Ga naar inhoud

Even voorstellen


Wanderlust

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

ik ben Luca en ben 23 jaar. Ik zit er al een tijdje aan te denken om een borstvergroting te nemen alleen heb ik soms twijfels. Natuurlijk door de prijs en ook omdat ik nog maar 23 ben. Ik heb soms het gevoel dat ik te jong ben, maar ja wat is dan wel de juiste leeftijd? Zijn er hier ook mensen van mijn leeftijd die wel de stap hebben genomen? Ik begon vandaag met het lezen van de 'Vergoeding in 2017' topic. Hierdoor heb ik meteen een afspraak met mijn huisarts ingepland. Im not hopefull maar ja als ik het niet probeer dan zal ik het ook nooit weten. Zelf heb ik echt geen idee wat mijn correcte bh maat is sinds ik altijd maar te grote push up bh's koop zo dat het lijkt dat ik soort van borsten heb. Dus ik heb nou echt geen idee hoe klein je borsten moeten zijn wil je een vergoeding kunnen krijgen. Natuurlijk heb ik gelezen over dat je geen borstplooi mag hebben en 1cm max aan borstweefsel maar ja ik heb geen idee hoe dat eruit kan zien. Ik heb overal online gezocht maar ik kan niks vinden. Foto's op het forum kan ik nog niet zien maar hopelijk soon wel. Zijn er hier misschien mensen die me hiermee kunnen helpen? Mij een soort van een idee geven hoe klein je borsten ongeveer moeten zijn wil je in aanmerking kunnen komen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet eigenlijk gewoon plat zijn zeg maar..helemaal niets. Ik ben er ook mee bezig ..heel proces vooral het wachten overal op. Ik heb de echo laten maker deze is beide kanten 0.7mm. 9 feb heb ik een afspraak bij de chirurg deze miet dan vaststellen of je een plooi hebt ja og nee en Aplasie hebt zo heet dat. Hij verstuurd dan de aanvraag naar de verzekering.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@anoniem89Ja dat had ik dus gelezen. Ja ik ben niet plat maar voor mijn gevoel heb ik bijna niks maar dat komt omdat ik dus geen vergelijk materiaal heb. Is dit al te veel?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier zie je dus een borstplooi. Voor sommige verzekeringen is dit al teveel ja..het is ook een beetje een geluks kwestie heb ik het idee..zo als je ook leest in het topic vergoeding 2017. Ik heb  ongeveer zoals op het plaatje. Maar zal toch al een plooi hebben aangezien ik een kind heb en het " miniscule vel"  hangt. Dus ik ga het ook gewoon proberen. Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wanderlust Ik denk dat dat al teveel is. Ik lees vaak van de verzekering dat ze deze regel eigenlijk hebben toegevoegd als vergoeding wanneer je als man, vrouw wil zijn en het na hormonen nog niet gelukt is om een klein beetje vrouwelijke vorm te krijgen. Je moet dus echt zo plat zijn als een man. Je kan het uiteraard proberen maar ik lees dat het een lang proces is waarbij maar weinig vrouwen succes hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Wanderlust:

@Mrs. oh wow zo streng ja? Damn das wel jammer. Hopelijk wordt het ooit iets minder streng en kunnen ze the rest of us helpen wat vrouwelijker te voelen. 

@anoniem89 Jij ook succes met proberen :)

Dankje deze foto heb ik net gemaakt ..is wel licht voorover hangend omdat ik de foto zelf moet maken beetje raar zo haha

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wanderlust ja helaas wel!

 

Oh en ik ben 24 jaar en heb volgende week mijn consult bij dokter Straten. Ik wilde wachten tot ik kinderen heb gekregen maar dat zou betekenen dat ik nog 10 jaar ongelukkig over het strand moet lopen, elke keer verdrietig ben bij bh's kopen, bikini's passen en niet slagen, met tegenzin in de spiegel kijken en trouwen zonder dat ik me voor 1 dag de mooiste vrouw van de wereld voel want geen enkele jurk zal zijn zoals ik het eigenlijk wil omdat ik lijk op een tienermeisje en geen vrouw. En wat nou als ik geen kinderen kan krijgen, dan heb ik mezelf zolang ongelukkig gemaakt voor 'niks'.

Ik heb er nu dus heel veel zin in!! Kan niet wachten om te shinen in een triangelbikini op het strand en blousjes dragen zonder dat ik eruit zie als een strijkplank!! Ik heb stiekem nu al zin om m'n bikinis met driedubbele vulling weg te gooien want ik ga ze niet meer nodig hebben deze zomer!!

Als je eens van gedachtes wil wisselen stuur me gerust een berichtje!

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mrs. Omg I feel you. Dit is dus ook waar ik mee zit. Ik weet dus echt niet wanneer nou het juiste moment is om borsten te nemen. Maar ja then again waarom zou je wachten om jezelf gelukkig te maken? Ik zou ook graag voor deze zomer al wat willen hebben maar ik denk dat ik te hard van stapel loop. We zullen zien wat mijn huisarts zegt. 

Je moet me echt laten weten hoe het consult ging! Ben erg benieuwd. Good luck :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Wanderlust:

@Mrs. Omg I feel you. Dit is dus ook waar ik mee zit. Ik weet dus echt niet wanneer nou het juiste moment is om borsten te nemen. Maar ja then again waarom zou je wachten om jezelf gelukkig te maken? Ik zou ook graag voor deze zomer al wat willen hebben maar ik denk dat ik te hard van stapel loop. We zullen zien wat mijn huisarts zegt. 

Je moet me echt laten weten hoe het consult ging! Ben erg benieuwd. Good luck :)

Heel goed om er eerst zeker over te zijn. Niet overhaasten en goed kijken waar je het dan evt. zou willen doen. Ik was ook bang hoe mijn omgeving zou reageren omdat ik uit het oosten kom uit een klein dorpje waarbij de instelling; doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg' de gedachtegang is. Ik ken niemand in ons dorp met een borstvergroting. Maar omdat ik het er met mijn omgeving over had en merkte dat de mensen die mij naakt gezien hadden,(mijn vriend, vriendinnen, teamgenoten) het heel goed begrepen en konden vertellen over andere verhalen van mensen voelde ik me gesterkt in mijn keuze. Ook mijn ouders snappen het heel goed, mijn moeder heeft zelf ook niks dus mijn vader kent de struggles van mijn moeder. Ik ga je op de hoogte houden! Hou je mij op de hoogte van je doktersbezoek?

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, 

 

Over de leeftijd gesproken, ik denk dat je zelf het beste aanvoelt wanneer je dit het beste kunt doen. Ik ben drie weken geleden geopereerd en ben zelf pas 21. Tegen mij zei mijn omgeving ook dat ik misschien beter kon wachten tot dat ik kinderen had, echter is het dus inderdaad niet zeker of dat wel lukt in de toekomst. 

Ik wist eigenlijk al vanaf mijn 16e dat ik ze graag zou willen, en mijn voorsituatie was toch wel een 70B alleen vond ik het mooier bij mijn lichaam staan als ik ze wat groter kon krijgen. Dit kun alleen jij natuurlijk beslissen! 

Ik ben natuurlijk blij dat ik de keuze heb gemaakt, ook al ben ik wel jong. Ik hoop dat je hier iets aan hebt en succes met je keuze!

 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Wanderlust:

Hoi,

 

ik ben Luca en ben 23 jaar. Ik zit er al een tijdje aan te denken om een borstvergroting te nemen alleen heb ik soms twijfels. Natuurlijk door de prijs en ook omdat ik nog maar 23 ben. Ik heb soms het gevoel dat ik te jong ben, maar ja wat is dan wel de juiste leeftijd? Zijn er hier ook mensen van mijn leeftijd die wel de stap hebben genomen? Ik begon vandaag met het lezen van de 'Vergoeding in 2017' topic. Hierdoor heb ik meteen een afspraak met mijn huisarts ingepland. Im not als ik het niet probeer dan zal ik het ook nooit weten. Zelf heb ik echt geen idee wat mijn correcte bh maat is sinds ik altijd maar te grote push up bh's koop zo dat het lijkt dat ik soort van borsten heb. Dus ik heb nou echt geen idee hoe klein je borsten moeten zijn wil je een vergoeding kunnen krijgen. Natuurlijk heb ik gelezen over dat je geen borstplooi mag hebben en 1cm max aan borstweefsel maar ja ik heb geen idee hoe dat eruit kan zien. Ik heb overal online gezocht maar ik kan niks vinden. Foto's op het forum kan ik nog niet zien maar hopelijk soon wel. Zijn er hier misschien mensen die me hiermee kunnen helpen? Mij een soort van een idee geven hoe klein je borsten ongeveer moeten zijn wil je in aanmerking kunnen kome komenkomenekomeneyeh? 

 

Hey meid,

 

Ik wil even zeggen dat ik destijds 19 was, nu net 20 ben geworden. Dus er is echt geen leeftijd aan gebonden wanneer je een borstvergroting wilde ondergaan.

 

Maar inderdaad ik denk niet dat je snel in aanmerking komt. Ik had echt kleine boobss kijk, maar in m'n album en ik kwam ook helaas niet in aanmerking (klootzakken, oops).

 

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, Mrs. said:

Heel goed om er eerst zeker over te zijn. Niet overhaasten en goed kijken waar je het dan evt. zou willen doen. Ik was ook bang hoe mijn omgeving zou reageren omdat ik uit het oosten kom uit een klein dorpje waarbij de instelling; doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg' de gedachtegang is. Ik ken niemand in ons dorp met een borstvergroting. Maar omdat ik het er met mijn omgeving over had en merkte dat de mensen die mij naakt gezien hadden,(mijn vriend, vriendinnen, teamgenoten) het heel goed begrepen en konden vertellen over andere verhalen van mensen voelde ik me gesterkt in mijn keuze. Ook mijn ouders snappen het heel goed, mijn moeder heeft zelf ook niks dus mijn vader kent de struggles van mijn moeder. Ik ga je op de hoogte houden! Hou je mij op de hoogte van je doktersbezoek?

Xoxo

Ja ik weet het, denk er ook al sinds mijn 16de overna zeker omdat ik eerst dacht dat het wel goed zou komen aangezien mijn moeder flinke borsten had. Helaas kwam ik erachter dat die nep waren dus toen was mijn hoop weg haha. Mijn omgeving zal het wel snappen aangezien het veel in mijn familie voor komt. Dus daar hoef ik me gelukkig niet druk om te maken maar toch blijft het spannend. Blijf dingen in je hoofd hebben zoals wat als het fout gaat of wat als ik de verkeerde chirurg uit kies etc. En natuurlijk de pijn. 

Is goed ik hou je op de hoogte :) 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, BV_JM said:

Hoi, 

 

Over de leeftijd gesproken, ik denk dat je zelf het beste aanvoelt wanneer je dit het beste kunt doen. Ik ben drie weken geleden geopereerd en ben zelf pas 21. Tegen mij zei mijn omgeving ook dat ik misschien beter kon wachten tot dat ik kinderen had, echter is het dus inderdaad niet zeker of dat wel lukt in de toekomst. 

Ik wist eigenlijk al vanaf mijn 16e dat ik ze graag zou willen, en mijn voorsituatie was toch wel een 70B alleen vond ik het mooier bij mijn lichaam staan als ik ze wat groter kon krijgen. Dit kun alleen jij natuurlijk beslissen! 

Ik ben natuurlijk blij dat ik de keuze heb gemaakt, ook al ben ik wel jong. Ik hoop dat je hier iets aan hebt en succes met je keuze!

 

Liefs 

Dankje voor je verhaal. Ik vind het echt knap als mensen het zo 'jong' al durven. Dit soort verhalen helpen me wel een hoop met mijn gebrek aan moed haha. Dankje :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minutes ago, Mima said:

 

Hey meid,

 

Ik wil even zeggen dat ik destijds 19 was, nu net 20 ben geworden. Dus er is echt geen leeftijd aan gebonden wanneer je een borstvergroting wilde ondergaan.

 

Maar inderdaad ik denk niet dat je snel in aanmerking komt. Ik had echt kleine boobss kijk, maar in m'n album en ik kwam ook helaas niet in aanmerking (klootzakken, oops).

 

Xoxo

Wow echt knap dat je die beslissing hebt genomen. Ik had het echt niet gedurfd op mijn 19de. Hoe kwam jij niet in aanmerking? Je had kleinere borsten dan wat ik nu heb :o. Wat zeiden ze erover? Was er te veel klierweefsel of was het de plooi? 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Wanderlust:

Wow echt knap dat je die beslissing hebt genomen. Ik had het echt niet gedurfd op mijn 19de. Hoe kwam jij niet in aanmerking? Je had kleinere borsten dan wat ik nu heb :o. Wat zeiden ze erover? Was er te veel klierweefsel of was het de plooi? 

hh heyheyheyheheyhheheyhehhey hrthrh

 

Hey,

 

Ik was erg onzeker over m'n borsten en voelde me daardoor erg onknap en helaas onzeker en schaamde me ervoor. Vroeger werd ik gepest , omdat ik een laatbloeiers was met het krijgen van borsten.

 

Ik kom niet in aanmerking, omdat ik inderdaad te veel klierweefsel had. Ze wilde plat/ietsjes met bolling ... Helaas, maar gelukkig had ik het bedrag al bij elkaa. Ik kan niet wachten om over 3 weken mooie lingerie te bemachtigen, mooie shirtjes en jurkjes.

 

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, Mima said:

 

Hey,

 

Ik was erg onzeker over m'n borsten en voelde me daardoor erg onknap en helaas onzeker en schaamde me ervoor. Vroeger werd ik gepest , omdat ik een laatbloeiers was met het krijgen van borsten.

 

Ik kom niet in aanmerking, omdat ik inderdaad te veel klierweefsel had. Ze wilde plat/ietsjes met bolling ... Helaas, maar gelukkig had ik het bedrag al bij elkaa. Ik kan niet wachten om over 3 weken mooie lingerie te bemachtigen, mooie shirtjes en jurkjes.

 

Xoxo

Heyy, 

ja dat begrijp ik volledig. Echt een kut gevoel. Probeer al vet lang om dat gevoel maar te negeren maar ja het blijft toch terug komen. Hoeveel klierweefsel had jij? En hoeveel heb je betaald als ik mag vragen? 

Oehh nieuwe lingerie! Ben jaloers op je! haha

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Wanderlust:

Heyy, 

ja dat begrijp ik volledig. Echt een kut gevoel. Probeer al vet lang om dat gevoel maar te negeren maar ja het blijft toch terug komen. Hoeveel klierweefsel had jij? En hoeveel heb je betaald als ik mag vragen? 

Oehh nieuwe lingerie! Ben jaloers op je! haha

x

Hey hey,,

 

Ik had je graag willen verder helpen, maar helaas weet ik niet hoeveel klierweefsel ik had.

 

Ook had ik bij een aantal klinieken gekeken en Diana Gabriels viel mij op de de goedkope prijs en recensies en de tv. Dus ik dacht tja, waarom ook niet de goedkoopste! Ik heb €2665,50 betaald.

 

Je mag me altijd een privébericht sturen meid.

 

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minutes ago, Mima said:

Hey hey,,

 

Ik had je graag willen verder helpen, maar helaas weet ik niet hoeveel klierweefsel ik had.

 

Ook had ik bij een aantal klinieken gekeken en Diana Gabriels viel mij op de de goedkope prijs en recensies en de tv. Dus ik dacht tja, waarom ook niet de goedkoopste! Ik heb €2665,50 betaald.

 

Je mag me altijd een privébericht sturen meid.

 

Xoxo

Ah oke. Oeh dat is idd een mooie prijs zal een online gaan kijken. 

Die prijs en dan ook nog zo mooi! 

Dankje, als ik vragen heb zal ik je zeker een pb sturen :) 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

 

Ik heb na lang knokken bij mijn verzekering eindelijk een paar weken geleden te horen gekregen dat mijn borstvergroting wordt vergoed. Ik kan jou dus wel een foto sturen hoe weinig je moet hebben om in aanmerking te komen:blush: .

Zit nu op mijn werk. Zal ff kijken of die foto nog in mijn mail staat. Dan kan ik hem via deze plek door sturen.

 

X Acer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.