Recommended Posts

Ik ben aan Het twijfelen tussen 500cc of 550cc van eurosilliconen rond ik heb nu een kleine b en ben zwanger geweest heeft iemand foto’s die 500 of 550 cc heeft? Dan kan ik meschien eindelijk een keuze maken 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Eeeesa, als je foto's wil zien, moet je je eerst voorstellen in een voorsteltopic en daarna ook een aantal bijdragen plaatsen. 

Ik zag ook dat je toegang gevraagd had tot de club " alle kerstballen verzamelen". Maar die club is alleen voor dames die in december geopereerd zijn. En dat is voor jou niet van toepassing, omdat ik uit je enige berichtje hier op het forum opmaak dat je nog geopereerd moet worden. 

Toen je lid bent geworden van het borstenforum heb je in je inbox hier op het forum een mailtje gekregen dat "welkom" heet. Als je dat even doorleest, dan weet je precies hoe het borstenforum werkt en in elkaar zit. 

Veel succes ermee. 

Gr. Jaydee 

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op ‎17‎-‎1‎-‎2018 om 20:09 zei Eeeesa:

Ik ben aan Het twijfelen tussen 500cc of 550cc van eurosilliconen rond ik heb nu een kleine b en ben zwanger geweest heeft iemand foto’s die 500 of 550 cc heeft? Dan kan ik meschien eindelijk een keuze maken 

Hoi hoi

Zou je iets meer willen vertellen? :)
Even je omvang bij de kleine b vermelden (dus je bh maat, aangezien de ene b de andere niet is) en graag even vermelden waarom je hier tussen twijfelt (500 en 550)
Bij welke pc ben je op consult geweest? En heb je al een operatiedatum gepland? Zoja, waar? :) 
Sorry voor alle vragen, maar je voorstelling is nogal summier.

xx BB

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden