Ga naar inhoud

Lolita93 : 28 maart 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hey ladies,

 

Na een tijdje mee te hebben gelezen op dit forum heb ik, mede door jullie positieve ervaringen, de stap durven zetten en had ik vandaag een eerste consultatie bij dr. Verdonck.

 

Misschien zal ik beginnen met me wat voor te stellen.

Ik ben 25 jaar, geen kinderen. 1m73 en 60kg. Al sinds mijn puberteit complexen over mijn borsten, of beter gezegd over de borsten die er nooit zijn gekomen.

Momenteel heb ik een A.

 

Dr. Verdonck was heel vriendelijk en luisterde ook naar wat ik wou, nl. natuurlijke borsten maar zou toch graag ook een mooie decolleté hebben.

 

Uiteindelijk vond ik 280 cc mooi bij mij, al vond ik 320 cc na het eerste verschot van ‘oei das groot’ ook mooi :-).

Dr. Verdonck zei me dat er ook een mogelijkheid is om 300 cc te nemen, deze kon ik jammer genoeg niet passen.

 

Van soort implantaten kan ik ze blijkbaar alle 3 nemen volgens zijn mening.

Hij zou ze rond achter de spier plaatsen. 

 

Dus nu zoveeeeel keuzestress. 300 of 320 cc; soort implantaat; nog een afspraak maken bij Dr. Demeyere voor uitleg over plaatsing voor de spier,.. 

 

Zijn er vrouwen die dezelfde keuzestress hebben of hebben meegemaakt en die me wat kunnen helpen?

 

Danku! ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Lolita93,

 

Ik denk dat heel veel andere vrouwen ook last hebben van keuzestress en niet goed weten wat de beste keuze is. 

Natuurlijke is het een persoonlijke keuze en wil je een goede keuze maken. Ikzelf had ook hele erge keuze stress en ben uiteindelijk toch voor de meeste cc's gegaan. Er paste bij mij 450cc in en twijfelde heel erg tussen 450cc en 375cc, uiteindelijk was ik toch blij dat ik voor meer was gegaan, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk!

 

Zelf is er altijd tegen mij gezegd dat zoiets als 20cc geen enorm verschil maakt. Maar als je het echt niet zeker weet en nog vragen hebt aan de PC raad ik wel aan om altijd nog een afspraak te maken. Je wilt natuurlijk genoeg informatie hebben gekregen om uiteindelijk een goed besluit te kunnen maken. 

 

Liefs, 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid! 

 

Moeilijk he al die keuzes! Ikzelf ben ook bij drie pc’s geweest en uiteindelijk bij dr Verdonck waar ik me super bij voel! 

 

Ik word 30 maart geopereerd en ga voor 350 cc achter de spier van motiva. Hij vertelde me dat dit zou uitkomen op een mooie D cup. 

 

Nu begin ik super veel op te zoeken en zie je verschillende fotos van verschillende boobies en begin je helemaal te twijfelen! Dus ik snap je volledig! 

 

In ieder geval, je kan hier echt super veel info vinden en je kan eens piepen in verschillende albums! Dat helpt ook. 

 

Heel veel succes :) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

 

ik ben vandaag op consult geweest bij dr Verdonck. 

Ik heb hetzelfde dilemma 320cc zou me (persoonlijk) net iets te groot zijn wanneer er dan nog de extra bh bij komt. (Al vond dr Verdonck het nog kunnen) 

ik denk dat ik toch voor de 300cc ga (tussenmaatje) dan zou het met bh hetzelfde zicht hebben gehad als de 320cc . Dat leek me wel fijn! 

Ik ben nu in twijfel voor welke implantaten het zullen worden. Sebbin, mentor of motiva... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf heb ik Verdonckjes, 315 cc Motiva. Ik wou eerst voor de goedkopere gaan, maar toen m'n vriend de implantaten voelde zei hij 'sowieso Motiva!' En ik ben er heel blij mee. Toen wou ik vooral wat minder geld uitgeven maar wat is 900€ als je er nog zoveel jaren van zal genieten :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey iedereen!

Na uren lezen hier op het forum, foto's bekijken,.. gisteren mijn gsm genomen en gebeld naar de BBC.
Afspraak gemaakt en 28 maart is het zo ver! Sinds dat telefoontje nóg meer beginnen twijfelen en nóg meer stress gekregen, hihi. Maar toch blij dat ik de beslissing heb genomen.
Gelukkig hoef ik de implantaten en het aantal cc nog niet door te geven, dus daar kan ik nog even over nadenken.
Voorlopig gaat mijn voorkeur uit naar 300 cc, dual plane, motiva full ergonomix. 
Graag zou ik een natuurlijk resultaat bekomen maar toch ook een lichte bolling bovenaan, denken jullie dat dit dan een goede keuze is?

Momenteel is mijn bh maat 80 A, 1m73, 60 kg. (exacte maten onder de borst: 78 cm - op de borst: 84 cm)
Verdere maten: taille - buik - heupen = 69 - 83 - 100.
Zijn er meiden met ongeveer dezelfde voorsituatie die me verder kunnen helpen met foto's/ervaringen van hun resultaat?
Ik zou niet graag hebben dat mijn borsten te veel uitsteken langs de zijkant (moeilijk uit te leggen, hopelijk snapt iemand wat ik bedoel).

 

Ik zou ook graag iedereen bedanken die zijn verhaal al heeft willen delen hier op het forum! Dankzij al die ervaringen ben ik veel wijzer geworden over alles wat rond een borstvergroting draait en heb ik ook de stap durven zetten.

 

Een fijn weekend!

L. X 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-1-2018 om 11:09 zei Louke48:

Hey meid! 

 

Moeilijk he al die keuzes! Ikzelf ben ook bij drie pc’s geweest en uiteindelijk bij dr Verdonck waar ik me super bij voel! 

 

Ik word 30 maart geopereerd en ga voor 350 cc achter de spier van motiva. Hij vertelde me dat dit zou uitkomen op een mooie D cup. 

 

Nu begin ik super veel op te zoeken en zie je verschillende fotos van verschillende boobies en begin je helemaal te twijfelen! Dus ik snap je volledig! 

 

In ieder geval, je kan hier echt super veel info vinden en je kan eens piepen in verschillende albums! Dat helpt ook. 

 

Heel veel succes :) xxx

Hi Louke,

 

Oh zo leuk, je kan even nog even lang aftellen/stressen zoals mij :-).

Morgen ga ik op een 2de consultatie omdat ik nog niet zeker ben van de maat.

Momenteel twijfel ik tussen 275 en 295 full motiva.

Hopelijk ben ik er morgen eindelijk uit. Ben wel blij dat ik nog eens op consultatie ga. Heb wel nog wat vragen :-). 

Wat is jou voorsituatie nu? Ik was graag uitgekomen op een mooie C

 

L. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-1-2018 om 22:31 zei Rocker:

Ik had van te voren dezelfde bh maat haha, 80A of 80B. Ben wel iets kleiner dan jij.
Zal je even toevoegen aan m'n album dan heb je iets van vergelijkingsmateriaal. 

Dankje, das lief!

Hoe meer voorbeelden, hoe beter ik mijn keuze kan maken :-).

Heel mooi resultaat trouwens 

L. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-1-2018 om 23:57 zei Boboob:

Wat voor cup maat heb je nu?

Hi, 

Momenteel 75-80 A. Allé denk ik, bh's kopen is bij mij momenteel iets uit de rekken pakken en het zal wel passen... Hopelijk zal ik met de nieuwe boobies wel graag bh's shoppen. Maar dat denk ik wel :-) 

 

L.x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Lolita93:

Hi Louke,

 

Oh zo leuk, je kan even nog even lang aftellen/stressen zoals mij :-).

Morgen ga ik op een 2de consultatie omdat ik nog niet zeker ben van de maat.

Momenteel twijfel ik tussen 275 en 295 full motiva.

Hopelijk ben ik er morgen eindelijk uit. Ben wel blij dat ik nog eens op consultatie ga. Heb wel nog wat vragen :-). 

Wat is jou voorsituatie nu? Ik was graag uitgekomen op een mooie C

 

L. X

 

Ik heb een kleine B al vraag ik me af of het zelf een b is ..

Ik zou uitkomen op een volle D cup :) 

ik ging ook eerst voor een c maar heb dan besloten toch groter te gaan! :) 

 

spannend allemaal he! X 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.