Ga naar inhoud
Mededeling voor iedereen! Lees meer... ×
Borsten Forum

Mrs.

Mrs. : 25 april 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Annefleurx:

@Mrs. ik heb destijds veel aan je topic gehad!! Heb vandaag zelf een album aangemaakt en je net toegevoegd omdat ik ook mocht kijken bij je! 

1 uur geleden zei Annefleurx:

@Ellen123 heb ook hard getwijfeld om mijn voorsituatie te plaatsen want ik had écht niets maar ja, het was nou eenmaal zo.. het is ook niet dat ik dat zo lelijk vond, het is dat ánderen mij lieten schamen, door hun opmerkingen oid. 

Ahw Annefleur, wat superfijn om te lezen!:53: En wat leuk dat ik bij je mee mag kijken. Ik vind ze al heel mooi meis, en je zult zien hoeveel ze nog gaan veranderen en nog mooier gaan worden:wub:.

2 uur geleden zei Ellen123:

Dankje ik heb je nu ook toegevoegd aan mijn album. Erg mooi hoor en veel fotos heb je. Ik heb ook zoals jij voorsituatie erbij gezet maar dat is psychologisch toch wel een klein dingetje niet ik zeggen :)

Dankjewel lieverd! Ik vind jouw boobs ook al echte beauties! Ja, ik vond dat ook echt een psychologisch ding die voorsituatie maar zo is het wel heel zichtbaar wat het verschil is. 

Woehoee!! Wij hebben boobs!!:01:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Haha soms schrik ik nog in de spiegel hoor zo van Owja daar zitten nu boobies :154:

heb al wat jurkjes en topjes gekocht waar borsten in horen en toen ik die even liet zijn aan mijn vriend (doen jullie dat ook, even parade momentje wanneer je geshopt hebt hahaha) was hij helemaal van wowwwww het is ZO mooi!!! Je hebt zulke mooie borsten nu al:wub:! En gaf me alleen maar complimentjes en toen glom ik van trots hoor van wow Hihi ja ik heb idd mooie borsten nu (nog nooit van mijn leven gehoord!) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
58 minuten geleden zei Annefleurx:

Haha soms schrik ik nog in de spiegel hoor zo van Owja daar zitten nu boobies :154:

heb al wat jurkjes en topjes gekocht waar borsten in horen en toen ik die even liet zijn aan mijn vriend (doen jullie dat ook, even parade momentje wanneer je geshopt hebt hahaha) was hij helemaal van wowwwww het is ZO mooi!!! Je hebt zulke mooie borsten nu al:wub:! En gaf me alleen maar complimentjes en toen glom ik van trots hoor van wow Hihi ja ik heb idd mooie borsten nu (nog nooit van mijn leven gehoord!) 

Hahahaa dat ken ik!:45: Schrik ook nog steeds! Ohhh ja genieten he! Ik had een rood badpak gekocht maar daar kwamen ze zo ongelofelijk hoog bovenuit dat ik hoop dat als ze gezakt zijn mn tepels iets meer ruimte hebben. Ze hadden nu 2 cm voordat ze boven het randje uit piepten!:12: mn vriend zat in kwijlmodus overigens!:kez_11:

Fijn hè, dat ze nu eindelijk mooi zijn. Echt super wijffie! Geniet ervan en laat je lekker bewonderen door je vent.:123:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
20 uur geleden zei Oxygen:

Hoi Mrs,

Wat een motiverend verhaal! Ik herken me zo erg in wat je schrijft, heb een vergelijkbare bouw als jij en ben altijd erg onzeker geweest over mijn borsten. Mooi om te lezen dat je de stap hebt durven zetten en dat het je zo goed bevalt. Maakt me ietsjes zekerder om het zelf ook aan te durven.

Ben ook nieuwsgierig geworden naar de kliniek waar jij bent geweest. Is bovendien niet ver van hier dus wat dat betreft ook een goede optie. 

Ben ook heel benieuwd naar je foto's maar die zal ik nu ook nog wel niet in kunnen zien omdat ik pas net lid ben?

Hey meis!

Dankjewel voor je berichtje. Ik vond het zelf inderdaad ook heel prettig om herkenbare situaties te zien en lezen! Hoe ver zit je in je proces? Heb je al een keuze gemaakt of je wil of niet? En wat je je voorsituatie precies? Hier op jet forum kan je genoeg informatie opdoen  in ieder geval. Kan kliniek Heyendael echt aanraden inderdaad. Supergoed!:35:

Heel raar maar ik kan jou wel toevoegen op een of andere manier volgens mij! Laat maar even weten of je er in kan.;) 

Liefs!

Xoxo

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 27-4-2018 om 19:23 zei best_boobie:

@Mrs. als je zoveel vocht vasthoudt, probeer dan echt extreem veel te drinken. Juist doordat jij zo weinig gedronken hebt voor je operatie, omdat je zo lang nuchter moest zijn, is jouw lichaam op de spaarstand gegaan. Het houdt nu alles vast dat het krijgt. Zodra je lichaam weer het vertrouwen krijgt dat het genoeg binnen krijgt, gaat het vocht uitscheiden. Dus echt zeker 2 liter water drinken op een dag, de komende dagen. Heel belangrijk :)

Een goed herstel gewenst\!

xxx

Hmmm moet ik dus ook proberen... ik lijk echt megazwanger.

Bedankt voor de tip!!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zojuist zei Elipe:

Hmmm moet ik dus ook proberen... ik lijk echt megazwanger.

Bedankt voor de tip!!

Hahaha herkenbaar!:4: Idd echt zwanger de eerste dagen! Een van mn vriendinnen vroeg of ze er niet per ongeluk een baby in gestopt hadden ipv siliconen!:45: Veel drinken en dan plas je het er inderraad zo uit. 4 dagen toen was het ergste wel weg.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minuut geleden zei Mrs.:

Hahaha herkenbaar!:4: Idd echt zwanger de eerste dagen! Een van mn vriendinnen vroeg of ze er niet per ongeluk een baby in gestopt hadden ipv siliconen!:45: Veel drinken en dan plas je het er inderraad zo uit. 4 dagen toen was het ergste wel weg.

Ik ben nu 1 week PO en m'n buik is echt dikker dan m'n borsten... ik lijk nu 3 bollen te hebben :blush:

Ik ben je hele verhaal aan het lezen, fijn!! Ik zit wel nog maar aan pagina 5 :43:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minuut geleden zei Elipe:

Ik ben nu 1 week PO en m'n buik is echt dikker dan m'n borsten... ik lijk nu 3 bollen te hebben :blush:

Ik ben je hele verhaal aan het lezen, fijn!! Ik zit wel nog maar aan pagina 5 :43:

Whahaha ja!! Haha dat had ik ook echt.:45: geloof me, het gaat beter worden. ^_^ ik dronk op een gegeven moment 4 tot 5 liter op een dag en toen plaste ik echt elk kwartier ('snachts er wel 3 of 4 keer uit) en werd het elke dag wat minder.:12: Dronk gewoon uit een halve liter fles zodat ik het goed kon bijhouden. Hoe gaat het met je, nu 1 week po? Wat was je voorsituatie en heb je nu laten plaatsen?

Haha ja ik ben niet echt kort van stof in mn verhalen hoor!:4:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
7 minuten geleden zei Mrs.:

Whahaha ja!! Haha dat had ik ook echt.:45: geloof me, het gaat beter worden. ^_^ ik dronk op een gegeven moment 4 tot 5 liter op een dag en toen plaste ik echt elk kwartier ('snachts er wel 3 of 4 keer uit) en werd het elke dag wat minder.:12: Dronk gewoon uit een halve liter fles zodat ik het goed kon bijhouden. Hoe gaat het met je, nu 1 week po? Wat was je voorsituatie en heb je nu laten plaatsen?

Haha ja ik ben niet echt kort van stof in mn verhalen hoor!:4:

Ik ben er door door je hele verhaal, zalig om te lezen dat je zo gelukkig bent!!

Vanaf morgen begin ik aan een watermarathon!

Ik heb altijd al 75a gehad, op zich nooit echt problemen meegehad (ben fijn gebouwd en klein, en draag/droeg ook met trots een sweater met "small boobs big ambitions" op :45:) maar na mijn zwangerschap had ik plots echt niets meer, complete strijkplank. En ik heb het echt moeilijk gehad met m'n lijf na de zwangerschap (om één of andere reden had ik verwacht om na de bevalling als een Doutzen Kroes uit de kliniek te komen.... dat was even anders :blush:) en aan de striemen op m'n benen kan ik weinig doen maar borsten kan je kopen... (dit klinkt nu zo kort door de bocht!) dus ik dacht f*ck it, ik mag - naast een heel lieve dochter - ook een cadeautje krijgen!

Heb 11 mei 255cc motiva dual plane gekregen bij dr Verdonck. Ik heb ook bewust voor relatief weinig gekozen, gewoon gepast en dat vond ik heel mooi bij mij passen... Nu gisteren een eerste keer gekeken toen ik het verband er af haalde en ik ben gelijk bijna flauwgevallen!! Ik was gewoon in shock :blink: ... van totaal niets naar borsten!! Het leek zoals je plots wakker zou worden met een 9 maand zwangere buik ofzo :97:

Ik heb nog best wel wat pijn (voornamelijk maar 1 borst eigenlijk) maar ga ook alweer werken, heb kantoorjob... 

Ben op dit moment al blij maar het is echt wennen!!!! Ze staan ook nog echt als kanonballen heel hoog en strak, ik ga er vanuit dat dit nog beter word???

In ieder geval ben ik wel al gelukkig maar heb gewoon effe tijd nodig om te wennen haha!!

Bedankt alvast voor je verhaal, bij mij weten heel weinig mensen het dus voel me nu wel niet "alleen" in deze reis hihi :55:

Zou ik je foto's mogen bekijken?

Groetjes en nog veel succes/plezier!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Elipe:

Ik ben er door door je hele verhaal, zalig om te lezen dat je zo gelukkig bent!!

Vanaf morgen begin ik aan een watermarathon!

Ik heb altijd al 75a gehad, op zich nooit echt problemen meegehad (ben fijn gebouwd en klein, en draag/droeg ook met trots een sweater met "small boobs big ambitions" op :45:) maar na mijn zwangerschap had ik plots echt niets meer, complete strijkplank. En ik heb het echt moeilijk gehad met m'n lijf na de zwangerschap (om één of andere reden had ik verwacht om na de bevalling als een Doutzen Kroes uit de kliniek te komen.... dat was even anders :blush:) en aan de striemen op m'n benen kan ik weinig doen maar borsten kan je kopen... (dit klinkt nu zo kort door de bocht!) dus ik dacht f*ck it, ik mag - naast een heel lieve dochter - ook een cadeautje krijgen!

Heb 11 mei 255cc motiva dual plane gekregen bij dr Verdonck. Ik heb ook bewust voor relatief weinig gekozen, gewoon gepast en dat vond ik heel mooi bij mij passen... Nu gisteren een eerste keer gekeken toen ik het verband er af haalde en ik ben gelijk bijna flauwgevallen!! Ik was gewoon in shock :blink: ... van totaal niets naar borsten!! Het leek zoals je plots wakker zou worden met een 9 maand zwangere buik ofzo :97:

Ik heb nog best wel wat pijn (voornamelijk maar 1 borst eigenlijk) maar ga ook alweer werken, heb kantoorjob... 

Ben op dit moment al blij maar het is echt wennen!!!! Ze staan ook nog echt als kanonballen heel hoog en strak, ik ga er vanuit dat dit nog beter word???

In ieder geval ben ik wel al gelukkig maar heb gewoon effe tijd nodig om te wennen haha!!

Bedankt alvast voor je verhaal, bij mij weten heel weinig mensen het dus voel me nu wel niet "alleen" in deze reis hihi :55:

Zou ik je foto's mogen bekijken?

Groetjes en nog veel succes/plezier!

Superleuk om te horen! Hahaha een watermarathon! Doe maar vast een pamper om!:45:

Oh verschrikkelijk wat kids met je lijf kunnen doen joh. Helemaal niet kort door de bocht! Het is toch zo. Waarom ongelukkig zijn als het niet hoeft? Hahaha sorry ik moest heel erg lachen om je stukje over dat je als Doutzen de kliniek uit zou wandelen!:152:Heel goed juist dat je jezelf gunt!!-_- Tenslotte; blije mama zorgt ook voor blije kinderen.:38:

Ja bizar is dat he! Echt ongelofelijk! Super joh! Gefeliciteerd met je boobs:43:. Wayw goed bezig alweer werken! Waarschijnlijk heb je daar meer rust dan met zo'n kleintje maar toch!:blush:

Ja joh, ze gaan nog mega veranderen, ik heb het proces aardig uitgebreid gefotografeerd (obsesssie:lol:) dus dan kan je zien hoeveel het veranderd steeds.

Hihi je mag je altijd berichten meis:53:! Kan je lekker met iemand dr over praten want dat is heerlijk! En fijn voor de mensen die er wel vanaf weten want die worden langzaamaan gek!:45:

Liefs!

Xoxo

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hey

Ik heb al veel goede ervaring over dr Straten gelezen, maar ik vind geen foto's. Waar kan ik starten boobs vinden?

Ik heb consultatiegesprek op 4 juni, maar ik wil graag zien wat hij maakt hoe hij werkt. Op internet vind ik niets.

Bedankt :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 18-5-2018 om 20:25 zei Mrs.:

Hey meis!

Dankjewel voor je berichtje. Ik vond het zelf inderdaad ook heel prettig om herkenbare situaties te zien en lezen! Hoe ver zit je in je proces? Heb je al een keuze gemaakt of je wil of niet? En wat je je voorsituatie precies? Hier op jet forum kan je genoeg informatie opdoen  in ieder geval. Kan kliniek Heyendael echt aanraden inderdaad. Supergoed!:35:

Heel raar maar ik kan jou wel toevoegen op een of andere manier volgens mij! Laat maar even weten of je er in kan.;) 

Liefs!

Xoxo

Ja ik kan ze zien! Wauw, echt super mooi geworden al :D. Echt mooi qua grootte. Na hoeveel tijd zullen ze niet/nauwelijks meer veranderen qua vorm? En heb je er nu, 4 wk post op (?), nog veel last van?

Ik ben er nog niet helemaal uit. Neig wel heel erg naar 'ja' maar ben nog net te bang om een afspraak voor consult te plannen. Wilde ik eigenlijk vandaag gaan doen maar ben aan het uitstellen :rolleyes:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uur geleden zei Oxygen:

Ja ik kan ze zien! Wauw, echt super mooi geworden al :D. Echt mooi qua grootte. Na hoeveel tijd zullen ze niet/nauwelijks meer veranderen qua vorm? En heb je er nu, 4 wk post op (?), nog veel last van?

Ik ben er nog niet helemaal uit. Neig wel heel erg naar 'ja' maar ben nog net te bang om een afspraak voor consult te plannen. Wilde ik eigenlijk vandaag gaan doen maar ben aan het uitstellen :rolleyes:

Ah top! Ah superlief dankjewel:53:! Dat is per persoon verschillend maar na 6 weken mag je voorzichtig al een goedkope bh aanschaffen. Na 3 maanden is het veiliger om wat duurder te halen want dan is het voor het grootste deel wel klaar met veranderen zeggen ze.

Meid je moet het natuurlijk in je eigen tempo doen en besluiten of je dit wil. Maaaar... ik zou gewoon een consult plannen, je zit er bij Heyendael niet aan vast, en een consult is dus geheel vrijblijvend. Ga gewoon kijken wat de arts zegt en hoe het voelt.

Liefs!

Xoxo

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
13 minuten geleden zei Annefleurx:

Prachtig hoe ze eruit zien in een topje!!! 

Ah.. dankjewel lieverd!:53:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Aankondigingen

Premium Theme Designed By IBTheme.com