Ga naar inhoud

Mrs. : 25 april 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 179
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 19-6-2018 om 21:46 zei Lottie.:

@Mrs. een heel mooi resultaat tot nu toe! Kan me voorstellen dat je er blij mee bent:-)

Jaa heel erg! Lief dankjewel!:53:

39 minuten geleden zei Poekie:

Bedankt dat ik in je album mag kijken. Echt heel mooi! Welke cup heb je nu uiteindelijk? Cc zeg me niet zoveel Wij hebben hetzelfde figuur/cup  en vind het zo erg mooi staan in verhouding. 

Graag gedaan hoor-_-! Ahw dankjewel! Lief van je!:53:

Cc zegt niks! Ik heb 390cc gehad maar dat zou bij iemand van 1.60 heel anders (veel groter) ogen dan bij mij mey mijn lengte.(1.78) ook hangt het van je voorsituatie af. Ik heb nu een 70E. Dat klinkt mega maar een 70E is natuurlijk hetzelfde als een 75D en een 80C als je kijkt naar cup! Ik vind dat het voor het oog een mooie C is. (protheses vullen de cups nou eenmaal sneller:blush:)

 

Liefs!

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Mrs.:

Jaa heel erg! Lief dankjewel!:53:

Graag gedaan hoor-_-! Ahw dankjewel! Lief van je!:53:

Cc zegt niks! Ik heb 390cc gehad maar dat zou bij iemand van 1.60 heel anders (veel groter) ogen dan bij mij mey mijn lengte.(1.78) ook hangt het van je voorsituatie af. Ik heb nu een 70E. Dat klinkt mega maar een 70E is natuurlijk hetzelfde als een 75D en een 80C als je kijkt naar cup! Ik vind dat het voor het oog een mooie C is. (protheses vullen de cups nou eenmaal sneller:blush:)

 

Liefs!

Xoxo

Ja daar kwam ik ook achter afgelopen week.

ben aankomende dinsdag 6 wken PO en dacht al mooie bhs te shoppen.

 

had mezelf geschat op een 75 E. tot ik die aan deed en dacht HELLPPP .. over na  75F ik schrok van de bh toen ik hem zag, eenmaal aan zat hij prachtig.    maar zo op het zicht is het totaal geen grote overdreven borst.

zelf vrienden en familie zeggen weinig verschil te zien. was ook mijn bedoeling, heb ook niet gekozen voor HIgh profile.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-6-2018 om 12:18 zei Mrs.:

Jaa heel erg! Lief dankjewel!:53:

Graag gedaan hoor-_-! Ahw dankjewel! Lief van je!:53:

Cc zegt niks! Ik heb 390cc gehad maar dat zou bij iemand van 1.60 heel anders (veel groter) ogen dan bij mij mey mijn lengte.(1.78) ook hangt het van je voorsituatie af. Ik heb nu een 70E. Dat klinkt mega maar een 70E is natuurlijk hetzelfde als een 75D en een 80C als je kijkt naar cup! Ik vind dat het voor het oog een mooie C is. (protheses vullen de cups nou eenmaal sneller:blush:)

 

Liefs!

Xoxo

Wat fijn dat het herstel zo goed verloopt! Kun je inmiddels weer alles wat je daarvoor kon? En hoe voelt het aan, voel je de implantaten zitten?

 

Ik heb maandag mijn consult bij F Straten gehad. Was echt heel heftig om te passen, kreeg meteen tranen in mijn ogen en was echt overdonderd hoe het was om opeens borsten te hebben. Mijn figuur was opeens helemaal in verhouding.

Het was alleen zo intens allemaal dat ik niet alles heb meegekregen (gelukkig was mijn vriend erbij) en er ook niet goed uit kwam welke maat ik zou willen. We kwamen op 390 cc of 440 cc uit, maar ik vond dat allebei zo mooi dat ik nog geen keuze heb gemaakt. Net als jij anatomisch Mentor trouwens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.