T2018

T2018 : 6 februari 2018 : Dr. Peters : Dr. Janssenkliniek : Oisterwijk

Recommended Posts

Na eeuwig twijfelen heb ik toch de knoop doorgehakt en ben ik op consult gegaan bij DG met Joanna Verweijen.

Zij verwees mij door naar Dr. Arjan Damen waar ik een heel fijn gesprek mee heb gehad. 

Mijn huidige situatie is 75A en ik zou graag een mooie natuurlijke C willen.

Na zo'n 80x secuur kijken en opmeten, gaf hij aan dat 250 of 275 cc rond van mentor dual plane adviseert.

Mijn voorkeur ging vooraf al uit naar anatomisch, maar zowel Joanna als Dr Damen, garanderen dat een ronde prothese achter de spier dezelfde natuurlijke afloop geeft.

ik ben erg benieuwd naar ervaringen van andere dames in dezelfde situatie! Dit is een superfijn forum en tof dat er zoveel vragen beantwoord kunnen worden.

Ik ben trouwens een fanatiek crossfitter en ben benieuwd of hier ervaringsdeskundigen zijn die weten welk effect het geeft op protheses als je borstspieren sterker worden.

Liefs ^_^

Hoi hoi @T2018

Heb je ook al een operatiedatum? Ik zag namelijk je aanvraag voor de februariboobs en moet dan even weten of je ondertussen een datum hebt in februari :) 
Oh ja en in welke kliniek je operatie gaat plaatsvinden, dan kunnen we je titel ook aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen. Dan kun je in dit topic alle updates blijven plaatsen en blijft het overzichtelijk voor jezelf en voor anderen :) 

xx BB

Ik word ook op 6 februari geholpen! Spannend he?! Ik ga voor Mentor anatomisch 295 of 330 cc onder de spier. Ik kom van een hele lege a-cup. Ben ook wel benieuwd naar het effect van je borstspieren op de prothese. Ik doe geen crossfit, maar bootcamp 3 keer in de week en ook nog krachttraining in de sportschool. 

Ben heel benieuwd hoe dat allemaal voelt straks met borsten :1bouncingboobs:

Leuk! Waar wordt jij geopereerd? Hebben ze bij jou aangegeven wat voor cupmaat je ongeveer gaat uitkomen?

Ja ik heb het al geinformeerd bij best_boobie en zij geeft aan dat je toch wel 3 maanden moet wachten. Dus tot die tijd ga ik maar naar een gewone sportschool. Wacht liever iets te lang dan te kort.

Ik ben wel nerveus hoor! Ben vooral bang dat ik het veeeel te groot ga vinden hihi

Ik word bij Velthuis in Eindhoven geopereerd. Cupmaat is zo lastig te zeggen, ik vroeg om een C-cup zo’n beetje, maar t ligt zo erg aan je eigen borsten, je bouw, omvang, merken BH’s, etc. 

Ik heb dat dus ook precies! Te groot wil ik zeker niet! Maar als dan iedereen zegt dat je bij twijfel voor de grootste moet gaan...

daarom ga ik nog n keer passen. Hopelijk kunnen ze ook zo’n 3D ding maken. Helpt misschien ook al bij het nemen van n besluit. 

Ja je kan haast niet vergelijken met andere meiden hier op het forum. Maar ik zie een hoop 275ccs uitkomen op een cupmaat D. En dat vind ik voor mijn postuur eigenlijk een beetje teveel van het goeie. Ik kom ook van een A en heb ook om een C cup gevraagd. De arts gaf aan dat hij mij echt een natuurlijk resultaat kon geven en het zeker niet te groot wordt. Maar dan moet ik op hem vertrouwen en dat is ook weer moeilijk. Ik denk juist dat ik voor de 250cc ga, omdat ik liever iets te klein dan iets te groot heb. Heb je ook gevraagd naar zijn advies qua anatomisch of rond? ik ging namelijk voor anatomisch, maar mijn arts gaf aan dat als je rond dual plane plaatst, je dezelfde natuurlijke afloop hebt, maar wel volume blijft houden bovenop. Bij anatomisch heb je meer bolling onder je borst. Maar meer weet ik er ook niet van. Hij heeft mij iig overgehaald voor ronde.

O spannend! Wanneer ga je? Ik ben erg benieuwd naar je 3D!

Ja, ik kreeg dus echt t advies anatomisch te nemen, omdat rond onder de spier minder mooi zou zijn bij mij. Ik lees hier heel veel dat het juist mooier zou zijn, maar goed, ook dat verschilt weer per lichaam en per arts. Ik heb vrijwel geen borstweefsel (meer) van mezelf, ben vrij slank met brede schouders en brede heupen (167 cm lang en 58 kg zwaar). Ook ik moet dus vertrouwen op mijn arts, maar ga er toch nog een keer naar vragen tijdens de passessie. 

Die is woensdagmiddag :43:! Passen en 3D gaan we doen. Heb er zin in, Hahaha!

Is ook afhankelijk van je lichaamsbouw inderdaad. Ik ben 170cm en 54kg. En heb nog wel een piep beetje borstweefsel haha. Wellicht dat we dan op dezelfde maat gaan uitkomen.

Nou spannnneeend!!! Neem je de 3D mee? Ik kijk graag mee!

Morgen of overmorgen krijg ik mijn tijdstip door:43: Gierende zenuwen en ook een beetje gezonde spanning. Maar het gaat gebeuren. Er ligt een 225cc, 250cc en 275cc mp+ van mentor voor me klaar. Ga voor alsnog voor de 225cc, maar bespreek het op de dag zelf nog even goed door met de pc.

SPANNNEEEND!

Haha, geeft niks! Heb het in mijn eigen topic en de februariclub geplaatst. Maar op zich krijg je wel een beetje een beeld, maar ik zag weinig verschil tussen de verschillende groottes. Nou is dat verschil natuurlijk ook steeds maar een paar cc, maar toch. En de kwaliteit, tja...

ik had meer aan t nogmaals passen. Het wordt 330cc :1bouncingboobs:, haha! Ik vond objectief gezien een maat groter ook staan, maar dat voelde echt te groot! 

Nog maar iets meer dan een weekje! Spannend, echt aan t aftellen nu!