Ga naar inhoud

face=lift


Vlinder

Aanbevolen berichten

LONDEN - Eén op de drie vrouwelijke veertigers is zo bezorgd over haar uiterlijk dat ze plastische chirurgie overweegt. Dit blijkt uit Brits onderzoek. Bijna een derde verkoos een 20 jaar jonger uiterlijk boven een miljonairsleven.

De beste leeftijd om onder het cosmetische mes te gaan is 52 jaar, 41 weken en vier dagen. En als geld niet meespeelt, zou een vijfde van alle vrouwen tussen de 40 en 60 jaar kiezen voor een facelift. Van alle vrouwen die knip, snij- of plakwerk overwegen, kiest het merendeel voor een ooglift om de rimpels weg te poetsen. 29 procent verkiest een buikcorrectie.

Botox

Wie niet onder het mes durft, gelooft dat Botox of chemische peelings aanvaardbare alternatieven zijn in de strijd naar een jeugdig uiterlijk. "Botox en vullers zijn effectief de meest populaire behandelingen van het moment", stelt cosmetisch arts Dr. Mck Keown. "De populariteit neemt toe door het gebruik ervan door veel beroemdheden".

Carrièredruk

Volgens de arts zijn er ook meer carrièrevrouwen die druk voelen om er jonger uit te zien. "Als je al langere tijd in een bedrijf werkt met jongere collega's die je op de hielen zitten, wil je er zeker niet moe of uitgeblust uitzien. Mijn gemiddelde cliënt is midden veertig."

Cosmetica

Volgens het onderzoek spenderen vrouwen tussen de 40 en 60 jaar een fortuin aan cosmetica. Zowel mannen als vrouwen boven de 50 jaar gebruiken tien keer meer zelfbruiners of zonnebank dan hun ouders. Ook smeren ze wel vijftien keer meer anti-rimpelcrèmes. Ongeveer 15 procent geeft toe vaker gevulde beha's te dragen. 62 procent stelt dat ze vaker worden beoordeeld op het uiterlijk dan vorige generaties

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als kinderloze veertiger heb ik veel omgang met vrouwen die gemiddeld een jaar of 10 jonger zijn dan ik . Ik kan best nog 'mee' met hun wat betreft het 'uitgangs'leven maar geloof me , die rimpels bekijk je dan af en toe toch op een andere manier . Op dit moment stoort me dat enkel met momenten maar als ik er een serieuze hekel aan krijg om in de spiegel te kijken 's morgens dan zou ik mss wel'iets' overwegen . Tegenwoordig hoef je daar geen milionair voor te zijn :rolleyes:

Btw , wat statestieken betreft : ik zou ook voor een ooglift gaan (heb hangende oogleden die me al 'even' storen) én de rimpels aan de zijkant van me'n mond kunnen al wel wat botox gebruiken ja :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vriendin heeft net haar oogleden laten doen, is net als ik 34 en WAT EEN VESCHIL!!!!! Het is echt zo mooi geworden. Bij haar was het wel best erg voor haar leeftijd hoor al vond ik dat eigenlijk niet zo voordat ze ging maar nu ik het verschil zie is dit echt de beste keuze geweest die ze ooit had kunnen maken. Botox kan je trouwens niet rond je mond laten inspuiten, alleen in je voorhoofd, frons en kraaiepootjes. Daar beneden heb je fillers nodig en die zijn een stuk duurder dan botox

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zooooooo nou Vlinder dan zou ik daarna maar een paar weken alleen op vakantie gaan want zo wil je hem echt niet zien hoor, echt ZO LELIJK!!!!!!!! Ik schrok me rot bij mn vriendin, en ik maar zeggen: Ah joh, het valt best mee....omdat ik het zielig vond dat ze eruit zag alsof ze 35x door een kudde olifanten was overgelopen...en weer terug! Ik kon me ook echt niet voorstellen dat ze er mooier uit zou komen na een paar weken en als ik naar haar keek, kreeg ik zelf spontaan pijn. Volgens haar viel het trouwens allemaal hartstiikke mee hoor....maar ze zag eruit !!!! :133: :133: :133:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh oepssssssssssss................. bont en blauw dus..133.gif

hahaha,zal m dat maar niet vertellen dan ,lol,45.gif

ja op tv zie je wat plakkertjes en klaar he? dan denk je oooow ,is dat alles ?

Maar ja zo dacht ik ook over een bv ,denk na ach boeien dual plane ,2 weekjes langer last,moet kunnen toch?44.gif

UHUUUUUUUUU............nou DAT heb ik geweten zeg,pfffffff,nooit meer trap ik in die geintjes haha.91.gif

Na ja denk ik dan he..

Link naar reactie
Delen op andere sites

[

UHUUUUUUUUU............nou DAT heb ik geweten zeg,pfffffff,nooit meer trap ik in die geintjes haha.91.gif

Na ja denk ik dan he..

Tuuuuurlijk wel, wie mooi wil zijn moet pijn lijden he :154:

En als je iets echt graag wil dan vergeet je gewoon hoeveel pijn het doet of hoe het gedaan heeft. hetzelfde met bevallen, ik dacht tijdens en net na mn bevalling ook: wat een gekken joh die meer dan 1 kind nemen, dit wil je toch NOOIT meer meemaken??? Maar ja, na een jaartje dacht ik: Ach dat viel toch wel mee, misschien best leuk een tweede kind :64: ....totdat ik daar weer lag :145:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi,nou je piept wel anders na dual plane hoor,74.gifik beval nog liever dan dat ik dit nog een keer ondergaan wil..never nooit meer.

dit was velen malen erger...

en ik ben geen aansteller,maar mocht dr nog een wissel komen,1bouncingboobs.gifdan voor de spier..anders bekijken ze t maar haha153.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.