Ga naar inhoud

Grownbabe : 2 februari 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste Reactie

@Bnice@Boobieboob@jewelke@Desi3@Liesxx ik heb jullie toegevoegd! :) 

 

Ik voeg mijn littekens ook toe. Ik denk dat die nog niet helemaal dicht zijn, dus ik zal wachten met insmeren. (de rode littekens errond zijn oppervlakkig, ik denk van de pleisters. De rimpelige stuks zijn door mijn sportbh :) )

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow!! :wub:  wat staan ze mooi dichtbij elkaar zeg!! Mega mooie boobs heb jij gekregen!!!

Littekens zien er ook goed uit... volgens mij heb ik veel grotere incisies gekregen helaas.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Bnice:

Wow!! :wub:  wat staan ze mooi dichtbij elkaar zeg!! Mega mooie boobs heb jij gekregen!!!

Littekens zien er ook goed uit... volgens mij heb ik veel grotere incisies gekregen helaas.

xxx

Dank je wel! :) ik denk dat mijn boobs wel uit elkaar gaan als ze gaan zakken :(

heb jij ook een album? Waarom denk je zo? :o 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Grownbabe:

Dank je wel! :) ik denk dat mijn boobs wel uit elkaar gaan als ze gaan zakken :(

heb jij ook een album? Waarom denk je zo? :o 

Kijk hele lange strepen heb ik!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Bnice:

Kijk hele lange strepen heb ik!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Ik vind ze niet zo groot hoor! en ze zijn heel mooi aan het genezen, waarschijnlijk gaat het niet eens zo zichtbaar zijn na een tijdje :D 

Ze zien er even groot uit als mijn littekens :) echt geen zorgen maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Grownbabe! Ik ben heel benieuwd, mag ik ook in jouw album kijken? Heb je ook alvast toegevoegd aan die van mij ;) 

 

En wat betreft het smeren van de littekens: wacht hier mee tot het echt helemaal dicht zit en de korstjes al een ruime 2 weken allemaal weg zijn. Best_boobie raadt aan om pas vanaf een week of 6 te gaan smeren. Als het namelijk niet 100% echt helemaal goed dicht zit dan zou het kunnen dat er een gaatje ontstaat met een infectie als gevolg. Ik ben aanstaande woensdag 5 weken PO maar ik wacht ook zeker nog met smeren. Het maakt voor de zichtbaarheid van je litteken niets uit als je er pas later mee begint. Mooie littekens trouwens! De mijne zijn ook zo klein :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Vae:

Hey @Grownbabe! Ik ben heel benieuwd, mag ik ook in jouw album kijken? Heb je ook alvast toegevoegd aan die van mij ;) 

 

En wat betreft het smeren van de littekens: wacht hier mee tot het echt helemaal dicht zit en de korstjes al een ruime 2 weken allemaal weg zijn. Best_boobie raadt aan om pas vanaf een week of 6 te gaan smeren. Als het namelijk niet 100% echt helemaal goed dicht zit dan zou het kunnen dat er een gaatje ontstaat met een infectie als gevolg. Ik ben aanstaande woensdag 5 weken PO maar ik wacht ook zeker nog met smeren. Het maakt voor de zichtbaarheid van je litteken niets uit als je er pas later mee begint. Mooie littekens trouwens! De mijne zijn ook zo klein :)

 

Ik heb je toegevoegd :D 

 

Het ziet er echt goed uit! Jouw littekens zijn zo mooi aan het genezen! het is amper rood nog :o 

Dank u voor je raad! nu weet ik zeker dat ik mijn littekens nog niet ga insmeren :P ik vorm heel snel lelijke littekens dus ik was een beetje ongeduldig aan het worden. Ik ben inderdaad enorm bang dat het op een of andere manieren opengaat (of een gaatje ontstaat) en infecteert.. daarom heb ik ook niet volledig kunnen douchen na 17 dagen po (altijd met een washandje), maar morgen zal ik het toch wel moeten want ik kan het niet meer aan..!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zien er al heel goed uit @Grownbabe! En wat staan ze al mooi dicht bij elkaar! Ik had heel veel zwelling tussen mijn borsten dus ze keken elk de andere kant uit :P Gelukkig komen ze nu steeds dichter bij elkaar te staan. 

 

Ik heb ook pas op dag 18 PO voor het eerst weer helemaal kunnen douchen. Een douche heeft nog nooit zo goed gevoeld :D Die bezorgdheid is heel herkenbaar, ik was ook echt bang dat het op de één of andere manier toch open zou gaan. Ik zorg gewoon dat ik niet te lang douche en de littekens niet week laat worden, dan komt het helemaal goed. Geniet van je eerste douche! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Jessv:

@Karen1989 zou je me willen toevoegen aan je album ik ben vrijdag aan de beurt en ben toch benieuwd wat 295 cc ongeveer geeft

Hey ik heb geeb album. Men borsten zijn na 10w ook nog steeds niet wat het moet zijn helaas :). Men linker daalt niet in. Privé stuur ik wel een foto maar aangezien ik met eeb verschil zit ben ik niet miss een goed voorbeeld :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

5w po update! + foto update op mijn album

 

Ik had tot 5w echt wel last met opstaan en ik voelde mijn implantaten ook vrij hard zitten. Sinds eergisteren is het ineens enorm verminderd! Ik kon ook niet fatsoenlijk een jas dragen en nu kan ik het vlotjes :) als ik mijn armen een beetje omhoog deden (hoewel ze nog onder schouders waren) voelde ik die naar boven gaan en die wilden lang niet zakken bvb.

 

Ik was een beetje depri omdat er niet veel vooruitgang was. Pijn was weg maar er was nog steeds veel ongemakken en dat vooral bij mijn linkerborst. Soms denk ik 'gaat het ooit goed komen met de linkerborst?' maar ik probeer er niet teveel aan te denken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

+- 4 maanden

 

Het is raar dat ik niet zo vaak meer op het forum ben. Ik heb altijd gedacht dat ik hier elke dag ging blijven komen maar het is niet zo :( 

Ik ben eergisteren nog op 3 maandelijkse controle geweest bij Verdonck. We moesten vrij lang wachten, hij had het enorm druk en excuseerde zich erom dus het was oke.

Ik moest mijn littekens en onderkant van mijn borsten goed hydrateren en zachtjes masseren zodat er meer bloed naartoe stroomt. Mijn littekens zijn nog vrij hard zichtbaar en ik moet toegeven dat ik vaak vergeten was om me te smeren (ja echt stom van mij). Ik durfde er ook niet hard aan te komen omdat ik bang was voor de kapselvorming enzo maar Verdonck kneep precies echt in mijn vel. Dus het mocht wel vrij hard :p

 

Het was snel gegaan. Ik had geen klachten, ik vroeg nog wat ik er nog moest opletten en hij zei 'gewoon dingen niet doen als het pijn doet' dus op mijn buik liggen, zwemmen, sauna alles oke. Wel factor 50 zonnecreme als ik onder de zon ging liggen. (dat wisten jullie allemaal al waarschijnlijk) Ook sporten was oke, gewoon opbouwen (ik sportte al lang met gewichten, wel vooral mijn benen)

 

In het begin was ik wel enorm onzeker en twijfelachtig over de operatie. Ik heb er zo lang over nagedacht, hoe kan ik nog zo onzeker zijn!!? dacht ik. Maar ik kon het ook niet vertellen, want iedereen zei 'je bent toch zeker?? anders kan je het best niet doen!' en iedereen was vrij skeptisch over mijn operatie. Dus als ik een beetje twijfel zou hebben, wist ik al dat die gingen zeggen 'ja zie je wel..je had het wel meer moeten nadenken'

 

Maar nu ben ik wel heel tevreden. Mijn vriend zei dat ik me ook veel zelfzekerder overkwam. Nu ben ik ook vaak 'sexier' gekleed, niet dat ik heel diep gesneden truitjes draag maar een beetje onthullend of aanspannender en durf ik ook meer lingeries te dragen. 

 

Ik heb geen spijt dat ik heb gedaan. Van de grootte heb ik ook helemaal geen spijt, mijn vriend zei zelfs dat niemand mij gaat verdenken van de borstvergroting als ze de littekens niet zien. Het is super natuurlijk, wat ik absoluut wou.

 

Ik durf wel niet te zeggen dat ik het wel aanraad bij iedereen omdat ik mij toch heel hard afgezien heb. Ik heb er wel op voorbereid en toch was het heel zwaar. Zowel mentaal als fysiek.

Denk er goed over na, na goed opzoekwerk en wat praatjes met andere mensen gaan je zeker helpen.

 

Ik ga in komende dagen nog eens foto's posten :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.