Ga naar inhoud

felle steken


Ine1

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Ine1:

ik ben 10 januari geopereerd en heb nu zo felle steken(pijn) vanoder tusssen mijn 2 borsten en straalt ui naar mijn rechter borst? is dit normaal?

Hallo Ine, 

Ik ben 12/01 geopereerd en had daar de 3de en 4de dag ook last van. Ik heb hiervoor mijn pc gecontacteerd en die zei dat die pijn volkomen normaal is. Na twee dagen is die ook weer verdwenen. Hoe lang heb jij hier al last van? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Ine1:

@jcjcjc

toch ook al drie dagen hoor, en voooral naar me  re borst toe

Als je je echt zorgen maakt zou ik morgen jouw pc eens bellen. Deze soort pijntjes horen er nu eenmaal bij jammer genoeg. Heb geen last meer in mijn borsten zelf, maar wel van brandende overgevoelige tepels. Aauwch.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei jcjcjc:

Als je je echt zorgen maakt zou ik morgen jouw pc eens bellen. Deze soort pijntjes horen er nu eenmaal bij jammer genoeg. Heb geen last meer in mijn borsten zelf, maar wel van brandende overgevoelige tepels. Aauwch.. 

dan zal het wel normaal zijn, da branderig gevoel heb ik ook, soms over heel men borsten, hatelijke pijn, maarja we doen het voor het goede doel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik ben nu 5 weken PO en hoorde van de verpleegkundige die de wondcontroles doet, dat dit volstrekt normaal is. Ook onderhuids zitten flinke littekens die moeten genezen en oprekken. Dat kost tijd. Volgens haar is het ook goed om de boel een beetje onder spanning te zetten zodra  de wonden helemaal geheeld zijn, zo wordt alles weer wat soepeler. Maar je mag het niet overdrijven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ine1

 

He meis, pijnlijke steken hoort er echt bij, je hebt ook best kans dat als het verband verwijderd is dat de pijn af gaat nemen, gelukkig is dat morgen al.

 

@Chinagirlmom ik wil even een kleine opmerking maken, jij hebt een bvk gehad, en daar gelden toch wel andere regels voor het herstel als bij een bv, bijv. bij een bv mag je juist niet teveel kracht of spanning zetten.

Verder klopt het zeker dat ook aan de binnenkant alles moet gaat genezen, en dit pijn en ongemak kan geven.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18 januari 2018 om 14:27 zei Ine1:

ik ben 10 januari geopereerd en heb nu zo felle steken(pijn) vanoder tusssen mijn 2 borsten en straalt ui naar mijn rechter borst? is dit normaal?

 

Ik ben zelf 11 december geholpen en heb die steken nog steeds dus geduld is het toverwoord en het duurt echt wel een lange tijd voordat alles goed is hoor al ziet het er aan de buitenkant goed uit dan moet de binnenkant nog genezen he ;) zeker een puntje om niet te vergeten. 

Ik geef mijn boobs zeker 6 mnd voor het beter zal moeten zijn ....dus net mooi voor de zomer :beach: nu goed verwennen en tijd geven zodat je van de zomer mooie gezonde pijnloze boobs hebt :01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.