Ga naar inhoud

Even voorstellen


Wanderlust

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei acer:

Ja hoor!

Ben je ook bezig om te proberen het vergoed te krijgen?

 

X

Ja al vanaf 24 oktober bezig. Echo al gehad bdz 0.7mm maar ik heb moetem wachten ik ben van verzekering veranderd had eerst vgz maar die schijnen ontzettend moeilijk te doen ..nu unive. Ik heb 9 feb mijn afspraak bij Dr.Fresow Bauland kliniek. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Wanderlust:

Hoi,

 

ik ben Luca en ben 23 jaar. Ik zit er al een tijdje aan te denken om een borstvergroting te nemen alleen heb ik soms twijfels. Natuurlijk door de prijs en ook omdat ik nog maar 23 ben. Ik heb soms het gevoel dat ik te jong ben, maar ja wat is dan wel de juiste leeftijd? Zijn er hier ook mensen van mijn leeftijd die wel de stap hebben genomen? Ik begon vandaag met het lezen van de 'Vergoeding in 2017' topic. Hierdoor heb ik meteen een afspraak met mijn huisarts ingepland. Im not hopefull maar ja als ik het niet probeer dan zal ik het ook nooit weten. Zelf heb ik echt geen idee wat mijn correcte bh maat is sinds ik altijd maar te grote push up bh's koop zo dat het lijkt dat ik soort van borsten heb. Dus ik heb nou echt geen idee hoe klein je borsten moeten zijn wil je een vergoeding kunnen krijgen. Natuurlijk heb ik gelezen over dat je geen borstplooi mag hebben en 1cm max aan borstweefsel maar ja ik heb geen idee hoe dat eruit kan zien. Ik heb overal online gezocht maar ik kan niks vinden. Foto's op het forum kan ik nog niet zien maar hopelijk soon wel. Zijn er hier misschien mensen die me hiermee kunnen helpen? Mij een soort van een idee geven hoe klein je borsten ongeveer moeten zijn wil je in aanmerking kunnen komen? 

Hoi Luca!

 

Zelf vind ik je niet te jong.. aangezien ik nóg jonger ben. Ik ben nu 20 jaar maar was 19 toen ik mijn borsten liet vergroten. Mijn PC gaf ook aan dat ik nooit uitgegroeid geweest ben ( dat ze gewoon gestopt zijn met groeien en dat ook niet meer zal gaan gebeuren).

 

Ik zou gewoon doen waar jij je goed bij voelt en het lekker doorzetten!

 

 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Luca,

 

Zelf heb ik afgelopen maandag een borstvergroting ondergaan en ik ben (bijna) 21 jaar. Ik vind het ook erg jong als ik eerlijk ben, maar zat er ook niet op te wachten om nog een tiental jaar te wachten. Wilde eigenlijk liever wachten tot na ik kinderen had gekregen, maar het is ook niet zo dat ik binnen een jaar of 6/7 kinderen krijg, dus vond ik het zonde om nog zoveel jaar te wachten. Ik ben geopereerd bij Cosmed Kliniek door Dr. Schellekens. Ben benieuwd wat je keuze gaat worden, maar je moet er zelf wel echt achterstaan. Probeer na te gaan waarom je zo graag een borstvergroting wil ondergaan. Succes meis xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 17-1-2018 at 7:30 PM, anoniem89 said:

Dankje deze foto heb ik net gemaakt ..is wel licht voorover hangend omdat ik de foto zelf moet maken beetje raar zo haha

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Het ligt er aan wie je beoordeelt denk ik want ik heb minder dan jij en ik ben afgewezen op lichte borstplooi!

succes iig ermee!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 18-1-2018 at 10:42 AM, acer said:

Hoi!

 

Ik heb na lang knokken bij mijn verzekering eindelijk een paar weken geleden te horen gekregen dat mijn borstvergroting wordt vergoed. Ik kan jou dus wel een foto sturen hoe weinig je moet hebben om in aanmerking te komen:blush: .

Zit nu op mijn werk. Zal ff kijken of die foto nog in mijn mail staat. Dan kan ik hem via deze plek door sturen.

 

X Acer

Dankje voor de fotos Acer.

Wat nice dat je ze vergoed krijgt! Ik ben vandaag naar de huisarts geweest en doorverwezen worden alleen ben ik bang dat mijn borsten net te groot zijn dus zie ik het somber in. 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 hours ago, Lalali20189 said:

Hallo dames ik heb hetzelfde ‘probleem’ Ook weet ik niet of ik een borstplooi heb.. het ligt er ook aan hoe kan mijn armen hou, letten ze daar ook nog op? Word op Google ook niks wijzer.. 

Gewoon je armen naar achteren doen zou ik zeggen haha. Volgens mij maakt het niet zo uit denk ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Wanderlust:

Dankje voor de fotos Acer.

Wat nice dat je ze vergoed krijgt! Ik ben vandaag naar de huisarts geweest en doorverwezen worden alleen ben ik bang dat mijn borsten net te groot zijn dus zie ik het somber in. 

x

Hoi!

 

Graag gedaan.

Gewoon proberen! Nee heb je, ja kan je krijgen. Het ligt er soms inderdaad aan wie je beoordeelt. De ene verzekering is strenger dan de ander. Je moet in ieder geval ook een echo laten maken van je borsten om te kijken hoeveel klierweefsel je hebt. Dat moet minder dan 10 mm zijn.

Succes! Ik hoop dat ze het goedkeuren!

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Lalali20189:

Hallo dames ik heb hetzelfde ‘probleem’ Ook weet ik niet of ik een borstplooi heb.. het ligt er ook aan hoe kan mijn armen hou, letten ze daar ook nog op? Word op Google ook niks wijzer.. 

 

Hoi,

 

Ik zou met je armen in je zij gaan staan. Wellicht kan je dan je schouders dan naar iets naar achteren te trekken. Ik zou wat foto's maken en degene met de minste borstplooi opsturen.

Succes!

Sommige zorgverzekeraars vinden de echo erg belangrijk. Dus wie weet, als je minder dan 10 mm klierweefsel hebt en een licht borstplooi kan het ook vergoed worden.

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 18-1-2018 at 2:20 PM, xboobieonbekend said:

Hoi Luca!

 

Zelf vind ik je niet te jong.. aangezien ik nóg jonger ben. Ik ben nu 20 jaar maar was 19 toen ik mijn borsten liet vergroten. Mijn PC gaf ook aan dat ik nooit uitgegroeid geweest ben ( dat ze gewoon gestopt zijn met groeien en dat ook niet meer zal gaan gebeuren).

 

Ik zou gewoon doen waar jij je goed bij voelt en het lekker doorzetten!

 

 

 

xx

Dankje voor de encouragement :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 18-1-2018 at 2:51 PM, pnllg044 said:

Hi Luca,

 

Zelf heb ik afgelopen maandag een borstvergroting ondergaan en ik ben (bijna) 21 jaar. Ik vind het ook erg jong als ik eerlijk ben, maar zat er ook niet op te wachten om nog een tiental jaar te wachten. Wilde eigenlijk liever wachten tot na ik kinderen had gekregen, maar het is ook niet zo dat ik binnen een jaar of 6/7 kinderen krijg, dus vond ik het zonde om nog zoveel jaar te wachten. Ik ben geopereerd bij Cosmed Kliniek door Dr. Schellekens. Ben benieuwd wat je keuze gaat worden, maar je moet er zelf wel echt achterstaan. Probeer na te gaan waarom je zo graag een borstvergroting wil ondergaan. Succes meis xx

Dankje, ik heb in ieder geval al de doorverwijzing gekregen van mijn huisarts dus ben benieuwd of ik in aanmerking kom. Als ik aanmerking kom dan zou ik het ook zeker meteen laten doen. Tis uiteindelijk toch iets dat ik altijd zal blijven willen :). xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.