Ga naar inhoud

Cassidy : 17 april 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

hoi allemaal,

 

Na mezelf in een gezin van 2 kinderen de afgelopen jaren maar wat op de achtergrond te hebben geplaatst heb ik besloten om wat meer aan mezelf te denken.

Ik ben al jaren ontevreden over mijn borsten. Vroeger altijd D cup gehad volle borsten maar na twee zwangerschappen is daar helaas weinig van over.

Mn volume is Boven weg en hang allemaal beneden. Ook zn verschrompelt huidje wanneer Mn borsten in een BH zitten. Onzekerheid en altijd maar die zoektocht naar de juiste BH of bikini ben ik zat!!

 

Nu dus toch maar voorzichtig gaan oriënteren. Bij toeval kwam ik op dit forum terecht waar ik al het een en ander heb gelezen.

 

over 2 weken heb ik mijn aller eerste consult bij Diana Gabriels kliniek. Nu lees ik niet al te beste verhalen, de twijfel slaat gelijk toe. 

 

Ik wil graag weten wat mij geadviseerd wordt, heb ik een lift nodig of is een prothese voldoende? Daarom toch dus maar een consult aangrvraagd dan mezelf maar af blijven vragen.

 

ik ben benieuwd of jullie ervaring hebben met andere klinieken in de regio zuid-Holland. Of omgeving Amsterdam.

 

Zijn er dames die ervaring hebben met Sureplus in Antwerpen?

 

Ben ook wel benieuwd wie er ervaring heeft met een Borstlift en een donkere huid heeft. Zijn de littekens mooi genezen?

 

ik heb nog 1001 vragen maar die zullen vast gaande weg hier op t forum worden beantwoord.

 

groetjes,

C.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Cassidy:

hoi allemaal,

 

Na mezelf in een gezin van 2 kinderen de afgelopen jaren maar wat op de achtergrond te hebben geplaatst heb ik besloten om wat meer aan mezelf te denken.

Ik ben al jaren ontevreden over mijn borsten. Vroeger altijd D cup gehad volle borsten maar na twee zwangerschappen is daar helaas weinig van over.

Mn volume is Boven weg en hang allemaal beneden. Ook zn verschrompelt huidje wanneer Mn borsten in een BH zitten. Onzekerheid en altijd maar die zoektocht naar de juiste BH of bikini ben ik zat!!

 

Nu dus toch maar voorzichtig gaan oriënteren. Bij toeval kwam ik op dit forum terecht waar ik al het een en ander heb gelezen.

 

over 2 weken heb ik mijn aller eerste consult bij Diana Gabriels kliniek. Nu lees ik niet al te beste verhalen, de twijfel slaat gelijk toe. 

 

Ik wil graag weten wat mij geadviseerd wordt, heb ik een lift nodig of is een prothese voldoende? Daarom toch dus maar een consult aangrvraagd dan mezelf maar af blijven vragen.

 

ik ben benieuwd of jullie ervaring hebben met andere klinieken in de regio zuid-Holland. Of omgeving Amsterdam.

 

Zijn er dames die ervaring hebben met Sureplus in Antwerpen?

 

Ben ook wel benieuwd wie er ervaring heeft met een Borstlift en een donkere huid heeft. Zijn de littekens mooi genezen?

 

ik heb nog 1001 vragen maar die zullen vast gaande weg hier op t forum worden beantwoord.

 

groetjes,

C.

Welkom

Als je een PC zoekt in Zuid-Holland dan zou ik gaan voor de parkkliniek te Rotterdam en dan voor Dr.Nio te

kiezen of in het OLVG te Amsterdam waar hij ook werkzaam is (waar het tarief voor een BV veel lager ligt)

succes

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij dr Nio geweest afgelopen december. Ik ben enorm blij met mijn Nio boobies!!! Ik heb 370 cc monoblock hydrogel gekregen. Ik wilde geen silliconen in mijn lijf als het even ging. Mijn album staat openbaar dus je kunt gewoon kijken. 

Dr Nio is een hele kordate, vriendelijke en soms best grappige man! En in het park medisch centrum zijn ze allemaal enorm lief en behulpzaam!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Ank:

Welkom

Als je een PC zoekt in Zuid-Holland dan zou ik gaan voor de parkkliniek te Rotterdam en dan voor Dr.Nio te

kiezen of in het OLVG te Amsterdam waar hij ook werkzaam is (waar het tarief voor een BV veel lager ligt)

succes

xx Ank

 

Bedankt voor je reactie en tip. Ik ga informeren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei gastmama:

Ik ben bij dr Nio geweest afgelopen december. Ik ben enorm blij met mijn Nio boobies!!! Ik heb 370 cc monoblock hydrogel gekregen. Ik wilde geen silliconen in mijn lijf als het even ging. Mijn album staat openbaar dus je kunt gewoon kijken. 

Dr Nio is een hele kordate, vriendelijke en soms best grappige man! En in het park medisch centrum zijn ze allemaal enorm lief en behulpzaam!

 

bedankt voor je berichtje! Ik heb me nog niet verdiept in de soorten protheses die er zijn. Er is zoveel informatie, komt enorm veel op me af. Ben je daarover geïnformeerd op je consult of was je vooraf al op de hoogte van wat alle mogelijkheden inhielden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei Cassidy:

 

bedankt voor je berichtje! Ik heb me nog niet verdiept in de soorten protheses die er zijn. Er is zoveel informatie, komt enorm veel op me af. Ben je daarover geïnformeerd op je consult of was je vooraf al op de hoogte van wat alle mogelijkheden inhielden?

Ik had me wel al een beetje ingelezen over de soorten protheses. met name wil ik silliconen of hydrogel? als je dat al weet dan word de keuze voor de kliniek ook al een beetje bepaald. Hydrogel word namelijk niet door heel veel chiirurgen gezt. wil je silliconen dan word het met name bepaald door wat voor merk de chirurg gebruikt en wat jij wilt. wil je neppig of juist natuurlijk... neem foto's mee van wat jij mooi vind. Een goede chirurg kijkt dan naar jou bouw en wat mogelijk is. en met voorbeeld foto's weet hij direct wat jij bedoelt. over de soorten silliconen kan ik je niet veel vertellen. ik heb voor de hydrogels gekozen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei gastmama:

Ik had me wel al een beetje ingelezen over de soorten protheses. met name wil ik silliconen of hydrogel? als je dat al weet dan word de keuze voor de kliniek ook al een beetje bepaald. Hydrogel word namelijk niet door heel veel chiirurgen gezt. wil je silliconen dan word het met name bepaald door wat voor merk de chirurg gebruikt en wat jij wilt. wil je neppig of juist natuurlijk... neem foto's mee van wat jij mooi vind. Een goede chirurg kijkt dan naar jou bouw en wat mogelijk is. en met voorbeeld foto's weet hij direct wat jij bedoelt. over de soorten silliconen kan ik je niet veel vertellen. ik heb voor de hydrogels gekozen.

Ik heb meteen wat van je geleerd, wist namelijk niet dat er nog iets anders bestond dan silliconen. ga mezelf daar even in verdiepen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou inmiddels heb ik een aantal afspraken voor consult gemaakt.

 

de eerste staat komend weekend bij Gabriels. Klopt het dat je pas bij het tweede consult de pc ziet? Ik twijfel nog of ik deze door zal laten gaan.

 

2e consult is op 7 februari bij Face land.

3e 16 februari A-Klinieken (koeijers)

4e 12 maart olvg (Nio)

 

ik heb naar belgian breast en wellnesskliniek ter beoordeling foto’s gestuurd van Mn borsten. Verdonck was een van De pc die me aansprak. Na beoordeling, weliswaar van consulente, verwachten ze dat ik een lift nodig heb. En die doet Verdonck niet. 

 

Helaas zijn er op dit moment weinig vrouwen op dit forum die recentelijk een lift hebben gehad volgens mij.

 

Maar goed ik wacht de komende afspraken even af, wie weet kan Nio nog wat betekenen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag mijn eerst consult gehad bij Diana Gabriels. Ik stond er na het lezen van toch wel vooral negatieve betichten wat bevooroordeeld in. Het is me gelukkig alles meegevallen en ben met positief gevoel de deur uitgelopen. 

Ik heb mijn consult gehad met 1 van de andere consulenten. Zij was erg vriendelijk. Wel kreeg ik t idee dat ze vooral der standaard praatje hield. Gelukkig was er genoeg ruimte voor het stellen van vragen.

 

Tussendoor kwam Diana nog binnen bij t adviseren van de cc’s, en ik was niet verbaast dat ze 350 adviseeerde. Dat is volgens mij gebruikelijk bij haar, wat ik zo heb gelezen.

helaas heb ik wel een lift nodig, dit was wat ik al vermoedde dus niet een hele grote teleurstelling.

het advies dat ik heb meegekregen is 350 cc mentor rond HP dual plane. 

Ben zelf 1,69 en weeg ongeveer 64 k.

Ik twijfel nog wel over rond. In gedachten zou ik voor de druppelvorm zijn gegaan. Ik wacht t advies van de PC ook nog af. In maart ga ik op consult bij Kevin Peters. Ben benieuwd! In de tussentijd nog even bij andere klinieken informeren. 

 

Kan niet wachten tot het zover is!

 

zijn er dames die al een borstvergroting met lift hebben gehad?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik weet niet of t wordt gelezen maar ik borduur gewoon verder op dit topic haha.

Ik heb besloten dat ik bij straten op consult ga! 8 maart kan ik langs komen. 

 

Ben tot nu toe nog niet helemaal zeker van de klinieken waar ik ben geweest. Wellicht veranderd dit nog zodra ik de artsen heb gezien. Wat wel belangrijk is dat ik zowel bij de kliniek als bij de arts een goed gevoel heb.

 

kevin Peters twijfel ik over de klinie. Diana gabriels nou dat is wel duidelijk waarom.

 

faceland twijfel ik over de arts dr. Klein omdat ik geen tot weinig werk van hem kan vinden. Gevoel bij faceland zat verder wel goed.

 

als er dames zijn die bij straten geweest zijn, hoor graag jullie ervaring. En mag ik toegevoegd worden aan jullie album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Cassidy, lastig he al die keuzes! 

 

Ik ben 27 december door dr. Straten geopereerd, ik geloof dat ik je al had toegevoegd aan mijn album. Ik heb echter geen lift gehad.  

 

Ik ben in ieder geval heel tevreden over Kliniek Heyendael en dr. Straten. Ik krijg erg snel antwoord op mijn vragen. Het is een hecht team en de lijnen tussen de consulentes en de pc zijn ‘kort’. Zo maakte ik me in het weekend zorgen om een uitstekende hechting, direct foto’s gestuurd en zaterdagochtend had ik al meteen een geruststellende reactie van dr. Straten zelf. Dit geeft me toch wel een erg veilig gevoel wetende dat de pc zelf ook echt naar je vragen/foto’s kijkt. 

 

Ik zie dat je ook nog een consult bij Nio gepland hebt 12 maart? Wat ik hier op het forum lees kiest hij niet snel voor een lift, maar juist voor wat meer cc wat dan een ‘liftend’ effect zou geven. Allebei in ieder geval hele goede pc’s! Ik zou beiden consulten even afwachten en kijken wat je gevoel dan zegt! Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Aloysa jaa super lastig!! En aan de ene kant helpt dit forum mee heel erg maar t laat me ook weer extra twijfelen:lol:.

 

ja jij hebt echt super mooie boobies! Jeetje echt prachtig. Ik hoop dat ik ondanks de lift wel zulk mooi resultaat kan bereiken. 

 

Ben blij om te horen dat je een prettige ervaring hebt bij hun. De assistente aan de telefoon klonk ook heel geduldige en vriendelijk.

 

Mocht t zover komen dan hoop ik dat ze eind april nog een plekje voor me hebben. Kan alleen in deze periode geopereerd worden.

 

van het consult met Nio zie ik af. Ik lees dat hij echt van de grote boobies is en dat is niet t resultaat dat ik voor ogen heb. En om een lift te voorkomen moet er aardig wat cc in waarschijnlijk. Ben dan bang voor grote hangers:unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Cassidy, je hebt inmiddels wel al heel wat uitgezocht zo te lezen!

 

Ik ben ook bij dr. Straten geopereerd, op 20 november, en ik ben ook super tevreden met het resultaat. Ze zijn heel aardig daar en ook redelijk persoonlijk. Dat vind ik zelf heel belangrijk, ik houd niet zo van dat steriele en zakelijke gedoe, het is allemaal al spannend genoeg! Verwacht trouwens ook niet een strakke moderne kliniek als je op consult gaat haha :P (Dat is niet waar de operaties worden uitgevoerd) 

Dr. Straten is een heel rustige en aardige man, laat je ook echt zelf vertellen wat je wilt en vertelt dan wat kan en wat hij mooi zou vinden. Ik heb zelf 345cc anatomisch dp gekregen en ik had van tevoren een 70A/75A, dus wel een heel andere voorsituatie dan jij, maar ik zal je toevoegen aan mijn album zodat je toch even kan kijken! 

 

Bij mij ging het qua operatie inplannen trouwens heel snel, kon al 4 weken na mijn consult, dus hoop dat dat bij jou ook zo vlot kan gaan als je voor Straten kiest. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Cassidy:

Ik weet niet of t wordt gelezen maar ik borduur gewoon verder op dit topic haha.

Ik heb besloten dat ik bij straten op consult ga! 8 maart kan ik langs komen. 

 

Ben tot nu toe nog niet helemaal zeker van de klinieken waar ik ben geweest. Wellicht veranderd dit nog zodra ik de artsen heb gezien. Wat wel belangrijk is dat ik zowel bij de kliniek als bij de arts een goed gevoel heb.

 

kevin Peters twijfel ik over de klinie. Diana gabriels nou dat is wel duidelijk waarom.

 

faceland twijfel ik over de arts dr. Klein omdat ik geen tot weinig werk van hem kan vinden. Gevoel bij faceland zat verder wel goed.

 

als er dames zijn die bij straten geweest zijn, hoor graag jullie ervaring. En mag ik toegevoegd worden aan jullie album?

 

Ja zeker wordt gelezen, hoor.... Ik wordt in april door Nio geholpen. Ben via het OLVG gegaan en wordt in Park Medisch Centrum geopereerd... heel fijn vlak bij huis!! Ik zou zeker overwegen om ook naar Nio te gaan hoor.. hele fijne man en maakt hele mooie boobies.... 

 

-xxx-

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei oopsnewboobs:

Hi Cassidy, je hebt inmiddels wel al heel wat uitgezocht zo te lezen!

 

Ik ben ook bij dr. Straten geopereerd, op 20 november, en ik ben ook super tevreden met het resultaat. Ze zijn heel aardig daar en ook redelijk persoonlijk. Dat vind ik zelf heel belangrijk, ik houd niet zo van dat steriele en zakelijke gedoe, het is allemaal al spannend genoeg! Verwacht trouwens ook niet een strakke moderne kliniek als je op consult gaat haha :P (Dat is niet waar de operaties worden uitgevoerd) 

Dr. Straten is een heel rustige en aardige man, laat je ook echt zelf vertellen wat je wilt en vertelt dan wat kan en wat hij mooi zou vinden. Ik heb zelf 345cc anatomisch dp gekregen en ik had van tevoren een 70A/75A, dus wel een heel andere voorsituatie dan jij, maar ik zal je toevoegen aan mijn album zodat je toch even kan kijken! 

 

Bij mij ging het qua operatie inplannen trouwens heel snel, kon al 4 weken na mijn consult, dus hoop dat dat bij jou ook zo vlot kan gaan als je voor Straten kiest. 

Zijn echt prachtige borsten zeg! Hoe is je herstel verlopen?

 

ik heb inmiddels een optie bij heyendael op 25 april. In maart heb ik nog 3 consultaties dus ben heel benieuwd hoe t allemaal gaat lopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Boobs2015:

 

Ja zeker wordt gelezen, hoor.... Ik wordt in april door Nio geholpen. Ben via het OLVG gegaan en wordt in Park Medisch Centrum geopereerd... heel fijn vlak bij huis!! Ik zou zeker overwegen om ook naar Nio te gaan hoor.. hele fijne man en maakt hele mooie boobies.... 

 

-xxx-

Fijn dat je zn prettige ervaring hebt gehad bij dr Nio. Ik heb toch besloten niet meer bij hem op consult te gaan. Mede omdat ik denk dat een lift bij mij gewoon nodig is om mijn gewenste resultaat te behalen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cassidy Dankjewel :66:  De eerste week was een kleine ramp, maar niet erger/anders dan bij andere meiden met een bv! Het is gewoon niet leuk en daar moet je echt doorheen bijten. Daarna ging het steeds beter. Je zag de borsten per dag (als je foto's maakt) veranderen en dat was heel erg leuk om te zien! Nu ben ik dus 3 maanden verder en veranderen ze denk ik nog minimaal. Gister lekker bh's geshopt! Ik heb trouwens geen pijn meer, maar met sporten kan ik (nog) niet alles, dat voelt gewoon heel raar. 

 

Leuk dat je een optie hebt! Waar ga je nog meer op consult? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎16‎-‎2‎-‎2018 om 11:19 zei Cassidy:

van het consult met Nio zie ik af. Ik lees dat hij echt van de grote boobies is en dat is niet t resultaat dat ik voor ogen heb.

Ik zou als ik jou was gewoon gaan hoor. ik kreeg ook een lift aangeraden, maar heb met niet al teveel cc's een hele mooie boezem gekregen die niet enorm groot is.... Nio doet namelijk niet alleen grote boobies hoor. die van mij zijn ook niet groot, maar in mijn ogen wel heel mooi....

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei oopsnewboobs:

@Cassidy Dankjewel :66:  De eerste week was een kleine ramp, maar niet erger/anders dan bij andere meiden met een bv! Het is gewoon niet leuk en daar moet je echt doorheen bijten. Daarna ging het steeds beter. Je zag de borsten per dag (als je foto's maakt) veranderen en dat was heel erg leuk om te zien! Nu ben ik dus 3 maanden verder en veranderen ze denk ik nog minimaal. Gister lekker bh's geshopt! Ik heb trouwens geen pijn meer, maar met sporten kan ik (nog) niet alles, dat voelt gewoon heel raar. 

 

Leuk dat je een optie hebt! Waar ga je nog meer op consult? 

Jaa het herstel moet ik niet onderschatten als ik alles zo lees. Maar goed ik heb ook een keizersnede overleefd dus dit moet ook goedkomen haha!

 

bizar hoor dat t met name in t begin per dag zo kan verschillen hoe ze eruit zien.

 

wat mijn consults betreft. Zucht ik weet t eigelijk allemaa ff nier meer:79:. Ik ben in t begin van mijn reseach heel erg af gegaan op borsten die ik kwa vorm mooi vond en de klinieken die redelijk betaalbaar zijn. Nu betwijfel k of het werk van een arts die een mooie borstvergroting doet net zo mooi een lift kan bewerkstelligen. Daardoor heb ik twijfels gekregen over de artsen waarbij ik nu een consult heb staan, dr Peters en dr klein. Daarom ben ik weer verder gaan kijken en heb nu ook nog een consult bij dr straten en dr van der weij. 

 

Pff het is zo lastig....misschien maak ik t het mezelf ook wel te moeilijk! Ben al zn twijfelaar en iemand die alles tot in de perfectie wil hebben voordat ik ergens een beslissing over neem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei gastmama:

Ik zou als ik jou was gewoon gaan hoor. ik kreeg ook een lift aangeraden, maar heb met niet al teveel cc's een hele mooie boezem gekregen die niet enorm groot is.... Nio doet namelijk niet alleen grote boobies hoor. die van mij zijn ook niet groot, maar in mijn ogen wel heel mooi....

Hoi hoi,

 

ja ik heb een aantal meiden hier op t forum benardert die in eerste instantie een lift aan werd geraden. En echt k overdrijf niet mijn borsten hangen echt veel erger dan wat k heb gezien. Ben dan bang dat ik volle hangborsten krijg.

pff het is zoo lastig ik weet t gewoon ff niet meer hahah!

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Cassidy:

Hoi hoi,

 

ja ik heb een aantal meiden hier op t forum benardert die in eerste instantie een lift aan werd geraden. En echt k overdrijf niet mijn borsten hangen echt veel erger dan wat k heb gezien. Ben dan bang dat ik volle hangborsten krijg.

pff het is zoo lastig ik weet t gewoon ff niet meer hahah!

ik weet het, het is enorm lastig!!! Ik heb vanaf april getwijfeld.. tot ik in augustus op consult ging bij dr Nio. Ik ben bij 2 andere pc's geweest en ik ben blij dat ik bij hun geweest ben. Daardoor kon ik toch makkelijker de keuze maken. Ik zeg niet dat je moet gaan hoor. ieder maakt zijn eigen keuze en die keuze is de juiste keuze. Ik kan je alleen mijn ervaringen vertellen :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei gastmama:

ik weet het, het is enorm lastig!!! Ik heb vanaf april getwijfeld.. tot ik in augustus op consult ging bij dr Nio. Ik ben bij 2 andere pc's geweest en ik ben blij dat ik bij hun geweest ben. Daardoor kon ik toch makkelijker de keuze maken. Ik zeg niet dat je moet gaan hoor. ieder maakt zijn eigen keuze en die keuze is de juiste keuze. Ik kan je alleen mijn ervaringen vertellen :54:

ik denk er nog even over na. Bedankt voor het mee denken. Dat waardeer ik enorm!

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Cassidy:

Jaa het herstel moet ik niet onderschatten als ik alles zo lees. Maar goed ik heb ook een keizersnede overleefd dus dit moet ook goedkomen haha!

 

bizar hoor dat t met name in t begin per dag zo kan verschillen hoe ze eruit zien.

 

wat mijn consults betreft. Zucht ik weet t eigelijk allemaa ff nier meer:79:. Ik ben in t begin van mijn reseach heel erg af gegaan op borsten die ik kwa vorm mooi vond en de klinieken die redelijk betaalbaar zijn. Nu betwijfel k of het werk van een arts die een mooie borstvergroting doet net zo mooi een lift kan bewerkstelligen. Daardoor heb ik twijfels gekregen over de artsen waarbij ik nu een consult heb staan, dr Peters en dr klein. Daarom ben ik weer verder gaan kijken en heb nu ook nog een consult bij dr straten en dr van der weij. 

 

Pff het is zo lastig....misschien maak ik t het mezelf ook wel te moeilijk! Ben al zn twijfelaar en iemand die alles tot in de perfectie wil hebben voordat ik ergens een beslissing over neem.

Ja, het komt allemaal goed! 

 

Tjee, lastig hoor. Een borstlift maakt het inderdaad weer een graad moeilijker, omdat je dan allebei laat doen! Misschien moet je gewoon die consulten laten staan en kijken wat de chirurgen zeggen en of je er een goed gevoel bij krijgt! Misschien blijkt een van die twee het toch wel te zijn. 

 

Haha ik snap je! Ik ben ook een twijfelaar en vooral bij zoiets moet alles 100% goed voelen, en goed gaan! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-2-2018 om 12:30 zei oopsnewboobs:

Ja, het komt allemaal goed! 

 

Tjee, lastig hoor. Een borstlift maakt het inderdaad weer een graad moeilijker, omdat je dan allebei laat doen! Misschien moet je gewoon die consulten laten staan en kijken wat de chirurgen zeggen en of je er een goed gevoel bij krijgt! Misschien blijkt een van die twee het toch wel te zijn. 

 

Haha ik snap je! Ik ben ook een twijfelaar en vooral bij zoiets moet alles 100% goed voelen, en goed gaan! 

Jaa ik laat ze staan. Heb er 3 in dezelfde week. En dan 1 week later dezelfde week! Nu maak ik me nog druk over welke arts. Straks komen de andere dingen. Grappig hoe je door zn proces gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.