Ga naar inhoud

Linker borst wil niet goed indalen


Keetjeee

Aanbevolen berichten

11 uur geleden zei Keetjeee:

Ik ben vanavond bij de PC geweest, hij vond het er heel mooi uit zien en zag het verschil eigelijk niet zo, pas toen ik het echt aanwees. Volgens hem is er niet heel veel te doen en ook niet nodig om er iets aan te doen, het ziet er heel natuurlijk uit en het zal allemaal nog wat zakken. We hebben naar een foto gekeken voor de operatie en daar zie je dat mijn borsten al niet gelijk waren, niet heel drastisch, maar met een A cupje valt het allemaal wat minder op haha!

Ik heb de oude foto toegevoegd aan mijn album!

Zou ik ook mogen meekijken? Ook verschil met de borsten.. maar het begint toch wat bij te trekken. Wel ondertussen 4maanden po. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Keetjeee:

Ik ben vanavond bij de PC geweest, hij vond het er heel mooi uit zien en zag het verschil eigelijk niet zo, pas toen ik het echt aanwees. Volgens hem is er niet heel veel te doen en ook niet nodig om er iets aan te doen, het ziet er heel natuurlijk uit en het zal allemaal nog wat zakken. We hebben naar een foto gekeken voor de operatie en daar zie je dat mijn borsten al niet gelijk waren, niet heel drastisch, maar met een A cupje valt het allemaal wat minder op haha!

Ik heb de oude foto toegevoegd aan mijn album!

Oh ik zie dat je album niet privé is. Het is omdat ik het wist dat ge het ook ziet omdat ik erom gelet heb. Maar Het is idd een minimaal verschil.. en borsten zijn nooit gelijk.. ze zien er al heel mooi uit. Hoelang ben jij po? En bij welke pc en jij geweest? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-2-2018 om 09:23 zei Bushaju:

Zou ik ook mogen meekijken? Ook verschil met de borsten.. maar het begint toch wat bij te trekken. Wel ondertussen 4maanden po. 

Je kan erbij! Heb jij ook foto's? Ik ben nog maar 2,5 maand, ik denk dat het ook allemaal wel weg trekt als ze wat meer hangen ook.. Is allemaal nog zo vers. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-2-2018 om 09:32 zei Bushaju:

Oh ik zie dat je album niet privé is. Het is omdat ik het wist dat ge het ook ziet omdat ik erom gelet heb. Maar Het is idd een minimaal verschil.. en borsten zijn nooit gelijk.. ze zien er al heel mooi uit. Hoelang ben jij po? En bij welke pc en jij geweest? 

 

Dank je! Heb jij ook foto's? Als het goed is, is m'n album privé.. Je kan er wel bij nu! Nee is ook absoluut zo, ik ben pas 2,5 maand PO dus denk dat ik pas over een jaar echt kan zien hoe het is. Als ik een beetje online kijk zie ik overal verschil ook, weinig borsten zijn helemaal gelijk! Elke x als ik de foto zie van voor denk ik echt van wie zijn die kleintjes haha, zo snel wen je er aan. Ik was via DG bij Dr A Damen, super goede arts verder! jij? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 3 years later...

Hoihoi, zou ik mee mogen kijken in je album? Ik ben nu ook 7 weken po en heb hetzelfde probleem. Is het bij jou al goed gekomen? Mijn rechterborst is super mooi, links wilt maar niet.(geen geduld geloof ik uit alle verhalen) 🤣 toch maak ik me wel zorgen, hoor graag een verhaal dat het goed gekomen is. 🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...
Op 15-1-2018 om 21:35, Keetjeee zei:

Hoi, 

 

Ik ben eind november geopereerd door Dokter Damen (Diana Gabriels) in Oisterwijk. Operatie is goed gegaan, herstel ging snel en weinig last gehad. Ik heb braaf 6 weken lang 24/7 mijn sport BH om gehad en op mijn rug geslapen. Ik ben nu 7 weken verder en heb 's nachts nog altijd de sport bh om en slaap over het algemeen nog op mijn rug. 

 

Sinds zondag zie ik ineens tot mijn schrik dat mijn rechter borst groter is, volume zit meer aan de zijkant en hij is ook zachter. Net Diana Gabriels foto's gemaild en ik moet over 3 weken langskomen (dit is de eerste mogelijkheid..) ik heb foto's in mijn privé album gezet, mocht iemand ze willen zien.

 

Moet ik me zorgen maken? Kan ik oefeningen doen om links uit te laten zakken of een band om? Ik slaap wel vooral op mijn linkerzij, kan dat een verschil maken?

 

Thanks voor de hulp :)

Hai zou ik je album mogen bekijken? Ik heb nu hetzelfde probleem:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 15-1-2018 om 21:35, Keetjeee zei:

Hoi, 

 

Ik ben eind november geopereerd door Dokter Damen (Diana Gabriels) in Oisterwijk. Operatie is goed gegaan, herstel ging snel en weinig last gehad. Ik heb braaf 6 weken lang 24/7 mijn sport BH om gehad en op mijn rug geslapen. Ik ben nu 7 weken verder en heb 's nachts nog altijd de sport bh om en slaap over het algemeen nog op mijn rug. 

 

Sinds zondag zie ik ineens tot mijn schrik dat mijn rechter borst groter is, volume zit meer aan de zijkant en hij is ook zachter. Net Diana Gabriels foto's gemaild en ik moet over 3 weken langskomen (dit is de eerste mogelijkheid..) ik heb foto's in mijn privé album gezet, mocht iemand ze willen zien.

 

Moet ik me zorgen maken? Kan ik oefeningen doen om links uit te laten zakken of een band om? Ik slaap wel vooral op mijn linkerzij, kan dat een verschil maken?

 

Thanks voor de hulp :)

Zou ik jouw foto’s mogen zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.