Ga naar inhoud

Dual plane of voor de borstspier


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Ook ik kijk regelmatig op t forum en heb in november een consult gehad bij dr. Straten. Ik kan in mei geopereerd worden, maar ik twijfel zo of ik verder moet kijken puur omdat ik opzie tegen de pijn van dual plane plaatsing..

Voor de borstspier heb ik liever maar dan is de kans op kapsel vorming groter wat ik zo lees en misschien ook de rimpelvorming. Misschien kom ik wel niet in aanmerking voor voor de borstspier maar bij dr van weij bv weer sneller dr straten doet bijna alleen maar dual plane.

Iemand advies en tips voor mij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Wat leuk dat je nadenkt over een borstvergroting :) Ik ben door dr Straten geopereerd op 20 november en ik ben echt mega tevreden, blij, alles. Ik heb dual plane gehad, omdat ik weinig weefsel van mezelf had. Ik had daar van tevoren ook rekening mee gehouden, dus totaal geen issue. De pijn was inderdaad heftig, ik kon echt niks zelf en alles deed pijn. Maar, achteraf gezien, die hele erge pijn was na dag 4 al eraf en daarna werd het steeds minder! En echt, ik zou gaan voor wat het mooiste wordt bij jou, niet wat het minste pijn doet. Die pijn ben je zo vergeten (zelfs ik, terwijl ik echt kleinzerig ben). Achteraf zou ik het zo weer doen, want het was het absoluut waard! Ik ben vanwege het goede gevoel bij Straten en alle goeie verhalen en resultaten niet meer naar een andere arts geweest, maar als jij zo twijfelt over het plaatsen is dat misschien wel een goed idee voor je! 

Als je wilt kan ik je toevoegen aan mijn album (die al lang geen update meer heeft gehad trouwens)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super bedankt voor je reactie. En inderdaad was mn gevoel bij dr straten en de goede recensie's de reden dat ik bij hem terecht kwam. Concult verliep ook prima maar die angst hè voor de pijn maar ook de verhalen van andere die er angstig van werden weerhoudt mij maar wil het erg graag..

Ja als t mag zou ik graag in je album kijken! 

Liefs..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @oopsnewboobs mag ik ook in je album kijken? Ben erg benieuwd.

 

@Almere ik ben woensdag geopereerd door dr. Straten en kan alleen maar vol lof over hem en z'n team spreken. Je bent er in goeie handen. De pijn is pittig dat klopt, maar de pijnstilling maakt het elke keer opnieuw dragelijk. Zou niet aan de pijn denken, alleen het eindresultaat telt. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Almere Ik zou echt die pijn niet teveel laten meewegen in je keuze! Er zijn zoveel dames die het hebben gedaan en overleefd, dat kan jij ook wel! :) Maar als je de resultaten bij voor de borstspier mooier vindt, dan natuurlijk dat doen en dan is het fijn dat het iets minder pijnlijk is. 

Ik voeg jullie toe @Lavelle! Ik lees dat je afgelopen woensdag bent geopereerd, hoe is het met je? Hoeveel cc heb je gedaan en rond of anatomisch? :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@oopsnewboobs bedankt om mij toe te voegen. Ze zijn heel mooi geworden :wub: ik maak het prima. Heb wat last van m'n linkertiet. Vooral als ik m'n bh losmaak. Dan krijg ik zo'n zeurende pijn. Kan ook nog niet zoveel zelf doen maar manlief is niet ver weg :D. Ik heb 350cc rond. Volgende week donderdag eerste controle. Zijn je borsten nog steeds aan het veranderen? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Almere ik heb zelf 6 weken geleden achter de borstspier gekregen en als ik hier lees en bij hou heb ik niet meer pijn dan de andere dames.

Ja er zijn uitzonderingen die geen pijn meer beleven naar 3 dagen maar je moet niet vergeten het hoort er gewoon bij....de stuwing, steekjes enz. het ligt ook grotendeels aan je zelf .....hoe gezond ben je nu en hoe goed luister je naar je lichaam als je geoppereerd bent en hou je eigen aan de regels , neem je op tijd je pijnstilling in of denk je na een week gelijk te kunnen gaan showen met je boobs en doe je geen sportbh aan....enz

 

Dus hoe het na de operatie verloopt ligt grotendeels aan je zelf.

 

Succes met je keuze maken, maar laat je angst voor pijn niet de keuze bepalen hoe je het laat zetten !!!! Laat je informeren door de pc's die weten wat hun werk inhoud en wat het mooiste bij jou is , NIET jij ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lavelle Dankje :) Ja, heel vaak doet eentje net wat vervelender dan de andere.. Maar het is ook nog maar zo kort geleden bij je! Laat je maar lekker verwennen door je man haha! Heb je wel verdiend na zoiets toch? Heb jij al een album? Ja ze veranderen nog steeds wel eigenlijk. Ik heb gister nog wat nieuwe foto's toegevoegd (weet niet of je die al gezien hebt?) en daar zie je ook wel verschil met eerst. Hopelijk blijven ze alleen nog maar mooier worden, ik ben nu 2 maanden po, dus de snelheid van veranderen is er wel af denk ik :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net nog eens gekeken. Vind je Boobs prachtig :wub:. Ik hoop stiekem dat ze net hetzelfde gaan zijn. Ik heb ook een album. Heb je zonet even toegevoegd. Ik heb wel veel last van vocht op m'n borstbeen :31:

Ik ga straks even een ommetje maken rond de blok. Heerlijk weertje hier hoor xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, bij dr Straten had ik ook een consult staan. Echter toch besloten om voor de monobloc te willen gaan en die werken er niet mee. Denk wel dat de dokter en deze kliniek heel kundig zijn, heb er veel goede ervaringen over gelezen. Zelf adviseerden 3 dokters mij dual plane en dr Nio voor de spier. Vind het een beetje vreemd waarom hij deze dan liever voor de spier zet. Maar ik vertrouw wel op zijn kunde. Ik weet het verschil ook niet zo behalve dan dat je wel genoeg weefsel moet hebben om voor de spier te zetten. Verder lees ik heel veel verhalen over dual plane dus dacht dat met de pijn wel meeviel maar ik heb geen ervaring hiermee. Succes met de keuze

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind btw nog aantal artikelen over voor of achter de borstspier plaatsen van prothesen.

 

Dus voor de spier wordt prsktisch alleen nog maar gedaan bij topsporters of vroewen met (hang) borsten en genoeg weefsel.

 

http://www.gezondtotaal.nl/borstvergroting-boven-of-onder-de-spier-dual-plane/

 

https://www.gezondheidsnet.nl/cosmetische-en-plastische-chirurgie/plastische-chirurgie-borstvergroting

 

Hopelijk ben je hier wat wijzer mee en kan je je neerleggen bij het besluit van dual plane plaatsing.  Wordt volgens mij wel een mooi resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi,

 

Bij mij op 15 januari ronde implantaten geplaatst, duel plane, eerste paar dagen best veel last gehad maar met goede pijnstillers op tijd innemen dan is het prima te doen.

Ik ben geholpen door dr. Halbesma bij de Janssen Kliniek in Oisterwijk, een goede arts, ook een leuke man, na de operatie ook prima verzorgd door de verpleging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Almere !

Ik heb nog geen BV gehad en kan me voorstellen dat je bang bent voor de pijn etc, maar ik denk dat de verwachtte mate van pijn bij voor de spier of dual plane niet de reden van je keuze mag zijn... Wat nu als dual plane bij jou het mooiste resultaat zou geven volgens de pc, maar dat je kiest voor plaatsing voor de borstspier omdat je dan mogelijk minder (lang) pijn hebt... Pijn zal het in meerdere of mindere mate sowieso wel doen. Als je er dan toch voor gaat dan denk ik dat je het beste kunt kiezen voor die optie met het mooiste resultaat voor jouw lichaam. En qua wachttijd, ook dat zou ik niet bepalend laten zijn. Twee vragen die je jezelf wellicht kunt stellen zijn: Als beide operaties even veel pijn zouden doen en even lang zouden duren qua herstel, welke keuze zou je dan maken? En als beiden een even lange wachttijd hadden, welke arts heeft dan jou persoonlijke voorkeur? Onwijs veel succes met het maken van je keuze:)!!! Ben benieuwd!

 

En @Krissieke dank voor die links, zijn voor mij ook wel handig (weinig weefsel en zware krachttraining = dubio...)..:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-1-2018 om 10:44 zei Almere:

Hoi dames,

Ook ik kijk regelmatig op t forum en heb in november een consult gehad bij dr. Straten. Ik kan in mei geopereerd worden, maar ik twijfel zo of ik verder moet kijken puur omdat ik opzie tegen de pijn van dual plane plaatsing..

Voor de borstspier heb ik liever maar dan is de kans op kapsel vorming groter wat ik zo lees en misschien ook de rimpelvorming. Misschien kom ik wel niet in aanmerking voor voor de borstspier maar bij dr van weij bv weer sneller dr straten doet bijna alleen maar dual plane.

Iemand advies en tips voor mij!

Ik heb dualplane en pijnloos. Alleen beetje spierpijn en ik ben niet de enige er zijn nog paar meiden die dualplane hebben gekregen in januari die geen tot weinig pijn hebben gehad. Zo uit me hoofd geloof ik sowieso melis93 & utopia. Het is natuurlijk bij iedereen anders maar laat je daar aub niet door afschrikken want het gaat om goed resultaat voor lange termijn toch? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.