Ga naar inhoud

Cassidy : 17 april 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste Reactie

Jeetje wat slaat de twijfel toe.

ik ben ineens zooo bang dat Mn borsten te groot gaan worden. 

Net ff gebeld met pc en het heeft me ook niet volledig gerust weten te stellen. Het zal er allemaal wel bij horen. Denk nu echt bij mezelf of ik het niet allemaal erger heb gemaakt in Mn hoofd dan het daadwerkelijk is, en dat het niet nodig is met prothese misschien volstaat een lift alleen ook wel.

Terwijl ik tijdens de passessie dat te klein leek te vinden. Zucht. Wat vervelend dit.

 

voel me heel onzeker worden nu. Gelukkig ben ik niet de enige die hier last vsn heeft

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden zei Cassidy:

Jeetje wat slaat de twijfel toe.

ik ben ineens zooo bang dat Mn borsten te groot gaan worden. 

Net ff gebeld met pc en het heeft me ook niet volledig gerust weten te stellen. Het zal er allemaal wel bij horen. Denk nu echt bij mezelf of ik het niet allemaal erger heb gemaakt in Mn hoofd dan het daadwerkelijk is, en dat het niet nodig is met prothese misschien volstaat een lift alleen ook wel.

Terwijl ik tijdens de passessie dat te klein leek te vinden. Zucht. Wat vervelend dit.

 

voel me heel onzeker worden nu. Gelukkig ben ik niet de enige die hier last vsn heeft

Hallo! Zie dat dat je 17 april door Frans Straten geopereerd gaat worden, gefeliciteerd! Die twijfels... zó herkenbaar!! Ik ben 27 februari door Frans geopereerd, heb een buikwandcorrectie en een borstvergroting gehad. Ook ik was zo bang dat mijn borsten te groot zouden worden. Ik dacht dat ik misschien ook een lift nodig zou hebben, maar ben bij 3 artsen geweest en alle 3 zeiden van niet. Heb uiteindelijk gekozen voor de Mentor protheses high profile 380cc dual plane, twijfelde tot aan de de operatie dag tussen 330cc en 380cc. Maar uiteindelijk ben ik zo blij dat ik voor de 380 gegaan ben! Dat ik zo bang was daar het te groot zou zijn kan ik me nu niets meer bij voorstellen!!

 

Wat ga jij krijgen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Maree!

 

Gefeliciteerd nog met je operatie, hoe gaat je herstel tot nu toe? niet niks zn combinatie!

Ja, ik denk dus echt dat ik voor de kleinste zou gaan als ik moet kiezen tussen de twee maten. Volgens mij ben ik de enige die hier zo over denkt hahah! Maar dat komt ook omdat ik nu al een D/E cup heb. Wel leeg.

 

Was gister echt super angstig ineens, voelde me helemaal benauwd en alle twijfels sloegen toe.

Ik krijg mentor rond, medium profile DP in combinatie met een lift. Hij heeft 275 en 300 klaargelegd, maar ik wil 300 echt niet. 250 heb ik ook gepast dat vond ik toen net te klein, maar nu denk ik volgens mij stelde ik me gewoon aan en was 250 prima!

ik denk dus dat het 275 gaat worden, misschien even mailen of het toch niet 250 als tweede optie nog kan. maar Straten zei ook dat hij eventueel wat weefsel weg snijd om uiteindelijk als nog op 250 uit te komen.

 

Heb je een foto's online staan?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel lastig zo, kon je maar in de toekomst kijken hè....

Ik zal je even toevoegen aan mijn album kun je even kijken. Ik heb ook altijd een flinke voorgevel gehad, E/F cup... Maar dit het afvallen was het leeg en slap, en daardoor was ik ook echt heel bang dat het te groot zou worden! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Zo, wekkertje ging net af voor t innemen van Mn pijnstilling. Lag best okay op de bank, wel wat last van Mn onderrug, iemand tips? 

 

En toen stond ik op! Woow die zag ik ff niet aankomen zwaar beurs en drukkend gevoel op Mn borstkas. ff goed ademenhalen is geen prettje:blink:. Alsof Mn borstkas gekneusd is haha!

Nou snel plassen en weer terug Mn bedje in.

 

Nu ik toch weer opnieuw Mn draai moet vinden kan ik best ff Mn verslagje schrijven. 

 

Dus...11:15 melden in Rosendaal. Was wat aan de vroege kant en werden netjes begeleid naar de wachtruimte. 12:30 zou ik aan de beurt zijn en 13:00 werd ik opgehaald. Jeetje wat duurde het wachten lang, vooral als je trek en dorst heb. Zat daar met een behoorlijke knoop in Mn maag te wachten, hmm toch zenuwachtiger dan ik dacht? 

 

Uiteindelijk werd is dus om 13:00 opgehaald door de anesthesist die me naar een ruimte bracht om me om te kleden. En toen....ja wat gebeurde er toen, Mn zenuwen werden me denk ik teveel want ik moest overgeven, was natuurlijk zo nuchter als t maar zijn kwam los van 2 slokjes water die ik had genomen bij t innemen van de paracetamol. Dus echt overgeven kon ik het niet eens noemen. Maar het gaf een opgelucht gevoel. 

 

Nou hup ik me weer verder omkleden en netjes wachten tot ik werd opgehaald. Toen door naar een ruimte waar ik in een heerlijk comfortabel bed kon liggen en de spanning leek wat te zakken. Alle voorbereidingen werden getroffen en het was wachten op dr. Straten. Na niet al te lange tijd kwam hij langs om mij af te tekenen. Opnieuw sloegen de zenuwen toe en voelde ik mij mega slap worden, gaf dit optijd aan kon gelukkig gaan zitten en t laatste stukje heeft hij zelfs liggend af getekend. Wat zenuwen incombinatie met een lege maag wel niet allemaal kunnen doen zeg!

 

Nou hup door naar de OK rond 13:30 zo, waar een super leuk en gezellig team mij heeft opgevangen. Heerlijk warm bedje en vrij snel was ik gone!! 

 

Ik werd wakker rond 16:00 op de uitrustkamer en ging natuurlijk gelijk spieken naar mijn gepimpte boobies! Zag er goed uit! Al vrij snel kreeg ik Mn sport BH aan (70E), wooow ik heb gewoon decolleté in een sportbh!! Hahah cool!!

Kreeg een ijsje en ging daarna door naar de dagafdeling om vervolgens lekker bij te tanken en  te eten. Vriendliief weer aan Mn zij die ook onder de indruk was!

 

Nadat Frans langs kwam om me nog ff te checken mocht ik vrijsnel (18:00) naar huis.

 

Pijn was nog goed vol te houden, en de terug rit ging ook prima!

 

Eenmaal thuis durf ik nog niet mijn BH uit te doen om te kijken. Hebben meer meiden dat gehad? Ga misschien morgen (vandaag doen). Om de een of andere reden ben ik bang voor het bloederige tafereel rond Mn tepels en incisies. EN voor de vorm vsn Mn borsten en stand/vrom tepels. 

Ik meen vanaf boven te zien dat ze wat hoog zitten en wat kleiner zijn dan ik had gehoopt.

 

Wie weet lijkt t allemaal zo en ziet t er allemaal prachtig uit! Maar zoals ze nu in Mn BH zitten ben ik enorm blijf!

 

Zo nu weer proberen verder slapen!

Bedankt voor het lezen van Mn verslag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Superleuk! Dank voor het delen... je zou kunnen proberen als je dat nog niet had gedaan wat kussens stapelen voor in je rug/onderrug... zodat je in een half zit/half lig houding ligt. Dat vond ik prettig en zo lig ik nog steeds.... 

 

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden zei Boobs2015:

Superleuk! Dank voor het delen... je zou kunnen proberen als je dat nog niet had gedaan wat kussens stapelen voor in je rug/onderrug... zodat je in een half zit/half lig houding ligt. Dat vond ik prettig en zo lig ik nog steeds.... 

 

:116:

Haha ja ik probeer van alles, ach komt goed! Zie ineens dat t lettertype super groot is uitgevallen. Volgens mij heb ik ergens op gedrukt :lol:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cassidy Leuk verslag! Fijn dat je zo warm werd ontvangen door het personeel in de OK. Dat was bij mij wel anders. Terwijl dat zo belangrijk is voor al die zenuwachtige mensen die daar komen. 

Ik snap je angst om te kijken naar je borsten, stel dat ze toch niet mooi zijn of te hoog, te laag, alles. En de pijn die erbij komt kijken bij alle bewegingen. Succes met je herstel! :D

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei theezakjes:

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Ik dacht in het begin ook dat mijn borsten van porselein waren, zo breekbaar voelde ik me. Gelukkig had ik een bed waarvan de bovenkant omhoog kan. Succes de eerste dagen. Rustig aan!

Hoi @theezakjes heb jij een album waar ik in mag kijken? Ik ben ook een theezakje namelijk. Ofja was :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslagje! En gefeliciteerd met je boobs!! Ik lees dat je toch voor Straten bent gegaan :) Je wordt vast supersuper blij met je boobs! Ik durfde mijn bh ook pas op dag 3 uit te doen en te kijken en douchen. 

Ik had kussens onder mijn matras gestopt (kan alleen als je twee aparte matrassen hebt natuurlijk), zodat ze niet zo verschuiven. Verder stopte ik een kruik onder mijn billen, zodat ik niet naar beneden zakte gedurende de nacht. Een kruik is nu wel een beetje warm, maar misschien kan je er koud water in doen of een klein kussentje ofzo als je ook merkt dat je naar beneden zakt. 

 

Laat je lekker verzorgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Nm98:

Hey, fijn dat je operatie zo goed is verlopen. Gefeliciteerd met je nieuwe boobies! 

Ik heb gisteren pas echt durven kijken en fotos gemaakt. Dat is 5 dagen na mijn operatie! 

 

Ben net gaan kijken! Ze zijn prachtig nu al haha Mn onzekerheden zijn gelijk weggenomen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Vinorosso:

@Cassidy Leuk verslag! Fijn dat je zo warm werd ontvangen door het personeel in de OK. Dat was bij mij wel anders. Terwijl dat zo belangrijk is voor al die zenuwachtige mensen die daar komen. 

Ik snap je angst om te kijken naar je borsten, stel dat ze toch niet mooi zijn of te hoog, te laag, alles. En de pijn die erbij komt kijken bij alle bewegingen. Succes met je herstel! :D

 

 

Wat vervelend voor jou zeg dat je niet zn warm onthaal hebt gehad!! Ik heb ze inmiddels gezien! En ben super blij

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei oopsnewboobs:

Leuk verslagje! En gefeliciteerd met je boobs!! Ik lees dat je toch voor Straten bent gegaan :) Je wordt vast supersuper blij met je boobs! Ik durfde mijn bh ook pas op dag 3 uit te doen en te kijken en douchen. 

Ik had kussens onder mijn matras gestopt (kan alleen als je twee aparte matrassen hebt natuurlijk), zodat ze niet zo verschuiven. Verder stopte ik een kruik onder mijn billen, zodat ik niet naar beneden zakte gedurende de nacht. Een kruik is nu wel een beetje warm, maar misschien kan je er koud water in doen of een klein kussentje ofzo als je ook merkt dat je naar beneden zakt. 

 

Laat je lekker verzorgen!

Bedankt voor de tips! Mn rugklachten zijn sinds vanmiddag een stuk minder!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.