Ga naar inhoud

Jolly83 : 6 februari 2018 : Dr. Schots : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

 

Ook ik lees al een tijdje mee. Ik ken eigenlijk niemand in mijn omgeving die een bv heeft ondergaan, dus ik ben blij dat ik hier ervaringen en tips kan lezen!  Ik ben een mama van 34 jaar. Na 2 zwangerschappen is er bijna niks meer van mijn borsten over. Echt met recht theezakjes te noemen. Ik word steeds erg verdrietig als ik ze zie. Daarom besloten voor een borstvergroting te gaan. Velthuiskliniek is voor mij om de hoek, dus dat vind ik erg prettig. Ik twijfel nog tussen 295 cc of 330cc...ik kies voor anatomisch dual plane geplaatst, aangezien ik nauwelijks borstweefsel van mezelf heb! Ik hoop hier ervaringen en tips te kunnen delen!

 

Zijn er trouwens meer dames die bij Velthuis in Eindhoven zijn geweest??

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Jolly83:

Hallo allemaal, 

 

Ook ik lees al een tijdje mee. Ik ken eigenlijk niemand in mijn omgeving die een bv heeft ondergaan, dus ik ben blij dat ik hier ervaringen en tips kan lezen!  Ik ben een mama van 34 jaar. Na 2 zwangerschappen is er bijna niks meer van mijn borsten over. Echt met recht theezakjes te noemen. Ik word steeds erg verdrietig als ik ze zie. Daarom besloten voor een borstvergroting te gaan. Velthuiskliniek is voor mij om de hoek, dus dat vind ik erg prettig. Ik twijfel nog tussen 295 cc of 330cc...ik kies voor anatomisch dual plane geplaatst, aangezien ik nauwelijks borstweefsel van mezelf heb! Ik hoop hier ervaringen en tips te kunnen delen!

 

Zijn er trouwens meer dames die bij Velthuis in Eindhoven zijn geweest??

Heey had net al gereageerd in een ander topic op je maar doe het hier ook maar ff :)

Ik heb geen ervaring met velthuis in eindhoven maar wel met die in rdam. En ben vol lof over ze! Kon meerdere keren op consult komen met mijn twijfels en de dag van de operatie hebben ze zo goed voor me gezorgd! Ik verwacht dat ze die zelfde zorg en service in eindhoven hebben. 

Je zei dat je graag een cup c of kleine d wilt, ik zou dan zeker voor de 330 gaan. Ik heb die ook gehad (voor de spier) en ik verwacht een c cup te krijgen voor het zicht. Heb nu in mn sportbh een 75 d. Ik heb een album als je fotos wilt zien. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei prix:

Heey had net al gereageerd in een ander topic op je maar doe het hier ook maar ff :)

Ik heb geen ervaring met velthuis in eindhoven maar wel met die in rdam. En ben vol lof over ze! Kon meerdere keren op consult komen met mijn twijfels en de dag van de operatie hebben ze zo goed voor me gezorgd! Ik verwacht dat ze die zelfde zorg en service in eindhoven hebben. 

Je zei dat je graag een cup c of kleine d wilt, ik zou dan zeker voor de 330 gaan. Ik heb die ook gehad (voor de spier) en ik verwacht een c cup te krijgen voor het zicht. Heb nu in mn sportbh een 75 d. Ik heb een album als je fotos wilt zien. 

 

Fijn dat je zo’n goede ervaring met ze hebt! Ik lees zo weinig over die kliniek hier, wat ook positief kan zijn natuurlijk, haha!

Zal eens in je album kijken! Ben zo benieuwd naar resultaten en ook naar hoe t bij mij zal zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei prix:

Ja is prive. Ga je toevoegen.  

Thnx! Prachtige boobs!! :wub:  ik denk dat t vooral lastig is om n bepaalde grootte op jezelf te projecteren zeg maar. Het valt bij iedereen anders uit en ik heb nooit veel borst gehad. Ik vind t gewoon lastig om het me voor te stellen bij mezelf. 

Ga sowieso nog n keer passen, misschien kan ik ook wel zo’n 3D ding maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jolly83:

Thnx! Prachtige boobs!! :wub:  ik denk dat t vooral lastig is om n bepaalde grootte op jezelf te projecteren zeg maar. Het valt bij iedereen anders uit en ik heb nooit veel borst gehad. Ik vind t gewoon lastig om het me voor te stellen bij mezelf. 

Ga sowieso nog n keer passen, misschien kan ik ook wel zo’n 3D ding maken!

Dankjewel! Zijn nog wel behoorlijke ballen maar heb er alle vertrouwen in dat het nog wat gaat zakken. Maar wat je zegt, het is bij iedereen net anders ook ivm je bouw ed. Gewoon nog een x passen. Maar aangezien het verschil niet heel groot is(2  theelepels) en als ze aangeven dat 330 ook past zou ik daarvoor gaan.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren nog een passessie gehad en het was vrij snel duidelijk dat het 330 cc gaat worden! Ze liet mij verschillende passen zonder te vertellen welke maat het was. Bij 375 vond ik t zelfs ook nog passen in kleding, maar t voelde echt te groot, haha. De consulente zei ook dat bij de tweede sessie je al een beetje gewend bent aan het idee van borsten, waardoor je eerder kiest voor de grote maat waar je over twijfelde. Ze heeft ook nog een 3D gemaakt, waardoor ik nu ook een idee heb hoe het er uit kan komen te zien zonder kleding. 

Nu is t aftellen geblazen! Kan bijna niet meer wachten, haha! Ik kon ook nog een voorkeurstijd aangeven, dus heb gezegd zo vroeg mogelijk. Hoop dat dat gaat lukken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Desire1308
Op 19-1-2018 om 11:34 zei Jolly83:

Hallo allemaal, 

 

Ook ik lees al een tijdje mee. Ik ken eigenlijk niemand in mijn omgeving die een bv heeft ondergaan, dus ik ben blij dat ik hier ervaringen en tips kan lezen!  Ik ben een mama van 34 jaar. Na 2 zwangerschappen is er bijna niks meer van mijn borsten over. Echt met recht theezakjes te noemen. Ik word steeds erg verdrietig als ik ze zie. Daarom besloten voor een borstvergroting te gaan. Velthuiskliniek is voor mij om de hoek, dus dat vind ik erg prettig. Ik twijfel nog tussen 295 cc of 330cc...ik kies voor anatomisch dual plane geplaatst, aangezien ik nauwelijks borstweefsel van mezelf heb! Ik hoop hier ervaringen en tips te kunnen delen!

 

Zijn er trouwens meer dames die bij Velthuis in Eindhoven zijn geweest??

Ik ben vanochtend geopereerd bij Velthuis in Rotterdam. Achter de spier, mentor en 300cc. Onwijs blij met het resultaat en een super fijne ervaring. Voel me aardig goed nu! Ik heb een verslag geschreven met heel mijn positieve ervaring. Er zijn een hoop verhalen met misselijkheid en pijn. Maar ik heb nergens last van eigenlijk. Zou het zo over doen. Ik wens je heel veel succes! en je kan altijd even mijn ervaring lezen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen is B-day!! 

Ik begin het toch wel wat spannend te vinden. Maar alles staat klaar. Morgenochtend kids wegbrengen, dan nog ff snel de stofzuiger er doorheen en wat opruimen en dan zal het alweer tijd zijn om te gaan!

Zie er alleen tegenop niks te mogen eten. Het eerste dat ik s morgens doe is ETEN! Heb nog even gedacht mijn wekker om 4u vannacht te zetten om nog wat te eten, maar ik ben bang dat ik dan niet meer kan slapen. Vind mijn slaap toch belangrijker, haha! Dus dan nog maar een bak kwark naar binnen werken voordat ik straks naar bed ga! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ladies! Ik lig weer heerlijk thuis op de bank. Heb wel wat ‘spierpijn’ an mijn borstspieren maar verder is het goed te doen. Totaal niet misselijk geweest gelukkig! Zal vanavond of morgen verslagje schrijven, daar heb ik nu geen zin in, haha! 

Maar ik heb ze al mogen zien en, al zeg ik t zelf, wauw!!! :wub::wub:  ik ben nu al heeeeeeel blij. Ik riep zowat over de verkoever, IK HEB TIETEN! :154:. Zo raar en onwerkelijk!

nu lekker chillen en hou jullie op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Operatieverslag:

 

Gisteren was het dan eindelijk zover; B-day!

ik had gelukkig redelijk geslapen. Ik hoefde me pas om 10u te melden en het is maar 15 min tijden voor mij, dus ik kon s morgens lekker nog de kids wegbrengen en op mijn gemakje douchen, haren wassen, etc. Om 7u nog een kopje thee en daarna niks meer, wat een hel! Ik MOET eten als ik opsta, dus dat was redelijk afzien. 

Rond 10 over half 10 stapten we in de auto en we waren er om 5 voor 10. Laatste dingetjes afhandelen aan de balie en ik mocht plaatsnemen in de wachtkamer. Na een minuut of 5 mocht ik al naar binnen, dus afscheid nemen van mijn vriend en door naar het echte werk. Ik kreeg zo’n mooi operatiemutsje op en plastic schoentjes over mijn schoenen. Ik mocht plaatsnemen op mijn bed. Daar kreeg ik een operatieschort en slippers, dus ik mocht me omkleden en daarna lekker onder de deken. De zuster kwam plakkers plakken, bloeddrukband omdoen en infuus prikken. In mijn arm lukte helaas niet, dus ik kreeg m in mijn hand. 

Vlak daarna kwam de anesthesist nog even een praatje maken en daarna kwam de dokter aftekenen en mij de implantaten laten zien, zodat we zekers te weten de goede implantaten zouden gebruiken, nl. de anatomische 330cc Mentor medium height moderate plus profile. 

Na een paar minuten kwamen ze me al halen om naar de operatiekamer te gaan. Ik hoefde gelukkig niet te lopen, gewoon vanaf mijn bed hup de verwarmde operatietafel op. Iedereen doet goed zijn best om je op je gemak te stellen, wat heel fijn is. 

Daarna kwamen de anesthesist en de pc. Nog de laatste controles en hoppa, daar ging ik. De anesthesist zei “zometeen komen de slaapmiddelen door je infuus” en ik zei ik merk t al want het plafond beweegt, haha. Nog even een kapje boven mijn mond en ik was weg. Toen ik wakker werd, kwam ik uit een droom leek t wel. Maar ik herinnerde me dat ik naar de dokter had gevraagd om hem te bedanken, maar dat ie al naar Weert was voor zijn volgende dienst. Ik Was toen dus nog niet helemaal wakker, maar ik kon het me achteraf wel herinneren. Achteraf bleek ook nog dat ik gelijk mijn telefoon uit de la aan het pakken was omdat ik wilde appen, maar daar kan ik me he-le-maal niks van herinneren, hahaha!

ik voelde me best goed, mijn geest was sneller wakker dan mijn lichaam. Ik had een beetje spierpijn aan mijn borstspieren maar verder nergens last van. 

Toen spiekte ik onder de dekens en ik zag tieten! Whaaaaa :wub: ! Ik riep keihard over de verkoever “IK HEB TIETEN”!!!:154: Ik heb wel zes keer gekeken voor ik m’n beha aan kreeg. Zo onwerkelijk! Ik had ook meteen dorst en honger dus ik kreeg thee en biscuitjes. Toen ik wakker genoeg was, mocht ik plassen. Ik moest al eerder, maar op de po lukte niet. 

Daarna mocht ik naar huis. Ik was zo high als een kite :P.

Onderweg naar huis nog ff langs de apotheek voor de morfine en iets na half 3 was ik weer thuis. 

Ik voelde me best oké. Lekker op de bank met een kop thee, beschuitjes en Netflix. Mijn vriend moest ons zoontje ophalen van school en naar het ziekenhuis met hem. Deze afspraak kon niet verplaatst, want er was een wachtlijst van ruim twee maanden, maar ik dacht ik red me wel een uurtje alleen...

Helaas werd ik tegen 10 voor 4 helemaal akelig. Dacht dat ik moest overgeven en ik begon hevig te zweten. Ik ben op de grond voor de bank gaan zitten, waar ik vervolgens flauw ben gevallen. Heel naar, vooral als je alleen bent. Gelukkig voelde ik me daarna wat beter, maar tegen 7uur ging het weer mis. Deze keer gelukkig niet flauw gevallen, maar wel flink overgegeven. 

Daarna ging het gelukkig allemaal een stuk beter! Ik heb vannacht redelijk geslapen. Natuurlijk wel een aantal keer wakker geweest, maar geen uren naar het plafond liggen staren. Vanmorgen had ik weinig last, alleen van mijn borstspieren en rug. Ik kon zelfstandig uit bed en aankleden. 

Mijn borsten zijn nog strak gespannen en bol, maar ik heb er alle vertrouwen in dat ze heel mooi zullen worden! Straks mag ik even douchen, dus ga ik ze ook weer even bewonderen natuurlijk :wub:.

 

ik heb geprobeerd een album aan te maken. Het laden van foto’s gaat nog niet zoals het moet en duurt een eeuwigheid. Ik heb nu 1 voorsituatie foto erin kunnen zetten. De rest komt later! Zodra het album online is, laat ik het weten. Wie wil kan ik dan toevoegen :).

 

Hopelijk is het een beetje een samenhangend verhaal, want ik heb vanmorgen voor de zekerheid nog wat morfine genomen, haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk uitgebreid verslag!! En jeetje wat heftig die flauwte. Dat moet eng zijn geweest in je eentje!  Fijn dat je een goede nacht hebt gehad en nu lekker herstellen.

 

Heb jij ook zoveel last bij alles wat je met je armen doet? Ik vind het wel eng nog. En mag jij nu al douchen? Ik moet de eerste 2 weken mijn borsten drooghouden en de bh aanlaten.

 

Maar hoe dan ook, WE DID IT!!:43::63:

 

xxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jolly83 Wat een leuk en uitgebreid verslag. Geweldig dat je over de verkoeverkamer ‘Ik heb tieten’ schreeuwde :lol:

 

Die flauwte; wat akelig, ik hoop dat je dat niet nog een keer meemaakt. En helemaal niet als je alleen bent. 

 

Ik ben reuze benieuwd naar het resultaat. Als ik mee mag kijken geel graag. 

 

Kom lekker bij en neem de tijd!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslag! En mooi resultaat zag ik in je album! Spannend hoor, hoe het uiteindelijk gaat worden. Ik ben morgen alweer 3 weken po, het gaat snel :-)

 

kwam dat door de narcose dat je flauw viel? Dat is waarschijnlijk de reden dat ze zeggen dat je de eerste 24 u niet alleen moet zijn :-(

gelukkig is het goed gekomen. Geniet ervan en beterschap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.