Ga naar inhoud

Iemand die het zelfde heeft ?


Aanbevolen berichten

Hey hey! 

 

Ik wordt 30 maart geopereerd door dr Verdonck. Ik krijg 350 cc motiva ergonomix achter de spier. 

 

Ik heb nu een klein b cupje en de pc zei me dat dit moest uitkomen op een mooie volle D cup. Maar hoe meer ik opzoek hoe meer ik gek wordt haha. :) 

 

bij sommigen is de 350 cc normaal bij anderen groot.. kan iemand me helpen of heeft iemand het zelfde laten doen? 

 

Alvast bedankt. 

 

Vele groetjes :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Louke48

 

Super leuk! Jij ook Verdonck boobs! Ik mag 2 febr. 

 

Ligt helemaal aan je postuur hoe het eruit komt te zien en welke cupmaat je uitkomt. Wanneer je @best_boobie een berichtje stuurt met al je informatie kan zij goed aangeven wat het voor zichtmaat en cupmaat wordt. Zelf heb ik hier meiden gezocht met hetzelfde postuur en boobmaat en veel foto's van hun bekeken. 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Auks:

Hoi @Louke48

 

Super leuk! Jij ook Verdonck boobs! Ik mag 2 febr. 

 

Ligt helemaal aan je postuur hoe het eruit komt te zien en welke cupmaat je uitkomt. Wanneer je @best_boobie een berichtje stuurt met al je informatie kan zij goed aangeven wat het voor zichtmaat en cupmaat wordt. Zelf heb ik hier meiden gezocht met hetzelfde postuur en boobmaat en veel foto's van hun bekeken. 

 

X

 

 

Oke super ik ga ze eens sturen! 

Zo spannend allemaal. Bijna jouw beurt dan. :) niet te zenuwachtig ? 

 

Wat ga je juist laten doen ? 

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Louke48:

 

 

Oke super ik ga ze eens sturen! 

Zo spannend allemaal. Bijna jouw beurt dan. :) niet te zenuwachtig ? 

 

Wat ga je juist laten doen ? 

 

Groetjes 

Haha ik snap helemaal wat je bedoelt! 

Nee eigenlijk helemaal niet zenuwachtig. Meer een beetje :63: omdat ik er super super veel zin in heb haha. 

Ik ga voor Mentor Coh II 400cc HP dual plane ( Verdonck plaatst alleen maar dual plane geloof ik ) 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Auks:

Haha ik snap helemaal wat je bedoelt! 

Nee eigenlijk helemaal niet zenuwachtig. Meer een beetje :63: omdat ik er super super veel zin in heb haha. 

Ik ga voor Mentor Coh II 400cc HP dual plane ( Verdonck plaatst alleen maar dual plane geloof ik ) 

 

X

 

Ja snap ik volledig! :) ik kan ook niet wachten :)! Kijk al uit naar het shoppen.. hihi 

 

van welke cup vertrek je ? En zijn het ronde of anatomische ? 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Louke48:

 

Ja snap ik volledig! :) ik kan ook niet wachten :)! Kijk al uit naar het shoppen.. hihi 

 

van welke cup vertrek je ? En zijn het ronde of anatomische ? 

Xxx

 

Allemaal in hetzelfde schuitje hier :lol:

Vandaag alvast afscheid genomen van een groot deel van mn bh's. 

 

Ik heb nu een kleine 70B. Het wordt rond. Omdat ik ook volume aan de bovenkant moet hebben. 

 

Wat is je lengte en gewicht? 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-1-2018 om 23:53 zei Auks:

 

Allemaal in hetzelfde schuitje hier :lol:

Vandaag alvast afscheid genomen van een groot deel van mn bh's. 

 

Ik heb nu een kleine 70B. Het wordt rond. Omdat ik ook volume aan de bovenkant moet hebben. 

 

Wat is je lengte en gewicht? 

X

Bij mij ook rond ivm het volume aan de bovenkant :) 

Ik ben 1m70 en weeg 70 kilo. Een volle ronde poep, en geen pannelat, dus een mooie volle boezem mis ik nog :) 

 

En jij? 

 

groetjes 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Louke48

Ik ben 169 en 64kg, maar iets brede schouders. Fitness best veel dus redelijk sportieve maar vrouwelijke bouw. 

Door eerst wat afvallen en nu best actieve spier opbouw zijn mijn huidige boobies er niet echt beter op geworden. 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 21-1-2018 at 5:24 PM, Louke48 said:

 

Ik ben 1m70 en weeg 70 kilo. Een volle ronde poep, en geen pannelat, dus een mooie volle boezem mis ik nog :) 

 

 

Bijna dezelfde afmetingen, 1m68 en 72kg, maar ben toch voor 500cc gegaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-1-2018 om 22:00 zei Louke48:

Hey hey! 

 

Ik wordt 30 maart geopereerd door dr Verdonck. Ik krijg 350 cc motiva ergonomix achter de spier. 

 

Ik heb nu een klein b cupje en de pc zei me dat dit moest uitkomen op een mooie volle D cup. Maar hoe meer ik opzoek hoe meer ik gek wordt haha. :) 

 

bij sommigen is de 350 cc normaal bij anderen groot.. kan iemand me helpen of heeft iemand het zelfde laten doen? 

 

Alvast bedankt. 

 

Vele groetjes :54:

Spannendd!! Ik krijg precies dezelfde op 19 maart bij Dr. van selms!! Heel benieuwd! Heb jij wat meer informatie gekregen over wat de ergonomix nou precies inhoudt? Ik wilde namelijk eerst voor rond gaan maar hij heeft deze geadviseerd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-1-2018 om 22:00 zei Louke48:

Hey hey! 

 

Ik wordt 30 maart geopereerd door dr Verdonck. Ik krijg 350 cc motiva ergonomix achter de spier. 

 

Ik heb nu een klein b cupje en de pc zei me dat dit moest uitkomen op een mooie volle D cup. Maar hoe meer ik opzoek hoe meer ik gek wordt haha. :) 

 

bij sommigen is de 350 cc normaal bij anderen groot.. kan iemand me helpen of heeft iemand het zelfde laten doen? 

 

Alvast bedankt. 

 

Vele groetjes :54:

Hey meis,

 

Yup, ik begrijp je. Hbbn we allml denk ik daar t niet vergelijkbaar is gezien t idd heel erg aan je voorsituatie ligt en je bouw/postuur....lastig.

In dit geval is vertrouwen in je pc dan ook van cruciaal belang.

 

Zelf ben ik 168 & 53 kg met een bovenin lege en ongelijke 70b.

Aanstaande maandag de 29e krijg ik 400/425 cc motiva rond Full dualplane door dr fresow in baulandkliniek. 

Ik zal uitkomen op 70d met cupmaat, vooral eerste mndn, e/f

 

Je kunt als je wilt me topic lezen. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25/1/2018 om 16:14 zei Elisa85:

Hey meis,

 

Yup, ik begrijp je. Hbbn we allml denk ik daar t niet vergelijkbaar is gezien t idd heel erg aan je voorsituatie ligt en je bouw/postuur....lastig.

In dit geval is vertrouwen in je pc dan ook van cruciaal belang.

 

Zelf ben ik 168 & 53 kg met een bovenin lege en ongelijke 70b.

Aanstaande maandag de 29e krijg ik 400/425 cc motiva rond Full dualplane door dr fresow in baulandkliniek. 

Ik zal uitkomen op 70d met cupmaat, vooral eerste mndn, e/f

 

Je kunt als je wilt me topic lezen. X

Oh super ik ga eens een kijkje nemen :)! Alvast super super veel succes! 

 

Het wordt waarschijnlijk super mooi! 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.