Ga naar inhoud

Jd1234 : 27 december 2017 : Dr. Koopmann : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

21 uur geleden zei Rainbow:

 

Mij is verteld dat die regels van 6 weken dag en nacht met sportbh aan etcetera al best oud zijn. Nu zijn er artsen die andere regels aanhouden omdat het minder streng kan. Maar ik vond die van ons iets te soepel eigenlijk haha. 

De hechting mag je inderdaad wel zelf verwijderen, alleen ik ga er niet aan lopen trekken! Heb ik al gedaan, zat muurvast haha. Hij moet vanzelf oplossen en anders laat ik hem verwijderen op controle. Ik heb er iig geen last van. 

 

Ik heb ook nog een wat opstandige tiet, qua vorm en staat wat opzij Haha. Ben echt benieuwd hoe ze er over een aantal weken uitzien. Zag hetzelfde bij een aantal andere forum leden en in de loop van tijd veranderen ze langzaam. Ik kan echt niet wachten! 

Alleen ik denk dat ik misschien wel iets meer cc had moeten nemen in mijn andere borst. Ze waren al wat verschillend qua grootte. Maar ja, meeste vrouwen hebben ongelijke borsten.

 

Mag ik misschien toegang tot jouw album? :)

 

 

Oh dat zou wel kunnen. Ik vertrouw (hoop) erop dat ze het wel goed zullen weten. 

Ja als je er geen last van hebt, kun je het net zo goed laten zitten :)

Mijn borsten zijn ook nog niet helemaal gelijk. Volgens mij is de rechter nog niet helemaal ingedaald en daardoor lijkt die net iets kleiner en anders qua vorm.. Hopelijk trekt dat te komende weken/maanden nog bij. 

Misschien lijkt het verschil in grootte nu 'erger' doordat hij wat 'opstandig' is haha. En valt het over een tijdje wel mee :). Ik heb je trouwens toegevoegd aan mijn album!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste Reactie
10 uur geleden zei Jd1234:

Oh dat zou wel kunnen. Ik vertrouw (hoop) erop dat ze het wel goed zullen weten. 

Ja als je er geen last van hebt, kun je het net zo goed laten zitten :)

Mijn borsten zijn ook nog niet helemaal gelijk. Volgens mij is de rechter nog niet helemaal ingedaald en daardoor lijkt die net iets kleiner en anders qua vorm.. Hopelijk trekt dat te komende weken/maanden nog bij. 

Misschien lijkt het verschil in grootte nu 'erger' doordat hij wat 'opstandig' is haha. En valt het over een tijdje wel mee :). Ik heb je trouwens toegevoegd aan mijn album!

 

Bedankt! Toen ik je foto's zag zei ik hardop: Mooi!! Ik zie wat je bedoelt van de ongelijkheid. Maar ze hebben ieder hun eigen wil en de een wil sneller dan de ander haha. 

 

Ik was vandaag nieuwsgierig en ben bh's gaan passen. En ik pas niet in een 75d bij Hunkemoller, ik moest gewoon een E. Dat voelt zo groot! :P Ik heb niks gekocht en wacht nog even tot ik echt 6 weken po ben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Rainbow:

 

Bedankt! Toen ik je foto's zag zei ik hardop: Mooi!! Ik zie wat je bedoelt van de ongelijkheid. Maar ze hebben ieder hun eigen wil en de een wil sneller dan de ander haha. 

 

Ik was vandaag nieuwsgierig en ben bh's gaan passen. En ik pas niet in een 75d bij Hunkemoller, ik moest gewoon een E. Dat voelt zo groot! :P Ik heb niks gekocht en wacht nog even tot ik echt 6 weken po ben. 

Ah dankje :) 

Ja ik hoop het, dit zijn zelfs de foto's waarop het verschil het minst te zien was.. 

 

Nu is het tenminste ook eindelijk leuk om bh's te passen :) 

Snap dat je nog even wacht, doe ik ook maar vond je het wel mooi staan? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei Monstrea:

Rainbow, mag ik in je album kijken? 

 

Dames, is van plat naar 345cc gemiddeld? Heb net met rijstzakjes gelopen. Het voelt van boven bekeken zo groot. Maar als ik in de spiegel kijk van voren en opzij is het mooi. Twijfel twijfel.. 

Ik ben van plat naar 275 cc gegaan, denk dat 345 te groot voor mij was geweest. 
Maar of 345 goed voor jou is, hangt natuurlijk af van jouw lichaam en wat jij mooi vindt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Jd1234! Ik heb in november gepast en ik word 2 februari geopereerd. Ik heb de 26ste een nieuwe passessie want ik ben onwijs bang dat deze maat te groot is. Heb nu gekozen voor 335cc dp. Ik wil waarschijnlijk toch gaan voor onder de 300. Kun je mij misschien toevoegen aan je album? Wij hebben een vergelijkbaar postuur namelijk. Ik ben heel benieuwd! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Loessoe:

Hoi @Jd1234! Ik heb in november gepast en ik word 2 februari geopereerd. Ik heb de 26ste een nieuwe passessie want ik ben onwijs bang dat deze maat te groot is. Heb nu gekozen voor 335cc dp. Ik wil waarschijnlijk toch gaan voor onder de 300. Kun je mij misschien toevoegen aan je album? Wij hebben een vergelijkbaar postuur namelijk. Ik ben heel benieuwd! :)

Hoi Loessoe! Wat leuk dat je 2 feb geopereerd wordt :) 

Ik zal je even toevoegen aan mijn album. Hoop dat je er iets aan hebt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Jd1234:

Ik ben van plat naar 275 cc gegaan, denk dat 345 te groot voor mij was geweest. 
Maar of 345 goed voor jou is, hangt natuurlijk af van jouw lichaam en wat jij mooi vindt.

Ik ben 1.85m en wel tenger. Dus vind het lastig. Mag best een flinke boezem komen. Maar wel mooi, niet vierkanten blokken omdat het zo afsteekt ofzo

 

Succes zo met je operatie!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Monstrea:

Ik ben 1.85m en wel tenger. Dus vind het lastig. Mag best een flinke boezem komen. Maar wel mooi, niet vierkanten blokken omdat het zo afsteekt ofzo

 

Succes zo met je operatie!!! 

Ik ben ondertussen al bijna 4 weken PO maar alsnog bedankt haha :) 

 

Neem aan dat je ook dual plane krijgt (dacht dat Koopman dat als enige doet), want ik denk dat de protheses dan bijna nooit heel lelijk zichtbaar zijn. 

 

Ik ben maar 1.60m dus dat is wel een groot verschil met 1.85m. En als jij van een 'flinke boezem' houdt denk ik dat 345 daar goed bij zou kunnen passen. Maar als ik jou was zou ik het nog een keer met Koopman bespreken. Hij heeft tenslotte veel ervaring en kennis en gaat de operatie uitvoeren. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Monstrea:

Rainbow, mag ik in je album kijken? 

 

Dames, is van plat naar 345cc gemiddeld? Heb net met rijstzakjes gelopen. Het voelt van boven bekeken zo groot. Maar als ik in de spiegel kijk van voren en opzij is het mooi. Twijfel twijfel.. 

 

Ik heb je toegevoegd. 

Zelf heb ik 275 cc en er werd mij verteld dat ik sowieso op een cup D zou uitkomen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Jd1234:

Ah dankje :) 

Ja ik hoop het, dit zijn zelfs de foto's waarop het verschil het minst te zien was.. 

 

Nu is het tenminste ook eindelijk leuk om bh's te passen :) 

Snap dat je nog even wacht, doe ik ook maar vond je het wel mooi staan? X

 

Ik zie alles. :P Maar het komt wel. Op al de boobie foto's die ik hier zie zijn de borsten wel ongelijk. 

 

Ik had alleen maar D cups meegenomen de paskamer in. Ik heb ze niet omgewisseld voor een E. Dus ik kon het niet zo goed beoordelen. Maar jeetje. Ik heb nu gewoon een decolleté! Hihi. 

Heb jij al bh's gepast? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Rainbow:

 

Ik zie alles. :P Maar het komt wel. Op al de boobie foto's die ik hier zie zijn de borsten wel ongelijk. 

 

Ik had alleen maar D cups meegenomen de paskamer in. Ik heb ze niet omgewisseld voor een E. Dus ik kon het niet zo goed beoordelen. Maar jeetje. Ik heb nu gewoon een decolleté! Hihi. 

Heb jij al bh's gepast? 

 

Je borsten zien er heel mooi uit!

Jaa heb wel al wat gepast, maar dat ging een beetje moeizaam haha.

Ik ga volgende week echt goed shoppen en dan ga ik ook kijken welke maat ik nu heb :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi Rainbow! Wat was je voor situatie? En wat is jou lengte? 

 

Ik krijg het idee dat lange vrouwen wat grotere krijgen, maar van nature zijn er ook kleine vrouwen met grote borsten. Snap ik niet echt hoe ze dat adviseren. Of misschien je hele bouw. Ik ga sowieso nogmaals passen hoor. Maar probeer beetje te kijken hoe de ervaringen hier zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Jd1234:

Ik ben ondertussen al bijna 4 weken PO maar alsnog bedankt haha :) 

 

Neem aan dat je ook dual plane krijgt (dacht dat Koopman dat als enige doet), want ik denk dat de protheses dan bijna nooit heel lelijk zichtbaar zijn. 

 

Ik ben maar 1.60m dus dat is wel een groot verschil met 1.85m. En als jij van een 'flinke boezem' houdt denk ik dat 345 daar goed bij zou kunnen passen. Maar als ik jou was zou ik het nog een keer met Koopman bespreken. Hij heeft tenslotte veel ervaring en kennis en gaat de operatie uitvoeren. Succes!

Oeps sorry de verkeerde reactie geplaatst! 

 

Dat schilt wel qua lengte ja. Maar van nature zijn er ook kleine vrouwen met grote borsten en lange vrouwen met kleine borsten. Ga nogmaals passen om het nog eens te bekijken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Monstrea:

Mooi Rainbow! Wat was je voor situatie? En wat is jou lengte? 

 

Ik krijg het idee dat lange vrouwen wat grotere krijgen, maar van nature zijn er ook kleine vrouwen met grote borsten. Snap ik niet echt hoe ze dat adviseren. Of misschien je hele bouw. Ik ga sowieso nogmaals passen hoor. Maar probeer beetje te kijken hoe de ervaringen hier zijn. 

Je moet @Rainbow er op deze manier in vernoemen, anders krijgt zij geen melding van dit bericht.

Ik heb het nu gedaan dus nu hoeft het niet meer, maar dan weet je dat :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Jd1234:

Je moet @Rainbow er op deze manier in vernoemen, anders krijgt zij geen melding van dit bericht.

Ik heb het nu gedaan dus nu hoeft het niet meer, maar dan weet je dat :) 

 

Haha thanks!

@Monstrea: Ik ben 1,75 cm en mijn voorsituatie was een 75b. Ik ben ooit 12 kilo zwaarder geweest en het afvallen hebben mijn borsten niet overleefd. Ze hingen niet, maar ze waren leeg aan de bovenkant. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jd1234:

 

Je borsten zien er heel mooi uit!

Jaa heb wel al wat gepast, maar dat ging een beetje moeizaam haha.

Ik ga volgende week echt goed shoppen en dan ga ik ook kijken welke maat ik nu heb :) 

 

Thanks! :blush: 

Super leuk dat je gaat shoppen! 

Stiekem heb ik net wat bh's besteld bij Wehkamp. :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-1-2018 om 11:41 zei Jd1234:

Jaa gek genoeg wel, went op de een of andere manier heel snel :) 

Hou me op de hoogte van wat je uiteindelijk gaat doen, ben benieuwd :)

@Jd1234, vanmiddag passessie gehad en ga voor 330cc anatomisch. Stond heel mooi en ik vond t zeker niet te groot, dus dan is dat de beste keuze voor mij! 

Nu aftellen geblazen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Jolly83:

@Jd1234, vanmiddag passessie gehad en ga voor 330cc anatomisch. Stond heel mooi en ik vond t zeker niet te groot, dus dan is dat de beste keuze voor mij! 

Nu aftellen geblazen!

Wat fijn dat je het weet! Heel veel succes alvast, gelukkig is 6 februari al snel :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 17-1-2018 om 22:39 zei Jd1234:

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het niet precies weet, maar volgens mij werkt Bergman altijd met Natrelle borstprotheses van Allergan. Ik heb net foto's geupload maar moet nog even kijken hoe het werkt met mensen toevoegen.. Als het is gelukt laat ik het je weten! Nou ik vond de operatie niet eng, ik was ook al zo lang hiermee bezig dat het voor mij best geleidelijk/logisch voelde. Ik was wel een beetje bang dat ik het resultaat misschien niet 'perfect' zou vinden, maar tot nu toe vind ik het al veel mooier dan eerst :).

Hoihoiii

 

Zou ik ook mogen kijken? Ik krijg waarschijnlijk 240 cc maar twijfel of ik niet iets meer zou doen. 

 

Xx veraxx3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.