Ga naar inhoud

Dreaming1991 : 24 januari 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hi girls,

 

Hier ben ik met een update!

Vandaag is de 4de dag PO, en ik voel mij heel goed. Sinds gisterenochtend is de pijn sterk afgenomen, en kon ik wat meer rondlopen in het huis en wat kleine dingetjes doen (eten uit de koelkast halen, bed opmaken, wat opruimen). Verder kijk ik gewoon wat tv/netflix, en werk af en toe wat op mijn computer. Uit het bed komen is nog wat vervelend, ik rol mij er half uit met 1 been en probeer mijn armen niet te gebruiken, ziet er wss heel grappig uit :45: ik lig nog niet plat want dat voelt nog wat vreemd. Maar slapen lukt wel goed, met pauzes om de medicatie te nemen. Ik ontdekte ook dat ik me beter voelde telkens om de drie uur een halve pil paracetamol te nemen, dan zes uur te wachten en in het vijfde uur een pijnlijke ‘dip’ te voelen.

Nog een tip voor de opgeblazen buik: in de ochtend voor het ontbijt een lauwwarm glas water drinken met citroen, en veel gedroogd fruit eten, helpt!!! 

 

Verder ben ik zo blij dit gedaan te hebben! Gisteren kon ik het niet laten enkele bloesjes en topjes te passen en het ziet er zooo anders uit, ik zie er eindelijk niet meer uit als een jong meisje, maar als een vrouw :)

Nu is het afwachten tot het verband eraf mag...

 

Veel liefs!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste Reactie
8 uur geleden zei Dreaming1991:

Hi girls,

 

Hier ben ik met een update!

Vandaag is de 4de dag PO, en ik voel mij heel goed. Sinds gisterenochtend is de pijn sterk afgenomen, en kon ik wat meer rondlopen in het huis en wat kleine dingetjes doen (eten uit de koelkast halen, bed opmaken, wat opruimen). Verder kijk ik gewoon wat tv/netflix, en werk af en toe wat op mijn computer. Uit het bed komen is nog wat vervelend, ik rol mij er half uit met 1 been en probeer mijn armen niet te gebruiken, ziet er wss heel grappig uit :45: ik lig nog niet plat want dat voelt nog wat vreemd. Maar slapen lukt wel goed, met pauzes om de medicatie te nemen. Ik ontdekte ook dat ik me beter voelde telkens om de drie uur een halve pil paracetamol te nemen, dan zes uur te wachten en in het vijfde uur een pijnlijke ‘dip’ te voelen.

Nog een tip voor de opgeblazen buik: in de ochtend voor het ontbijt een lauwwarm glas water drinken met citroen, en veel gedroogd fruit eten, helpt!!! 

 

Verder ben ik zo blij dit gedaan te hebben! Gisteren kon ik het niet laten enkele bloesjes en topjes te passen en het ziet er zooo anders uit, ik zie er eindelijk niet meer uit als een jong meisje, maar als een vrouw :)

Nu is het afwachten tot het verband eraf mag...

 

Veel liefs!

 

 

Hey @Dreaming1991...wel grappig hoe je het beschrijft om uit bed te geraken.Ik ga met mijn benen geplooid gaan wiebelen en zo begeef ik mij recht in bed.

Ik heb ook nogal een buik zoals van kabouter Plop en ook water op mijn heupen en billen. Mijn vent zegt dat ik gewoon 2 kilo ben bijgekomen door veel te eten...vind ik echt nie grappig.

Vandaag ook al wat meer kunnen doen. Ik ben dag 5 PO, sinds maandag geopereerd dr Dr Verdonck.Vandaag eens naar de winkel geweest maar handen bleken lijkwit te worden en ging bijna v mijn stokje..De volledige week had ik nog nooit zoveel gewandeld. Was heel erg intens en vroeg het uiterste van mij. Thuisgekomen en 1.5 uur geslapen.

Mijn ventje heeft mij zelfs moeten wakker maken zodat ik deze nacht kan slapen want 's nachts slaap ik bijna niet.

Ik ben ook blij dat ik het gedaan heb maar voel me lastig in het huishouden en het hele gebeuren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Dreaming1991,

 

Super om je verslagjes te lezen. Mijn afspraak bij Dr. Verdonck ligt vast op 28 maart, ik moet dus nog even aftellen.
Zo heb ik de tijd om na te denken over wat ik juist ga nemen, maar ook de tijd om me nog zenuwachtiger te maken en over alles te twijfelen, hihi.
Momenteel gaat mijn voorkeur uit naar de Motiva. Ik ben zelf 1m73, 60 kg en momenteel een 75/80 A.
Ik volg zeker hoe je revalidatie verder verloopt, zo heb ik een idee wat me nog te wachten staat :-).
Ik weet niet of je een fotoalbum hebt, zou ik mogen meekijken?
Alvast heel veel succes en hopelijk valt de pijn de komende tijd mee!

L. X

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 hours ago, hubje said:

Hey @Dreaming1991...wel grappig hoe je het beschrijft om uit bed te geraken.Ik ga met mijn benen geplooid gaan wiebelen en zo begeef ik mij recht in bed.

Ik heb ook nogal een buik zoals van kabouter Plop en ook water op mijn heupen en billen. Mijn vent zegt dat ik gewoon 2 kilo ben bijgekomen door veel te eten...vind ik echt nie grappig.

Vandaag ook al wat meer kunnen doen. Ik ben dag 5 PO, sinds maandag geopereerd dr Dr Verdonck.Vandaag eens naar de winkel geweest maar handen bleken lijkwit te worden en ging bijna v mijn stokje..De volledige week had ik nog nooit zoveel gewandeld. Was heel erg intens en vroeg het uiterste van mij. Thuisgekomen en 1.5 uur geslapen.

Mijn ventje heeft mij zelfs moeten wakker maken zodat ik deze nacht kan slapen want 's nachts slaap ik bijna niet.

Ik ben ook blij dat ik het gedaan heb maar voel me lastig in het huishouden en het hele gebeuren...

Hey @hubje! Ja ik begrijp het, al die ongemakken zijn soms wat lastig erbij te nemen. Ik hoop ook dat die extra kilos er ooit weer afgaan xD en wat erg dat je ineens onwel werd in de winkel! Ik denk dat zoiets inderdaad nog teveel vergt van het lichaam...maar ben zeker dat dat binnenkort beter zal gaan! Ik ga vandaag proberen een ommetje te maken, toch even een frisse neus halen. Het huishouden, daar trek ik mij even niet teveel van aan :45: probeer het proper te houden maarja bvb dweilen kan ik echt nog niet. Gelukkig helpt mijn moeder met wat dingen. Ik slaap ook maar in stukken maar dat zal ook wel beter gaan. We zullen nog even op onze tanden moeten bijten :) Liefs en succes de komende dagen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 hours ago, Lolita93 said:

Hey @Dreaming1991,

 

Super om je verslagjes te lezen. Mijn afspraak bij Dr. Verdonck ligt vast op 28 maart, ik moet dus nog even aftellen.
Zo heb ik de tijd om na te denken over wat ik juist ga nemen, maar ook de tijd om me nog zenuwachtiger te maken en over alles te twijfelen, hihi.
Momenteel gaat mijn voorkeur uit naar de Motiva. Ik ben zelf 1m73, 60 kg en momenteel een 75/80 A.
Ik volg zeker hoe je revalidatie verder verloopt, zo heb ik een idee wat me nog te wachten staat :-).
Ik weet niet of je een fotoalbum hebt, zou ik mogen meekijken?
Alvast heel veel succes en hopelijk valt de pijn de komende tijd mee!

L. X

 

Hi @Lolita93, wat leuk om dit te lezen! Het is inderdaad goed even de tijd erover te laten gaan en na te denken over wat jij mooi zou vinden. Hoeveel cc’s zou je graag willen? Ik mag pas over 8/9 dagen uit het verband dus heb nog geen foto’s kunnen maken, maar ik laat zeker iets weten wanneer ik een album heb.

Een BV is iets wat je zelfvertrouwen direct een boost geeft, dus ik kan het alleen maar aanraden! En het is 1 van de veiligste ingrepen. Succes met je zoektocht, en als je nog vragen hebt, help ik je heel graag verder :) X 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Dreaming1991:

Merciii!! Jij bent ook bijna aan de beurt he? :43: spannend!! Heb je er zin in? 

Super veel zin in!! Loop de hele dag rond als een soort blij ei :63:

 

Hoe gaat het met je? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Auks said:

Super veel zin in!! Loop de hele dag rond als een soort blij ei :63:

 

Hoe gaat het met je? 

Hahaa dat is goed :D jaa heel goed eigenlijk, ik ben bijna helemaal af van de medicatie en kon deze middag al een stukje wandelen...heb even gespiekt in het verband en het ziet er al heel mooi uit...dus alles beter dan verwacht eigenlijk :) het zal zo snel gaan voor je! Voor je het weet heb je je nieuwe boobies! :1bouncingboobs: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Dreaming1991:

Hahaa dat is goed :D jaa heel goed eigenlijk, ik ben bijna helemaal af van de medicatie en kon deze middag al een stukje wandelen...heb even gespiekt in het verband en het ziet er al heel mooi uit...dus alles beter dan verwacht eigenlijk :) het zal zo snel gaan voor je! Voor je het weet heb je je nieuwe boobies! :1bouncingboobs: 

 

Wat super om te horen dat het heel goed gaat!! Hopelijk blijft het zo goed gaan! :) haha ik zou ook spieken hoor denk ik. Groot gelijk heb je!! 

Wel ja! Tijd vliegt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-1-2018 om 11:46 zei Dreaming1991:

Hi @Lolita93, wat leuk om dit te lezen! Het is inderdaad goed even de tijd erover te laten gaan en na te denken over wat jij mooi zou vinden. Hoeveel cc’s zou je graag willen? Ik mag pas over 8/9 dagen uit het verband dus heb nog geen foto’s kunnen maken, maar ik laat zeker iets weten wanneer ik een album heb.

Een BV is iets wat je zelfvertrouwen direct een boost geeft, dus ik kan het alleen maar aanraden! En het is 1 van de veiligste ingrepen. Succes met je zoektocht, en als je nog vragen hebt, help ik je heel graag verder :) X 

Hi,

 

En hoe gaat het met de nieuwe boobies, ben je ze al wat gewoon? :-)

 

Ik heb morgen een 2de consultatie bij dr. Verdonck. Ben wat een controlefreak en wil zeker zijn dat ik de juiste keuze maak. 

Deze keer gaan mijn zussen mee, heb ik nog wat extra meningen. Gezellig, samen borsten kiezen hihi :-).

Momenteel twijfel ik tussen 275 en 295 cc Full Motiva. Ik heb wel wat schrik dat ze te groot en onnatuurlijk zouden uitvallen, maar langs de andere kant lees ik hier op het forum dat veel dames achteraf toch iets groter zouden gaan. 

 

L. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Lolita93!

 

Oo wat spannend! Fijn dat zij meegaan om je te steunen! Geen schrik, ze vallen echt niet onnatuurlijk, ik zou gaan voor het grootste! Ik ben ongelofelijk blij met mijn 295cc, vind ze net groot genoeg voor mij en ze zien er helemaal niet opgeplakt uit.

 

Ik moet nog heel even wachten tot ik ze kan zien!! Vreselijk dat wachten haha! Maar begin het gewoon te geraken en ben echt dolgelukkig :)) ik kan al wat werken op de computer dus de dagen gaan wel snel voorbij, en ben al wat gaan wandelen (net als een omaatje, super langzaam :45: ).

 

Ben benieuwd wat je gaat kiezen! Je hebt gelukkig nog wat tijd.

Liefs en succes morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn inmiddels een week verder!

 

Sinds maandag ben ik helemaal af van de pijnstillers, stilletjesaan begint mijn figuur weer terug te komen en mijn borsten zijn al wat gezakt in het verband. Alles verloopt heel goed! :43: 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Dreaming1991:

Hey @Lolita93!

 

Oo wat spannend! Fijn dat zij meegaan om je te steunen! Geen schrik, ze vallen echt niet onnatuurlijk, ik zou gaan voor het grootste! Ik ben ongelofelijk blij met mijn 295cc, vind ze net groot genoeg voor mij en ze zien er helemaal niet opgeplakt uit.

 

Ik moet nog heel even wachten tot ik ze kan zien!! Vreselijk dat wachten haha! Maar begin het gewoon te geraken en ben echt dolgelukkig :)) ik kan al wat werken op de computer dus de dagen gaan wel snel voorbij, en ben al wat gaan wandelen (net als een omaatje, super langzaam :45: ).

 

Ben benieuwd wat je gaat kiezen! Je hebt gelukkig nog wat tijd.

Liefs en succes morgen!

Hoi Hoi,

 

En valt de pijn nog steeds mee?

Ik net terug van mijn 2de consultatie bij Dr. Verdonck.

Nu ik had ook wat voorbeeldfoto's mee van hoe ik het resultaat graag had gezien.  Aan de hand van die foto's was duidelijk dat ik toch liever de iets 'rondere' vorm zie in plaats van de 'druppelvormige'. Zoals hij het zei, geen peervorm maar eerder de appelvorm zonder het balleneffect :-).
Daarom stelde hij me de Progressive Plus Gel voor, deze zou in tegenstelling tot de Progressive Ultima (waar hij meestal mee werkt?) iets meer de vorm bovenaan ook aanhouden.

Qua CC keuze blijft mijn twijfel tussen 295 CC of 315 CC, dit mag ik tot op de dag van de operatie beslissen, heb dus nog even.

 

Met welke gel heeft hij bij jou gewerkt?


Liefs, 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31/01/2018 om 19:52 zei Dreaming1991:

We zijn inmiddels een week verder!

 

Sinds maandag ben ik helemaal af van de pijnstillers, stilletjesaan begint mijn figuur weer terug te komen en mijn borsten zijn al wat gezakt in het verband. Alles verloopt heel goed! :43: 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Die staan goed bij je lichaam, mooi! Nog eventjes en dan mag je ze uitpakken :D Begint dat verband bij jou ook al zo te jeuken? Ik had het erg lastig de laatste paar dagen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lolita93 ik heb de Ultima gel gekregen, eerlijk gezegd wist ik niet dat hij nog met een andere gel werkte, maar ik wou echt die druppelvormige natuurlijke look. Dat het hangt zoals een echte borst zeg maar en ook meebeweegt en daarom vond ik die gel juist heel fijn.

 

ooh moeilijke beslissing! het helpt zeker albums te bekijken van andere meiden met ong dezelfde lichaamsbouw om te vergelijken. 

 

De pijn valt heel goed mee! Enkel soms wat steekjes of een branderig gevoel aan het litteken. Beetje lastig soms maar verdraagbaar.

 

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, Vae said:

 

Die staan goed bij je lichaam, mooi! Nog eventjes en dan mag je ze uitpakken :D Begint dat verband bij jou ook al zo te jeuken? Ik had het erg lastig de laatste paar dagen :P

 @Vae dankjewel! Mss 1 van de kleinere op dit forum maar ik ben blij want voordien had ik echt niets :) 

Ja hoor dat verband vindt ik vreselijk nu haha, mijn borsten willen er ook uit, het kruipt onder mijn borstplooi en die band duwt er ook nog eens op enja echt een feest daarbinnen hehe :45: 

maar idd bijna! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah wat stom stom stom van mij. Ik was mijn wachtwoord kwijt. Het ziet er prachtig uit D1991! Ik wil ook jouw formaat borsten. Ik heb het formulier ingevuld, zodat ik gebeld kan worden voor een intake. Hoe lang duurde dat bij jullie? En daarna de afspraak? Ben je snel aan de beurt? Ook zie ik geen prijs indicatie op internet. Wat kostte jullie ingreep? 

 

Ik moet echt even na denken hoe ik het allemaal met werk moet regelen? Vertel je zo iets op werk? En bedenk je een smoes? 

 

Hoe voelen jullie je nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-2-2018 om 21:47 zei Dreaming1991:

 @Vae dankjewel! Mss 1 van de kleinere op dit forum maar ik ben blij want voordien had ik echt niets :) 

Ja hoor dat verband vindt ik vreselijk nu haha, mijn borsten willen er ook uit, het kruipt onder mijn borstplooi en die band duwt er ook nog eens op enja echt een feest daarbinnen hehe :45: 

maar idd bijna! Xx

 

Welke maat BH heb je straks? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Bellebloem66 ! Wat spannend voor je! Ik kreeg denk ik de volgende dag al een email en kon gelijk een afspraak maken voor een consultatie. De operatie deed ik ong. 3 maanden nadien, maar ik denk dat je wel sneller zou kunnen gaan als je dat wil, ik kon al een datum inplannen tijdens de consultatie! ( Was wel al heel zeker!) En de prijs hangt af van het type implantaat, ik heb Motiva Ergonomix en heb 3395 eur betaald alles inclusief. 

Ik werk als freelancer dus kan vakantie nemen wanneer ik wil...ik heb het enkel aan twee mensen verteld en familie/vrienden/collega’s zei ik gewoon dat ik vakantie had en wat ging ‘uitrusten’ thuis...ik zag er al snel weer normaal uit dus niemand heeft het gemerkt eigenlijk, nooit gedacht! Je krijgt ook een ziektebriefje mee dus je kan gewoon zeggen op je werk dat je een operatie ondergaat, maar je bent zeker niet verplicht te zeggen wat het juist is.

 

& ik zou op een 75c moeten uitkomen!! Let’s see :) morgen mogen de draadjes eruit en dan ga ik even een album maken...laat iets weten als je wilt meekijken! 

 

Hoop dat ik je wat op weg heb kunnen helpen!

 

Heb je ondertussen al een datum voor een consultatie?

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ladies!

 

We zijn inmiddels 14 dagen P.O.: de draadjes zijn geknipt bij de huisarts, en deze middag ben ik wat sportbh's gaan shoppen... het was zoooooo leuk!! :D Alles stond zo mooi! ben superblij dat ik (momenteel) op een 75C uitkom, mijn borsten toonden zelfs vol vanboven alsof ik een push-up aanhad, echt geweldig! Ik vind ze heel erg mooi en ben echt verliefd op ze, zo blij dat ik de stap gezet heb. Toen ik thuis was nog even mijn oude bh's/bikini's/nachtkleedjes aangepast, was grappig, zeker 80% vloog regelrecht de vuilbak in :45:

 

Het is gelukt een album te maken, dus wie wil meekijken voeg ik heel graag toe!

 

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Dreaming1991:

Hi ladies!

 

We zijn inmiddels 14 dagen P.O.: de draadjes zijn geknipt bij de huisarts, en deze middag ben ik wat sportbh's gaan shoppen... het was zoooooo leuk!! :D Alles stond zo mooi! ben superblij dat ik (momenteel) op een 75C uitkom, mijn borsten toonden zelfs vol vanboven alsof ik een push-up aanhad, echt geweldig! Ik vind ze heel erg mooi en ben echt verliefd op ze, zo blij dat ik de stap gezet heb. Toen ik thuis was nog even mijn oude bh's/bikini's/nachtkleedjes aangepast, was grappig, zeker 80% vloog regelrecht de vuilbak in :45:

 

Het is gelukt een album te maken, dus wie wil meekijken voeg ik heel graag toe!

 

XXX

Hey @Dreaming1991

 

Ooh super seg! Binnenkort kan je aan de echte lingerie beginnen!! 

Ik kijk ook al uit naar het sportbeha moment en nog meer naar lingerie en bikini passen! Maar mijn beurt moet nog komen! Ik ben er bijna! Ik twijfel nog tussen 295/315 of 315/335.

Heb nu A 75 en ben 1m65 groot en weeg 58 kg. Mag ik een blik werpen op je album aub? 

 

Groetjes en geniet nog van je nieuwe boezem! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Seilena said:

Hey @Dreaming1991

 

Ooh super seg! Binnenkort kan je aan de echte lingerie beginnen!! 

Ik kijk ook al uit naar het sportbeha moment en nog meer naar lingerie en bikini passen! Maar mijn beurt moet nog komen! Ik ben er bijna! Ik twijfel nog tussen 295/315 of 315/335.

Heb nu A 75 en ben 1m65 groot en weeg 58 kg. Mag ik een blik werpen op je album aub? 

 

Groetjes en geniet nog van je nieuwe boezem! :43:

Haha ik had juist in jouw topic gereageerd! toeval :45: je bent toegevoegd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Dreaming1991:

Hi ladies!

 

We zijn inmiddels 14 dagen P.O.: de draadjes zijn geknipt bij de huisarts, en deze middag ben ik wat sportbh's gaan shoppen... het was zoooooo leuk!! :D Alles stond zo mooi! ben superblij dat ik (momenteel) op een 75C uitkom, mijn borsten toonden zelfs vol vanboven alsof ik een push-up aanhad, echt geweldig! Ik vind ze heel erg mooi en ben echt verliefd op ze, zo blij dat ik de stap gezet heb. Toen ik thuis was nog even mijn oude bh's/bikini's/nachtkleedjes aangepast, was grappig, zeker 80% vloog regelrecht de vuilbak in :45:

 

Het is gelukt een album te maken, dus wie wil meekijken voeg ik heel graag toe!

 

XXX

Wat een supernieuws dat je tevreden bent en alles goed gaat!
Ik verlang ook al naar het moment om sportbh's te shoppen en ik moet mijn bv nog hebben... hahaha :45:

Welke bh doe je nu aan? De Carefix, die van de Hema of nog iets anders?

 

Graag piep ik ook eens mee in je album

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.