Ga naar inhoud

T2018 : 6 februari 2018 : Dr. Peters : Dr. Janssenkliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

Update 11 dagen po

 

Even een update, nu ik een paar werkdagen achter de rug heb. Woensdag was mijn eerste werkdag en dat viel erg tegen. Kleine dingen die anders zo normaal zijn, lukten nu niet. Ordners waren ineens te zwaar, de deur moest ik met 2 handen opentrekken en een bakkie halen voor collega's is er ook even niet bij. In de hectiek van het werk vlieg ik toch te snel van hot naar her, dus ik was afgedraaid aan het eind van de dag. Ik dwing mezelf om zoveel mogelijk op mijn bureaustoel te blijven zitten en dan lukt het aardig. Vrijdag heb ik tot 13:00 gewerkt en toen was mijn lichaam er wel echt klaar mee. Heb die dag ook veel last gehad van strakke borsten en pijntjes. Heb sindsdien weer lekker veel geslapen en op bed gelegen voor wat extra rust. Autorijden gaat me redelijk goed af nu. Het gaat met de dag makkelijker. Gisteren heb ik voor het eerst zelf mijn haren gewassen voorover hangend in bad en dat ging ook redelijk. Met de paracetamol ben ik na een weekje gaan afbouwen en nu helemaal gestopt.

 

Verder beginnen mijn littekens heel erg te kriebelen en het rugslapen ben ik zooooo zat!

 

Ik betrap mezelf er steeds op dat ik in elke spiegel kijk naar het resultaat. Ik heb gewoon borsten zonder dat ik een bh nodig heb! Ik heb een sportbh aan en ben niet plat!:43:

 

A.s. vrijdag heb ik een afspraak om de hechtingen te verwijderen. Daar kijk ik erg naar uit! Ik hoop dat ik dan gauw helemaal mag douchen en wil weten wanneer ik weer lekker plat en op mijn zij mag slapen.

 

Binnenkort zal ik even een album aanmaken.

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 13-2-2018 om 12:39 zei T2018:

@Cassidy Spannend voor je! Wanneer heb je de afspraak? Ja juist daarom wil ik mijn ervaring hier delen. Ik heb zoveel geruststelling voor mezelf kunnen vinden hier, dus vind het belangrijk om dat ook te kunnen geven. Ik heb helaas geen consult kunnen hebben met Peters, anders had ik minder zenuwachtig geweest denk ik. Volgende week vrijdag gaan mijn hechtingen eruit en kan ik echt kijken naar de littekens. Dus ben benieuwd! Maar kan je deze arts dus echt aanraden.

 

succes met je keuze!

Ik heb 7 maart Mn consult bij Peters!

las dat je nog niet helemaal tevereden was over je vorm? Zijn ze al aan t veranderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Cassidy:

Ik heb 7 maart Mn consult bij Peters!

las dat je nog niet helemaal tevereden was over je vorm? Zijn ze al aan t veranderen?

Spannend meid!! Hij is echt heel lief. Ik moest me er alleen overheen zetten dat hij zo jong lijkt. Ik ben 26 en toch nog wel een beetje preuts hihi

 

Nee klopt mijn tepels kijken nog naar beneden maar dat is omdat ze nog moeten zakken. Verder vind ik de bolling mooi en het is absoluut niet nep ondanks de ronde prothese. Daar was ik wel erg bang voor. Het is ook een uitvergroting van je eigen borsten natuurlijk en die vond ik ook niet super qua vorm. Maar met de grootte ben ik helemaal blij. Nu nog zakken en soepel worden, dan komt het vast goed.

 

Wordt dit je eerste consult?

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei T2018:

Spannend meid!! Hij is echt heel lief. Ik moest me er alleen overheen zetten dat hij zo jong lijkt. Ik ben 26 en toch nog wel een beetje preuts hihi

 

Nee klopt mijn tepels kijken nog naar beneden maar dat is omdat ze nog moeten zakken. Verder vind ik de bolling mooi en het is absoluut niet nep ondanks de ronde prothese. Daar was ik wel erg bang voor. Het is ook een uitvergroting van je eigen borsten natuurlijk en die vond ik ook niet super qua vorm. Maar met de grootte ben ik helemaal blij. Nu nog zakken en soepel worden, dan komt het vast goed.

 

Wordt dit je eerste consult?

 

xx

Aah gelukkig dat je wel tevreden bent over de grootte! Hopelijk zakken ze snel en worden ze lekker soepel.

 

dit wordt inderdaad Mn eerste consult bij een arts. Heb er wel al 2 gehad met consulentes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update 19 dagen po

 

Inmiddels weer 8 dagen verder sinds mijn laatste update. De tijd gaat steeds sneller voorbij. En de pijn was tot mijn consult prima vol te houden. Alleen nog veel last op drukke dagen.

 

Maar afgelopen vrijdag mijn 1e controle gehad. De knoopjes in mijn rechterborst zijn verwijderd. In mijn linker waren ze niet meer te vinden, maar dit was geen probleem. Alles ziet er goed uit en mijn littekens zaten dicht. Alleen nog een paar korstjes. Helaas willen ze niet zo graag zakken, dus ik werd op consult gelijk ingesnoerd met de alom bekende 'martelband'. Deze borstband moet ik 24/7 dragen voor de komende 2 weken. Die dag was de pijn weer enorm. De band duwt je protheses naar beneden, waardoor ik weer net zoveel pijn had als de eerste dagen na de operatie. Vrijdag en zaterdag heb ik daar veel last van gehad. Ik heb hem iets losser gedaan en sinds zondag voelt het ineens raar veilig om hem om te hebben. Als ik hem even af doe, heb ik het gevoel dat ze alle kanten op vliegen. Hopelijk geeft het gauw resultaat. 

 

Zaterdag voor het eerst echt gedoucht! Voelde wel als een grote stap hoor.. Ik vond het heel eng en was bang voor mijn littekens. Maar natuurlijk voor niks druk gemaakt, het deed geen zeer en bleef mooi dicht allemaal. Haren wassen doe ik nog wel met mijn hoofd naar beneden en afdrogen duurt veel langer dan normaal. 

 

Autorijden gaat inmiddels top! Alleen in zn achteruit heb ik nog 2 handen nodig. Verder is er niks aan de hand zolang ik onderhands blijf sturen.

 

Slapen doe ik nog steeds omhoog en op mijn rug. Ik mag van de praktijk al plat en op mijn zij slapen, maar dat is pijnlijk en nog heel onwennig. Inmiddels ben ik het rugslapen wel gewend, dus zolang het niet prettig voelt blijf ik dat lekker doen.

 

Inmiddels ben ik ook gestart met mijn littekens smeren. Ik smeer mijn volledige borsten voorzichtig in met Bio Oil en de littekens ook. Morgen krijg ik vitamine E capsules binnen, die maak ik dan open en ga ik daarmee de littekens insmeren. Mijn borsten zijn trouwens enorm aan het vervellen. Jeukt als een gek de hele dag! 

 

Al met al hier een tevreden mens. Het zakt bij mij echt veel langzamer dan bij andere dames zie ik wel, maar ik heb alle geduld en geef ze lekker de tijd om hun plekje te vinden.

 

xxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@T2018 ohw wat naar dat je dan nu toch weer pijn ervaart. Denk je het ergste gehad te hebben.... en dan toch nog de martelband om. Laten we maar onthouden dat het voor een goed doel is en het er alleen maar mooier van wordt. 

 

Lukt het je om je zomer kleden dat de band niet zichtbaar is? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.