Ga naar inhoud

Willemijnx : 16 januari 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hi allemaal!!

 

ik heb dinsdag 16 januari mijn bv gehad. Dual plane techniek; 345 CC. 

 

Ik heb de dag van operatie veel pijn gehad! Ik kon op een of andere manier ook niet goed praten. 

 

Overdag ging het vrijwel gelijk al goed... maar helaas komt er dan ook weer een nacht aan. 

Mij heb in de ochtend pijn met opstaan! Moet sowieso geholpen worden met een duwtje in m’n rug. Ook ben ik erachter gekomen dat truien aan doen ingewikkeld is :-). 

 

Al met al gaat het elke dag stukjes beter. Omdat ik een echte zijslaper ben was het voor mij vreselijk om in mijn rug (met 3 kussens) te slapen. Daardoor kreeg ik enorme last van mijn schouders en rug. Nu ben ik 6 dagen verder en voel mij echt al beter!! Litteken pijn begint te komen en branderig gevoel. 

 

Hoe zijn jullie ervaringen met herstel?

Groet, 

Willemijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

 

ik had precies het zelfde als jou. Ik ben ook een echte zijslaper en had ook enorm veel klachten aan mijn rug. Op dit moment ben ik bijna 4 weken po en ik moet zeggen dat het op de rug slapen bij mij heel snel went. Wel merk ik dat ik ook snel op mijn zij draai. Ook de pijn aan het litteken begon bij mij rond die dagen, moet nu zeggen dat ik daar helemaal geen last meer van heb. 

 

Fijn dat je je al wat beter voelt! en succes met het verdere herstel.

 

Liefs, 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Willemijnx, ik heb 19/1 mijn bv gehad. Van op mijn rug slapen heb ik gelukkig niet veel last. Dag 1 en 2 heb ik toch redelijk veel pijn gehad maar vandaag is het al een pak beter. Wat ik wel merk is dat mijn linkerprothese erg hoog en voornamelijk naar binnen (naar mijn borstbeen) zit wat wel wat pijn doet. Ik heb ook de indruk dat die borstband het juist nog meer naar binnen duwt waardoor het precies niet zakt. (Moeilijke beschrijving :) ) ik hoop dat dit nog in orde komt.

Ook voel ik mijn littekens wel, maar valt mee qua pijn.

 

Waar heb jij het laten doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee @Jolee

 

Oh dan gaan wij bijna gelijk op! Wat voelt het nog raar hè. 

Ik heb anatomisch gekozen dus kreeg ook idd gelijk die strakke band om. Het zit allemaal niet echt lekker. 

 

Bij mij is rechts groter als links! Maar dat trekt inderdaad nog bij omdat ze allebei een ander herstelproces hebben. Het komt echt goed! Heeft alleen zo z’n tijd nodig. 

 

Ik heb het laten doen bij kliniek Heyendael in Nijmegen. De OK ligt alleen in Rozendaal, plaatsje nabij Arnhem. En jij??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee @BV_JM

 

fijn dat jij ook een goed herstel hebt (gehad). Wat grappig dat iedereen eigenlijk dezelfde rugklachten heeft hè. Ik zei gisteren nog tegen m’n vriend: “ heb bijna meer last van Mn rug en nek als van m’n bv” Hahaha. 

 

Lig je nu inmiddels weer op je zij te slapen? Of is dat nog steeds vreemd? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Willemijnx:

Heee @BV_JM

 

fijn dat jij ook een goed herstel hebt (gehad). Wat grappig dat iedereen eigenlijk dezelfde rugklachten heeft hè. Ik zei gisteren nog tegen m’n vriend: “ heb bijna meer last van Mn rug en nek als van m’n bv” Hahaha. 

 

Lig je nu inmiddels weer op je zij te slapen? Of is dat nog steeds vreemd? 

 

 

 

Ja ik zei dat ook echt, had ook zo'n verschrikkelijke rugpijn. Nou ik had Diana Gabriels opgebeld en die vertelde dat het op de zij slapen beter vermeden kon worden tot 6 weken. Dus dat probeer ik nu maar vol te houden, draai wel vaak op mijn zij in de nacht. Dan wordt ik in de ochtend wel wakker met een hardere borst. 

 

Liefs, 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.