Ga naar inhoud

Huidcorrectie double bubble


Iris1985

Aanbevolen berichten

Links een normale dual plane vergroting, rechts eentje met double bubble. Mijn pc wil dit (gratis) corrigeren door middel van een huidcorrectie; onder plaatselijke verdoving ongeveer 1,5 cm huid verwijderen en weer dichtmaken.

 

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Of bij wie dit probleem op een andere manier werd opgelost?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@CupA84tje, nee technisch is het prima uitgevoerd aldus een andere arts. Het is gewoon dikke pech hebben :) m’n spier blijft te strak om de prothese zitten + de oude plooi is te sterk. 

 

@Jaydee, nee, dat niet. Gelukkig! Maar m’n tepel zit nu al best hoog, als ze de huid innemen komt ie midden op m’n borst te zitten. De implantaat gaat dan wat hoger zitten waardoor ik wat meer bolling bovenin krijg.

 

ben vandaag bij Nio geweest, die gaf aan dat ie het voor me op kan lossen. Op dezelfde manier als bij jou. Er kan zelfs wel 1000cc in mocht ik willen :blink: Mocht ik dan weer een double bubble krijgen, heeft hij al toegezegd dat ie een gratis lipofilling uitvoert om het te verhelpen. Volgens Nio is de oplossing van Schellekens met de huidcorrectie niet de juiste om de oude plooi eruit te krijgen, maar maakt het wel mooier.  

 

Ik ga er even over nadenken! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Iris1985:

@CupA84tje, nee technisch is het prima uitgevoerd aldus een andere arts. Het is gewoon dikke pech hebben :) m’n spier blijft te strak om de prothese zitten + de oude plooi is te sterk. 

 

@Jaydee, nee, dat niet. Gelukkig! Maar m’n tepel zit nu al best hoog, als ze de huid innemen komt ie midden op m’n borst te zitten. De implantaat gaat dan wat hoger zitten waardoor ik wat meer bolling bovenin krijg.

 

ben vandaag bij Nio geweest, die gaf aan dat ie het voor me op kan lossen. Op dezelfde manier als bij jou. Er kan zelfs wel 1000cc in mocht ik willen :blink: Mocht ik dan weer een double bubble krijgen, heeft hij al toegezegd dat ie een gratis lipofilling uitvoert om het te verhelpen. Volgens Nio is de oplossing van Schellekens met de huidcorrectie niet de juiste om de oude plooi eruit te krijgen, maar maakt het wel mooier.  

 

Ik ga er even over nadenken! 

Ben benieuwd waar je voor gaat kiezen. Het scheelt wel heel veel geld, want je eigen pc wil het gratis oplossen, maar bij Nio ben je met de Motiva protheses €3500,- kwijt. Maar ja, je moet doen waar jij je het beste bij voelt. Ben benieuwd. Ik ga je volgen. 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee lief! 

 

Als ik al voor een wissel ga dan wil ik groter, meer “lijn” in het midden/bovenin.. Nio raadde me 700cc eurosilicone aan. Andere merken gaan niet zo groot. 

 

Ben wel van mening dat hij ze mooier kan maken en dichter bij elkaar kan plaatsen waardoor je die ronding meer ziet. En met de extra projectie van de 811 krijg je ook een mooiere vorm borst. Denk alleen dat ik 700 wel veel vindt.. zou dan eerder toch voor 500 kiezen denk ik. Heb nu 375 mentor hp dp

 

scheelt idd veel geld, dat is m’n twijfel ook. Bij Schellekens de db wellicht niet helemaal opgelost maar wel een strakkere borst. Maar het litteken wordt wel 2cm groter. En die man die houdt huis alsof ie een slagersopleiding gevolgd heeft.. Dat houdt me wel tegen. Moet er idd nog even over nadenken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Iris1985:

@Jaydee lief! 

 

Als ik al voor een wissel ga dan wil ik groter, meer “lijn” in het midden/bovenin.. Nio raadde me 700cc eurosilicone aan. Andere merken gaan niet zo groot. 

 

Ben wel van mening dat hij ze mooier kan maken en dichter bij elkaar kan plaatsen waardoor je die ronding meer ziet. En met de extra projectie van de 811 krijg je ook een mooiere vorm borst. Denk alleen dat ik 700 wel veel vindt.. zou dan eerder toch voor 500 kiezen denk ik. Heb nu 375 mentor hp dp

 

scheelt idd veel geld, dat is m’n twijfel ook. Bij Schellekens de db wellicht niet helemaal opgelost maar wel een strakkere borst. Maar het litteken wordt wel 2cm groter. En die man die houdt huis alsof ie een slagersopleiding gevolgd heeft.. Dat houdt me wel tegen. Moet er idd nog even over nadenken. 

500cc is ook mooi denk ik. En wil je dan de 100% gevulde, of de 85% gevulde protheses? 

Succes met het maken van je keuze. Mijn double bubbeltje onder mijn rechterborst is ook weer wat teruggekomen na 4 weken po. Niet zo erg als het voor de operatie was, maar toch wel een beetje. Ik moet nu dag en nacht een beugelbh aan, met de beugel strak tegen de onderkant van mijn borst. Dan hoopt Nio dat het er nog uittrekt. Fingers crossed maar weer. 

 

XXX Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei Jaydee:

Ben benieuwd waar je voor gaat kiezen. Het scheelt wel heel veel geld, want je eigen pc wil het gratis oplossen, maar bij Nio ben je met de Motiva protheses €3500,- kwijt. Maar ja, je moet doen waar jij je het beste bij voelt. Ben benieuwd. Ik ga je volgen. 

:53:

3500 voor een prothese wissel? Wauw ik was 5500 kwijt maar kreeg 4000 vergoed van de ziektekosten gelukkig

Link naar reactie
Delen op andere sites

@SandyOsVe, bij Nio via OLVG-WEST is een prothesewissel met Eurosilicone protheses €3100,- en met Motiva protheses  €3500,-.

 

@Iris1985, ben jij bij Nio in Parkkliniek op consult geweest? Want dat is idd duurder dan wanneer je via het OLVG gaat. Dan heb je je consulten in het OLVG en de operatie vindt wel plaats in Parkkliniek. Dan heb je alleen wel een verwijzing van je huisarts nodig. 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Jaydee:

@SandyOsVe, bij Nio via OLVG-WEST is een prothesewissel met Eurosilicone protheses €3100,- en met Motiva protheses  €3500,-.

 

@Iris1985, ben jij bij Nio in Parkkliniek op consult geweest? Want dat is idd duurder dan wanneer je via het OLVG gaat. Dan heb je je consulten in het OLVG en de operatie vindt wel plaats in Parkkliniek. Dan heb je alleen wel een verwijzing van je huisarts nodig. 

 

Xx Jaydee 

Bij mij moest er ook veel kapsel weggehaald worden vandaar de prijs. Maar gelukkig was t ziekenfonds heel schappelijk

ik was ook in olvg west bij van selms

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei SandyOsVe:

Bij mij moest er ook veel kapsel weggehaald worden vandaar de prijs. Maar gelukkig was t ziekenfonds heel schappelijk

ik was ook in olvg west bij van selms

Toen ik mijn prothesewissel kreeg in mei 2016, bleek dat de prothese in mijn linkerborst lek was. Deze protheses zaten al 21 jaar en hadden nog de oude vloeibare siliconengel. Mijn borst moest toen meerdere malen gespoeld worden tijdens die operatie. De operatie kostte €3250,- en we kregen vanwege de lekkage €2150,- terug van de zorgverzekeraar :35:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Jaydee:

Toen ik mijn prothesewissel kreeg in mei 2016, bleek dat de prothese in mijn linkerborst lek was. Deze protheses zaten al 21 jaar en hadden nog de oude vloeibare siliconengel. Mijn borst moest toen meerdere malen gespoeld worden tijdens die operatie. De operatie kostte €3250,- en we kregen vanwege de lekkage €2150,- terug van de zorgverzekeraar :35:.

Dat is fijn! Mijn operatie was 5500 en kreeg 4000 vergoed gelukkig, wel gek want was ook in olvg. Prothese wissel, kapsel schoonmaken en overtollig vel weghalen onder de borst. Ik hoop dat ze nu langer meegaan dan 8 jaar, maar daarom zitten ze nu ook onder de spier ipv erboven

vijd de prijsverschillen wel groot. Maar ik klaag niet heb maar 1500 hoeven te betalen

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei SandyOsVe:

vijd de prijsverschillen wel groot. Maar ik klaag niet heb maar 1500 hoeven te betalen

Ja, maar die operatie was in het streekziekenhuis hier in de buurt. Maar ik weet dat bij Nio een prothesewissel €3100,- (Eurosilicone) en €3500,-(Motiva) is, klas je via het OLVG gaat. Is idd wel raar dat dat per arts zoveel scheelt.

 

X Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee ik ben er uit.

 

ik ga voor een wissel, met eurosilicone EHP omdat ik liever smaller heb, met meer volume naar voren dan in de breedte. Alleen de eurosilicone 550, 600 en 650 hebben volgens de maattabel allemaal dezelfde projectie. Vind ik bijzonder.

 

Ze zijn dan alsnog breder dan de 12.0 / 5.0 projectie / 375cc mentor siltex hp dan ik nu heb. 

 

ik ga van de week Nio mailen of ik naar het OLVG kan en daarna een afspraak maken voor de operatie, ergens na de zomer

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...
Op 24-1-2018 om 20:13 zei Iris1985:

@CupA84tje, nee technisch is het prima uitgevoerd aldus een andere arts. Het is gewoon dikke pech hebben :) m’n spier blijft te strak om de prothese zitten + de oude plooi is te sterk. 

 

@Jaydee, nee, dat niet. Gelukkig! Maar m’n tepel zit nu al best hoog, als ze de huid innemen komt ie midden op m’n borst te zitten. De implantaat gaat dan wat hoger zitten waardoor ik wat meer bolling bovenin krijg.

 

ben vandaag bij Nio geweest, die gaf aan dat ie het voor me op kan lossen. Op dezelfde manier als bij jou. Er kan zelfs wel 1000cc in mocht ik willen :blink: Mocht ik dan weer een double bubble krijgen, heeft hij al toegezegd dat ie een gratis lipofilling uitvoert om het te verhelpen. Volgens Nio is de oplossing van Schellekens met de huidcorrectie niet de juiste om de oude plooi eruit te krijgen, maar maakt het wel mooier.  

 

Ik ga er even over nadenken! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.