Ga naar inhoud

T2018 : 6 februari 2018 : Dr. Peters : Dr. Janssenkliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei T2018:

@Jolly83 @Dodo20 spannend meiden! Laatste dagje werken vandaag. Zit in een soort roes lijkt het wel. Slapen ging mij nog goed af! Vanavond maar wat Melatonine voor de zekerheid.

 

jullie zijn al klaar als ik ga rijden morgen Haha!

Haha ja! Ook alvast veel succes gewenst meiden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei T2018:

 

Jaa gek hoor! Nee ik ga tussen half11 en 11 rijden. Moet er om half1 zijn

 

Het is ook een heel raar idee, je loopt straks met wat extra jij weer naar buiten haha. Pfff, lijkt me zenuwslopend als je nog zo lang moet wachten, ik was blij dat ik er kwart voor 10 moest zijn. Heb je al honger? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Operatieverslag!

 

Dinsdag 6 februari was het dan zover! Om 12.30 moest ik mij melden bij de Janssen Kliniek in Oisterwijk. 

Mijn moeder ging met mij mee en het was voor ons 1,5uur rijden. We kwamen om 12:00 aan, netjes op tijd.

Om 13:45 mocht ik mee naar binnen. Eerst omkleden in het blauwe jurkje, een haarnetje en slippertjes. Ik moest in de uitslaapkamer op een bed gaan zitten tot Dr. Peters mij kwam aftekenen. We hadden een kort gesprekje over welke maat het zou gaan worden. Ze waren wat gehaast, ik denk omdat ze best uitliepen. Eigenlijk was ik tot na het aftekenen nog steeds niet 100% zeker over het aantal cc, maar Dr. Peters gaf aan dat de 225cc die ik wilde mooi natuurlijk zou worden en goed bij mijn figuur zou staan. De assistentes waren echt heel lief en deden erg hun best om me gerust te stellen. Ik mocht mee naar de OK en klom op de verwarmde stoel. Ik werd toegedekt met het blauwe jurkje en een extra dekentje. De dame die het infuus prikte was heel voorzichtig en ging goed met mijn angst voor de naald om. Ze waren allemaal zo lief. De anesthesist kwam voor de narcose en wat een fijne vent was dat. Hij aaide over mijn wang en hield mijn schouder vast toen de verdoving was ingespoten. Ze stonden allemaal om me heen en zeiden tegelijk slaaplekker het komt allemaal goed. Echt een topteam!

 

15:15 werd ik wakker en kreeg ik gelijk een dextro in mijn mond van de verpleegster. Ik werd heel goed wakker en had het gevoel alsof ik 10 uur had geslapen. Mijn sportbh had ik al aan, maar toch stiekem even gekeken natuurlijk. Ik voelde me zo raar! 2 mooie perfecte bobbels. Heel onwerkelijk. Ik werd naar een andere kamer gereden en kreeg daar thee en water met 2 broodjes. Ik had enorm veel dorst na zolang niks te mogen drinken. Toen gauw geplast en mocht ik aankleden. Mijn moeder had in de tussentijd al mijn medicatie gehaald, dat kon gewoon in de kliniek. Ook heel fijn. Ik had wel de rillingen zo koud had ik het. Klappertanden de hele tijd haha

 

Om 17:10 zaten we in de auto terug naar huis. Toen we eenmaal op de snelweg zaten, werd ik licht in mijn hoofd en had over mijn hele lichaam koud zweet. Gelijk een paar dextro en cola (supertip die ik hier heb gelezen) genomen en een tijdje met mijn hoofd tussen mijn benen gezeten. Gelukkig zette de flauwte niet door en na een kwartiertje was het helemaal over. We hebben er 2uur over gedaan om thuis te komen en dat heb ik wel gevoeld.

 

Eenmaal thuis ben ik lekker in bed gaan liggen en heb ik de eerste nacht 8uur geslapen, waarvan ik na 4uur even wakker werd van de pijn. Paracetamol erin, halfuurtje serie gekeken en weer 4uurtjes geslapen. In de ochtend was ik zo stijf, dat ik wel hulp nodig had om uit bed te komen. Die dag was de pijn redelijk te behappen en heb goed rust genomen en veeeeel op bed gelegen/geslapen. Vandaag was de ergste dag van de afgelopen 3. Enorm veel pijn gehad. Spanning en druk op mijn borsten en continue steken. Heb de hele dag alleen maar geslapen en op bed doorgebracht. Aan het eind van de middag heb ik toch maar een tramadol genomen en heb ik even snel naar het resultaat kunnen kijken toen de pijn wat afnam. EN IK BEN BLIJ!!! De littekens zijn zo klein dat je ze bijna niet ziet. Echt mijn complimenten voor Dr. Peters. Zo mooi hoe hij dit heeft gedaan. Dat ontsmettingsmiddel is wel drama om eraf te krijgen! Dus tips daarvoor zijn welkom:D

 

Nou volgens mij heb ik alles verteld. Als er nog vragen zijn, stel ze gerust!!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Gefeliciteerd met jouw boobies! 

Fijn om te horen dat het team je zo heeft gerustgesteld. Is het toch nog meegevallen achteraf hè? 

Nu kan het genieten beginnen (afgezien van de pijn, hihihi). 

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik de dag na de operatie al begonnen was met de Tramadol,  dat heeft me goed geholpen.  

Bij mij was er afgetekend met watervast stift,  dat ging er na en paar dagen (wassen met een washandje) af. Misschien gaat het met dat ontsmettingsmiddel net zo?  Succes met je herstel!  X 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk om je verslag te lezen! Ik ga voor Kevin Peters of voor steven klein. Zie ze beide in maart. Elk positief verhaal dat ik lees over een van de artsen geeft mij wat meer vertrouwen. Ik krijg een lift met prothese dus mooie littekens (niet te groot,scheef, dik etc) zijn erg belangrijk.succes met je herstel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Blossom Haha ja achteraf kan ik wel zeggen dat ik me meer druk heb zitten maken dan nodig was. Maar met die pijn ben ik wel klaar hoor. Ik weet dat het heel veel tijd nodig heeft, maar geduld is niet mijn sterkste eigenschap. Ik word zo misselijk van die tramadol dus probeer het te vermijden. Ik heb gisteren voor het eerst mijn bh even uitgedaan. En toen gelijk met een washandje en zeep gepoetst. Dus het is er zo goed als af. Nog 5 weken en kan ik hopelijk gaan shoppen:43:

 

hoe gaat het met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cassidy Spannend voor je! Wanneer heb je de afspraak? Ja juist daarom wil ik mijn ervaring hier delen. Ik heb zoveel geruststelling voor mezelf kunnen vinden hier, dus vind het belangrijk om dat ook te kunnen geven. Ik heb helaas geen consult kunnen hebben met Peters, anders had ik minder zenuwachtig geweest denk ik. Volgende week vrijdag gaan mijn hechtingen eruit en kan ik echt kijken naar de littekens. Dus ben benieuwd! Maar kan je deze arts dus echt aanraden.

 

succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-2-2018 om 09:55 zei Jasmijn_:

 

Het is ook een heel raar idee, je loopt straks met wat extra jij weer naar buiten haha. Pfff, lijkt me zenuwslopend als je nog zo lang moet wachten, ik was blij dat ik er kwart voor 10 moest zijn. Heb je al honger? :P

 

Sorrryyy had helemaal niet meer gereageerd! Ik krijg ook geen berichtje als iemand hier wat zegt. 

 

Mijn honger viel mee door de zenuwen maar ik moest daar zoooooolang wachten!! En had superveel dorst. Dus een pretje was het niet haha

 

hoe gaat het nu met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@T2018Ja die pijn is de eerste dagen het meest zwaar.  Wat vervelend dat je bijwerkingen krijgt van Tramadol:83:, mij hielp het echt.  

Helaas zal je je er toch aan moeten overgeven (geduld hebben), hahaha. Heb je wel al goed kunnen slapen? 

Met mij gaat het nu goed,  ben maandag a.s. 6 weken PO. Had afgelopen maandag controle bij de PC en alles zag er goed en prachtig uit:43:en ik mag alles weer als vanouds doen en gewone beha's dragen (maar dat heb ik nog niet gedaan en zeker 's nachts blijf ik voorlopig met een sportbeha slapen). Dus ik ben helemaal heppiedepeppiel:rolleyes: Bij jou mogen volgende week de hechtingen eruit toch? Dat vond ik al zo'n spannend moment...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Blossom ik heb ze nu ook niet meer nodig. Neem alleen paracetamol zodra ik wakker ben, want dan ben ik erg stijf en is het nog wel gevoelig. Verder soms eind van de dag. Slapen gaat goed. Heb vannacht voor het eerst een hele nacht doorgeslapen. Maar ben het rugslapen nu wel zat hoor. Mijn hechtingen gaan er volgende week vrijdag uit ja. Dat vind ik echt wel spannend. Dan zie ik voor het eerst echt hoe de wondjes eruit zien.

 

fijn dat alles goed gaat bij jou en dat alles er mooi uitziet!! Dat was waar je het voor hebt gedaan he. Heb je al nieuwe bh’s gekocht? Daar heb ik wel zin in! En heb je nog pijntjes nu?

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei T2018:

@Jolly83 Ahaa dan ga ik daar is naar opzoek! Ja het gaat goed met mij. Ik vind alles alleen nog zo eng. Ik weet niet wanneer ik teveel doe en dat maakt me wel onzeker.

 

Maar ga vanmiddag weer een update plaatsen!

 

En hoe gaat het met jou?

Onder de reacties zie je een roze balk met een wit ‘labeltje’ helemaal rechts met een getal daarin. Daarop klikken en dan kun je volgen. 

Ja, hier gaat t ook goed. Geen pijn meer, alleen af en toe een strak gevoel of branderig gevoel. De knoopjes van mijn hechtingen zijn er afgelopen dinsdag uitgehaald. Ziet er echt al heel mooi uit! Was de eerste uren alleen bang dat alles open zou scheuren en alles eruit zou vallen :P. Nou ja, zo extreem ook weer niet, maar je snapt vast wat ik bedoel, haha. Was gelukkig al vrij snel weg. 

Verder ben ik al heel erg blij met het resultaat. Mag alleen nog soepeler worden en wat zakken, maar dat komt nog wel!

jij? Nog steeds happy?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jolly83 oh fijn Dankje, het is gelukt!

 

Dan mogen jouw hechtingen er ook snel uit! Bij mij mag het pas na 2 weken. Deed dat verwijderen zeer? Hahaha ja ik weet precies wat je bedoeld. Ik heb woensdag voor het eerst mijn bh echt uitgehad en dacht ook, als ik teveel beweeg liggen mijn protheses straks op de grond :45:

 

Aan het eind van een werkdag staan mijn borsten echt strak. Ondanks dat ik de hele dag aan een bureau zit. Ze moeten echt nog een end zakken want ze zitten nog vrij hoog en daardoor nog niet heel mooi qua vorm. Maar dat zal met de tijd allemaal goedkomen. Qua formaat is het echt perfect. Dus ben heel blij! En inderdaad dat soepeler worden mag nog wel Haha. Maar had jij nou mentor coh III?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vond ik ook, maar t mocht toch echt. Nee, je voelt dat het knoopje doorgeknipt wordt, maar doet geen zeer. De hechtingen zelf hoeven er niet uitgetrokken te worden, dat scheelt. 

Ja, ik heb coh III. ik heb begrepen dat deze toch nog aardig soepel worden, dus ik maak me geen zorgen. Wat had jij ook alweer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei T2018:

O gelukkig!

 

Ja daar maakte ik me een beetje druk om. Lees vaker dat de mentor protheses voelbaar blijven. Ik heb coh II. Slaap jij ook nog op je rug?

Nee, ik slaap lekker op mijn zij. Wel nog in de ‘u’ van het voedingskussen, zodat ik wat extra ondersteuning heb. Ik begon al na 2-3 nachten half op zij en half op rug en nu dus voornamelijk zij. Al word ik soms wel nog op mijn rug wakker, haha. 

Heb jij eigenlijk al een album? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jolly83 Wow zo snel al?? Wat fijn! Er is mij daar niet echt wat over gezegd. En ik vind het ook wel spannend om al te doen. Ben zo bang dat ze gaan verschuiven. Ik heb vandaag ook echt een minder goede dag. Ben bij alles bang dat ik teveel doe en het herstel in de weg zit. Had vandaag best wel pijn weer en ben erg moe. 

 

Ik heb nog geen album, vooral omdat ik met de vorm echt nog niet zo blij ben. Maar ik zit er wel over te denken dus als het zover is, laat ik t weten.

 

dat artikel is idd geruststellend. Ze zullen op den duur vast lekker zacht worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.