Ga naar inhoud

Dreaming1991 : 24 januari 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Lieve meisjes,

 

Hier komt een lang bericht ;)

Eerst en vooral wil ik jullie bedanken voor dit forum en de vele interessante topics. Door jullie heb ik heel veel moed gekregen en voel ik mij goed voorbereid om deze stap te zetten!

Ik droom al heel erg lang van een borstvergroting, heb een AA cup sinds forever en vreesde dat dit nooit meer zou veranderen. Toen ik onlangs 26 werd besloot ik eindelijk 'vrouw' te worden en te gaan voor een stel nieuwe borsten.

Ik dans en sport heel veel, grotendeels professioneel, en dit heeft mij soms ook wat bang gemaakt om hieraan te beginnen...wat als ze in de weg zouden zitten, of ik niet meer zo intensief zou kunnen dansen/sporten? Maar het is belangrijk eerst zelf goed in je vel te zitten dacht ik dan, en de rest zien we dan wel :) de onzekerheid die met zo'n miniborstjes kwam kijken...daar wil ik gewoon echt vanaf!

 

Maar goed, ik heb binnenkort een consultatie in de Belgian Breast Clinic, lees alleen maar goede dingen over Dr. Verdonck, dus heb er zeker vertrouwen in. 

 

Ik wou graag even aan jullie vragen, of het echt zo is dat je de prothese voelt zitten als je bijvoorbeeld push-ups doet?(bij dual plane)? Wat zijn jullie ervaringen tijdens het sporten/dansen? Gaat dit voorbij?

 

En heel graag zou ik een keer in iemands album willen kijken? Ik ben 1m75, ben ong 61kg, en heb een omtrek van 83cm...ik zou heel graag motiva protheses hebben denk ik, omdat die blijkbaar een mooi natuurlijk effect geven...

 

Heel erg bedankt, veel liefs aan iedereen, en veel succes aan iedereen die binnenkort geopereerd wordt!!!

 

Dr1991

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste Reactie

 

@Dreaming1991

Ik heb een bv gehad op 2 juni ook bij Dr. V. Ik heb 235cc en motiva. Ik kom van een kleine A naar een groteB/kleineC 

Bij mij was het vooral dat mijn bh eens gevuld zou zijn en dat ik er niet vanalles moest bijsteken. Ik ben ook niet te groot gegaan door mijn leeftijd (44j) en ook omdat ik nogal fanatiek sport.

Ik heb geen problemen bij het sporten. Bij push ups voel ik ook niets.De eerste leren voelde ik wel iets,  maar nu niet meer. 

Wel een goede ondersteunde sportbh aandoen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 28-9-2017 om 06:24 zei Natje3:

 

@Dreaming1991

Ik heb een bv gehad op 2 juni ook bij Dr. V. Ik heb 235cc en motiva. Ik kom van een kleine A naar een groteB/kleineC 

Bij mij was het vooral dat mijn bh eens gevuld zou zijn en dat ik er niet vanalles moest bijsteken. Ik ben ook niet te groot gegaan door mijn leeftijd (44j) en ook omdat ik nogal fanatiek sport.

Ik heb geen problemen bij het sporten. Bij push ups voel ik ook niets.De eerste leren voelde ik wel iets,  maar nu niet meer. 

Wel een goede ondersteunde sportbh aandoen. 

Hoi Natje,

 

Dat klinkt goed! Maar heb jij je prothese op of onder de spier?

 

Groetjes, Bosbloemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dreaming1991 Ik zal je toevoegen in mijn album dan kan je even kijken. Ik heb dual plane gehad, ben nu bijna 4,5 week PO. Ronde protheses gekregen, 295 en 310 cc (ivm borstverschil). Ik heb voor het zicht een volle C, kleine D. Ik ben zelf 167 en 55 kg. Ik ben ook een enorme sporter dus hoop dat ik dat straks ook weer volop kan doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Dreaming1991

 

Ik ben ook bij Verdonck geopereerd. 275cc Motiva ergonomix. Net als @Natje3 ben ik 2 juni geopereerd.

In het begin met zwemmen en krachttraining was het heel gek. Alsof er iets bewoog, maar je kunt niks zien. Waarschijnlijk was/is dat de borstspier die moet wennen. Nu heb ik er over het algemeen geen last van. Wel af en toe bij bijvoorbeeld wide lat pulldown met veel gewicht. Dat voelt raar, maar niet pijnlijk ofzo. Push ups durf ik eigenlijk nog niet :blush: Maar borsten zijn nog niet gelijk en dus durf ik geen risico te nemen door borstspier oefeningen te doen.

 

Bij mijn borst die al mooi is ingedaald voel ik de prothese niet zitten. Borst is ook soepel en voelt niet echt anders dan voorheen. Misschien een beetje steviger? Bij mijn andere borst voel ik hem wel maar daar zit de prothese nog niet op de plek waar hij hoort te zitten. Moet nog wat meer geduld hebben.

 

Verdonck is een goede arts. En Motiva is een heel goede keuze. Voelt heel natuurijk en zijn veel voordelen van deze prothese. Het is de duurste bij Verdonck maar (voor mij) wel de beste keuze.

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Booops:

@Dreaming1991 Ik zal je toevoegen in mijn album dan kan je even kijken. Ik heb dual plane gehad, ben nu bijna 4,5 week PO. Ronde protheses gekregen, 295 en 310 cc (ivm borstverschil). Ik heb voor het zicht een volle C, kleine D. Ik ben zelf 167 en 55 kg. Ik ben ook een enorme sporter dus hoop dat ik dat straks ook weer volop kan doen!

@Booops zou ik ook eens in je album mogen kijken?

Ik heb donderdag een consult bij Frans Straten en wil ook graag een volle c cup.

Dankjewel alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125

Ik heb enkel al eens een push-up aan gehad voor een feest.

Langer durf ik ook nog niet.

Bij mijn rechter borst voel ik prothese ook. Die borst voel ik af en toe. Is ook deze die niet op zijn plek zit. 

Ik weet niet of het nog zal veranderen. Ik hoop het, maar betwijfel het.

Voel jij soms nog iets als je voorbeeld iets boven je hoofd neemt die zwaar is ?

Ik voel dat in mijn oksel nog.

Weet je dat ik na al die maanden nu.durf te zeggen dat die 255cc ook.wel ging mogen. Ik kom er aan gewend zeker.Naakt vind ik ze groot genoeg, maar in kledij denk ik dat mocht toch klein beetje groter.:D

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Natje3 push up heb ik nog helemaal niet gedragen. Durf het niet. Na 6 maanden misschien. Zo bang dat ik iets verkeerds doe en het zeker niet meer goed kom..

 

Hmm kan ik niet echt zeggen. Sommige bewegingen bovenhands wel maar meer met fitness. 

 

Hahahaha dus toch ;) Vind ze bij beide aan de kleine kant. Haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-9-2017 om 01:03 zei Dreaming1991:

Lieve meisjes,

 

Hier komt een lang bericht ;)

Eerst en vooral wil ik jullie bedanken voor dit forum en de vele interessante topics. Door jullie heb ik heel veel moed gekregen en voel ik mij goed voorbereid om deze stap te zetten!

Ik droom al heel erg lang van een borstvergroting, heb een AA cup sinds forever en vreesde dat dit nooit meer zou veranderen. Toen ik onlangs 26 werd besloot ik eindelijk 'vrouw' te worden en te gaan voor een stel nieuwe borsten.

Ik dans en sport heel veel, grotendeels professioneel, en dit heeft mij soms ook wat bang gemaakt om hieraan te beginnen...wat als ze in de weg zouden zitten, of ik niet meer zo intensief zou kunnen dansen/sporten? Maar het is belangrijk eerst zelf goed in je vel te zitten dacht ik dan, en de rest zien we dan wel :) de onzekerheid die met zo'n miniborstjes kwam kijken...daar wil ik gewoon echt vanaf!

 

Maar goed, ik heb binnenkort een consultatie in de Belgian Breast Clinic, lees alleen maar goede dingen over Dr. Verdonck, dus heb er zeker vertrouwen in. 

 

Ik wou graag even aan jullie vragen, of het echt zo is dat je de prothese voelt zitten als je bijvoorbeeld push-ups doet?(bij dual plane)? Wat zijn jullie ervaringen tijdens het sporten/dansen? Gaat dit voorbij?

 

En heel graag zou ik een keer in iemands album willen kijken? Ik ben 1m75, ben ong 61kg, en heb een omtrek van 83cm...ik zou heel graag motiva protheses hebben denk ik, omdat die blijkbaar een mooi natuurlijk effect geven...

 

Heel erg bedankt, veel liefs aan iedereen, en veel succes aan iedereen die binnenkort geopereerd wordt!!!

 

Dr1991

Hey, ik ben 3 weken po en heb ook motiva protheses. Ben in het bauland kliniek geopereerd. Ik sport ook veel maar ik kan dus nog geen uitspraak hierover doen. Ik crossfit dus ik ben heel benieuwd of ik al die gymnastics oefeningen zoals Kipping pullups, muscle ups enz weer kan oppakken. 

 

Ik kom zelf ook van een kleine A cup en ben 60 kg en 1,73 dus dat komt aardig overeen met jou situatie. 

 

Ik zal je even toevoegen aan mijn foto album. 

 

Succes met je zoektocht! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Dreaming1991:

Dankjewel meiden voor de reacties!!! Stelt echt gerust! 

@Lucy89 hoeveel cc heb jij gekregen? Zo zou ik het dus ook heel graag willen, echt heel erg mooi hoor! En idd gelijk dezelfde voorsituatie!

 

Ik kijk al uit naar de consultatie, en hoop dan ook dat de operatie snel kan ingepland worden :)

 

lieve groetjes!

Hey @Dreaming1991, thanks ik heb motiva full round 315 cc dual plane. M'n borsten veranderen wel steeds. Ik zal binnenkort weer recente foto's plaatsen. Ik ben dus heel benieuwd hoe 't er over een tijdje uit gaat zien. Ik hoop gewoon dat ze nog iets zakken en dat ze zachter worden :)

 

Heel veel succes als je straks op consult gaat! Super leuk het passen en vergeet niet om foto's te maken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, 

 

Ik ben vrijdag 22 september door Verdonck geopereerd en ik heb Motiva ergonomix full 315cc gekregen. In hoeverre het invloed heeft op het sporten weet ik dus nog niet. 

Verdonck is in ieder geval een topvent en zijn hele team is ontzettend lief. Je kunt ze ook heel makkelijk en snel bereiken en nemen alle tijd voor je. 

Ik heb voor Motiva gekozen gezien de laagste kans op complicaties en omdat ik ze het meest natuurlijke vond aanvoelen en uitzien. 

Ik zal je toevoegen aan mijn album en mocht je nog vragen hebben, hoor ik het graag. 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Anouk12 , dankjewel dat ik mocht kijken! Echt ook supermooi en super gelukt! Kan het bijna niet geloven dat ze dit kunnen...het is een droom :) 

@Lucy89 goed om te weten!!! Ik denk dat ik ook ongeveer ga voor 300-315 cc als ik jullie resultaat zie. Maar dat valt natuurlijk bij iedereen anders uit he...in ieder geval tof dat jullie gereageerd hebben! Ik laat zeker weten wat het geworden is :) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-10-2017 om 12:20 zei Dreaming1991:

Hey @Anouk12 , dankjewel dat ik mocht kijken! Echt ook supermooi en super gelukt! Kan het bijna niet geloven dat ze dit kunnen...het is een droom :) 

@Lucy89 goed om te weten!!! Ik denk dat ik ook ongeveer ga voor 300-315 cc als ik jullie resultaat zie. Maar dat valt natuurlijk bij iedereen anders uit he...in ieder geval tof dat jullie gereageerd hebben! Ik laat zeker weten wat het geworden is :) 

 

@Dreaming1991 ja ik ben benieuwd wat het word :) Maar indd het resultaat zou bij iedereen anders uitpakken. Maar dat heeft meer te maken met dat jouw bosten anders zijn dan die van mij. Maar om een beetje een indruk te krijgen is het altijd goed om te kijken naar foto's van iemand met ongeveer dezelfde voorsituatie en wat je uiteindelijk wilt qua cc. Succes met je keuze !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Hi ladies!

 

Nog een paar dagen en het is zover! Op 24 januari word ik geopereerd in de Belgian Breast Clinic! :D

Het idee om deze ingreep te laten uitvoeren kwam op mijn 23ste; ik begon toen al wat informatie te verzamelen, maar hoopte dat mijn borsten nog zouden groeien...nu ik 26 ben schaam ik mij dood voor mijn kleine meiden, en voel ik mij minder en minder de vrouw die ik wil zijn...dus ik kan niet geloven dat het moment eindelijk aangebroken is! Ik ben mij reeds beginnen informeren in juli, dan op consultatie gegaan in oktober, maar door mijn werk kon ik pas deze maand de operatie laten doorgaan. Dat was een geduld oefening! Een mengeling van emoties gaat nu door mij heen, gezonde spanning en blijdschap en ook wat angst voor wat komt! Ik ben eerlijk gezegd nogal gesteld op privacy dus heb er even over getwijfeld of ik een topic zou aanmaken...maar dan dacht aan hoe dit forum mij geholpen heeft, dus wou ik hetzelfde teruggeven aan het forum, voor alle nieuwe meiden die op zoek zijn naar informatie en ervaringen ;)
Ik koos voor de BBC kliniek omdat ik hou van de 'natuurlijke' look, en ik dit met Motiva zeker zal bereiken. Ook vind ik de kliniek heel erg professioneel werken en voelde ik mij direct op mijn gemak op de consultatie. De chirurg had eerst ong. 280cc voorgesteld (ik ben 175cm en weeg ong 61 kg, cup 75AA), aangezien ik best veel sport en de protheses niet te breed konden zijn. Ik kon met Motiva full nog tot 295cc gaan, dus heb ik voor dit gekozen. Dan zou ik uitkomen op 75C (misschien kleine D?). Alhoewel ik voordien soms dacht aan een grotere cup, vond ik dit toch echt beter passen bij mijn lichaam, en bij mijn leven. Aangezien al mijn vragen beantwoord waren ben ik niet meer op een tweede consultatie gegaan. Maar voor de operatie wordt er nog definitief opgemeten en wordt de maat definitief bepaald.

Nu ga ik lekker aftellen en vaarwel zeggen tegen mijn kleine boobies, en ik schrijf dan woensdagnamiddag een uitgebreid verslag :D en later komen natuurlijk wat foto's.
Veel liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.