. Ik krijg 395cc mentor protheses m+ Druppel vorm achter de spier. Vandaag laatste gesprek gehad met chirurg. Ik heb zon zin in de operatie :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Mijn operatie is goed gegaan! :) ik ben net een uurtje thuis. Helaas had ik veel bijwerkingen van de narcose, ik wilde al twee keer een poging doen om naar huis te gaan maar beide keren viel ik net niet flauw. Uiteindelijk ben ik met een rolstoel naar de auto gebracht. Ik voelde me echt een debieltje haha. Ik vond het prettig verlopen ondanks dat het een uur uit liep. Eerst nog een gesprek gehad met de chirurg omdat we twee opties hadden qua prothese grootte. Omdat mijn borst best fors was voordat ik was afgevallen moest er ook een flinke prothese in. Hij twijfelde tussen medium en high profiel. Ik heb hem gezegd dat ik hem vertrouw met zijn kennis, kunnen en ervaring. Uiteindelijk is er 430 cc ingegaan hoog profiel. Het voelt behoorlijk beurs en voel veel druk al.. Ff tandjes op elkaar de komende dagen. Ik ben moe maar m'n hoofd is nog zo actief van de hele dag dat ik niet kan slapen. Ik ben blij dat ik dit heb gedaan. Opgelucht :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Fna88:

Mijn operatie is goed gegaan! :) ik ben net een uurtje thuis. Helaas had ik veel bijwerkingen van de narcose, ik wilde al twee keer een poging doen om naar huis te gaan maar beide keren viel ik net niet flauw. Uiteindelijk ben ik met een rolstoel naar de auto gebracht. Ik voelde me echt een debieltje haha. Ik vond het prettig verlopen ondanks dat het een uur uit liep. Eerst nog een gesprek gehad met de chirurg omdat we twee opties hadden qua prothese grootte. Omdat mijn borst best fors was voordat ik was afgevallen moest er ook een flinke prothese in. Hij twijfelde tussen medium en high profiel. Ik heb hem gezegd dat ik hem vertrouw met zijn kennis, kunnen en ervaring. Uiteindelijk is er 430 cc ingegaan hoog profiel. Het voelt behoorlijk beurs en voel veel druk al.. Ff tandjes op elkaar de komende dagen. Ik ben moe maar m'n hoofd is nog zo actief van de hele dag dat ik niet kan slapen. Ik ben blij dat ik dit heb gedaan. Opgelucht :)

Gefeliciteerd!!! Het is achter de rug meid..... op naar een spoedig herstel!! :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Fna88. Oh wow, lees dat je vandaag geopereerd bent !!! Gaaf zeg :). Goed te horen dat alles goed is verlopen. Behalve dan even wat duizelig/van de kaart zijn van de narcose. Kan me dat best voorstellen eigenlijk. Ben je verder niet misselijk ofzo? En hoe is de pijn te doen? :) Veel sterkte met het genezingsproces en hopelijk ben je er ENORM blij mee. Tof hoor! Groetjes, Eveline 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yess eindelijk een soort van fatsoenlijk geslapen vandaag! Gisteren ging ik even douchen om 13:00 maar dat had ik achteraf beter niet kunnen doen. Toen de borstband en bh uit ging kreeg ik onmiddellijk pijnlijke steken en dat is niet meer weggegaan. De eerste tranen thuis waren een feit. Ik zag de borsten in de spiegel en vond ze echt niet mooi. Ik zie de protheses goed zitten, tja wat wil je na 1 dag po. Ze zijn nog helemaal niet gezakt.. Of toch, rechts een beetje meer. Mijn tepels staan al heel m'n leven best laag, ik wilde eigenlijk geen lift, was niet nodig ook, de chirurg zegt dat ze iets hoger komen als de prothese goed is gezakt. Ik heb goede hoop.

 

Goed, vijf minuten onder de douche gestaan en toen snel die twee ingepakt. Om 21:00 was ik kapot. Ik ben naar bed gegaan en werd om 00:30 wakker. Toen geplast en paracetamol op en geslapen tot 2:15. Ik voelde me erg fit en wakker Maarja ik wilde nog niet uit bed wat moet je om 2 uur snachts? Dus toch maar voor het eerst de zwaarste pijnstiller gepakt die ik had meegekregen en toen heb ik geslapen tot 7:45. 

Dat heeft me goed gedaan, ik zie al minder witjes.

 

Ik baal van mijn buik die is zo opgeblazen! Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ie weer normaal is. Naar mijn idee is het vocht boven mijn borst al minder en mijn rechterprothese is goed aan het zakken. Ik ga vandaag m'n linker maar eens even goed toejuichen :P

Heb deze ochtend wel opvallend meer pijn ook, anders, meer stekerig. 

 

To be continued... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Fna88:

Yess eindelijk een soort van fatsoenlijk geslapen vandaag! Gisteren ging ik even douchen om 13:00 maar dat had ik achteraf beter niet kunnen doen. Toen de borstband en bh uit ging kreeg ik onmiddellijk pijnlijke steken en dat is niet meer weggegaan. De eerste tranen thuis waren een feit. Ik zag de borsten in de spiegel en vond ze echt niet mooi. Ik zie de protheses goed zitten, tja wat wil je na 1 dag po. Ze zijn nog helemaal niet gezakt.. Of toch, rechts een beetje meer. Mijn tepels staan al heel m'n leven best laag, ik wilde eigenlijk geen lift, was niet nodig ook, de chirurg zegt dat ze iets hoger komen als de prothese goed is gezakt. Ik heb goede hoop.

 

Goed, vijf minuten onder de douche gestaan en toen snel die twee ingepakt. Om 21:00 was ik kapot. Ik ben naar bed gegaan en werd om 00:30 wakker. Toen geplast en paracetamol op en geslapen tot 2:15. Ik voelde me erg fit en wakker Maarja ik wilde nog niet uit bed wat moet je om 2 uur snachts? Dus toch maar voor het eerst de zwaarste pijnstiller gepakt die ik had meegekregen en toen heb ik geslapen tot 7:45. 

Dat heeft me goed gedaan, ik zie al minder witjes.

 

Ik baal van mijn buik die is zo opgeblazen! Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ie weer normaal is. Naar mijn idee is het vocht boven mijn borst al minder en mijn rechterprothese is goed aan het zakken. Ik ga vandaag m'n linker maar eens even goed toejuichen :P

Heb deze ochtend wel opvallend meer pijn ook, anders, meer stekerig. 

 

To be continued... 

Fijn he als je beetje kan slapen... bij mij lukte dat vanaf dag 1 wel. 

 

Neem je pijnstillers op tijd dan zul je zien dat je er zo doorheen danst....

 

veel water drinken (2liter) zodat je die narcoserotzooi snel uitpiest dan zou je buikje ook weer snel moeten bijtrekken....

 

ik ga vandaag voor het eerrst kort douchen. Ben benieuwd.... dan zal ik ook weer ff wat fotos maken. Ja de eerste dag po zou je eigenlijk gewoon niet koeten kijken nog.... ik noemde ze Frankenboobs :45:.... vreselijk.... maar op dag 2 zagen ze er al minder frankboob-achtig uit en meer boobs.... ik heb ook goede hoop!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Boobs2015:

Fijn he als je beetje kan slapen... bij mij lukte dat vanaf dag 1 wel. 

 

Neem je pijnstillers op tijd dan zul je zien dat je er zo doorheen danst....

 

veel water drinken (2liter) zodat je die narcoserotzooi snel uitpiest dan zou je buikje ook weer snel moeten bijtrekken....

 

ik ga vandaag voor het eerrst kort douchen. Ben benieuwd.... dan zal ik ook weer ff wat fotos maken. Ja de eerste dag po zou je eigenlijk gewoon niet koeten kijken nog.... ik noemde ze Frankenboobs :45:.... vreselijk.... maar op dag 2 zagen ze er al minder frankboob-achtig uit en meer boobs.... ik heb ook goede hoop!

 

Haha frankenboobs ja, die houden we er in. Nou.. Ik stel m'n volgende kijksessie nog maar even uit tot na het weekend denk ik. Succes met douchen straks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Fna88:

 

Haha frankenboobs ja, die houden we er in. Nou.. Ik stel m'n volgende kijksessie nog maar even uit tot na het weekend denk ik. Succes met douchen straks!

 

Hahaha ja toch...?! Dank je... 

 

heb je trouwens al een album? Als je die hebt mag ik mee kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.