Ga naar inhoud

Jolee : 19 januari 2017 : Dr. van Zele : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

 

Ik ben 27 jaar en heb een (kleine) 80A. Ik ben 1m76, weeg 62kg en ik wil graag een volle B/kleine C. 

Na jarenlang een complex te hebben over mijn borsten heb ik uiteindelijk de stap gezet.

Ik ben in december op consult gegaan bij Dr. Nelissen, hij raadde mij 255cc anatomisch voor de spier aan.

2 weken geleden ben ik op consult gegaan bij Dr. Parys in de WK, hij raadde mij 265cc rond achter de spier aan.

 

Na veel opzoekwerk denk ik dat achter de spier het beste is voor mij omwille van weinig borstweefsel.

Echter ben ik niet overtuigd van Dr. Parys aangezien er achteraf gezien veel informatie ontbrak in zijn uitleg (niet gezegd over het type prothese, niets over profiel (laag vs hoog), niets over dual plane,...) Ook vind ik weinig informatie over hem op internet.

Vandaar heb ik volgende week een nieuwe afspraak gemaakt bij Dr. Van Zele aangezien ik erg veel positiefs lees over hem.

 

Welk advies denken jullie dat ik het best volg?

Een andere vraag: ik zou aan niemand over mijn bv willen vertellen (behalve mijn vriend uiteraard). Is dit mogelijk? Of zullen mensen dit sowieso zien?

Daarnaast vroeg ik me af vanaf wanneer je toegang krijgt tot foto's?

 

Alvast bedankt voor jullie reacties!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Altijd je gevoel volgen denk k. Als je al niet veel informatie over een pc kan vinden en er ontbrak veel informatieve uitleg, zou ik er persoonlijk al niet voor gaan. Je wilt natuurlijk het mooiste resultaat. 

Ik ben bij bergman clinics geopereerd door dr Bruekers. Echt een aanrader! Alles super duidelijk uitgelegd.

 

De eerste week heb je wel echt hulp nodig in huis. Ik kon mezelf haast niet aankleden, moest uit bed worden geholpen, mijn haren werden voor me gewassen etc. 

Zoals je weet had ik een 80a en heb er nu 295cc inzitten. Niemand valt het op bij mij dat ik een bv ben ondergaan. In truien is het het zelfde als voorheen. Wellicht als ik straks normale bh’s zal dragen, dat het dan wel meer opvalt. Ik weet zeker dat dat bij jou ook mega erg zal meevallen. 

 

Mijn pc heeft voor dual plane gekozen bij mij omdat ik een klierweefsel had van 16mm. Dat is eigenlijk te weinig om een prothese voor te plaatsen. Nu achter mijn spier zie je geen randen van de protheses. Als ik het voor mn spier zou doen, was die kans groter. 

 

Kus kus 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Leen_:

Altijd je gevoel volgen denk k. Als je al niet veel informatie over een pc kan vinden en er ontbrak veel informatieve uitleg, zou ik er persoonlijk al niet voor gaan. Je wilt natuurlijk het mooiste resultaat. 

Ik ben bij bergman clinics geopereerd door dr Bruekers. Echt een aanrader! Alles super duidelijk uitgelegd.

 

De eerste week heb je wel echt hulp nodig in huis. Ik kon mezelf haast niet aankleden, moest uit bed worden geholpen, mijn haren werden voor me gewassen etc. 

Zoals je weet had ik een 80a en heb er nu 295cc inzitten. Niemand valt het op bij mij dat ik een bv ben ondergaan. In truien is het het zelfde als voorheen. Wellicht als ik straks normale bh’s zal dragen, dat het dan wel meer opvalt. Ik weet zeker dat dat bij jou ook mega erg zal meevallen. 

 

Mijn pc heeft voor dual plane gekozen bij mij omdat ik een klierweefsel had van 16mm. Dat is eigenlijk te weinig om een prothese voor te plaatsen. Nu achter mijn spier zie je geen randen van de protheses. Als ik het voor mn spier zou doen, was die kans groter. 

 

Kus kus 

 

Bedankt voor je reactie.

 

Inderdaad, hopelijk heb ik een beter gevoel bij Dr. Van Zele.

Ik ben blij om te horen dat het perfect mogelijk is zonder anderen het zien! Om één of andere reden wil ik écht niet dat dit geweten is. Ik woon samen met mijn vriend dus hopelijk zal hij me wel bijstaan de eerste week/weken ;)

 

Dr. Van Zele doet zowel voor als achter de spier dus hopelijk kan hij mij een advies op maat geven.

 

Een extra vraagje, staat er op het doktersbriefje iets over 'plastische chirurgie'? Uiteraard hou ik dit ook voor mijn werk en collega's liever geheim..

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Jolee:

 

Bedankt voor je reactie.

 

Inderdaad, hopelijk heb ik een beter gevoel bij Dr. Van Zele.

Ik ben blij om te horen dat het perfect mogelijk is zonder anderen het zien! Om één of andere reden wil ik écht niet dat dit geweten is. Ik woon samen met mijn vriend dus hopelijk zal hij me wel bijstaan de eerste week/weken ;)

 

Dr. Van Zele doet zowel voor als achter de spier dus hopelijk kan hij mij een advies op maat geven.

 

Een extra vraagje, staat er op het doktersbriefje iets over 'plastische chirurgie'? Uiteraard hou ik dit ook voor mijn werk en collega's liever geheim..

 

Groetjes

Hij zal je hopelijk wel alles goed uitleggen! En ik weet wel zeker dat je vriend je zel helpen. Wat vind hij er van? 

 

Ik heb persoonlijk geen idee.. ik heb geen doktersbriefje gekregen. Bergman vroeg mij alleen of ze de informatie over mijn bv etc. Naar mijn huisarts mochten sturen omdat dan mijn dossier compleet zou zijn. Dat was het enige.

ik heb op mijn werk alleen vermeld dat ik geopereerd werd en het prive wilde houden. Verder heb ik het heel neutraal gehouden. 

Wss gaan mensen dan wel allerlei dingen denken maarja... kun je denk ik niet mega veel mee. 

 

Wat doe je voor een werk? Is het zwaar werk? Want je kan/mag de eerste 6 weken sowieso niet zwaar tillen etc. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei Leen_:

Hij zal je hopelijk wel alles goed uitleggen! En ik weet wel zeker dat je vriend je zel helpen. Wat vind hij er van? 

 

Ik heb persoonlijk geen idee.. ik heb geen doktersbriefje gekregen. Bergman vroeg mij alleen of ze de informatie over mijn bv etc. Naar mijn huisarts mochten sturen omdat dan mijn dossier compleet zou zijn. Dat was het enige.

ik heb op mijn werk alleen vermeld dat ik geopereerd werd en het prive wilde houden. Verder heb ik het heel neutraal gehouden. 

Wss gaan mensen dan wel allerlei dingen denken maarja... kun je denk ik niet mega veel mee. 

 

Wat doe je voor een werk? Is het zwaar werk? Want je kan/mag de eerste 6 weken sowieso niet zwaar tillen etc. 

 

Mijn vriend vindt het helemaal niet nodig maar staat achter mij als het mij gelukkiger maakt ;)

 

Ik heb een bureaujob dus dat zal hopelijk wel meevallen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Jolee; veel succes nog met je zoektocht.

Op mijn ziektebriefje voor het werk stond een stempel van de chirurg en daar stond wel plastisch voor. Misschien kun je dat op voorhand even navragen. Maar de personeelsdienst (als die er is op je werk) moet je privacy respecteren dus ik denk niet dat zij het gaan verspreiden. :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Doe ik het of niet?:

Hoi @Jolee; veel succes nog met je zoektocht.

Op mijn ziektebriefje voor het werk stond een stempel van de chirurg en daar stond wel plastisch voor. Misschien kun je dat op voorhand even navragen. Maar de personeelsdienst (als die er is op je werk) moet je privacy respecteren dus ik denk niet dat zij het gaan verspreiden. :48:

Ik hoop dat niemand het gaat verspreiden voor dr....

bij mij hebben ze het namelijk wel gedaan... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Leen_:

Ik hoop dat niemand het gaat verspreiden voor dr....

bij mij hebben ze het namelijk wel gedaan... 

 

Amai, dat is beu! Ik zou ook verwachten dat de personeelsdienst dit niet mag doen omwille van beroepsgeheim. Ik ga voor de zekerhzid toch eens polsen bij de pc of het er gaat opstaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Jolee:

 

Amai, dat is beu! Ik zou ook verwachten dat de personeelsdienst dit niet mag doen omwille van beroepsgeheim. Ik ga voor de zekerhzid toch eens polsen bij de pc of het er gaat opstaan!

Sowieso er rekening mee houden dat jou eigen baas niet mag vragen aan jou waaraan je geopereerd word. Dit is namelijk absoluut prive. Als je het wel wilt vertellen is het prima, maar hij mag er niet naar gaan vissen.

sowieso is het beroepsgeheim

 

kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dag allemaal,

 

Morgen is het voor mij de grote dag!

Ik heb gisteren consult gehad bij Dr Van Zele (was de derde pc die ik raadpleegde) en hij had morgen nog een plaatsje vrij dus ik ben dan maar voor de 'korte pijn' gegaan :)

 

Ik ben 1m76 en weeg 62 kg. Ik heb nu een (lege) 85A - brede schouders door veel te sporten vroeger.

Ik wil max een kleine/gewone C dus wou geen te grote implantaten.

Ik wil het zeer natuurlijk houden en ben niet van plan het aan de buitenwereld te vertellen waardoor het dus niet te zichtbaar mag zijn.

 

Dr Van Zele raadde mij aan te kiezen tussen 245cc XP en 265cc XP.

Om eerlijk te zijn ben ik er nog niet 100% uit maar waarschijnlijk zal het de 265 worden.

 

Wish me luck :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Jolee,

 

Ten eerste, heel veel succes, gaat helemaal goedkomen!!  :43: Ben heel benieuwd hoe het gaat zijn, ik heb bijna dezelfde voorsituatie en waarschijnlijk wordt het MX 290 of 325cc. Ben benieuwd naar je operatieverslag! 

 

Xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

 

Bij deze mijn verslag van DE dag:

 

Aangezien ik mijn bv pas 2 dagen op voorhand aangevraagd had, kwam ik als laatste op de lijst voor die dag.

We moesten er om 12.30 zijn en waren mooi op tijd. Na een half uurtje werden we naar de kamer gebracht en namen ze foto's. Hierbij zij de verpleegkundige dat er wat vertraginf was en dat er op dat moment nog 4 anderen geopereerd moesten worden en dat het daarom zeker nog 4 à 5 uur ging duren eer het aan mij was.. Balen. Dan maar heel de namiddag netflix gekeken op de kamer. Om 17u kwamen ze me halen en om 18u was ik alweer terug op de kamer.

Had toch wat pijn en hebben me.extra pijnstillers gegeven. Dr Van Zele is na een half uurtje nog eens langsgekomen om te vragen hoe het was en te vertellen hoe de operatie is verlopen, wat wel erg fijn was. Daarna 1,5 uur in auto naar huis wat best goed ging.

 

Eerste 2 dagen PO redelijk veel pijn gehad en misselijk geweest. Vanaf de derde dag een pak beter! Nu ben ik de 6de dag en neem enkel nog 1 ibuprofen per dag.

 

Over mijn borsten kan ik nog niets zeggen aangezien ze nog in het blauw wikkelverbznd zitten. Dit moet normaal gezien 2 weken aan blijven maar aangezien ik volgende week maandag (ga dan 9 dagen po zijn) moet beginnen werken, ga ik bellen en vragen of het vroeger af mag.

 

Ik kijk ernaar uit ze eindelijk te mogen zien!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-1-2018 om 09:25 zei Jolee:

Hey,

 

Bij deze mijn verslag van DE dag:

 

Aangezien ik mijn bv pas 2 dagen op voorhand aangevraagd had, kwam ik als laatste op de lijst voor die dag.

We moesten er om 12.30 zijn en waren mooi op tijd. Na een half uurtje werden we naar de kamer gebracht en namen ze foto's. Hierbij zij de verpleegkundige dat er wat vertraginf was en dat er op dat moment nog 4 anderen geopereerd moesten worden en dat het daarom zeker nog 4 à 5 uur ging duren eer het aan mij was.. Balen. Dan maar heel de namiddag netflix gekeken op de kamer. Om 17u kwamen ze me halen en om 18u was ik alweer terug op de kamer.

Had toch wat pijn en hebben me.extra pijnstillers gegeven. Dr Van Zele is na een half uurtje nog eens langsgekomen om te vragen hoe het was en te vertellen hoe de operatie is verlopen, wat wel erg fijn was. Daarna 1,5 uur in auto naar huis wat best goed ging.

 

Eerste 2 dagen PO redelijk veel pijn gehad en misselijk geweest. Vanaf de derde dag een pak beter! Nu ben ik de 6de dag en neem enkel nog 1 ibuprofen per dag.

 

Over mijn borsten kan ik nog niets zeggen aangezien ze nog in het blauw wikkelverbznd zitten. Dit moet normaal gezien 2 weken aan blijven maar aangezien ik volgende week maandag (ga dan 9 dagen po zijn) moet beginnen werken, ga ik bellen en vragen of het vroeger af mag.

 

Ik kijk ernaar uit ze eindelijk te mogen zien!! :)

Hey @Jolee Jij bent ook nog niet lang geleden geopereerd en droeg ook een blauw drukverband. Mocht je dan uw drukverband aflaten na 9 dagen?Ik kom af en toe gek van die wikkelverband.xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei hubje:

Hey @Jolee Jij bent ook nog niet lang geleden geopereerd en droeg ook een blauw drukverband. Mocht je dan uw drukverband aflaten na 9 dagen?Ik kom af en toe gek van die wikkelverband.xxx

Hey @hubje, ik had de wellnesskliniek vrijdag gebeld en de vraag gesteld maar blijkbaar staat Dr Van Zele er echt op dat het verband 2 weken gedragen wordt, desnoods met een sportbh erover mocht het verband te los zitten.. Andere dokters van de wellnesskliniek zijn er minder streng op maar hij dus blijkbaar wel. Ik ga het dus maar aanhouden tot vrijdag, dan ben ik 2 weken po. Om eerlijk te zijn vind ik het ook niet zo heel erg meer. Ik heb er weinig last van en het geeft me best een 'veilig' gevoel dat ze zo stevig ingepakt zijn :)

Ik denk dat moest jij bellen en het vragen, het misschien wel al vroeger mag aangezien je bij een andere dokter bent geopereerd :)

Op de plaatsen waar het verband dubbel zit en daardoor in mijn huid snijdt en jeukt, steek ik (/mijn vriend :) ) er een papieren zakdoek in, dat helpt wel goed bij mij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is nog een goede truc om er voorlopig een zakdoek onder te stoppen voor de jeuk enz

's Nachts vind ik het heel vervelend als ik lig met rug (halfrecht)dan prikkelt het drukverband. De onderkant is dan ook heel ruw he.

Ik zal es deze week opbellen om mij te informeren.:rolleyes:xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei divatjeontour:

Hoe is het gegaan met werken? Ben heel benieuwd!

Hey @divatjeontour, het is al bij al goed gegaan maar is toch nog wat wennen. Ik woon 50 km van mijn werk en ga normaal gezien altijd met auto maar ik zag het niet zitten om 2 keer een dik uur te moeten rijden vandaag dus heb de trein genomen. Had hem bijna gemist deze ochtend (typisch ik) waardoor ik een paar meter heb moeten lopen wat écht geen deugd deed.

Voor de rest van de dag ging het wel, ik heb een bureaujob dus dat valt mee. Wel merk ik dat het geen deugd doe als ik kleine dingen doe zoals laptop dragen, plateau met eten 's middags dragen, stekkers in stopcontacten steken,..

Mijn borsten voelen nu hard aan en zijn iets gevoeliger dan de vorige dagen maar ze hebben het overleefd ;)

 

Ben je ook van plan na je bv snel terug te gaan werken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.