Ga naar inhoud

Kubos : 29 januari 2018 : Dr. Janssen : Janssen Kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

Ik ben nieuw hier, dus ik zal me even voorstellen.

Ik ben 21 jaar oud, zo plat als een dubbeltje (nog 8 dagen), want 29 Januarie word ik geopereerd!EINDELIJK. Via Diana Gabriels, in praktijk Janssen.

Ronde protheses 800cc.

Ben super benieuwd.

Zijn er nog do's en don'ts vóór de operatie die ik moet weten?

Zijn er ook rokers die al een borstvergroting zijn ondergaan?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kubos

 

Hoi hoi,

 

Aangezien ik een datum zie heb ik gelijk even gedeeltelijk de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates en dadelijk ook je verslag neerzetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Voor verschillende tips zou je eens kunnen kijken via de zoekbalk, roken kun je het beste mee stoppen, het zorgt ervoor dat de doorbloeding minder word wat kan resulteren in vertraagde wondgenezing, je herstelt maar 1 keer, dan kun je het beter gelijk in 1 keer goed doen.

 

Door welke arts word je geholpen dan kunnen we dat nog in de titel vermelden.

 

Nu lekker aftellen.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kubos, nog een paar dagen! ik ben erg benieuwd naar jouw ervaring. Ik heb komende donderdag een gesprek met kliniek Diana Gabriels en ik ben super verbaasd dat je in Oisterwijk de operatie kan laten doen. Heb jij daar zelf om gevraagd? of hoe is dat in werking gegaan? ik woon namelijk in Tilburg en dat zou echt ideaal zijn zo dichtbij. Het gesprek heb ik in Breda bij Van der valk hotel. Ik ben enorm benieuwd naar jouw ervaring. Heel veel succes en sterkte gewenst alvast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-1-2018 om 14:22 zei Fna88:

Hey Kubos, nog een paar dagen! ik ben erg benieuwd naar jouw ervaring. Ik heb komende donderdag een gesprek met kliniek Diana Gabriels en ik ben super verbaasd dat je in Oisterwijk de operatie kan laten doen. Heb jij daar zelf om gevraagd? of hoe is dat in werking gegaan? ik woon namelijk in Tilburg en dat zou echt ideaal zijn zo dichtbij. Het gesprek heb ik in Breda bij Van der valk hotel. Ik ben enorm benieuwd naar jouw ervaring. Heel veel succes en sterkte gewenst alvast.

Hoihoi!

Ik had ook eerst mijn afspraak bij het van der valk hotel in Breda.

Omdat Martin Janssen bekend staat om grote borsten, ben ik doorverwezen naar hem door Joanna. Het is inderdaad lekker dichtbij, want ik woon in Oosterhout. De kliniek is super fijn, super lieve dokter en zusters. Echt als ik het over mag doen doe ik het zeker weer bij kliniek Janssen. Al die raare verhalen op het internet, moet je niet eens lezen. Gewoon op je gevoel af gaan waar jij je fijn bij voelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Kubos:

Hoihoi!

Ik had ook eerst mijn afspraak bij het van der valk hotel in Breda.

Omdat Martin Janssen bekend staat om grote borsten, ben ik doorverwezen naar hem door Joanna. Het is inderdaad lekker dichtbij, want ik woon in Oosterhout. De kliniek is super fijn, super lieve dokter en zusters. Echt als ik het over mag doen doe ik het zeker weer bij kliniek Janssen. Al die raare verhalen op het internet, moet je niet eens lezen. Gewoon op je gevoel af gaan waar jij je fijn bij voelt.

 

 

Dankjewel voor je feedback. Mijn afspraak werd savonds om 22:00 ineens verzet naar Barendrecht! Ik vond het best belachelijk, het is best ver reizen voor me. Wilde een afspraak maken voor in Eindhoven kon pas twee maanden later. Dus ik heb heel Diana Gabriels uit mijn top 3 verbannen. Super fijn dat jij goed ervaringen hebt gehad, maar ik dacht als dit nu al op deze manier loopt dan laat maar. Ik laat me nu opereren in Waalre bij Quole. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat is niet zo fijn nee!

Dan begrijp ik best dat je daar geen goed gevoel meer bij hebt, maar aan de andere kant Diana is maar een tussen persoon en hun opereren jou niet. Dat was in mijn geval Martin Janssen. Ik heb echt een super ervaring, maar jeejte wat doet het pijn. Ik geef je een tip, schaf een voedingskussen aan. Zowel met zitten als met slapen is dit je nieuwe vriend, en rietjes heb ik ook in huis gehaald. Ik kan nu echt letterlijk niks meer. Mn glas vast houden is al pijnlijk..

Ik ga nog een uitgebreid verslag maken maar misschien dat je hier al wat aan hebt.

Ik hoop dat je bij quole wel een goede ervaring hebt en dat alles zo spoedig mogelijk verloopt voor je!

Uit eindelijk is het, de pijn en alles dik waard!

3 uur geleden zei Fna88:

 

 

Dankjewel voor je feedback. Mijn afspraak werd savonds om 22:00 ineens verzet naar Barendrecht! Ik vond het best belachelijk, het is best ver reizen voor me. Wilde een afspraak maken voor in Eindhoven kon pas twee maanden later. Dus ik heb heel Diana Gabriels uit mijn top 3 verbannen. Super fijn dat jij goed ervaringen hebt gehad, maar ik dacht als dit nu al op deze manier loopt dan laat maar. Ik laat me nu opereren in Waalre bij Quole. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

 

Ik ben op 15 januari geholpen door dr. Halbesma bij de Janssen Kliniek in Oisterwijk, fijn personeel en goede arts. Ben er super opgevangen. Bij mij is 400 cc duel plane geplaatst.

Via Diana Gabriels ben ik naar deze arts doorverwezen. 

De eerste dagen vielen erg tegen, niet echt pijn gehad, meer zware druk op de borsten. Met pijnstillers die ik heb meegekregen prima te doen. Nu 2,5 week verder en het gaat steeds een beetje beter, gisteren op nacontrole geweest bij praktijk Gabriels, de hechtingen zijn losgeknipt en zullen tzt vanzelf oplossen.

Wat geen fijn gevoel is het dove gevoel in de borsten, heel apart, hoop dat het snel over gaat.

Ik draag een sportbh de carefix anna van Diana Gabriels en vraag me af of ik ook nog een borstband moet dragen, de pc heeft hier niets over gezegd. Ik lees op dit forum ook verschillende verhalen hierover.

Wie zou me dat kunnen vertellen?

 

Groetjes Carla 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Car1964:

Hallo allemaal,

 

Ik ben op 15 januari geholpen door dr. Halbesma bij de Janssen Kliniek in Oisterwijk, fijn personeel en goede arts. Ben er super opgevangen. Bij mij is 400 cc duel plane geplaatst.

Via Diana Gabriels ben ik naar deze arts doorverwezen. 

De eerste dagen vielen erg tegen, niet echt pijn gehad, meer zware druk op de borsten. Met pijnstillers die ik heb meegekregen prima te doen. Nu 2,5 week verder en het gaat steeds een beetje beter, gisteren op nacontrole geweest bij praktijk Gabriels, de hechtingen zijn losgeknipt en zullen tzt vanzelf oplossen.

Wat geen fijn gevoel is het dove gevoel in de borsten, heel apart, hoop dat het snel over gaat.

Ik draag een sportbh de carefix anna van Diana Gabriels en vraag me af of ik ook nog een borstband moet dragen, de pc heeft hier niets over gezegd. Ik lees op dit forum ook verschillende verhalen hierover.

Wie zou me dat kunnen vertellen?

 

Groetjes Carla 

 

 

Ja dat verdoofde gevoel heb ik toch liever dan de pijn! Ik heb dus echt vreselijke pijn al 3 dagen lang. Ik hoop dat het snel over gaat.

Mijn PC heeft me ook geen borstband aan geraden elke PC heeft een andere werk wijze natuurlijk. Waarschijnelijk is het bij jou niet nodig of nog niet nodig! Leuk dat je ook zo'n fijne ervaring had net als ik bij de kliniek!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Car1964 Super toevallig. Ik ben ook op 15 januari geholpen door dr Halbesma in Oisterwijk :P Heb ook 400cc, rond, HP, dual-plane gekregen en ben er super blij mee. Ook heb ik een hele goede ervaring met Diana Gabriels en Dr Halbesma. Ik heb de borstband wel gekregen bij de check, maar dat was omdat mijn rechter prothese minder snel zakte als de linker. Ik heb deze overigens niet gekregen van de dr Halbesma, maar van een medewerkster van Diana? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-2-2018 om 22:22 zei xpammie:

@Car1964 Super toevallig. Ik ben ook op 15 januari geholpen door dr Halbesma in Oisterwijk :P Heb ook 400cc, rond, HP, dual-plane gekregen en ben er super blij mee. Ook heb ik een hele goede ervaring met Diana Gabriels en Dr Halbesma. Ik heb de borstband wel gekregen bij de check, maar dat was omdat mijn rechter prothese minder snel zakte als de linker. Ik heb deze overigens niet gekregen van de dr Halbesma, maar van een medewerkster van Diana? 

Hoi, 

 

Je had vorige week dinsdag ook de nacontrole zag ik, jij was net voor mij en ik zag inderdaad dat je een borstband bij je had.

Op je profielfoto ben ik net nog te zien haha, je mocht weg maar werd misselijk zag ik.

Hoe is het nu met je? Ik doe nog niet teveel want dan zijn mijn boobs gelijk weer heel gespannen, is geen fijn gevoel.

En op de rug slapen is niet mijn ding, dus elke nacht maar een paar uurtjes slaap.

Maar ja, wie mooi wil zijn moet pijn lijden zeggen ze toch haha.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Op 20-1-2018 om 02:19 zei Kubos:

Hoi allemaal!

Ik ben nieuw hier, dus ik zal me even voorstellen.

Ik ben 21 jaar oud, zo plat als een dubbeltje (nog 8 dagen), want 29 Januarie word ik geopereerd!EINDELIJK. Via Diana Gabriels, in praktijk Janssen.

Ronde protheses 800cc.

Ben super benieuwd.

Zijn er nog do's en don'ts vóór de operatie die ik moet weten?

Zijn er ook rokers die al een borstvergroting zijn ondergaan?

 

 

hoi ik moet 24 april ook 8oo cc en valt het mee met de grote ???

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.