Ga naar inhoud

Grownbabe : 2 februari 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik overweeg al 2-3 jaar serieus (ik wou het eigenlijk al langer maar echt serieus overwegen sinds 2-3j) om BV te laten doen.

Wat mij zo terughoudt is de pijn, infectiemogelijkheden en het gevoel(dat het niet zo leuk/fake aanvoelt)

Ik heb hier wel goede reviews gezien bij Verdonck dus wil ik wel een consultatie gaan doen maar ik wil ook nog bij andere goede dokters in Belgie. 

 

Ik ga verder nog op forum opzoeken maar alle suggesties zijn welkom!

+is er nog iemand die zo bang heeft om die redenen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...
  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey :)

 

 

Omdat mijn operatiedatum toch heel hard nadert, heb ik besloten om mijn verhaal op dit forum te zetten.

Zoals de velen hier, heb ik heel lang getwijfeld en alle trucjes geprobeerd om mijn borsten wat groter te laten lijken. (borstmassage, borstoefeningen, olie/creme opsmeren, elke dag sojamelk drinken enz.) Uiteindelijk ben ik tot conclusie gekomen dat er maar 1 oplossing is, namelijk me laten opereren.

 

Ik heb heel lang mijn idee aan niemand verteld en stiekem van alles opgezocht als niemand thuis was. 

Lang geleden heb ik 'grappend' gezegd dat ik een borstvergroting wou. De reacties die ik krijg waren erg negatief. Niemand die mij begreep.

Ik moest eerst naar een psycholoog gaan want snijden in een gezond lichaam doe je niet.

Mensen zouden jaloers zijn op mijn lichaam en mijn borsten zijn helemaal niet klein (75a..niet klein..??)

Met zoveel geld zou ik toch aan iets nuttiger doen, er zijn mensen in oorlog en hongersnood zitten en ik zit te klagen over mijn borsten.

Toen heb ik me zo slecht gevoeld dat ik er nooit meer over praatte.

 

Ik dacht ook wel 'waarom ben ik zo, ben ik echt gek? iedereen heeft iets, niemand is perfect, waarom accepteer ik mezelf niet hoe ik ben..

Waarom kan ik niet mijn tijd en geld insteken in iets nuttig zoals studies, reizen, liefdadigheidsorganisaties, sporten ... '

Ik heb ook heel veel youtube filmpjes gezien om mezelf te accepteren maar dat hielp niet lang.

Ik voelde me slechter en slechter. Ik haatte mezelf dat ik zelfs aan borstvergroting dacht.

 

Het was pas na vijftaljaar dat ik toch besloten heb om echt de borstvergroting te laten doen.

Elke keer als iemand zegt dat ik er goed of sexy uitzag in een kleedje, werd ik er enorm depri van.

Als ik een kleedje draag, draag ik een mega pushup bh. Ik wist goed genoeg dat ik er helemaal niet goed uit ging zien zonder die bh.

Mijn vriend maakte ook een keertje grapje over underboob die ik niet heb (en nooit gehad) en ik werd er zo slecht gezind van dat ik hele week niet praatte met hem.

 

Het duurde uren/dagen om een goede badpak/bikini of een bh te kiezen die mij paste.

De kans was zeer groot dat ik met te grote bh ging zitten met lege cups.

 

Ook voelde ik mij onaantrekkelijk int bed. Ik wou mijn borsten altijd bedekken. 

 

Ik was het beu. Als er een technologie is om mijn borsten groter te maken, waarom zou ik daar geen gebruik van maken?

Ik heb hard gewerkt en met mijn geld kan ik toch zelf beslissen waaraan ik geld uitgeef.

 

Normaal gezien wou ik na mijn zwangerschap maar ik wil er nu van genieten. Ik wil NU mooie bikini's, bh's en kleedjes dragen.

 

Lang verhaal kort, ik ga voor 235cc Motiva Ergnonomix bij Verdonck.

Recent zijn er veel slechte reviews over hem te vinden maar na vergelijken van resultaten vond ik hem de beste voor mij. 

 

Ik ben blij dat ik tenminste hier mijn hart kan uitluchten, dat er tenminste mensen zijn zoals mij of mij kunnen begrijpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom @Grownbabe! Verdonck is een heel kundig plastisch chirurg, dus je bent bij hem zeker in goede handen. Ik heb ook gelezen dat een aantal zijn die complicaties hebben/niet tevreden zijn maar besef dat hij 800-1000 borstoperaties per jaar doet. Er zal helaas altijd een percentage zijn dat problemen krijgt..

 

Ik herken me in jouw verhaal! Nu ben ik 30 en klaar met dat 'ik moet mezelf accepteren zoals ik ben'. Ik wil ook gewoon 'echte' boobs! Morgen ben ik bij dr. Verdonck aan de beurt ^_^ Ben je al lid van de januari club? Daar zit iedereen die in januari aan de beurt is. Als je op het tabje 'Clubs' klikt dan kun je je aanmelden, @best_boobie geeft je daarna toegang. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had de zelfde gevoelens ook. Ook Hoe je omgeving kan reageren. Ik heb het vertelt aan mensen waarvan ik weet die achter mij staan. Mijn ouders en sommige in de familie weten het niet omdat zij er ook negatief over denken. Mijn man zegt altijd dat het een kadootje is voor jezelf na zwangerschap borstvoeding afvallen. Wij vrouwen moeten veel doorstaan, vooral ons lichaam. Je leeft maar 1 keer. Dus go for it. Laat andere maar lekker kletsen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Vae:

Welkom @Grownbabe! Verdonck is een heel kundig plastisch chirurg, dus je bent bij hem zeker in goede handen. Ik heb ook gelezen dat een aantal zijn die complicaties hebben/niet tevreden zijn maar besef dat hij 800-1000 borstoperaties per jaar doet. Er zal helaas altijd een percentage zijn dat problemen krijgt..

 

Ik herken me in jouw verhaal! Nu ben ik 30 en klaar met dat 'ik moet mezelf accepteren zoals ik ben'. Ik wil ook gewoon 'echte' boobs! Morgen ben ik bij dr. Verdonck aan de beurt ^_^ Ben je al lid van de januari club? Daar zit iedereen die in januari aan de beurt is. Als je op het tabje 'Clubs' klikt dan kun je je aanmelden, @best_boobie geeft je daarna toegang. Succes!

 

Inderdaad, ik heb ook reviews van andere dokters gelezen en er waren ofwel heel weinig reviews over ofwel altijd een paar slechte ervaringen. Een perfecte chirurg bestaat niet :) die zijn ook maar mensen.

 

Ik heb je topic al gelezen natuurlijk :D volgens mij heb ik alle topics gelezen die met Verdonck te maken heeft. Ik volg je verhaal zeker. Het is wel stom dat ik op de laatste dag van januari geopereerd wordt, iedereen is aan de beurt geweest en ik moet zenuwachtig wachten op mijn beurtje.

 

Veel succes morgen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Valentina69:

Ik had de zelfde gevoelens ook. Ook Hoe je omgeving kan reageren. Ik heb het vertelt aan mensen waarvan ik weet die achter mij staan. Mijn ouders en sommige in de familie weten het niet omdat zij er ook negatief over denken. Mijn man zegt altijd dat het een kadootje is voor jezelf na zwangerschap borstvoeding afvallen. Wij vrouwen moeten veel doorstaan, vooral ons lichaam. Je leeft maar 1 keer. Dus go for it. Laat andere maar lekker kletsen. 

 

Jammer genoeg ga ik het ook niet vertellen aan mijn familie en collega's. Het is gewoon jammer hoe erg de vooroordelen zijn over plastische chirurgie. Het is goed dat je man je goed steunt! Mijn vriend was er ook enorm negaitef over maar uiteindelijk heeft hij toegegeven dat het gaat over MIJN lichaam. Wanneer is je datum?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Grownbabe said:

 

Jammer genoeg ga ik het ook niet vertellen aan mijn familie en collega's. Het is gewoon jammer hoe erg de vooroordelen zijn over plastische chirurgie. Het is goed dat je man je goed steunt! Mijn vriend was er ook enorm negaitef over maar uiteindelijk heeft hij toegegeven dat het gaat over MIJN lichaam. Wanneer is je datum?

Mijn datum is 13 februari.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Grownbabe:

 

Hoe waren u dagen geweest? :o ben je nu tevreden? 

Ik ben morgen 5 weken po en moet zeggen voor de pijn zou ik het niet laten.

Ik had het erger verwacht, als je je pijnstilling op tijd neemt lukt dat wel en op tijd bewegen want bij lang stil zitten/liggen wordt het stijf. Vooral na het slapen had ik het meeste pijn maar eventjes rondlopen en dat ging terug. Op dag 5 nam ik al geen pijnstilling meer ik had wel last van men maag desondanks de maagbeschermer ben dan ook snel gestopt met de ibuprofen. Men linkerborst moet nog wat indalen rechts zit al goed ik vermoed dat dit is omdat ik rechtshandig ben.. ik maak elke week foto's en zie nu wel dat ze reeds zakt.. het lastigste vind ik dat je nogal beperkt wordt in dingen te mogen doen halleluja nog 1 week :). 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Op 1/18/2018 om 08:28 zei Karen1989:

Ik ben morgen 5 weken po en moet zeggen voor de pijn zou ik het niet laten.

Ik had het erger verwacht, als je je pijnstilling op tijd neemt lukt dat wel en op tijd bewegen want bij lang stil zitten/liggen wordt het stijf. Vooral na het slapen had ik het meeste pijn maar eventjes rondlopen en dat ging terug. Op dag 5 nam ik al geen pijnstilling meer ik had wel last van men maag desondanks de maagbeschermer ben dan ook snel gestopt met de ibuprofen. Men linkerborst moet nog wat indalen rechts zit al goed ik vermoed dat dit is omdat ik rechtshandig ben.. ik maak elke week foto's en zie nu wel dat ze reeds zakt.. het lastigste vind ik dat je nogal beperkt wordt in dingen te mogen doen halleluja nog 1 week :). 

X

 

Hoe lukt het met douchen? :( 2 weken niet douchen lijkt mij een hel! en 3 weken je armen niet omhoog doen en toch je haar moeten wassen lijkt mij ook enorm moeilijk. Maarja, dat is niks als je bekijkt over 10 jaar

als je een album hebt, wil ik graag meekijken! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Grownbabe:

 

 

Hoe lukt het met douchen? :( 2 weken niet douchen lijkt mij een hel! en 3 weken je armen niet omhoog doen en toch je haar moeten wassen lijkt mij ook enorm moeilijk. Maarja, dat is niks als je bekijkt over 10 jaar

als je een album hebt, wil ik graag meekijken! :) 

Douchen gaat idd niet :) ik zette mij in een bodembad zodat ik toch een fris gevoel had. 

Men man heeft men haar gewassen en gedroogd. Als je je hoofd schuin houdt kom je al heel ver :)

Een album heb ik nog niet 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Grownbabe!

 

Heel grappig, ik herken best veel in jouw verhaal! Enkel mijn moeder en 1 vriendin weet dat ik een bv laat doen, zij zijn heel erg open minded en zij moesten zelfs aan het idee wennen...dus durf het niet aan anderen te zeggen.

 

Ook de onzekerheid is heel herkenbaar. Maar als er iets bestaat dat ons beter kan doen voelen, waarom er geen gebruik van maken? En die pushups mogen eindelijk in de prullenmand ;)

 

Hier heb ik ook heeel veel goede recensies gelezen over BBC, en er zijn ook veel meiden die hier niets schrijven en ook gewoon blij zijn, dus je hoeft je geen zorgen te maken. Maar ja, ik probeer ook wel realistisch te blijven.

Veel plezier met aftellen! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Dreaming1991:

Hi @Grownbabe!

 

Heel grappig, ik herken best veel in jouw verhaal! Enkel mijn moeder en 1 vriendin weet dat ik een bv laat doen, zij zijn heel erg open minded en zij moesten zelfs aan het idee wennen...dus durf het niet aan anderen te zeggen.

 

Ook de onzekerheid is heel herkenbaar. Maar als er iets bestaat dat ons beter kan doen voelen, waarom er geen gebruik van maken? En die pushups mogen eindelijk in de prullenmand ;)

 

Hier heb ik ook heeel veel goede recensies gelezen over BBC, en er zijn ook veel meiden die hier niets schrijven en ook gewoon blij zijn, dus je hoeft je geen zorgen te maken. Maar ja, ik probeer ook wel realistisch te blijven.

Veel plezier met aftellen! Liefs

 

Ohh :D wat geluk dat je een open minded mama en vriendin hebt! ik voel me wel heel slecht dat ik niet tegen mijn mama vertel want normaal vertel ik echt alles tegen haar :( Maar nu moet ik er even geen negativiteit en nog meer twijfels bijtrekken. 

 

Jij wordt binnen 3 dagen geopereerd! wat spannend. Ik moet pas binnen 10 dagen en ik ben al enorm zenuwachtig. Ik leef mee met je verhaal. Ik sport ook heel regelmatig en ik kan mij niet goed inbeelden dat ik minimum een maand moet leven zonder te sporten!! Ik word bijna depressief als ik lang niet sport. :( ik hoop dat die maand snel voorbij vliegt..!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh, misschien als je haar uitlegt waarom je het doet, ze je uiteindelijk wel zal begrijpen! De mensen die dicht bij je staan willen uiteindelijk alleen maar dat je gelukkig bent...

Ja ik begin supernerveus te worden...wou dat het al dinsdagavond was. Kan mij op niets meer concentreren hehe.
Ja dat wordt even geduld hebben! Maar ik heb mij al voorgenomen na de eerste 2 weken veel te gaan wandelen, dat zou normaal geen probleem mogen zijn :) XX

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Grownbabe:

@best_boobie of @Desert-Rose kunnen jullie mijn datum aanpassen naar 02 februari?

Door de begrafenis moest de datum verzet worden.

Het is natuurlijk jammer ..maar ik ben blij dat het nog in dezelfde week kan :)

 

Hey wat gezellig! Ik ben ook de 2e!! 

Hoelaat mag jij? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Grownbabe:

@Auks Oh super, op dezelfde dag! :D Volgens mij ben ik de laatste aangezien ik vandaag pas doorgegeven heb om de datum te verzetten :P 

ik moet er om 10.45u zijn en ik word om 11u45 geopereerd, ik zie het totaal niet zitten om zo lang nuchter te blijven :( en jij?? 

Ik moet er om 07.45 zijn en wordt om 08.00 geopereerd. We hebben vandaag ook pas de tijd doorgekregen. Heb geen idee hoeveel Dr. Verdonck er plant op 1 dag. Dat nuchter blijven is voor mij niet zo moeilijk, heb nu al geen honger meer :4: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Grownbabe:

@Auks wow! binnen een kwartier ben je geopereerd terwijl ik een uur moet wachten! :P 

ik heb hele tijd het gevoel dat ik iets cruciaals vergeten ben.. :s ik probeer zo goed mogelijk alles voor te bereiden zoals huishouden, voedingskussen kopen,.. maar ik voel me zo onvoorbereid! 

Haha ik snap wat je bedoelt maar ik wil er toch ook echt wat eerder zijn, of nou ja in ieder geval ruim op tijd vertrekken. 

 

Ik denk dat we dat allemaal wel hebben, het idee dat we iets vergeten... ach weet je als je lekkere zachte en warme kleding hebt met rits.... de rest is altijd de volgende dag nog wel door iemand te halen... Ik probeer me er niet te druk over te maken, daar wordt ik alleen maar zenuwachtig van haha en daar heb ik nu nog geen zin in :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.