Ga naar inhoud

Dreaming1991 : 24 januari 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste Reactie
On 1/18/2018 at 10:31 PM, best_boobie said:

Hoi @Dreaming1991

Ik zag je aanvraag voor de januariclub, maar zie niet in je eigen topic staan wanneer je geopereerd gaat worden en of het idd bij Verdonck zal zijn :)
Wil je je topic even updaten en me taggen? Dan kan ik je daarna evt toelaten tot de club :) 

xx BB

Hoi @best_boobie Hier is mijn topic! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minutes ago, Bellebloem66 said:

Wouw Dreaming1991  wat tof dat je het gaat doen. Ik ben me ook aan het oriënteren voor een natuurlijke look, mag ik jouw voor en na fotos zien? Heel veel succes! ben heel benieuwd, groetjes Bellebloem  

Hey Bellebloem66!

Ja hoor, wanneer ik een album maak (en uitzoek hoe dit allemaal moet hihi) voeg ik je zeker toe! 

Heb je al consultaties gepland of nog even aan het researchen? Veel succes alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-10-2017 om 22:02 zei Lucy89:

Hey @Dreaming1991, thanks ik heb motiva full round 315 cc dual plane. M'n borsten veranderen wel steeds. Ik zal binnenkort weer recente foto's plaatsen. Ik ben dus heel benieuwd hoe 't er over een tijdje uit gaat zien. Ik hoop gewoon dat ze nog iets zakken en dat ze zachter worden :)

 

Heel veel succes als je straks op consult gaat! Super leuk het passen en vergeet niet om foto's te maken. 

 @Lucy89 & @Booops zou ik bij jullie mogen kijken? Ik ben maandag geopereerd in Baulandkliniek, heb 355 Motiva full gekregen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen!

 

Zo, even in de zetel genesteld om mijn verslag te schrijven!

 

Dinsdagavond waren mijn moeder en ik al onderweg naar Diest; ik had een kamer geboekt in een hotel dichtbij de kliniek en daar zouden we de nacht voor de operatie doorbrengen. Ik had geen zin in ochtendfiles (toen we voor de consultatie gingen deden we er 3 uur over om terug thuis te geraken!) en ik was de eerste gepland op woensdagochtend. Het hotel was best comfortabel, desondanks hebben we beide geen oog dicht gedaan haha ;)  Om 6 uur opgestaan, gedoucht, haren gewassen, haren geföhnd en ik was klaar. Mijn moeder ging nog even langs het ochtendbuffet, ze rook naar koffie en warme broodjes toen ze terugkwam, oh dat nuchter blijven was dan even een karakteroefening :P


Toen ik in de kliniek aankwam ging het best snel vooruit; ik werd heel goed ontvangen en mocht al gelijk mee met de verpleegster. Ik mocht mij uitkleden, ze maakte even foto's, ik kreeg een infuus (vroeg mij steeds af wat ik toegediend kreeg, een kalmeermiddel?) Ik was heeeel nerveus toen en probeerde vooral niet te denken aan wat ging komen, alleen maar aan het leuke -> de borsten! Maar ik was best wel bang. Ik was nog nooit eerder geopereerd geweest. Na tien minuten kwam Dr. Verdonck even langs en tekende mij af. Ik was toen wat blurry en voelde mij wat raar, ik kon geen woord uitbrengen haha. Toen riep ik mezelf bij de orde en stelde nog de laatste vragen. Ik kon kiezen tussen 275cc en 295cc, koos voor het grootste, want uiteindelijk zijn het maar een paar mm's verschil. Mijn borstjes zijn niet helemaal gelijk in grootte, dus er zou nadien ook een klein verschil zijn maarja, dat is natuurlijk.

Wat er daarna gebeurde herinner ik mij vaag..ik werd naar de operatiekamer gebracht, daar stelde een hele lieve vrouw zich voor als de anesthesist en stelde mij wat vragen. Iedereen was superlief! Toen begonnen de bolletjes op het plafond te dansen, ik wou gewoon slapen, dacht aan een mooie droom en toen ik wat gas inademde van het masker was ik vertrokken...en werd naar mijn gevoel direct wakker in de recovery! Blijkbaar heb ik mijn borsten nog gezien, maar ik herinner mij er niets van haha wat erg! Ook niet hoe ik ben teruggebracht in de rolstoel, helemaal niets! Het was 1,5u na de operatie, ik was klaarwakker en voelde me super. Ik wou uit het bed stappen en was klaar om naar huis te gaan haha! De pijn viel reuze mee. Ik zag het verband en vond de grootte gelijk supermooi, kon zelfs mijn tepels voelen door het verband wat ik heel gek vond (geen push-up bh maar mijn borsten!). Direct verliefd! :) Natuurlijk moest ik nog even blijven liggen, ik kreeg nog wat pijnstilling toegediend voor de weg terug naar huis, en wat cola mm dat was lekker. De verpleegster gaf uitleg over de medicatie, onder haar begeleiding even naar het toilet, en toen mocht ik naar huis, was zo blij! Wat een fijn team! Echt een goede ervaring.

De weg naar huis was ok, niet teveel verkeer, maar de bubbels en de ronde punten deden best pijn. We konden net voor sluitingsuur de medicatie nog ophalen en dan naar huis. Wat gegeten, gelijk medicatie ingenomen, even bekomen, want alles was best wel heftig geweest. Mijn linkerborst stond ineens supergezwollen, hij was bijna dubbel zo groot als de rechter haha, maar daarna kwam hij ook bij. Naar de avond toe begon te pijn ineens op te komen, zelfs met de pijnstilling had ik best veel last. Gelukkig heb ik een bed die ik rechtop kan zetten, daar heb ik wat uurtjes kunnen slapen maar het was een vervelende nacht. Ik probeerde aan leuke dingen te denken en niet teveel op de pijn te letten. De ochtend was ook even lastig maar nu is de pijn wat meer onder controle. Hopelijk blijft het zo! Vooral het beurs gevoel, last met ademen door de zwelling, pijn tussen de schouderbladen, en dan ook wat steken en soms een branderig gevoel. Maar dit is dag twee dus het is hopelijk zo voorbij :)

 

Ik geef de komende dagen nog wat meer updates!

Veel liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Dreaming1991, wat geweldig leuk om jouw operatieverslag te lezen!! Zo herkenbaar!

Sterkte deze dagen: dít is het zwaarst. Probeer een beetje in beweging te blijven, en neem je medicatie op tijd!

Het ziet er al mooi uit zeg!!! Echte borsten!!  Succes, X Nicoline

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, Nicoline_W said:

Hi @Dreaming1991, wat geweldig leuk om jouw operatieverslag te lezen!! Zo herkenbaar!

Sterkte deze dagen: dít is het zwaarst. Probeer een beetje in beweging te blijven, en neem je medicatie op tijd!

Het ziet er al mooi uit zeg!!! Echte borsten!!  Succes, X Nicoline

Aah wat lief, dankjewel hoor Nicoline!!X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel goed verslag @Dreaming1991! Ik had ook weinig last, ben inmiddels ook alweer zonder pijnstillers. Nu op dag 8 PO en voel eigenlijk alleen nog druk op mijn borst en beurse borstspieren maar dat blijft de komende weken nog wel. Dat gaat denk ik pas weg als je spieren gaan ontspannen. Na dag 3 of 4 gaat het waarschijnlijk snel beter met je! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 hours ago, Vae said:

Heel goed verslag @Dreaming1991! Ik had ook weinig last, ben inmiddels ook alweer zonder pijnstillers. Nu op dag 8 PO en voel eigenlijk alleen nog druk op mijn borst en beurse borstspieren maar dat blijft de komende weken nog wel. Dat gaat denk ik pas weg als je spieren gaan ontspannen. Na dag 3 of 4 gaat het waarschijnlijk snel beter met je! :)

Heey Vae, dankjewel meid! Wat goed dat je de pijnstillers niet meer nodig hebt, toch fijn als je daar vanaf bent. Heb jij nog altijd het verband aan of al in sportbh? Veel liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Dreaming1991:

Heey Vae, dankjewel meid! Wat goed dat je de pijnstillers niet meer nodig hebt, toch fijn als je daar vanaf bent. Heb jij nog altijd het verband aan of al in sportbh? Veel liefs!

 

Ik zit nog in het verband, het mag er woensdag af. De witte plakker bovenop is al wel losgelaten maar helaas blijft het verband verder nog wel netjes zitten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minutes ago, Vae said:

 

Ik zit nog in het verband, het mag er woensdag af. De witte plakker bovenop is al wel losgelaten maar helaas blijft het verband verder nog wel netjes zitten ;)

Ah ok...jammer hehe maar het is wel beter dat het blijft zitten. Wat spannend! Aftellen tot woensdag dus :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.