Ga naar inhoud

Borstvergroting


Vivere in libert`a

Aanbevolen berichten

15 minutes ago, Vivere in libert`a said:

Hallo allemaal 

Ik zal me ff voorstellen:

Vrouw 49 jaar, moeder van 3 al grote kinderen. 

Mijn beroep is paarden trainen.

Ik overweeg om mijn borsten te laten doen.

Ik had een D cup maar nu inmiddels een C cup.

Wat fijn dat dit forum er is 

Gr.:)

 

 

Welkom! Ik ben 48 en werk ook met paarden. Heb 2 volwassen kinderen. Op 13 februari is mijn operatie bv. Ik had ook d en nu een kleine c. Groetjes Valentina69. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minutes ago, Vivere in libert`a said:

Hallo Valentina laat jij ze ook liften...gr

Nee dat was niet nodig zei mijn pc. Ik krijg motiva ergonomix.  Ik ben vrij actief in sporten ect. Morgen ga ik nog precies met de pc overleggen of ik 260 CC krijg of 275 cc demi of full. Ik ben ook tenger en vrij atletisch gebouwd dus wil niet te groot. Wel wordt de prothese duall plane geplaatst. Kan ook echt 6 weken niet werken op de manege. Maar dat is geregeld gelukkig.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Valentina69:

Nee dat was niet nodig zei mijn pc. Ik krijg motiva ergonomix.  Ik ben vrij actief in sporten ect. Morgen ga ik nog precies met de pc overleggen of ik 260 CC krijg of 275 cc demi of full. Ik ben ook tenger en vrij atletisch gebouwd dus wil niet te groot. Wel wordt de prothese duall plane geplaatst. Kan ook echt 6 weken niet werken op de manege. Maar dat is geregeld gelukkig.

 

Nou veel succes morgen 

Ja werken nee dat kan dan idd niet gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.