Jump to content

Recommended Posts

Hey dames,

 

ik ben nu iets langer dan een week po. Ik had voor mijn operatie al redelijk veel haarverlies. Ik was gestopt met men vitaminekuur omdat alles in mijn bloed in orde was. Sinds een tweetal dagen verlies ik precies nog vele meer haar. Zou dit iets kunnen te maken hebben met de operatie of het lang innemen van pijnstillers?

 

Link to post
Share on other sites

Dankje voor de reactie!

Ik ben terug begonnen ik neem nu alline, moest je een betere kuur weten tips zijn altijd welkom.

Ik heb ook al gehoord van serums die je kunt kopen in de apotheek van Vichy bijvoorbeeld heb je daar al ervaring mee?

Het is wel pas enkele dagen na de narcose begonnen, maar ze zeggen wel dat narcose lang in je bloed kan zitten.

 

Link to post
Share on other sites


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.