Ga naar inhoud

Mrs. : 25 april 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

43 minuten geleden zei Annefleurx:

Hahaha ja E klinken echt als meloenen maar gek hoe nep borsten zo anders lijken! Heb je nog wat vocht denk je? 

Ze zakken vast wel een klein beetje maar gaat alleen maar mooier worden hoor. Ik kan niet wachten om dit weekend Mn eerste bh te kopen haha :wub::P

Jaaa inderdaad! Maar een 70E is natuurlijk qua cup heel vergelijkbaar met 80C dus dan klinkt het al minder "cup watermeloen"! :152:

Ik heb niet het idee dat ik nog vocht heb. Ze voelen echt al heel goed aan.^_^

Jaa precies ze zullen echt nog wel wat veranderen. 

Jaaa dat snap ik meis! Hou je ons op de hoogte? Magisch moment!!:wub::63:

Heel veel liefs!

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 179
  • Created
  • Laatste Reactie

6 weken po;

 

Jajaaa!! Doeidoei sportbh:43:!! Vanaf vandaag ga ik overdag lekker shinen in een normale bh en zonder vulling! Wauw; ik heb altijd mega moeite met opstaan maar vanmorgen stond ik al een half uur eerder op om in alle rust een mooie outfit uit de kast te trekken. :lol: Echt wat een megatoffe ervaring. ^_^Mijn vriend was vrij en kon lekker uitslapen maar ook hij zat kwijlend toe te kijken hoe fantastisch mn strakke shirtjes en hempjes nu stonden:59: Zo leuk om je vent zo naar je te zien kijken, en dat terwijl het voor hem echt niet hoefde.:blush: (Billenman). Ook heb ik gisteren prachtige bikini's gekocht. Ik ben niet heel breed gebouwd (omvangsmaat 70) maar had toch echt een maat 40 in mn topjes omdat anders mn boobs eruit knalden:154:.

Wat stonden er veel dingen mooi zeg.. Ik moest echt kiezen ipv zoeken naar de dikste vulling.

 

Vandaag ook weer lekker gesport. :63:Mn trainer heeft een mooi schema gemaakt waar mn billen, benen en buik het meest aangepakt worden zodat ik mn borst nog wat met rust kan laten. Over 2 weekjes kijken we weer even naar een eventueel ander schema.

Menn.. ik heb nu al spierpijn! Kon het echt merken hoor, 6 weken niks gedaan.. Maar echt heerlijk weer.^_^

Oh, en ook even gemeten en gewogen bij de sportschool en ik was 0.8kg aangekomen. Er is 780 cc in totaal in gegaan dus 0.78kg  dus ik ben niet echt aangekomen. Wel wat spiermassa kwijt en mn vetpercentage iets omhoog dus daar gaan we weer aan werken maar daar maak ik me verder ook niet heel druk om. 

Ik heb namelijk nu een lijf dat in verhouding is en dat is fantastisch!!:wub:

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi @Mrs.,

 

Ik blijf je volgen, omdat ik vind dat je onwijs leuk en goed omschrijft wat je allemaal mee maakt.

en OK, stiekem ook omdat je bij Van Straten bent geweest, waar ik over 4 weken dan EINDELIJK mijn consult hebt.

Zal eerste week van september, over 3 maanden dus, ook grotere borsten hebben. 

 

Wat super goed dat je niet bent aangekomen. Ik train nu zo'n 5-6 x in de week, ben niet mega strak ofzo, maar wel gewoon netjes in verhouding ( 1.68m met 58kg. ). Zie daar wel een beetje tegenop. 6 weken niet sporten :(. Wil niet aankomen :84:.. maar zolang mijn voeding goed is, komt het wel goed.

Heb jij in die weken helemaal niets gedaan? Ook niet gewandeld o.i.d. ? Want dat is wel mijn plan, mocht ik me goed genoeg voelen  + het enigszins goed weer zijn. 

 

Ik heb weer even in je album gekeken en wauw ze zien er nog steeds heel mooi uit, ook zeker in bikini! Mag je trots op zijn! Je vriend lekker laten kijken en daar gewoon heel erg van genieten:D.

 

Ik hield zojuist pauze met mijn vriend en hadden we het over mijn borstvergroting en vroeg wat hij er nou écht van vond. Kwam er ( super lief! ) uit; " Tja, voor mij natuurlijk heel leuk, maar vind het minder dat andere mannen dan ook naar je borsten gaan kijken". Ik snap hem, absoluut! Maar ik doe het niet voor andere mannen, ik doe het ook niet voor hem. Maar voor mijzelf. Ik ga er ook echt niet ineens mee te koop lopen, ik zal trots zijn, uiteraard. Maar bloot zal alleen hij het zien! Ik ben vrij casual/ zakelijk gekleed altijd, dat verandert niet... Merk jij daarin dat je verandert? Ineens wat meer bloot showt? 

 

Groetjes!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey @Denca

Aaah wat superleuk om te lezen! Lief!:wub:

Waaah wat spannend joh, het consult ga je zo leuk vinden wijffie!:3: Ga je vast plaatjes verzamelen? Dan kan je aan Straten laten zien wat je graag wil:lol:! Dan vanaf september shinen met je grotere boobs!! Ik ga je volgen!

Ik trainde ook 5 keer per week maar ben ook niet onwijs strak, gewoon lekker mn hoofd leegmaken vind ik het belangrijkste. Die 6 weken heb ik echt niks gedaan. Heb een hekel aan wandelen of fietsen!:45: Gewoon normaal gezond gegeten net als anders en dat was dus opzich prima. Ik zag ook op tegen 6 weken niks maar opzich is het me meegevallen. Het herstel en de boobs konden me genoeg afleiding geven om er zo min mogelijk mee bezig te zijn. Het valt vast mee meis, en anders train je het later weer.

Bedankt meis, ik vond het ook zo bizar om mezelf zo te zien in bikini maar echt superleuk!

Aaaah wat onwijs lief van je vriend!:wub: Houden die vent!!!

 

Mensen omschrijven mijn kleding altijd als een tikkeltje anders, stoer maar vrouwelijk. Eerder altijd wat meer de nadruk op mn volle billen maar nu kan ik afwisselen haha! Ik had vandaag een aangesloten tshirtje aan. Ik draag op werk vaak wat wijder maar ik kon het niet laten want een gewoon zwart Only shirtje met een ronde hals staat nu dus zo mooi! Daaronder een stoffen wijde broek met bloemenprint aan. Een van mn verre collega's zei; wat zie je er mooi uit vandaag, ben je naar de kapper geweest ofzo? Die zag mij ook stralen waarschijnlijk.^_^ Mijn mannelijke collega die op de hoogte was van mijn bv zei ook eerlijk; 'sorry ik loop er echt naar je te staren maar wat zie je er fantastisch uit zeg! Je zal wel heel trots zijn.' Heel leuk dat mensen die het weten het zo mooi vinden en ook echt wel flink verschil zien maar dat als je het niet weet je dus niet de vinger er op kan leggen. Al denk ik dat het ook komt omdat ik dus altijd wat wijdere dingen droeg op t werk.

 

Ik heb geen één  tshirtje met een vhals en een blouse droeg ik ook ook nooit want dan voelde ik me net een vent maar nu kan dat dus wel. Ik zal geen hele diepe decolletés dragen denk ik. Ik moet al wennen als ik een gewoon aangesloten shirtje aantrek! :45: Voelt al zo sexy!:33:

Maar wellicht later wel hoor haha. 

 

Liefs!

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey @Mrs.,

 

Ik ben inderdaad al plaatjes aan het verzamelen, maak foto's van alle borsten die ik mooi vind. Zodat ik straks kan zeggen; "zulke borsten wil ik :D " ( incl. die big smile ^_^ ).

 

Ik sta ook niet te popelen om te gaan wandelen/fietsen, maar ben bang dat ik toch ergens wel íets moet gaan doen. Maar net wat je zegt, met goede voeding kom je een heel eind! 

 

Lijkt me zo fantastisch he, een bikini aantrekken zonder vulling, gaan liggen en ook echt nog borsten hebben ipv haast plat zijn. Ik kan niet wachten. Mijn moeder + zusje hebben beide wel grotere borsten, bij mij is er gewoon iets mis gegaan.. Ik heb ook een hele tijd mijn borsten geprezen hoor, zeker met het vele sporten. Het was ideaal, nooit last ervan :63:

 

Hahaha leuk he, mensen zien dan wel dat er iets anders aan je is, maar wat precies..... Fijn om te horen dat je zo straalt!! Die complimenten geven het alleen maar een boost natuurlijk, al die pijn/slapeloze nachten/ op je rug liggen, zijn ineens helemaal niet meer zo erg! 

 

Heerlijk toch! Jezelf sexy voelen is ook echt wel belangrijk. Ik hoop mij straks echt een stuk vrouwelijker te voelen. 

Ik kan niet wachtennnn !:wub:

 

Een fijn weekend!

xxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-6-2018 om 11:32 zei Denca:

Heey @Mrs.,

 

Ik ben inderdaad al plaatjes aan het verzamelen, maak foto's van alle borsten die ik mooi vind. Zodat ik straks kan zeggen; "zulke borsten wil ik :D " ( incl. die big smile ^_^ ).

 

Ik sta ook niet te popelen om te gaan wandelen/fietsen, maar ben bang dat ik toch ergens wel íets moet gaan doen. Maar net wat je zegt, met goede voeding kom je een heel eind! 

 

Lijkt me zo fantastisch he, een bikini aantrekken zonder vulling, gaan liggen en ook echt nog borsten hebben ipv haast plat zijn. Ik kan niet wachten. Mijn moeder + zusje hebben beide wel grotere borsten, bij mij is er gewoon iets mis gegaan.. Ik heb ook een hele tijd mijn borsten geprezen hoor, zeker met het vele sporten. Het was ideaal, nooit last ervan :63:

 

Hahaha leuk he, mensen zien dan wel dat er iets anders aan je is, maar wat precies..... Fijn om te horen dat je zo straalt!! Die complimenten geven het alleen maar een boost natuurlijk, al die pijn/slapeloze nachten/ op je rug liggen, zijn ineens helemaal niet meer zo erg! 

 

Heerlijk toch! Jezelf sexy voelen is ook echt wel belangrijk. Ik hoop mij straks echt een stuk vrouwelijker te voelen. 

Ik kan niet wachtennnn !:wub:

 

Een fijn weekend!

xxx

 

 

Hey meis!

 

Aah super! Jaa haha heel goed inclusief die big smile!

Hihi je kan als je na je operatie echt merkt dat je aankomt altijd nog beslissen om te gaan wandelen, fietsen joh. :blush:Komt vast goed meis!

 

Wat een ontzettende streek van moeder natuur bij je zeg.. Jij als enige niet.. Maar nog even en dan dus wel!!

 

Jaa precies, al vond ik het dus heel erg meevallen maar de complimenten geven me helemaal een megaboost!

Jaaaa! Op naar je supervrouwelijkheid! Nog heel even geduld...

 

Fijn weekend meis!

Liefs!

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis! Even je hele topic doorgelezen met een lach op me gezicht.  Omdat ik niet kan wachten tot ik ook zover ben!! :33:. Zou ik bij je album een kijkje mogen nemen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei best_boobie:

:43: 
Ben het dus nog niet verleerd haha :P
Heb ze net gezien in dat andere topic, en echt super!!!

xxx

Thanks meis!:53:

Liefs!

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Summer18:

@Mrs. zou ik misschien in je album mogen kijken, ik heb over 2 weken een consult bij van Straten dus ben erg benieuwd! 

@Summer18 Hey!We hebben volgens mij wel een hele andere situatie maar Frans is een boobiekoning dus het gaat sowieso mooi worden!:105:

 Ik zal je even toevoegen en ik hoor graag van je!

Liefs!

Xoxo

1 uur geleden zei Melin:

Hey meis! Even je hele topic doorgelezen met een lach op me gezicht.  Omdat ik niet kan wachten tot ik ook zover ben!! :33:. Zou ik bij je album een kijkje mogen nemen :D

 

Hey @Melin!

Leuk om horen meis! Hihi!

Aaah:63:!! Wanneer mag je en bij wie?:lol:

Ik ga je toevoegen en hoor graag van je!

Liefs!

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mrs. heb je hele topic gelezen. Fijn dat je alles zo uitgebreid deelt! Ik twijfel nog steeds over een BV. Ben wel fanatiek aan het meelezen op het forum. Zoveel info....

Jouw voorsituatie komt aardig overeen met mijn figuur. Zou ik in je album mogen kijken? 

Liefs Lottie

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Summer18:

Wauw heel mooi geworden @Mrs.!! Dankjewel voor het toevoegen.

Onze voorsituatie is inderdaad heel verschillend maar vind het fijn om te zien dat hij mooi borsten maakt en de littekens zien er ook heel netjes bij je uit!

Xx

Dankjewel meis! Ja hij heeft echt prachtwerk geleverd!^_^

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Lottie.:

@Mrs. heb je hele topic gelezen. Fijn dat je alles zo uitgebreid deelt! Ik twijfel nog steeds over een BV. Ben wel fanatiek aan het meelezen op het forum. Zoveel info....

Jouw voorsituatie komt aardig overeen met mijn figuur. Zou ik in je album mogen kijken? 

Liefs Lottie

Hey Lottie!

Hihi leuk dat je het zegt!^_^ Ik heb ook een hele tijd getwijfeld. Neem gewoon je tijd. Geen overhaaste beslissingen nemen want het is nogal wat! Al moet ik zeggen dat ik spijt heb dat ik het niet eerder heb gedaan haha.:blush:

Ik ga je toevoegen en hoor graag van je!

Liefs

Xoxo

 

6 uur geleden zei BlooB:

Hoi @Mrs.! Ik heb ook je topic gelezen. Heel leuk:lol: Ik word zelf volgende week door Dr. Straten geopereerd. Zou ik mee mogen kijken in je album?:blush: ben wel heel benieuwd geworden

Ohhh wat spannend meis! Ik las dat je al een hele tijd aan het sparen bent en nu is het bijna zover!:63: Hoeveel cc ga je krijgen? En wat is je voorsituatie?

Frans gaat het hoe dan ook prachtig maken! Snap dat je nieuwsgierig bent hihi dus ik zal je toevoegen. Voeg je mij ook toe zodra je een album hebt? Vind het altijd leuk om Frans zijn "werk" te zien.

Ik hoor graag van je meis!

 

Liefs

Xoxo

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

 

ook ik heb 12 pagina’s van dit topic doorgelezen, ik voelde zoveel herkenning! En wat zijn ze mooi in dat zwarte topje, zo natuurlijk! Ik heb binnenkort mijn consult bij Frans en ben heel benieuwd naar zijn werk. Zou ik misschien in je album mogen kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zeker!:lol: Heel veel zin in,maar wel spannend natuurlijk:blush: Ik krijg 350cc en 400cc rond cohesive ll. Ik ben 1.74 lang en weeg ongeveer 58 kg. Heb nu ongeveer een 70b.

Dankje voor het toevoegen! Zal strakjes nog eventjes kijken, ben idd heel nieuwschierig:D Als ik eenmaal een album heb zal ik je toevoegen!^_^

 

xx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Mrs.:

Hey Lottie!

Hihi leuk dat je het zegt!^_^ Ik heb ook een hele tijd getwijfeld. Neem gewoon je tijd. Geen overhaaste beslissingen nemen want het is nogal wat! Al moet ik zeggen dat ik spijt heb dat ik het niet eerder heb gedaan haha.:blush:

Ik ga je toevoegen en hoor graag van je!

Liefs

Xoxo

 

Ohhh wat spannend meis! Ik las dat je al een hele tijd aan het sparen bent en nu is het bijna zover!:63: Hoeveel cc ga je krijgen? En wat is je voorsituatie?

Frans gaat het hoe dan ook prachtig maken! Snap dat je nieuwsgierig bent hihi dus ik zal je toevoegen. Voeg je mij ook toe zodra je een album hebt? Vind het altijd leuk om Frans zijn "werk" te zien.

Ik hoor graag van je meis!

 

Liefs

Xoxo

 

 

 

@Mrs. leuk dat je me wilt toevoegen! Het is volgens mij niet goed gegaan want kan je album nog niet bekijken ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Poekie:

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Ik heb over 2 weken consult bij Frans straten, heb er wel gezinde spanning van zeg maar. Zou ik ook in je album mogen kijken? 

Ohhh leuk:63:!! Je gaat het vast super vinden! Ik ga je toevoegen en ik hoor graag hoe je het hij Frans vond!

Liefs!

Xozo

1 uur geleden zei fitgirlkim:

Hoi meis,

 

ook ik heb 12 pagina’s van dit topic doorgelezen, ik voelde zoveel herkenning! En wat zijn ze mooi in dat zwarte topje, zo natuurlijk! Ik heb binnenkort mijn consult bij Frans en ben heel benieuwd naar zijn werk. Zou ik misschien in je album mogen kijken?

Aaah dankjewel meis! Superlief!:53:

Ik ga je toevoegen.Je gaat het consult vast fantastisch vinden. Opeens heb je boobs!!! Laat je me wetem hoe het was bij Frans? En of je in mn album kon?

 

Liefs!

Xoxo

28 minuten geleden zei BlooB:

Ja zeker!:lol: Heel veel zin in,maar wel spannend natuurlijk:blush: Ik krijg 350cc en 400cc rond cohesive ll. Ik ben 1.74 lang en weeg ongeveer 58 kg. Heb nu ongeveer een 70b.

Dankje voor het toevoegen! Zal strakjes nog eventjes kijken, ben idd heel nieuwschierig:D Als ik eenmaal een album heb zal ik je toevoegen!^_^

 

xx!

 

14 minuten geleden zei BlooB:

@Mrs. oké kon het toch niet laten om meteen te kijken:44::P

maar wouw ziet er heel erg mooi uit zeg! Ik hoop dat ze bij mij ook zo worden!:blush:

 

xx!

@BlooB Dat klinkt als een mooie maat! Dat gaan vast hele mooie borsten worden meis, geen zorgen!:57:

hihi dankje:53:!! Ik hoop het ook voor je!

Liefs!

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Lottie.:

@Mrs. leuk dat je me wilt toevoegen! Het is volgens mij niet goed gegaan want kan je album nog niet bekijken ;-)

Oeps sorry!!! Ik had Lottie zonder punt toegevoegd:blush: Als het goed is kan je er nu wel in!^_^

Liefs!

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Mrs.:

Ohhh leuk:63:!! Je gaat het vast super vinden! Ik ga je toevoegen en ik hoor graag hoe je het hij Frans vond!

Liefs!

Xozo

Aaah dankjewel meis! Superlief!:53:

Ik ga je toevoegen.Je gaat het consult vast fantastisch vinden. Opeens heb je boobs!!! Laat je me wetem hoe het was bij Frans? En of je in mn album kon?

 

Liefs!

Xoxo

 

@BlooB Dat klinkt als een mooie maat! Dat gaan vast hele mooie borsten worden meis, geen zorgen!:57:

hihi dankje:53:!! Ik hoop het ook voor je!

Liefs!

Xoxo

Ik laat het je zeker weten! Vind het heel spannend maar heb er onwijs veel zin in. Ik kan in je album komen en wauw wat heb jij een mooi lichaam en die borsten zijn perfect. Nu durf ik mij wel aan Frans over te laten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei fitgirlkim:

Ik laat het je zeker weten! Vind het heel spannend maar heb er onwijs veel zin in. Ik kan in je album komen en wauw wat heb jij een mooi lichaam en die borsten zijn perfect. Nu durf ik mij wel aan Frans over te laten! 

 

Jaa doen hoor!!:lol: Het consult ga je vast superleuk vinden!

Aah meis wat een supermooi compliment! Echt lief!:wub:

Je kan je boobies zeker aan Frans overlaten!^_^

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.