Ga naar inhoud

7 mnd PO en moeite met wennen aan de borsten??


Aanbevolen berichten

Ik moest ff goed nadenken of ik dit verhaal wel wil delen. Ik schaam mijzelf heel erg. Ik heb nieuwe borsten gekregen, na jaren niks te hebben gehad. Maar van niks naar ineens 440 cc kan mijn geest niet bijbenen. Ik erger mij ineens aan hoe kleding zit, heb sterk het gevoel dat ik beter voor  kleiner had moeten kiezen. Maar wat wist ik toen??? Ik mag verder niet klagen, voel ze niet echt, geen pijn meer. Ja af en toe trekken de littekens maar dat is wel te doen. 

 

Bij zit de complicatie vooral in mijn brein, ik wilde dat ik terug in de tijd kon. Of ik had kleiner genomen of helemaal niets..

Zit er sterk over te denken om kleiner te nemen ooit. Hoe schuldig en ondankbaar ik mij voel naar mijn vriend is niet te beschrijven. 

 

Ik had dit niet verwacht, vind het lastig om nu kleding te shoppen, bandjes zaten vroeger gewoon aangesloten en nu staat alles van mijn huid af. Heb nu een enorme focus....verdraag geen strakke truitjes dan voel je de siliconen zitten. Moet er verschrikkelijk aan wennen en ik weet niet of mij dit gaat lukken. Ben sowieso supergevoelig, dat is al niet handig..zijn er mensen die dit ervaren???

 

Alvast bedankt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is niet raar hoor, ik moest er ook heel erg aan wennen dat sommige kleding die vroeger met een platte borstkas mooier zaten dan met borsten.

Ik moet ook niet te strakke shirtjes aan doen, waarmee ik bedoel strak bij m'n buik en borsten want dan zijn ze echt mega. Terwijl ze zonder kleren en in bh er helemaal niet zo groot uitzien. 

Het is wennen, eigenlijk heb je nu een andere lichaamsvorm en daar moet je je naar gaan kleden. Als je dat eenmaal door hebt is het een stuk minder vervelend. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest ook wennen destijds. Mijn bv is bijna 7 jaar geleden.

Maar toen ze van mijn waren, waren ze ook echt van mij! 

Ik hoop dat je jezelf nog even tijd gunt. 

Mocht het echt niet goed aan blijven voelen voor je dan is er maar 1 optie: kies dat waar jij gelukkig van wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.