Ga naar inhoud

Dreaming1991 : 24 januari 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

2 hours ago, MKB said:

Hey! @Dreaming1991, als het mag, had ik ook graag even je album gezien. Heb dezelfde dag van jou een borstvergroting laten doen.

Ik heb slechts 225 cc laten doen, klinkt weinig als ik andere meisjes hoor ^_^

Hoe ist het bij jou met het herstel? 

 

2 hours ago, MKB said:

 

 

Ja, de eerste 3 daagjes waren de lastigste! Erna viel het goed mee. Nu enkel nog zeer gevoelig, vooral rond de littekens.

Ja wel tevreden, is zowiezo een verbetering. Hoewel ik de laatste dagen toch een beetje spijt beginnen krijgen ben, dat ik geen maatje groter genomen heb :D Maar wou het echt wel natuurlijk houden, dus ben wel tevreden hoor! 

Jij ook bij Verdonck, dus ook de borstband. Niet te veel last daarvan? Ik vind het echt niet aangenaam :huh:  xxx

Zeker heb je ook toegevoegd :)

Ja had ik ook, zelfs met 295, maar ja iedereen heeft een ander lichaam en andere verwachtingen! Kreeg ook ineens twijfels daardoor, maar achteraf gezien ben ik superblij dat ik niet groter gegaan ben. Vind jij ze te klein dan? Ze kunnen ook nog wat groter worden he...heb je ook een album? Idd liever té natuurlijk dan dat het overduidelijk een bv is, dat was ook mijn ingesteldheid!

De borstband is op zich wel ok, maar ik ga echt blij zijn als ik dat niet meer hoef te dragen. Ik zet hem eerlijk gezegd ook niet superstrak. Krijg anders superstijve borstspieren! Dit zijn echt nog de laatste loodjes he :D maar nadien kunnen we lekker genieten van het resultaat!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 16-2-2018 om 23:03 zei Dreaming1991:

 

Zeker heb je ook toegevoegd :)

Ja had ik ook, zelfs met 295, maar ja iedereen heeft een ander lichaam en andere verwachtingen! Kreeg ook ineens twijfels daardoor, maar achteraf gezien ben ik superblij dat ik niet groter gegaan ben. Vind jij ze te klein dan? Ze kunnen ook nog wat groter worden he...heb je ook een album? Idd liever té natuurlijk dan dat het overduidelijk een bv is, dat was ook mijn ingesteldheid!

De borstband is op zich wel ok, maar ik ga echt blij zijn als ik dat niet meer hoef te dragen. Ik zet hem eerlijk gezegd ook niet superstrak. Krijg anders superstijve borstspieren! Dit zijn echt nog de laatste loodjes he :D maar nadien kunnen we lekker genieten van het resultaat!

xxx

Hihi ja, we zijn al bijna halfweg ;) het leukste zal zijn als we een mooie beha aankunnen! :wub:  

te klein vind ik ze niet, maar dacht wel dat ik nog een maatje zou groter kunnen gehad hebben.. Alhoewel ik dan denk dat het niet meer natuurlijk zou lijken!

ik zou eens een album moeten aanmaken, zou nog eens goed moeten zoeken hoe ik dit moet doen. Want heb zelfs nog niet door hoe ik in jouw album kan kijken:blink: xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
8 minuten geleden zei femme b:

Hey @Dreaming1991. Zou ik aub ook even mogen piepen in jouw album? Ik zal 3/4 geopereerd worden door Dr. Verdonck en twijfel erg tussen 295cc en 315cc motiva. Hoe is je herstel verlopen? Ben je blij met het resultaat?

@femme b ik heb echt precies hetzelfde dat in twijfel tussen de 295cc en 315 cc van motiva. Tijdens het passen vond ik 295cc super mooi staan en de maat die erna kwam vond ik echt te groot worden. Maar je hoort zo vaak dat mensen toch graag wat groter hadden gewild dat je gaat twijfelen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Sanderella:

@femme b ik heb echt precies hetzelfde dat in twijfel tussen de 295cc en 315 cc van motiva. Tijdens het passen vond ik 295cc super mooi staan en de maat die erna kwam vond ik echt te groot worden. Maar je hoort zo vaak dat mensen toch graag wat groter hadden gewild dat je gaat twijfelen. 

 

21 uur geleden zei Sanderella:

@femme b ik heb echt precies hetzelfde dat in twijfel tussen de 295cc en 315 cc van motiva. Tijdens het passen vond ik 295cc super mooi staan en de maat die erna kwam vond ik echt te groot worden. Maar je hoort zo vaak dat mensen toch graag wat groter hadden gewild dat je gaat twijfelen. 

 

21 uur geleden zei Sanderella:

@femme b ik heb echt precies hetzelfde dat in twijfel tussen de 295cc en 315 cc van motiva. Tijdens het passen vond ik 295cc super mooi staan en de maat die erna kwam vond ik echt te groot worden. Maar je hoort zo vaak dat mensen toch graag wat groter hadden gewild dat je gaat twijfelen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei femme b:

@Sanderellawanneer wordt jij geopereerd? Ga je ook kiezen voor Motiva? Ergonomix? Ik wil een natuurlijk resultaat maar wel met lichte bolling bovenaan. Spannend he!

Ik word 11 juli pas geopereerd vanwege oppas voor Mn dochtertje. Ja ik ga ook voor de Motiva. Toevallig kreeg ik net van iemand dit plaats. Ik mis zelf ook volume aan de boven kant . Vind persoonlijk de middelste erg mooi.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 6-3-2018 at 5:57 PM, femme b said:

Hey @Dreaming1991. Zou ik aub ook even mogen piepen in jouw album? Ik zal 3/4 geopereerd worden door Dr. Verdonck en twijfel erg tussen 295cc en 315cc motiva. Hoe is je herstel verlopen? Ben je blij met het resultaat?

 

Hey!! Ik heb je toegevoegd! O super dan heb je nog even tijd om te kiezen. Waar gaat je voorkeur naar uit op dit moment?

 

Het is allemaal zo goed meegevallen, beter dan ik ooit kon dromen. Ik ben nu 6 weken po en ik voel mij top, vaak vergeet ik gewoon dat ik deze ingreep heb ondergaan. De kliniek kan ik écht aanraden, alles verliep perfect van begin tot eind en iedereen is heel erg vriendelijk. En ik ben natuurlijk heel blij met het resultaat, het is een hele vooruitgang; ik keek gisteren nog eens naar mijn voor-foto en schrok mij een bult, kon niet geloven dat ik zo lang met die muggenbeetjes heb rondgelopen...:blush: ben ook heel tevreden met de maat (75C/70D). Ze moeten nog een klein beetje zakken en nog ietsje zachter worden maar dat komt wel goed denk ik...

 

Succes, en veel plezier met aftellen!:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.