Ga naar inhoud

Jolly83 : 6 februari 2018 : Dr. Schots : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

31 minuten geleden zei Annuh:

@Jolly83 Wat een leuk en uitgebreid verslag. Geweldig dat je over de verkoeverkamer ‘Ik heb tieten’ schreeuwde :lol:

 

Die flauwte; wat akelig, ik hoop dat je dat niet nog een keer meemaakt. En helemaal niet als je alleen bent. 

 

Ik ben reuze benieuwd naar het resultaat. Als ik mee mag kijken geel graag. 

 

Kom lekker bij en neem de tijd!!

Ja, die flauwte was niet leuk, maar gelukkig voelde ik t aankomen. Ben al wel eerder flauwgevallen. Maar t blijft akelig. Gelukkig is t bij 1 keer gebleven! Vandaag voel ik me best goed. Alleen nog een beetje moe

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Roos88:

Leuk verslag! En mooi resultaat zag ik in je album! Spannend hoor, hoe het uiteindelijk gaat worden. Ik ben morgen alweer 3 weken po, het gaat snel :-)

 

kwam dat door de narcose dat je flauw viel? Dat is waarschijnlijk de reden dat ze zeggen dat je de eerste 24 u niet alleen moet zijn :-(

gelukkig is het goed gekomen. Geniet ervan en beterschap!

Denk wel dat t van de narcose kwam, ja. Heb t al eerder meegemaakt (niet van de narcose, maar voelt hetzelfde) en t voelt altijd akelig, ook als er iemand bij je is. Die kan toch niet echt iets doen. Hij was ook echt maar een uur weg, dus was gewoon pech dat t misging in dat uur. Gelukkig voel ik me vandaag gewoon goed! Wel wat pijn, maar prima te doen. En ze staan superstrak wat niet zo prettig voelt, maar als dit alles is, mag ik zeker niet klagen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobies!!! Leuk verslag heb je geschreven! 

Ben ook bij Velthuis kliniek geopereerd alleen dan in Enschede! 

Nu 5 weken po.   Xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meid!!

Wat een mooi verslag. Ik heb dokter Scholten ook gezien in Weert. Ik wilde kijken of ik in aanmerking kwam voor een vergoeding. Jammer genoeg gaf hij aan van niet. Dat ik boven de 1cm zou zitten. Nu heb ik van de week de echo gedaan en heb ik aan een kant 4cm en aan de andere kant 6cm. Dat is wel erg veel hè. Maar ik ben van plan om ze hoe dan ook te nemen. Mag ik vragen hoe je borsten aanvoelen? Voel je ook daadwerkelijk dat er iets in zit zeg maar? Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Samira24:

Gefeliciteerd meid!!

Wat een mooi verslag. Ik heb dokter Scholten ook gezien in Weert. Ik wilde kijken of ik in aanmerking kwam voor een vergoeding. Jammer genoeg gaf hij aan van niet. Dat ik boven de 1cm zou zitten. Nu heb ik van de week de echo gedaan en heb ik aan een kant 4cm en aan de andere kant 6cm. Dat is wel erg veel hè. Maar ik ben van plan om ze hoe dan ook te nemen. Mag ik vragen hoe je borsten aanvoelen? Voel je ook daadwerkelijk dat er iets in zit zeg maar? Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. 

Ik ga morgen voor mijn vergoedingsaanvraag mijn echo was 0.6cm beide kanten dus dat van jou is toch wel veel ja. Wel jammer. Maar dan zul je vast ook een borstplooi hebben? Want dat mag ook niet je moet echt alleen een tepel hebben zeg maar. Succes met je verdere verloop!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Samira24:

Gefeliciteerd meid!!

Wat een mooi verslag. Ik heb dokter Scholten ook gezien in Weert. Ik wilde kijken of ik in aanmerking kwam voor een vergoeding. Jammer genoeg gaf hij aan van niet. Dat ik boven de 1cm zou zitten. Nu heb ik van de week de echo gedaan en heb ik aan een kant 4cm en aan de andere kant 6cm. Dat is wel erg veel hè. Maar ik ben van plan om ze hoe dan ook te nemen. Mag ik vragen hoe je borsten aanvoelen? Voel je ook daadwerkelijk dat er iets in zit zeg maar? Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. 

Hoi hoi, jammer dat je niet in aanmerking komt voor vergoeding, maar het is het geld dubbel en dwars waard! Ik ben pas 3 dagen geleden geopereerd, dus ik voel zeker wel dat er iets in zit, ja. Mijn lichaam moet nog wennen aan de nieuwe situatie. Bovendien zit er nu nog heel veel vocht in en zijn ze nog heel hard. Het duurt sowieso 3 maanden voor de zwelling volledig weg is en wel een jaar voordat ze volledig zacht en soepel zijn. Maar ik ben er nu al zoooo ontzettend blij mee, ondanks dat ze nog niet bij me horen en ik nog wel pijn en ongemak heb. Maar ik kan nu al zien dat het heel mooi wordt, niet te groot of te klein en heel natuurlijk. Geduld is het sleutelwoord!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Samira24:

Hallo,

 

Wat fijn voor je meid!! Heel veel succes. Nee ik heb niet echt een plooi aan een kant een beetje de andere kant niet. Kwa grote verschillen mijn borsten. Waar heb jij de echo laten maken?

Ik heb geen echo laten maken. Ik wist wel dat ik niet in aanmerking zou komen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 1 week po! Vandaag zijn de pleisters eraf gegaan en de knoopjes van mijn hechtingen eraf geknipt. Ziet er erg netjes uit allemaal! Zal vanavond nog even fotootjes maken en in mijn album zetten. 

Qua pijn gaat het heel goed. Heb eigenlijk nauwelijks pijn meer. Wel zijn mijn borsten heel strak gespannen nog, alhoewel ik wel merk dat de zwelling aan het afnemen is! En een heel ‘doods’ gevoel aan de onderkant van mijn borsten, maar ook dat komt weer helemaal goed heb ik begrepen! Al met al ben ik blij dat ik het gedaan heb!

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Jolly83:

Vandaag 1 week po! Vandaag zijn de pleisters eraf gegaan en de knoopjes van mijn hechtingen eraf geknipt. Ziet er erg netjes uit allemaal! Zal vanavond nog even fotootjes maken en in mijn album zetten. 

Qua pijn gaat het heel goed. Heb eigenlijk nauwelijks pijn meer. Wel zijn mijn borsten heel strak gespannen nog, alhoewel ik wel merk dat de zwelling aan het afnemen is! En een heel ‘doods’ gevoel aan de onderkant van mijn borsten, maar ook dat komt weer helemaal goed heb ik begrepen! Al met al ben ik blij dat ik het gedaan heb!

Wat fijn dat het er bij jou al af mocht! Ik Ben donderdag 13 dgn po en mag ze dan pas laten verwijderen.

Goed om te lezen dat je bijna geen pijn meer hebt! 

Ben benieuwd naar je foto's! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update 2 weken po

 

Ik voel me redelijk goed. Ben nog wel snel moe, maar dat hoort erbij. Waar ik wel veel last van heb is de gevoeligheid van mijn huid. Zodra er stof overheen beweegt, voelt dat heel onprettig. Straalt ook uit naar de rand van mijn oksel en mijn oksel. Dat uitstralen voel ik wel alleen links. 

Soms voel ik wat steken en het is nog steeds allemaal strak en gespannen, maar ik mag zeker niet klagen!

Afgelopen zaterdag (11 dgn po) voor t eerst weer auto gereden. Het ging wel, maar fijn was anders. Vooral het in z’n 1 zetten en terugschakelen was niet prettig, maar ook niet echt pijnlijk. Vandaag weer gereden en het voelt al een stuk beter, hoewel t nog steeds niet als vanouds is. 

Ik merk ook dat ik mijn armen steeds hoger kan doen. Ik doe alleen wat nodig is om mijn haar te doen en af en toe om iets te pakken, maar zorg er steeds voor niet te hoog te reiken en niet mijn arm te strekken daarbij. 

Op mijn zij slapen doe ik al een tijdje weer. Ik lig nog wel in de ‘u’ van mijn voedingskussen voor extra ondersteuning. 

Verder ziet het er allemaal supermooi uit, ik ben so far hartstikke blij met het resultaat! Zal straks ook nog een foto plaatsen in mijn album!

Oh ja! Ik ben vandaag maar even bij mijn huidtherapeute geweest, want die narcose is echt funest voor je huid. Heb een dubbele behandeling gekregen, want het was erg :20:! Hopelijk blijft het nu weg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jolly83 Hi meid, zat me net af te vragen hoe het met je zou gaan, maar je hebt ook een update geplaatst zie ik nu. Vervelend he die gevoelige huid. Ik werd er vandaag helemaal dol van. Het kriebelt en doet pijn tegelijker tijd, de hele dag door.

 

Heb je al volledig gedoucht? En doet slapen op je zij geen pijn? Het voelt bij mij heel ongemakkelijk om anders dan op mijn rug te liggen.

 

En die huid idd! Verschrikkelijk. Er valt niet tegenop te reinigen. Wordt elke ochtend wakker met een glimmend gezicht. Heeft nog een lange uitwerking dan he, die narcose.

 

Fijn dat je er verder zo happy mee ben!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@T2018,

het voelt echt alsof het een hele flinke grote schaafwond is! Vooral als ik sta en loop. Als ik zit heb ik er minder last van gelukkig! Ook had ik een hele week last van mijn oksel, waarschijnlijk toch vocht, want nu is het zo goed als weg. 

 

Ik mocht al na 24uur douchen. Niet te warm en functioneel, maar toch...heel fijn!

 

jij ook zo happy met je boobies??

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 weken po

 

Vandaag is het alweer 3 weken geleden dat ik geopereerd ben! Van de ene kant is het snel gegaan, van de andere kant voelt de ingreep als een eeuwigheid geleden, haha! 

 

Ik heb vooral last van een soort branderig/prikkend gevoel, alsof ik flinke schaafwonden op mijn borsten heb. Ik hoop dat dit niet zo lang meer duurt, want ben er wel een beetje klaar mee, haha. Verder had ik sinds vorige week pijn in mijn oksel. Vanaf woensdag werd het zo erg dat ik er weer medicatie voor in ging nemen. Dit hielp niet. Donderdagavond voelde ik ook een knobbel daar. Daarom vrijdag toch maar even de kliniek gebeld, aangezien het pas 2 weken po begon en steeds erger werd. Moest het nog even aankijken. Waarschijnlijk was het een vochtophoping. Het zou na een paar dagen moeten zakken. Ik had er het hele weekend een hard hoofd in dat het minder zou worden. Ik had echt veel pijn, eigenlijk meer dan na de operatie (maar toen had ik andere pijnstillers, vooruit). Sinds maandag had ik er ineens weinig tot geen last meer van! Alleen heel af en toe nog branderig en af en toe een felle steek. 

 

Ben nog steeds heel blij met het resultaat :1big_boobs:, al staan ze nog ontzettend strak (huid glimt nog steeds) en ben ik helemaal klaar met de druk die de bh geeft. Maar hé, das voor een goed doel! De littekens zien er rustig uit, steeds minder korstjes en een mooie dunne streep precies in de plooi. Al met al is het redelijk te doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He wat vervelend @Jolly83 dat je zo'n last hebt gehad nog. Het branderige gevoel heb ik ook af en toe nog. Straks onder de douche bijv nog toen ik met mn arm langs mn borst af ging. Bij mij glimmen de onderkant van mn boobs nu nog. 

 

Hoe is t met je tepels? ( haha beetje vreemd om normaal gezien te vragen :154:maar hey we zitten nu eenmaal op een tietenforum ;)) maar die van mij zijn soms echt ZO allejezus gevoelig haha pff... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Auks

ach, al met al mogen we niet klagen volgens mij. We zijn gewoon te ongeduldig denk ik, haha. 

 

Ik weet eigenlijk niet wat ik van mijn tepels moet vinden, klinkt heel stom eigenlijk :154:. Ik vind ze niet gevoelig, ze zijn ook niet ongevoelig, maar ze voelen ook niet als normaal zeg maar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jolly83:

@Auks

ach, al met al mogen we niet klagen volgens mij. We zijn gewoon te ongeduldig denk ik, haha. 

 

Ik weet eigenlijk niet wat ik van mijn tepels moet vinden, klinkt heel stom eigenlijk :154:. Ik vind ze niet gevoelig, ze zijn ook niet ongevoelig, maar ze voelen ook niet als normaal zeg maar. 

Haha dat zal het zijn denk ik!!

Gekke dingen die tepels :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien ik sinds gisteren toch weer meer pijn onder mijn oksel kreeg en de knobbel er nog steeds zit, heb ik vandaag de kliniek weer gebeld. Ik mocht langskomen. Ze zeggen dat het een gezwollen klier is en dat ik deze moet gaan masseren...:huh:. Het moet binnen 4 weken beter gaan, anders moest ik opnieuw bellen. Ben benieuwd. Ik hoop dat het snel minder wordt, want t doet toch best zeer. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Jolly83:

Aangezien ik sinds gisteren toch weer meer pijn onder mijn oksel kreeg en de knobbel er nog steeds zit, heb ik vandaag de kliniek weer gebeld. Ik mocht langskomen. Ze zeggen dat het een gezwollen klier is en dat ik deze moet gaan masseren...:huh:. Het moet binnen 4 weken beter gaan, anders moest ik opnieuw bellen. Ben benieuwd. Ik hoop dat het snel minder wordt, want t doet toch best zeer. 

 

Oh wat naar! Klieren kunnen echt pijn doen. Heel veel beterschap hiermee meis! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 weken po

 

Gisteren alweer 4 weken po! Vanaf gister mocht ik s nachts zonder bh gaan slapen, maar ik heb geen last van dat ding, dus hou m lekker nog aan, haha. 

Inmiddels heb ik vrijwel geen last meer van dat brandende schaafwondgevoel. Alleen af en toe onder mijn oksel nog of als ik veel gedaan heb. Ik kan bijna alles weer zelf zonder vervelend gevoel of pijn. Alleen tillen, zware huishoudelijke klusjes en sporten doe ik nog niet. 

Deze week heb ik ook het idee dat de zwelling in mijn borsten eindelijk aan het afnemen is, ze voelen steeds prettiger aan en steeds minder als ballen die op mijn ribbenkast geplakt zitten, haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jolly,

 

Bedankt voor je verslag. Gefeliciteerd met je borsten, hoop dat je klachten snel wegebben en er lekker van kan genieten.

 

Groetjes,

E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ladies! Ik kreeg vandaag een telefoontje van de Velthuiskliniek. Doen ze altijd na 4 weken om te horen hoe het gaat en zo. 

Nu stond in mijn papieren dat ik de sportbeha maar 4 weken dag en nacht aan hoefde en dat ik daarna een gewone bh mocht gaan dragen. De verpleegkundige zei 4 weken dag en nacht en daarna nog 2 weken overdag. Dus vandaag vroeg ik ernaar en ik mag de sportbh dus af gaan bouwen!! 

Dus eerst een dagje een gewone bh dan weer dagje sportbeha, dan 2 daagjes gewoon en dan weer sport, enzovoorts. Ik ga morgen dus shoppennnnnn! Ik ga wel wat goeds kopen, maar nog niet al te duur. Gewoon voor de zekerheid. Al denk ik dat mijn cupmaat niet meer echt zal veranderen alleen de vorm nog, aangezien mijn borsten vanaf het begin al redelijk ‘goed’ zaten. De consulente zei hetzelfde. 

Poeh hé, nu al! Love it!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.