Ga naar inhoud

Beste kliniek rondom Amsterdam


Aanbevolen berichten

Via via ben ik gelukkig te weten gekomen van het bestaan van dit forum. Wat fijn en wat een boel informatie!
Al meer dan 10 jaar twijfelde ik over een borstverkleining, maar na de zoveelste avond met pijn en vervelend gevoel heb ik de knoop doorgehakt en de beslissing gemaakt. Ik ga ervoor! :D Ik ben inmiddels al bij de huisarts geweest voor een verwijzing, maar nu blijf ik een beetje hangen over de volgende stap. Ik moet namelijk zelf een ziekenhuis of kliniek en plastische chirurg kiezen. Ik heb al veel gegoogeld en ben al eea in de omgeving tegen gekomen, maar heb nog geen beslissing kunnen maken helaas. Wat is het moeilijk zeg! :wacko:

Gelukkig heb ik inmiddels wel iets duidelijker wat ik belangrijk vind voor de operatie en ik hoop dat jullie me iets verder op weg kunnen helpen.  :huh:.

Wat ik in ieder geval zoek:

 

  • In, of in de buurt van Amsterdam e.o..
  • Het liefst een plek waar je een privekamer kunt krijgen.
  • Een chirurg met ruime ervaring op het gebied van borstverkleiningen.
  • Aardig en vriendelijk is belangrijk, maar kundigheid en mooi resultaat zijn primair.
  • Ik verwacht dat ik een vergoeding krijg van de verzekering en ik heb vrije zorgkeuze, dus zowel klinieken als ziekenhuizen.
  • Het liefst niet een al te lange wachttijd.


Ik snap dat er ontzettend veel mogelijkheden zijn, daarom ben ik ook al 2 maanden nu aan het nadenken van wie en waar ik nou moet kiezen. Ik hoop daarom dat iemand me een beetje op weg kan helpen met welke klinieken en chirurgen hieraan zouden voldoen en welke echt heel erg goed en fijn zijn.

Alvast ontzettend bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi,