Ga naar inhoud

Cassidy : 17 april 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

 

sinds afgelopen weekend heb ik vrijwel geen pijn meer bij t bewegen. Maar daar gaa ik volgens mij ook de fout ik dat ik onbewust misschien teveel doe. (Uiteraard niet de dingen die niet mogen)

Ik heb sinds zaterdag een soort van tintelent gevoel (Alsof een verdoving aan t uitwerken is) Mn borsten met name t gedeelte onder Mn tepels. Heb t gevoel ook aan beide kanten. 

 

Herkent iemand dit? Als ik op de plekken druk voelt t een beetje branderig/tintelen.

 

heel moeilijk om dit soort kwaaltjes te omschrijven

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 28-4-2018 om 18:40 zei Jeka:

Wat fijn dat alles zo goed is gegaan! Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Ik ben stiekem toch erg benieuwd naar het resultaat aangezien ik ook een borstlift krijg en ook een getinte huid heb. Maar positief om te horen dat het dus zo mooi is geworden al :)

Dankjewel meid! 

Spannend, door wie wordt je behandeld?

missxhien dat ik binnenkort iets plaats. Bij mij heeft t zien van andere resultaten  ook geholpen ik t maken van de juiste keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 30-4-2018 om 17:54 zei Cassidy:

Dankjewel meid! 

Spannend, door wie wordt je behandeld?

missxhien dat ik binnenkort iets plaats. Bij mij heeft t zien van andere resultaten  ook geholpen ik t maken van de juiste keuze!

@Cassidy Wordt ook geholpen door Straten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Update 5 weken en 2 dagen Po:

 

De eerste mijlpaal van 6 weken is in zicht. Althans zo voelt het voor mij wel een beetje. Mn borsten genezen goed en zijn inmiddels goed ingedaald, voelen zacht en heb weinig last meer.

 

Sinds een week heb ik wel last van jeuk en uitslag op Mn borsten, super vervelend!!! Op mn littekens (van Mn tepel naar beneden) lijkt wat meer korstvorming te zijn gekomen. In overleg met team Heyendael besloten om even niks op Mn borsten te smeren met de hoop dat ze weer rustig worden. Ik hoefde me geen zorgen te maken om Mn littekens want die zagen er volgens hen prima uit, toch enigszins gerustheid.

 

Omdat Mn borsten zijn ingedaald hoef ik ook geen borstband meer te dragen!:43:

best gek, heb dat ding zo vervloekt op sommige momenten, en nu mis k hem bijna. Gaf toch een soort van extra steun gevoel.

 

Zodra alles rustig is ga ik starten met siliconepleisters als tip gekregen van @Boobs2015. Bij haar is het resultaat erg mooi geworden!

 

Als laatste, heb vandaag mezelf taen opmeten...70F:wub:Ben super blij. Morgen ga ik lekker op Mn gemak bikini’s en BHs shoppen!

 

Groetjes

C

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

@Cassidy en @Lyn zou ik misschien foto's van jullie mogen zien? Ik ben deze week bij Straten geweest voor een borstlift + prothese. Hij adviseert tussen de 200 en 250 cc rond moderate plus voor de spier. Ik heb nu een lege 75D/E, ben 1.72 lang en 66 kilo dus redelijk dezelfde voorsituatie als jullie. Ben dus heeel erg benieuwd naar jullie resultaat!

Liefs!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.