Ga naar inhoud

T2018 : 6 februari 2018 : Dr. Peters : Dr. Janssenkliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

Na eeuwig twijfelen heb ik toch de knoop doorgehakt en ben ik op consult gegaan bij DG met Joanna Verweijen.

Zij verwees mij door naar Dr. Arjan Damen waar ik een heel fijn gesprek mee heb gehad. 

Mijn huidige situatie is 75A en ik zou graag een mooie natuurlijke C willen.

 

Na zo'n 80x secuur kijken en opmeten, gaf hij aan dat 250 of 275 cc rond van mentor dual plane adviseert.

Mijn voorkeur ging vooraf al uit naar anatomisch, maar zowel Joanna als Dr Damen, garanderen dat een ronde prothese achter de spier dezelfde natuurlijke afloop geeft.

ik ben erg benieuwd naar ervaringen van andere dames in dezelfde situatie! Dit is een superfijn forum en tof dat er zoveel vragen beantwoord kunnen worden.

Ik ben trouwens een fanatiek crossfitter en ben benieuwd of hier ervaringsdeskundigen zijn die weten welk effect het geeft op protheses als je borstspieren sterker worden.

Liefs ^_^

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi @T2018

Heb je ook al een operatiedatum? Ik zag namelijk je aanvraag voor de februariboobs en moet dan even weten of je ondertussen een datum hebt in februari :) 
Oh ja en in welke kliniek je operatie gaat plaatsvinden, dan kunnen we je titel ook aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen. Dan kun je in dit topic alle updates blijven plaatsen en blijft het overzichtelijk voor jezelf en voor anderen :) 

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-1-2018 om 21:27 zei T2018:

Na eeuwig twijfelen heb ik toch de knoop doorgehakt en ben ik op consult gegaan bij DG met Joanna Verweijen.

Zij verwees mij door naar Dr. Arjan Damen waar ik een heel fijn gesprek mee heb gehad. 

Mijn huidige situatie is 75A en ik zou graag een mooie natuurlijke C willen.

 

Na zo'n 80x secuur kijken en opmeten, gaf hij aan dat 250 of 275 cc rond van mentor dual plane adviseert.

Mijn voorkeur ging vooraf al uit naar anatomisch, maar zowel Joanna als Dr Damen, garanderen dat een ronde prothese achter de spier dezelfde natuurlijke afloop geeft.

ik ben erg benieuwd naar ervaringen van andere dames in dezelfde situatie! Dit is een superfijn forum en tof dat er zoveel vragen beantwoord kunnen worden.

Ik ben trouwens een fanatiek crossfitter en ben benieuwd of hier ervaringsdeskundigen zijn die weten welk effect het geeft op protheses als je borstspieren sterker worden.

Liefs ^_^

 

Ik word ook op 6 februari geholpen! Spannend he?! Ik ga voor Mentor anatomisch 295 of 330 cc onder de spier. Ik kom van een hele lege a-cup. Ben ook wel benieuwd naar het effect van je borstspieren op de prothese. Ik doe geen crossfit, maar bootcamp 3 keer in de week en ook nog krachttraining in de sportschool. 

Ben heel benieuwd hoe dat allemaal voelt straks met borsten :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-1-2018 om 06:49 zei Jolly83:

Ik word ook op 6 februari geholpen! Spannend he?! Ik ga voor Mentor anatomisch 295 of 330 cc onder de spier. Ik kom van een hele lege a-cup. Ben ook wel benieuwd naar het effect van je borstspieren op de prothese. Ik doe geen crossfit, maar bootcamp 3 keer in de week en ook nog krachttraining in de sportschool. 

Ben heel benieuwd hoe dat allemaal voelt straks met borsten :1bouncingboobs:

 

Leuk! Waar wordt jij geopereerd? Hebben ze bij jou aangegeven wat voor cupmaat je ongeveer gaat uitkomen?

Ja ik heb het al geinformeerd bij best_boobie en zij geeft aan dat je toch wel 3 maanden moet wachten. Dus tot die tijd ga ik maar naar een gewone sportschool. Wacht liever iets te lang dan te kort.

 

Ik ben wel nerveus hoor! Ben vooral bang dat ik het veeeel te groot ga vinden hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei T2018:

 

Leuk! Waar wordt jij geopereerd? Hebben ze bij jou aangegeven wat voor cupmaat je ongeveer gaat uitkomen?

Ja ik heb het al geinformeerd bij best_boobie en zij geeft aan dat je toch wel 3 maanden moet wachten. Dus tot die tijd ga ik maar naar een gewone sportschool. Wacht liever iets te lang dan te kort.

 

Ik ben wel nerveus hoor! Ben vooral bang dat ik het veeeel te groot ga vinden hihi

Ik word bij Velthuis in Eindhoven geopereerd. Cupmaat is zo lastig te zeggen, ik vroeg om een C-cup zo’n beetje, maar t ligt zo erg aan je eigen borsten, je bouw, omvang, merken BH’s, etc. 

Ik heb dat dus ook precies! Te groot wil ik zeker niet! Maar als dan iedereen zegt dat je bij twijfel voor de grootste moet gaan...

daarom ga ik nog n keer passen. Hopelijk kunnen ze ook zo’n 3D ding maken. Helpt misschien ook al bij het nemen van n besluit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Jolly83:

Ik word bij Velthuis in Eindhoven geopereerd. Cupmaat is zo lastig te zeggen, ik vroeg om een C-cup zo’n beetje, maar t ligt zo erg aan je eigen borsten, je bouw, omvang, merken BH’s, etc. 

Ik heb dat dus ook precies! Te groot wil ik zeker niet! Maar als dan iedereen zegt dat je bij twijfel voor de grootste moet gaan...

daarom ga ik nog n keer passen. Hopelijk kunnen ze ook zo’n 3D ding maken. Helpt misschien ook al bij het nemen van n besluit. 

 

Ja je kan haast niet vergelijken met andere meiden hier op het forum. Maar ik zie een hoop 275ccs uitkomen op een cupmaat D. En dat vind ik voor mijn postuur eigenlijk een beetje teveel van het goeie. Ik kom ook van een A en heb ook om een C cup gevraagd. De arts gaf aan dat hij mij echt een natuurlijk resultaat kon geven en het zeker niet te groot wordt. Maar dan moet ik op hem vertrouwen en dat is ook weer moeilijk. Ik denk juist dat ik voor de 250cc ga, omdat ik liever iets te klein dan iets te groot heb. Heb je ook gevraagd naar zijn advies qua anatomisch of rond? ik ging namelijk voor anatomisch, maar mijn arts gaf aan dat als je rond dual plane plaatst, je dezelfde natuurlijke afloop hebt, maar wel volume blijft houden bovenop. Bij anatomisch heb je meer bolling onder je borst. Maar meer weet ik er ook niet van. Hij heeft mij iig overgehaald voor ronde.

O spannend! Wanneer ga je? Ik ben erg benieuwd naar je 3D!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei T2018:

 

Ja je kan haast niet vergelijken met andere meiden hier op het forum. Maar ik zie een hoop 275ccs uitkomen op een cupmaat D. En dat vind ik voor mijn postuur eigenlijk een beetje teveel van het goeie. Ik kom ook van een A en heb ook om een C cup gevraagd. De arts gaf aan dat hij mij echt een natuurlijk resultaat kon geven en het zeker niet te groot wordt. Maar dan moet ik op hem vertrouwen en dat is ook weer moeilijk. Ik denk juist dat ik voor de 250cc ga, omdat ik liever iets te klein dan iets te groot heb. Heb je ook gevraagd naar zijn advies qua anatomisch of rond? ik ging namelijk voor anatomisch, maar mijn arts gaf aan dat als je rond dual plane plaatst, je dezelfde natuurlijke afloop hebt, maar wel volume blijft houden bovenop. Bij anatomisch heb je meer bolling onder je borst. Maar meer weet ik er ook niet van. Hij heeft mij iig overgehaald voor ronde.

O spannend! Wanneer ga je? Ik ben erg benieuwd naar je 3D!

Ja, ik kreeg dus echt t advies anatomisch te nemen, omdat rond onder de spier minder mooi zou zijn bij mij. Ik lees hier heel veel dat het juist mooier zou zijn, maar goed, ook dat verschilt weer per lichaam en per arts. Ik heb vrijwel geen borstweefsel (meer) van mezelf, ben vrij slank met brede schouders en brede heupen (167 cm lang en 58 kg zwaar). Ook ik moet dus vertrouwen op mijn arts, maar ga er toch nog een keer naar vragen tijdens de passessie. 

Die is woensdagmiddag :43:! Passen en 3D gaan we doen. Heb er zin in, Hahaha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Jolly83:

Ja, ik kreeg dus echt t advies anatomisch te nemen, omdat rond onder de spier minder mooi zou zijn bij mij. Ik lees hier heel veel dat het juist mooier zou zijn, maar goed, ook dat verschilt weer per lichaam en per arts. Ik heb vrijwel geen borstweefsel (meer) van mezelf, ben vrij slank met brede schouders en brede heupen (167 cm lang en 58 kg zwaar). Ook ik moet dus vertrouwen op mijn arts, maar ga er toch nog een keer naar vragen tijdens de passessie. 

Die is woensdagmiddag :43:! Passen en 3D gaan we doen. Heb er zin in, Hahaha!

 

Is ook afhankelijk van je lichaamsbouw inderdaad. Ik ben 170cm en 54kg. En heb nog wel een piep beetje borstweefsel haha. Wellicht dat we dan op dezelfde maat gaan uitkomen.

 

Nou spannnneeend!!! Neem je de 3D mee? Ik kijk graag mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei T2018:

 

Is ook afhankelijk van je lichaamsbouw inderdaad. Ik ben 170cm en 54kg. En heb nog wel een piep beetje borstweefsel haha. Wellicht dat we dan op dezelfde maat gaan uitkomen.

 

Nou spannnneeend!!! Neem je de 3D mee? Ik kijk graag mee!

Zeker! Ik zal wel een album aanmaken een dezer dagen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen of overmorgen krijg ik mijn tijdstip door:43: Gierende zenuwen en ook een beetje gezonde spanning. Maar het gaat gebeuren. Er ligt een 225cc, 250cc en 275cc mp+ van mentor voor me klaar. Ga voor alsnog voor de 225cc, maar bespreek het op de dag zelf nog even goed door met de pc.

 

SPANNNEEEND!

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei T2018:

@Jolly83  Sorry helemaal vergeten te vragen!! Hoe was je 3D?!?!

Haha, geeft niks! Heb het in mijn eigen topic en de februariclub geplaatst. Maar op zich krijg je wel een beetje een beeld, maar ik zag weinig verschil tussen de verschillende groottes. Nou is dat verschil natuurlijk ook steeds maar een paar cc, maar toch. En de kwaliteit, tja...

ik had meer aan t nogmaals passen. Het wordt 330cc :1bouncingboobs:, haha! Ik vond objectief gezien een maat groter ook staan, maar dat voelde echt te groot! 

Nog maar iets meer dan een weekje! Spannend, echt aan t aftellen nu!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-1-2018 om 18:31 zei Jolly83:

Haha, geeft niks! Heb het in mijn eigen topic en de februariclub geplaatst. Maar op zich krijg je wel een beetje een beeld, maar ik zag weinig verschil tussen de verschillende groottes. Nou is dat verschil natuurlijk ook steeds maar een paar cc, maar toch. En de kwaliteit, tja...

ik had meer aan t nogmaals passen. Het wordt 330cc :1bouncingboobs:, haha! Ik vond objectief gezien een maat groter ook staan, maar dat voelde echt te groot! 

Nog maar iets meer dan een weekje! Spannend, echt aan t aftellen nu!

 

Ik heb het even in je topic gelezen. Lastig lijkt me om op een beeldscherm te zien wat je mooi vind bij jezelf. Dat passen is dan net even meer realistisch. Maar fijn dat je er helemaal uit ben nu! Volgende week heb je ze!! Echt spannend!:63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag bericht gehad over mijn operatietijd.

 

Er is het een en ander gewijzigd, mijn arts heeft 6feb een spoeddienst in het ziekenhuis, waardoor hij de operatie niet kan uitvoeren. Ik ben overgeplaatst naar Dr. Kevin Peters in de Janssen kliniek in Oisterwijk. Ik ben hier lichtelijk nerveus over, want ik heb de beste man nog nooit gezien. Op het forum zie ik lovende reacties voorbij komen en ook aan de telefoon gaf de dame van DG aan dat een hoop meiden smeken voor een plekje bij hem. Dus wellicht een geluk bij een ongeluk? Ik moet om 12:30 aanwezig zijn dinsdag 6 februari. Dan heb ik een gesprek met de arts ter kennismaking en het definitief maken van de protheses. Daarna zal de operatie plaatsvinden. Ik vind deze wijziging nogal spannend, dus als iemand mij kan geruststellen, is dat zeker welkom haha!

 

@best_boobie wil jij deze wijziging in mijn titel aanpassen?

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei T2018:

Vandaag bericht gehad over mijn operatietijd.

 

Er is het een en ander gewijzigd, mijn arts heeft 6feb een spoeddienst in het ziekenhuis, waardoor hij de operatie niet kan uitvoeren. Ik ben overgeplaatst naar Dr. Kevin Peters in de Janssen kliniek in Oisterwijk. Ik ben hier lichtelijk nerveus over, want ik heb de beste man nog nooit gezien. Op het forum zie ik lovende reacties voorbij komen en ook aan de telefoon gaf de dame van DG aan dat een hoop meiden smeken voor een plekje bij hem. Dus wellicht een geluk bij een ongeluk? Ik moet om 12:30 aanwezig zijn dinsdag 6 februari. Dan heb ik een gesprek met de arts ter kennismaking en het definitief maken van de protheses. Daarna zal de operatie plaatsvinden. Ik vind deze wijziging nogal spannend, dus als iemand mij kan geruststellen, is dat zeker welkom haha!

 

@best_boobie wil jij deze wijziging in mijn titel aanpassen?

 

xx

Ja ik wil het zeker wijzigen, maar ik vind het echt geen stijl! Het is belachelijk, volgens mij mag het niet eens!
(officieel dan) 
Het is toch van de zotten dat je zomaar naar een andere pc overgeplaatst wordt. Dat is toch net zoiets als als toetje een chocoladetaart bestellen, en ze brengen vanilletaart omdat de chocolade op was. 
Kan me hier gruwelijk op ergeren. Het is te belachelijk voor woorden. 

Maar goed, ik pas het ff aan in je titel... 

Heel veel succes hoor!

Kan me voorstellen dat het je zenuwen niet ten goede komt..

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei best_boobie:

Ja ik wil het zeker wijzigen, maar ik vind het echt geen stijl! Het is belachelijk, volgens mij mag het niet eens!
(officieel dan) 
Het is toch van de zotten dat je zomaar naar een andere pc overgeplaatst wordt. Dat is toch net zoiets als als toetje een chocoladetaart bestellen, en ze brengen vanilletaart omdat de chocolade op was. 
Kan me hier gruwelijk op ergeren. Het is te belachelijk voor woorden. 

Maar goed, ik pas het ff aan in je titel... 

Heel veel succes hoor!

Kan me voorstellen dat het je zenuwen niet ten goede komt..

 

xxx BB

 

Ik moest stiekem een beetje lachen om je berichtje. Je hebt ook helemaal gelijk! Maar die artsen draaien ook diensten in het ziekenhuis en ik heb nu al zo vaak gelezen dat er lastminute wijzigingen zijn. Eerlijk gezegd had ik er al een soort rekening mee gehouden. Vind het erg jammer, meer hé wat kan ik doen? Ik ben die zenuwen helemaal zat en zie het ook niet zo zitten om het langer uit te moeten stellen. Lastige kwestie..

 

Dan na de operatie maar een vanille én een chocolade taartje eten als troost

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei T2018:

 

Ik moest stiekem een beetje lachen om je berichtje. Je hebt ook helemaal gelijk! Maar die artsen draaien ook diensten in het ziekenhuis en ik heb nu al zo vaak gelezen dat er lastminute wijzigingen zijn. Eerlijk gezegd had ik er al een soort rekening mee gehouden. Vind het erg jammer, meer hé wat kan ik doen? Ik ben die zenuwen helemaal zat en zie het ook niet zo zitten om het langer uit te moeten stellen. Lastige kwestie..

 

Dan na de operatie maar een vanille én een chocolade taartje eten als troost

Oke, fijn dat je er zo nuchter onder bent.. Alleen.. als ik kies voor een operatie, dan doe ik dat bij de pc van mijn keuze en niet bij de pc die voor me uitgezocht wordt.. Misschien is mijn reactie daardoor een stuk feller haha

Nou, geniet van je twee taartjes, op die manier lijkt het nog het meest op een win win situatie :45: 

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei best_boobie:

Oke, fijn dat je er zo nuchter onder bent.. Alleen.. als ik kies voor een operatie, dan doe ik dat bij de pc van mijn keuze en niet bij de pc die voor me uitgezocht wordt.. Misschien is mijn reactie daardoor een stuk feller haha

Nou, geniet van je twee taartjes, op die manier lijkt het nog het meest op een win win situatie :45: 

 

xx BB

 

Ja dat was ook mijn insteek toen ik hier maanden geleden mee begon.. Dus ik snap je! En laten we wel wezen, ik ben een leek in borstenland he. Geen idee wat wel en niet acceptabel is.

 

Ik lees wel overal dat hij een wachtlijst heeft en dus behoorlijk populair is. (ben mezelf aan het geruststellen he)

En ben nu fanatiek verslagen aan het lezen en foto's kijken. Als het echt niet goed voelt, mag ik na het gesprek op de dag zelf alsnog kiezen voor een andere dag bij Damen. Maar de recensies over Peters zijn veel lovender dan over Damen. Dat is min of meer de reden dat ik niet in blinde paniek ben geschoten.

 

We will see! Nog 2 nachtjes slapen en dan zullen we het weten!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei T2018:

Vandaag bericht gehad over mijn operatietijd.

 

Er is het een en ander gewijzigd, mijn arts heeft 6feb een spoeddienst in het ziekenhuis, waardoor hij de operatie niet kan uitvoeren. Ik ben overgeplaatst naar Dr. Kevin Peters in de Janssen kliniek in Oisterwijk. Ik ben hier lichtelijk nerveus over, want ik heb de beste man nog nooit gezien. Op het forum zie ik lovende reacties voorbij komen en ook aan de telefoon gaf de dame van DG aan dat een hoop meiden smeken voor een plekje bij hem. Dus wellicht een geluk bij een ongeluk? Ik moet om 12:30 aanwezig zijn dinsdag 6 februari. Dan heb ik een gesprek met de arts ter kennismaking en het definitief maken van de protheses. Daarna zal de operatie plaatsvinden. Ik vind deze wijziging nogal spannend, dus als iemand mij kan geruststellen, is dat zeker welkom haha!

 

@best_boobie wil jij deze wijziging in mijn titel aanpassen?

 

xx

Oh, dat maakt het nog eens extra spannend voor jou, of niet? Ik vind het inmiddels ook echt wel spannend worden hoor. Beetje onwerkelijk ook. Maar ben er wel helemaal klaar voor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei Jolly83:

Oh, dat maakt het nog eens extra spannend voor jou, of niet? Ik vind het inmiddels ook echt wel spannend worden hoor. Beetje onwerkelijk ook. Maar ben er wel helemaal klaar voor!

 

Ja ik was bloednerveus toen ze het me vertelden aan de telefoon. Maar ik zit nu al de hele middag/avond op hem te zoeken hier en op internet en ik moet zeggen dat ik het eigenlijk niet meer vervelend vind. Ik heb mijn vorige arts ook maar 1x gesproken en daar was niet zoveel over te vinden als dr Peters. En over die laatste staan zoveel goede verhalen en berichten, dat ik ergens denk dat ik misschien toch een geluk bij een ongeluk is. Dus ik maak me daar niet meer druk om. Vooral om de operatie zelf.. Ik ben er qua voorbereiding ook wel klaar voor ja. BH, veeel paracetamol, dextro en cola liggen klaar. Warme sokken, joggingbroek en dik vest voor de dag zelf ook. Nu dinsdagochtend lekker lang in bad en dan rond 11uur richting de kliniek. Ik vind het heel ongeloofwaardig dat ik over 48uur hier zit en het dan voorbij is. Zo gek.. Maar ook wel genieten dat ik iets helemaal alleen voor mezelf doe. We mogen onszelf ook wel stoer vinden!

 

Hoelaat moest jij ook alweer?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het zo uitpakt voor je! Had ook heel anders kunnen zijn natuurlijk! 

Ik heb ook alles voorbereid ja. Dextro, cola, magazines, oordopjes, makkelijke kleding, medicatie. Kussens liggen ook al klaar. 

Ja, ik vind t ook zo gek ja. Morgen is gewoon de grote dag, B-day! Over 48 uur hebben we de eerste nacht er alweer op zitten! 

Ik mag om 10u melden en ben om 10:45u aan de beurt :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.