Ga naar inhoud

Linker borst wil niet goed indalen


Keetjeee

Aanbevolen berichten

Hoi, 

 

Ik ben eind november geopereerd door Dokter Damen (Diana Gabriels) in Oisterwijk. Operatie is goed gegaan, herstel ging snel en weinig last gehad. Ik heb braaf 6 weken lang 24/7 mijn sport BH om gehad en op mijn rug geslapen. Ik ben nu 7 weken verder en heb 's nachts nog altijd de sport bh om en slaap over het algemeen nog op mijn rug. 

 

Sinds zondag zie ik ineens tot mijn schrik dat mijn rechter borst groter is, volume zit meer aan de zijkant en hij is ook zachter. Net Diana Gabriels foto's gemaild en ik moet over 3 weken langskomen (dit is de eerste mogelijkheid..) ik heb foto's in mijn privé album gezet, mocht iemand ze willen zien.

 

Moet ik me zorgen maken? Kan ik oefeningen doen om links uit te laten zakken of een band om? Ik slaap wel vooral op mijn linkerzij, kan dat een verschil maken?

 

Thanks voor de hulp :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Keetjeee Hi,

 

Zou me niet gelijk zorgen maken want het kan zo zijn dat er eentje sneller daalt dan de ander. En als je prothese op zn plek daalt is je onderpool meestal wat voller. Een borstband of een borstmassage is alleen op advies van je PC dus zou even wachten met zijn advies. ( en niet het advies van DG want die heeft je boobs niet gemaakt) Bij je controle is je PC aanwezig?? 

 

Je draagt braaf je sportbh en zou dit dus nog even doen totdat je op controle bent geweest. Voor nu kun je foto's blijven maken zodat je deze kan monitoren en kunt laten zien op je controle. Wil best even kijken en anders BB wel maar dan moet je ons even toevoegen in je album en ons taggen.

 

XX 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei BrownieG:

@Keetjeee Hi,

 

Zou me niet gelijk zorgen maken want het kan zo zijn dat er eentje sneller daalt dan de ander. En als je prothese op zn plek daalt is je onderpool meestal wat voller. Een borstband of een borstmassage is alleen op advies van je PC dus zou even wachten met zijn advies. ( en niet het advies van DG want die heeft je boobs niet gemaakt) Bij je controle is je PC aanwezig?? 

 

Je draagt braaf je sportbh en zou dit dus nog even doen totdat je op controle bent geweest. Voor nu kun je foto's blijven maken zodat je deze kan monitoren en kunt laten zien op je controle. Wil best even kijken en anders BB wel maar dan moet je ons even toevoegen in je album en ons taggen.

 

XX 

 

 

 

 

 

Dank je voor je reply! De eerste controle (na 2 weken) was met de consulente, bij de volgende is de PC aanwezig inderdaad. Wilde het sowieso aan hem laten zien want denk dat het leuk is als ze ook eind resultaat zien. Ik blijf mijn sport BH lekker dragen s'avonds, denk dat ik het linker bandje wat losser doe, misschien heeft die wel meer ruimte nodig. Ik heb je toegevoegd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Keetjeee:

Dank je voor je reply! De eerste controle (na 2 weken) was met de consulente, bij de volgende is de PC aanwezig inderdaad. Wilde het sowieso aan hem laten zien want denk dat het leuk is als ze ook eind resultaat zien. Ik blijf mijn sport BH lekker dragen s'avonds, denk dat ik het linker bandje wat losser doe, misschien heeft die wel meer ruimte nodig. Ik heb je toegevoegd!

 

Graag gedaan! En inderdaad je schouderbandje wat losser zetten als deze boob nog de daling moet inzetten. Heeft bij mij ook even geduurd ;) 

ga effe piepen bij je.

Succes op je controle!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Keetjeee:

Hoi, 

 

Ik ben eind november geopereerd door Dokter Damen (Diana Gabriels) in Oisterwijk. Operatie is goed gegaan, herstel ging snel en weinig last gehad. Ik heb braaf 6 weken lang 24/7 mijn sport BH om gehad en op mijn rug geslapen. Ik ben nu 7 weken verder en heb 's nachts nog altijd de sport bh om en slaap over het algemeen nog op mijn rug. 

 

Sinds zondag zie ik ineens tot mijn schrik dat mijn rechter borst groter is, volume zit meer aan de zijkant en hij is ook zachter. Net Diana Gabriels foto's gemaild en ik moet over 3 weken langskomen (dit is de eerste mogelijkheid..) ik heb foto's in mijn privé album gezet, mocht iemand ze willen zien.

 

Moet ik me zorgen maken? Kan ik oefeningen doen om links uit te laten zakken of een band om? Ik slaap wel vooral op mijn linkerzij, kan dat een verschil maken?

 

Thanks voor de hulp :)

Ben ook erg benieuwd hoe je borsten er nu uitzien :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Keetjeee Ik kan geen opmerking plaatsen onder je album ( in je instellingen kun je dit aanpassen, bij bewerken album) dus doe ik het in je topic;

 

Ik vermoed ook dat je borst moet dalen want die ligt hoger toz van die ander. Zie ook verschil in tepelhoogte toz van je onderpool. ( of je oorspronkelijke situatie had dit ook?) Nou herstellen borsten apart van elkaar dus best kans dat dit je luie tiet is die er wat langer over doet. Zou niet gelijk in de stress schieten want dikke kans dat wanneer je op controle moet, je spier ontspant en ook deze borst indaalt.  En misschien heeft ze toch hulp hierbij nodig dmv een borstband.

 

Voel jij je toch onzeker hierbij en voelt het niet prettig aan ( je gevoel volgen) dan kun je altijd je foto's rechtstreeks sturen naar je PC toch? Sla je brutaal DG over .. hebben meerdere gedaan hier ;) 

Hoor graag hoe je controle is geweest en dat het positief is verlopen want daar ga ik wel vanuit.

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Keetjeee:

Hoi, 

 

Ik ben eind november geopereerd door Dokter Damen (Diana Gabriels) in Oisterwijk. Operatie is goed gegaan, herstel ging snel en weinig last gehad. Ik heb braaf 6 weken lang 24/7 mijn sport BH om gehad en op mijn rug geslapen. Ik ben nu 7 weken verder en heb 's nachts nog altijd de sport bh om en slaap over het algemeen nog op mijn rug. 

 

Sinds zondag zie ik ineens tot mijn schrik dat mijn rechter borst groter is, volume zit meer aan de zijkant en hij is ook zachter. Net Diana Gabriels foto's gemaild en ik moet over 3 weken langskomen (dit is de eerste mogelijkheid..) ik heb foto's in mijn privé album gezet, mocht iemand ze willen zien.

 

Moet ik me zorgen maken? Kan ik oefeningen doen om links uit te laten zakken of een band om? Ik slaap wel vooral op mijn linkerzij, kan dat een verschil maken?

 

Thanks voor de hulp :)

 

Hoi @Keetjeee

 

Bij mij was de ene borst ook meer aan het werk dan de ander. Heb ook een tijdje met ongelijke borsten gelopen. Ik zou me er niet direct zoveel zorgen om maken en ff de 3 weken afwachten. Misschien gaat je borst in deze perioden nog dalen. 

Zou je willen toevoegen aan je album?

Alvast bedankt :)

 

Lieve gr Eef...

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Keetjeee:

Hoi, 

 

Ik ben eind november geopereerd door Dokter Damen (Diana Gabriels) in Oisterwijk. Operatie is goed gegaan, herstel ging snel en weinig last gehad. Ik heb braaf 6 weken lang 24/7 mijn sport BH om gehad en op mijn rug geslapen. Ik ben nu 7 weken verder en heb 's nachts nog altijd de sport bh om en slaap over het algemeen nog op mijn rug. 

 

Sinds zondag zie ik ineens tot mijn schrik dat mijn rechter borst groter is, volume zit meer aan de zijkant en hij is ook zachter. Net Diana Gabriels foto's gemaild en ik moet over 3 weken langskomen (dit is de eerste mogelijkheid..) ik heb foto's in mijn privé album gezet, mocht iemand ze willen zien.

 

Moet ik me zorgen maken? Kan ik oefeningen doen om links uit te laten zakken of een band om? Ik slaap wel vooral op mijn linkerzij, kan dat een verschil maken?

 

Thanks voor de hulp :)

Zou ik in je album mogen kijken? Komt me bekend voor ik heb voor deze klacht de borstband gekregen vrijdag moet ik terug ben benieuwd ! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei BrownieG:

@Keetjeee Ik kan geen opmerking plaatsen onder je album ( in je instellingen kun je dit aanpassen, bij bewerken album) dus doe ik het in je topic;

 

Ik vermoed ook dat je borst moet dalen want die ligt hoger toz van die ander. Zie ook verschil in tepelhoogte toz van je onderpool. ( of je oorspronkelijke situatie had dit ook?) Nou herstellen borsten apart van elkaar dus best kans dat dit je luie tiet is die er wat langer over doet. Zou niet gelijk in de stress schieten want dikke kans dat wanneer je op controle moet, je spier ontspant en ook deze borst indaalt.  En misschien heeft ze toch hulp hierbij nodig dmv een borstband.

 

Voel jij je toch onzeker hierbij en voelt het niet prettig aan ( je gevoel volgen) dan kun je altijd je foto's rechtstreeks sturen naar je PC toch? Sla je brutaal DG over .. hebben meerdere gedaan hier ;) 

Hoor graag hoe je controle is geweest en dat het positief is verlopen want daar ga ik wel vanuit.

xx

 

 

Dank je wel voor je lieve reactie! Luie tiet, die ga ik er in houden haha! Geen borsten zijn gelijk, dus die van mij ook niet al was het verschil niet zo heftig.. Kan het me in ieder geval niet herinneren! Ik laat het lekker los en wacht het consult af, ik moet zeggen dat DG heel lief is, ze hebben me gelijk foto's laten sturen en ze belde een half uurtje later al terug of ik een afspraak kon maken met de PC just to be sure. Dus ik wacht het af, heb het bh bandje losser zitten en ga kijken hoe het zit straks. Wordt sowieso wel opgelost :) ik laat weten wat de PC zegt en hoe het er straks uit ziet!

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei e.e.f.:

 

Hoi @Keetjeee

 

Bij mij was de ene borst ook meer aan het werk dan de ander. Heb ook een tijdje met ongelijke borsten gelopen. Ik zou me er niet direct zoveel zorgen om maken en ff de 3 weken afwachten. Misschien gaat je borst in deze perioden nog dalen. 

Zou je willen toevoegen aan je album?

Alvast bedankt :)

 

Lieve gr Eef...

Dank je wel voor je reactie! Ik ben zo blij met dit forum, lees dat het idd vaker voorkomt dus maak me al een stuk minder druk. Kan er nu toch niks aan doen behalve afwachten tot ik m'n afspraak heb. Ik heb geen pijn ouzo dus kan altijd erger! Hoe lang duurde het bij jou ongeveer? Ik heb je toegevoegd! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Keetjeee!

 

Na 7 weken kan er nog vanalles gebeuren. Je mag dan wel weer veel dignen, de wond is goed genezen maar het hele genezingsproces gaat nog wel even door. Ik heb hier inmiddels heel veel verhalen gelezen van vrouwen waarbij het echt een tijd duurde (maanden) voordat het mooi gelijk was gezakt. 

 

Ik ben zelf na ruim anderhalf jaar opnieuw geopereerd (de chirurg wist echt pas na een jaar dat het niet meer zou veranderen) maar dit komt niet vaak voor! 

 

Je hoeft je nu nog niet te veel zorgen te maken. Het ene bandje losser doen is idd een goed idee en de band wat langer dragen kan ook helpen. 

 

Zou ik ook even in je album mogen kijken? :)

 

Liefs, Kaatje 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Kaatje:

Hoi @Keetjeee!

 

Na 7 weken kan er nog vanalles gebeuren. Je mag dan wel weer veel dignen, de wond is goed genezen maar het hele genezingsproces gaat nog wel even door. Ik heb hier inmiddels heel veel verhalen gelezen van vrouwen waarbij het echt een tijd duurde (maanden) voordat het mooi gelijk was gezakt. 

 

Ik ben zelf na ruim anderhalf jaar opnieuw geopereerd (de chirurg wist echt pas na een jaar dat het niet meer zou veranderen) maar dit komt niet vaak voor! 

 

Je hoeft je nu nog niet te veel zorgen te maken. Het ene bandje losser doen is idd een goed idee en de band wat langer dragen kan ook helpen. 

 

Zou ik ook even in je album mogen kijken? :)

 

Liefs, Kaatje 

 

Hi Kaatje, ik heb je toegevoegd! Het verschil is niet gigantisch, maar wel zichtbaar. Goed om te weten dat het bij jou allemaal goed is nu. Had je een groot verschil? En hoe was de tweede operatie voor jou? xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Keetjeee:

Hi Kaatje, ik heb je toegevoegd! Het verschil is niet gigantisch, maar wel zichtbaar. Goed om te weten dat het bij jou allemaal goed is nu. Had je een groot verschil? En hoe was de tweede operatie voor jou? xxxx

 

Ik zie wat je bedoeld, maar het verschil is inderdaad niet gigantisch, gelukkig voor jou niet op de manier zoals ik het had! Als ze er nu al zo uit zien na 7 weken komt het vast helemaal goed! :)

 

Ik heb net weer een nieuwe foto toegevoegd van 4,5 week po. Ik heb 2 albums, in mijn eerste album staan de foto's van na de 1e operatie. Dan kun je zien hoe groot het verschil bij mij was. Ik schrik er gewoon weer van als ik ze terug kijk! :unsure: Het herstel na de 2e operatie gaat wel sneller maar het blijft natuurlijk niet niks.

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Keetjeee:

@Mima @Kkkoko ik heb jullie toegevoegd :)

Thanks heb gekeken lijken precies op die van mij heel gek hihi exact dezelfde manier van niet indalen. Ben benieuwd , voel jij ook dat juist bij de niet goed ingedaalde borst juist de prothese aan de onderkant voelbaar is ? Ook zo vreemd .. nou hopen op het beste dames geduld geduld geduld wist niet dat een borstvergroting zoveel stress kon geven pfff xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Keetjeee 

 

Ik weet niet meer hoelang dat bij mij heeft geduurd. Ik ben al bijna anderhalf jaar po. Is ff iets te lang geleden om me het nog te herinneren ;) 

Ik heb de foto's gezien en ze gaan nog meer dalen. Ze gaan alleen maar mooier worden!!!

Denk dat het wel goed gaat komen :35: 

 

lieve gr Eef...

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Kaatje:

 

Ik zie wat je bedoeld, maar het verschil is inderdaad niet gigantisch, gelukkig voor jou niet op de manier zoals ik het had! Als ze er nu al zo uit zien na 7 weken komt het vast helemaal goed! :)

 

Ik heb net weer een nieuwe foto toegevoegd van 4,5 week po. Ik heb 2 albums, in mijn eerste album staan de foto's van na de 1e operatie. Dan kun je zien hoe groot het verschil bij mij was. Ik schrik er gewoon weer van als ik ze terug kijk! :unsure: Het herstel na de 2e operatie gaat wel sneller maar het blijft natuurlijk niet niks.

 

Xxx

 

Ik heb even bij je gespiekt! Bij jou zat er idd veel meer verschil tussen, het is wel heel mooi hersteld nu! Maar jij bent ook nog herstellende, kan me voorstellen dat een tweede operatie heftig is weer.. Ze passen mooi bij je figuur trouwens! :) xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei T2018:

@Keetjeee mag ik in je album kijken? Ik wordt ook door Damen geopereerd maar ben erg benieuwd naar zijn kunsten. 

 

Je kan erbij! Ik ben trouwens verder heel erg tevreden over dr Damen. Hij is super lief en stelt je echt gerust. De dame van DG zei dat hij bekend staat dat hij heel zacht is en zijn tijd neemt. Ik heb weinig pijn naderhand gehad. Ik heb gewoon een luie boob geloof ik haha! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei e.e.f.:

@Keetjeee 

 

Ik weet niet meer hoelang dat bij mij heeft geduurd. Ik ben al bijna anderhalf jaar po. Is ff iets te lang geleden om me het nog te herinneren ;) 

Ik heb de foto's gezien en ze gaan nog meer dalen. Ze gaan alleen maar mooier worden!!!

Denk dat het wel goed gaat komen :35: 

 

lieve gr Eef...

Ah dank je! Ik ben er nu al heel blij mee, alles staat net even iets beter dan met mijn oude a cupje ;-) heb jij foto's online staan? xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.