Ga naar inhoud

Dreaming1991 : 24 januari 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

11 minutes ago, Lolita93 said:

Wat een supernieuws dat je tevreden bent en alles goed gaat!
Ik verlang ook al naar het moment om sportbh's te shoppen en ik moet mijn bv nog hebben... hahaha :45:

Welke bh doe je nu aan? De Carefix, die van de Hema of nog iets anders?

 

Graag piep ik ook eens mee in je album

xx

 

 

Hahaa komt sneller dan je denkt :43:

Ik heb de Carefix Anna besteld. Volgens de tabel op de website moest ik een medium aanschaffen, maar twijfelde toch over de maat... uiteindelijk vind ik hem best strak zitten en hij laat van die rode strepen na op mijn borsten. Hij zit echt heel goed en geeft veel steun maar misschien was een large beter geweest. Ik heb vandaag ook twee sportbh's gekocht in de hunkemöller (van doutzen kroes :D) en die zitten als gegoten, alleen drukt de band nog een beetje tegen mijn littekens... Dusja ik ga gewoon wat afwisselen, mijn borsten zijn gewoon hypergevoelig nu.:P

 

Ik heb je toegevoegd!xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste Reactie
12 minutes ago, Grownbabe said:

Wow ik ben zoo jaloers! Ik ben nu 5 dagen po en ik kan niet wachten totdat die verband weg is! 

Wanneer mag je eig 'normaal' slapen? Ik mis zo hard slapen in mijn bed :(

Welke sportbh heb je dan nog gekocht? Mag ik ook eens kijken in je album? 

Ja hoor ik voeg je zo toe!

 

Het is echt geduld hebben he...maar ze hebben die twee weken in het verband echt nodig! Bij mij kwam het al vroeger los. Geen idee, ik sliep wel na 5 dagen al wat platter met extra kussens, maar durf nu nog altijd niet helemaal plat te slapen of op mijn zij...ik ga morgen misschien eens bellen en vragen!

 

Heb er twee gekocht in de hünkemöller :wub: medium support...zitten super! Heb ook de high support gepast maar die zat nog strakker dan het verband :45:

 

Succes met je herstel! nog even aftellen!xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dreaming1991 ah ok goed dat je het zegt, volgens de tabel zou ik ook op een M uitkomen maar had hier al gelezen dat je best voor een maatje groter gaat. Zal me de L dan bestellen, al heb ik nog wat tijd.. :D
 

Oh die zijn mooi he! Heb er ook naar staan kijken vorige week. Heb me ook al moeten inhouden om me geen Calvin Klein bh te bestellen :36:
Amai ik vrees dat ik véél te véél geld ga uitgeven aan bh's terwijl ik daar nog nooit geld aan wou geven. Bh's passen nu is de hel met mijn muggenbeten. Zal met mijn nieuwe boobies wel veranderen denk ik hihi

 

Nog veel succes met het herstel, ik vind ze alvast geslaagd.
Ik twijfel nog steeds tussen 295 en 315, al denk ik dat het 295 zal worden, dat was mijn eerste besluit.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 hours ago, Lolita93 said:

@Dreaming1991 ah ok goed dat je het zegt, volgens de tabel zou ik ook op een M uitkomen maar had hier al gelezen dat je best voor een maatje groter gaat. Zal me de L dan bestellen, al heb ik nog wat tijd.. :D
 

Oh die zijn mooi he! Heb er ook naar staan kijken vorige week. Heb me ook al moeten inhouden om me geen Calvin Klein bh te bestellen :36:
Amai ik vrees dat ik véél te véél geld ga uitgeven aan bh's terwijl ik daar nog nooit geld aan wou geven. Bh's passen nu is de hel met mijn muggenbeten. Zal met mijn nieuwe boobies wel veranderen denk ik hihi

 

Nog veel succes met het herstel, ik vind ze alvast geslaagd.
Ik twijfel nog steeds tussen 295 en 315, al denk ik dat het 295 zal worden, dat was mijn eerste besluit.

 

Haha ik had ook in 2 jaar ofzo geen bh’s meer gekocht en nu ineens kan ik alles kopen wat er in de winkels ligt, gevaarlijk!! :P maar wel leuk. Dankjewel! Ja dat twijfelen over de maat ken ik...uiteindelijk heeft de 315 maar 1 mm meer projectie dan 295 dus op zich is het maar een heel klein verschil! 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 10/10/2017 at 6:59 PM, Blinq_84 said:

@Booops zou ik ook eens in je album mogen kijken?

Ik heb donderdag een consult bij Frans Straten en wil ook graag een volle c cup.

Dankjewel alvast!

Hey,

 

ben net nieuw op deze forum en heb een eerste afspraak gemaakt bij BBC  en ben benieuwd naar resultaten van vrouwen die dus echt een borstvergroting ondergaan hebben ipv dokters die hun mening geven.

bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-10-2017 om 22:51 zei Booops:

@Dreaming1991 Ik zal je toevoegen in mijn album dan kan je even kijken. Ik heb dual plane gehad, ben nu bijna 4,5 week PO. Ronde protheses gekregen, 295 en 310 cc (ivm borstverschil). Ik heb voor het zicht een volle C, kleine D. Ik ben zelf 167 en 55 kg. Ik ben ook een enorme sporter dus hoop dat ik dat straks ook weer volop kan doen!

@Booops mag ik ook je album bekijken? Ik twijfel tussen 275 of 295 en mijn lengte en gewicht zijn hetzelfde :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 12-2-2018 at 11:54 PM, Bellebloem66 said:

Ha meiden, ik heb donderdag mijn intake. Ik wil liefst niet groot. Dat je nog twijfelt of het echte borsten zijn. Ma zeven jaar borstvoeding is het alleen nog loszittend vel. Ben ontzettend benieuwd wat hij aanraad. 

Hey meis, veel succes!! laat zeker weten hoe het geweest is! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 14-2-2018 at 9:58 PM, Jules90 said:

Hi @Dreaming1991! Zou ik met je mee mogen kijken? Ik ben 8 december door Dr. Verdonck geopereerd. Heb 275CC gekregen en ben benieuwd hoe het er bij jou uit ziet. X

Ja hoor heb je toegevoegd :)

 

Ik herinner jou nog! Heb in jouw album meegekeken en hoopte toen dat mijn resultaat ook zoals dat van jou ging zijn  :wub: hoe gaat het nu met jou? Zijn jouw borsten ondertussen veel veranderd? Ben je tevreden?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ladiesss

 

Ik heb mijn album even geüpdatet; ik vind dat de boobies toch wel wat veranderd zijn afgelopen week. Ze zijn zachter geworden en hangen ietsje meer. Ik hoop stiekem dat ze niet meer zakken, en dat de projectie bovenaan zal blijven... Aan de andere kant is het wel mooi dat er ietsje meer volume in de onderkant zit, en dat de borst over het litteken gaat hangen. Het litteken zelf is zo klein, ongelofelijk, een smal lijntje en er ligt bijna geen korstje op. Ik smeer het nog niet in, maar op de huid er rond doe ik wel een beetje littekencrème zodat de huid gevoed blijft.

 

Elke dag wandel ik ong. 40 minuten en zou ook al kunnen fietsen of beenoefeningen doen maar durf eerlijk gezegd nog niet teveel te doen...het is moeilijk om niet te sporten als je je weer fit voelt. Maar ik probeer mij er echt aan te houden. Merk wel dat ik sterker kom en zwaardere dingen kan nemen, zoals een wasmand. Op mijn zij slapen gaat ook al goed.

 

Verder blijf ik gewoon zeggen dat ik superblij ben :D mijn familie heeft niets gemerkt, mijn vrienden/kennissen zien mij voorlopig enkel in dikke truien dus die merken ook niets...ben benieuwd of ik het in de zomer nog ga kunnen verbergen hehehe :45:

Ik heb echt meer zelfvertrouwen gekregen, een push om nu mijn leven te gaan leiden zoals ik het wil, en niet meer achterom te kijken. :)

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei MKB:

Hey! Ik had ook graag even je album gezien. Heb dezelfde dag van jou een borstvergroting laten doen.

Ik heb slechts 225 cc laten doen, klinkt weinig als ik andere meisjes hoor ^_^

Hoe ist het bij jou met het herstel? 

 

22 minuten geleden zei Dreaming1991:

ja hoor je bent toegevoegd! heb je een goed herstel gehad? En blij met het resultaat?xxx

 

Ja, de eerste 3 daagjes waren de lastigste! Erna viel het goed mee. Nu enkel nog zeer gevoelig, vooral rond de littekens.

Ja wel tevreden, is zowiezo een verbetering. Hoewel ik de laatste dagen toch een beetje spijt beginnen krijgen ben, dat ik geen maatje groter genomen heb :D Maar wou het echt wel natuurlijk houden, dus ben wel tevreden hoor! 

Jij ook bij Verdonck, dus ook de borstband. Niet te veel last daarvan? Ik vind het echt niet aangenaam :huh:  xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.