Ga naar inhoud

Mrs. : 25 april 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Op 15-5-2018 om 15:45 zei Mrs.:

UPDATE; DAG 20 PO

 

Hey meiden!

Alweer 20 dagen sinds mijn operatie en wat worden ze mooi:wub:!!! Gisteren heb ik voor het eerst weer gewerkt. Een dag van 8 tot half 5 waarbij ik eigenlijk drie kwart van de dag heb gestaan. Ik kan je zeggen; ik was kapot en de boobs voelden als opgezwollen bakstenen. Ik heb toen ik thuis kwam ruim een uur geslapen. Dinsdag is mijn vrije dag dus vandaag flink uitgeslapen en ik ben er weer bovenop en de meiden zijn weer zachter. Het werken was weer heerlijk maar ik had niet verwacht zo moe te zijn. Hopelijk gaat dat in de loop van de tijd beter. Ik slaap trouwens nog steeds met mn voedingskussen maar al wel weer heerlijk op mn zij. Wat een verademing.:43:

Niemand is het opgevallen op mijn werk dat ik in het bezit ben van mn nieuwe vriendinnen:wub:. De collega's die het wel wisten kwamen uiteraard wel even vragen hoe het ging en vonden ze al heel mooi toen ik mn wijde shirtje strak trok hihi.^_^

 

 

Hey meis, fijn om te horen dat het zo goed met je gaat!! Hoe heb jij in het begin het Voedingskussens gebruikt, achter je rug met slapen? Ik heb er 1 naast mijn bed liggen maar worstel er nog mee nu 1 dag na OP. Zou ik ook in je album mogen kijken? Ik ga er ook 1 aanmaken snel, ze lijken nu nog beetje bol en gezwollen dus ben benieuwd de voortgang te zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 179
  • Created
  • Laatste Reactie
5 minuten geleden zei Ellen123:

 

Hey meis, fijn om te horen dat het zo goed met je gaat!! Hoe heb jij in het begin het Voedingskussens gebruikt, achter je rug met slapen? Ik heb er 1 naast mijn bed liggen maar worstel er nog mee nu 1 dag na OP. Zou ik ook in je album mogen kijken? Ik ga er ook 1 aanmaken snel, ze lijken nu nog beetje bol en gezwollen dus ben benieuwd de voortgang te zien!

Hey meis! Ik had een stapel met kussens schuin neergelegd zodat ik niet plat lag en dan het voedingskussen echt goed in een U-vorm zodat ik aan beide kanten wat steun had(en niet zo goed op mn zij kon rollen) en dan op de bovenrand( in de bocht zegmaar) mijn hoofdkussen. Haha ik hoop dat je me snapt:45:. Het is even zoeken naar de juiste hoek waar je lekker in ligt dus ik testte vaak wel 3x met behulp van mn lieve vriend voordat ik definitief tevreden was en kon liggen. In de loop van de tijd kon en wilde ik steeds platter liggen dus het veranderde ook steeds. Haha gedoe he! :118:

Ik ga je even toevoegen! Enne, als je zelf een album hebt gemaakt, kijk ik graag mee!:7:

 

Liefs!

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mrs., ik heb net even naar je laatste foto's gekeken, maar kan in je album helaas niet reageren, dus daarom maar ff in je topic. Meis,wat zijn ze mooi. En wat heb je een mooie cleavage. :wub:

Wat vervelend dat je het korstje eraf getrokken hebt. Maar wel een geruststelling dat je vriend medisch onderlegd is en geen probleem ziet. Maar toch goed dat je even een foto naar de kliniek gestuurd hebt. Je kunt nooit zeker genoeg zijn in zo'n geval. Hopelijk valt het mee voor je. :71:

 

Geniet van je boobs, meis. 

 

XXX, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Jaydee:

@Mrs., ik heb net even naar je laatste foto's gekeken, maar kan in je album helaas niet reageren, dus daarom maar ff in je topic. Meis,wat zijn ze mooi. En wat heb je een mooie cleavage. :wub:

Wat vervelend dat je het korstje eraf getrokken hebt. Maar wel een geruststelling dat je vriend medisch onderlegd is en geen probleem ziet. Maar toch goed dat je even een foto naar de kliniek gestuurd hebt. Je kunt nooit zeker genoeg zijn in zo'n geval. Hopelijk valt het mee voor je. :71:

 

Geniet van je boobs, meis. 

 

XXX, Jaydee

@Jaydee wat ben je toch een lieverd! :59:Dankjewel!:53: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Mrs.:

@Jaydee wat ben je toch een lieverd! :59:Dankjewel!:53: 

Nou...wat een eer. Dankjewel. Maar ik heb ook minpunten hoor....ben ook maar gewoon een mens (met bijna 2 double bubble-loze boobs :43:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Jaydee:

Nou...wat een eer. Dankjewel. Maar ik heb ook minpunten hoor....ben ook maar gewoon een mens (met bijna 2 double bubble-loze boobs :43:)

Hahaha! Toch echt waar hoor:59:! Ik ga trouwens even kijken waarom je niet kon reageren. Zal wel weer wat uitgezet hebben, mij kennende!:45:

Heb je een privé berichtje gestuurd trouwens.:7:

 

Jaaa bijna is het zover girl!! Weg double bubble!!! Het is je zo gegund na al die narigheid!:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Mrs.:

Jaaa bijna is het zover girl!! Weg double bubble!!! Het is je zo gegund na al die narigheid!:43:

Komt goed. Het gaat alleen nog om een klein bubbeltje onder mijn rechterborst. Ik hoef ook maar een half uurtje onder narcose, dus het stelt niet veel voor. Maar toch ben ik blij dat ik dan eindelijk (na 2 jaar) ook "normale" borsten heb. 

 

Ik heb je pb-tje zojuist beantwoord :38:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Jaydee:

Komt goed. Het gaat alleen nog om een klein bubbeltje onder mijn rechterborst. Ik hoef ook maar een half uurtje onder narcose, dus het stelt niet veel voor. Maar toch ben ik blij dat ik dan eindelijk (na 2 jaar) ook "normale" borsten heb. 

 

Ik heb je pb-tje zojuist beantwoord :38:.

Jaa fijn joh, dat het zo "gemakkelijk" kan en dan kan je eindelijk helemaal genieten!:43:

Bedankt voor je berichtje!

Fijne avond wijffie!^_^

 

Liefs

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Mrs.:

Hey Denca,

Leuk dat je een berichtje stuurt! 

Fijn wat aan die tip hebt gehad.^_^ het consult was voor mij dus echt magisch! Opeens tieten in de spiegel.:wub: Wacht maar, als je dat eenmaal gezien hebt duurt de tijd tot de operatie hoe dan ook te lang haha! :4: Tenminste dat had ik en ik moest 3 maanden wachten. Ah oke, nee als het dan nog platgedrukt wordt dan zijn maximizers niet jouw ding. Ik had geen volume en trok de dikste maximizers aan die ik kon vinden of 2 bh's over elkaar zodat mijn bh eruit zag als mijn borst. Als ik mn bh uit deed liep ik namelijk rechtdoor.

Ik snap je angst, je wil wel een verschil hebben maar op dat moment was dat verschil bij mij nog niet zo zichtbaar omdat het platgedrukt met een borstband en een wijd tshirt eruit ziet als mijn maximizers of dubbele bh's. Ik had laatst een strakke koltrui aan en toen zag ik echt wel het verschil, de mannen in mijn vriendengroep keken er ook steeds naar hihi.:46: eentje durfde ook wel te zeggen; "jeeeeeutjee, lekkah!" Toen mn jas uit ging haha maar hij wist er ook van en is lekker recht voor zn raap en een borstenman:152:. Wacht maar tot de boobs straks in een normale bh zitten en niet meer in een strakke sportbh en ik eindelijk weer getailleerde dingetjes aan ga trekken, dan is het verschil nog meer zichtbaar.:5: Maak je daar dus niet te druk om. Door de sportbh en band vind ik het juist fijn om de overgang naar mij met boobs, niet zo overdreven groot te maken. 

Wat ik dus wil zeggen; die 390 cc die heeft echt beauties van boobs gemaakt. Maarre, ik heb je toegevoegd dus oordeel zelf en let me know!:2:

 

Liefs!

Xoxo

 

Hiii Mrs.

 

Dat geloof ik meteen, het liefste zou ik ook nu al op consult gaan en gisteren geopereerd worden. Maar helaas ;-). Wat goed om te lezen dat het met jou goed gaat, ben erg benieuwd wat je vandaag van het kliniek hoort mbt het litteken..... 

 

Dat lees ik hier wel vaker ja, 2 bh's over elkaar heen dragen.. wauw! Vind dat best heftig, niet dat er 2 bh's over elkaar gedragen worden, maar dat zit natuurlijk een heel 'iets' achter, als in psychologisch.. Bij een vrouwelijk lichaam "horen" borsten, als die er dan niet zijn, brengt dat ( ook bij mij ondanks er wel íets zit..... ) onzekerheid met zich mee. Ben ik écht niet mega onzeker, maar geloof er heilig in dat wanneer er straks échte borsten op mijn lichaam zitten, ik zekerder zal zijn! 

 

Hahahahaha, je ziet er onwijs naar uit he, heerlijk. Vind je blijheid/enthousiasme echt heerlijk om te lezen!! Zorgt er wel voor dat ik er steeds zekerder van word om te gaan laten doen! Natuurlijk het duurt nog even, maar het gaat gebeuren en net zoals op vakantie gaan, de "reis" er naar toe is vaak al een hele mooie reis!

 

Ik vind dat je mooie borsten hebt, absoluut!! Echt heel mooi gedaan door Frans! 

 

Hoop dat je goed nieuws krijgt mbt het litteken/wond vanuit de kliniek!

 

Liefs meis !

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Mrs.:

Hey @me-39!

Heel leuk om te horen dat je mee leest en er ook wat aan hebt!:lol:Ja het gaat tot nu toe echt wel heel goed. Wel vandaag wat zorgen om mn litteken op links. Zie de update in het bericht hierboven. 

Ohhh genieten hè, die consults en dat passen? Ik vond dat echt fantastisch! Laat staan na de operatie!:wub:

Gefeliciteerd iig met je keuze!^_^

Wat is jouw voorsituatie? En wanneer mag je? 

Ik ga je even toevoegen meis! Toch fijn om even wat te vergelijken hè? Dit forum is echt super!:43:

 

Liefs!

Xoxo

 

Hoi!

 

Dank je voor het toevoegen!

Wat mooi zeg! Hoe is het nu met je litteken dat een beetje open was gegaan?

 

Vond het wel spannend hoor dat consult. Toch nog twijfels. Ben dus afgelopen week nog een keer terug gegaan. En nu is mijn gevoel wel goed. Ga deze week de operatie nog bevestigen en dan aftellen maar! Ip gepland op 25 okt! Nog even afwachten dus. Spannend!

 

Ik had vroeger een 75B, goed gevuld. Na het krijgen van 2 kinderen en ontzettende stuwing is er niet veel meer van over voor mijn gevoel. Draag nu push up bh’s 80b, maar nog leeg. Ben benieuwd hoe het straks is! Ze voorspellen wel een 80d/e! :D

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-5-2018 om 19:22 zei Mrs.:

Hey meis,

Ik heb 390 cc anatomische high profile protheses van Mentor en ze zijn dual plane geplaatst. Ik had zegmaar niks (75a/70aa)behalve tepels dus om een mooie C te krijgen die past bij mijn lengte heb ik deze maat gekozen. Ik vond dit met passen (zonder dat Frans zei hoeveel t was) het mooiste. Ik heb de 345 cc ook gepast maar ik en de arts zeiden allebei dat de eerste optie mooier was. Niet verwacht dat het zoveel cc was anders had ik wss kleiner gekozen, maar echt ze staan perfect op mn lijf.(ik zal je even toevoegen, dan kan je je mening geven.) Frans Straten heeft mij perfect geadviseerd. Ik kan het iedereen aanbevelen om dit te doen. Ik heb weinig pijn gehad en sta nu elke dag een half uur voor de spiegel en mijn omgeving hoort me nergens anders over dan mn nieuwe vriendinnen!

Ik ben echt heel erg blij en voel me eindelijk vrouw!:wub:

Liefs

Xoxo

 

 

Hey! Ja ik zou ook erg graag naar een volle C-cup willen gaan, ik heb mometeel een b75 en als ik lig, ben ik precies plat, ook kleding past me niet mooi, en voel me er telkens slechter en slechter bij.

iK wil die dokter zeker eens opzoeken! Aangezien je iets of wat gelijkaardige bouw hebt, zou ik graag je resultaten willen zien, ben écht blij voor je dat je die stap hebt kunnen maken. Ik zit continu te twijfelen aangezien ik iets echt natuurlijk wil krijgen.

Ik zou graag je album willen volgen, maar als ik op je profiel klik kan ik helaas niets zien! heb je me mss al kunnen toevoegen, zou graag willen weten hoe het bij jou is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update 22 dagen po

 

Lieve meiden,

Even een update over het litteken. Ik heb ook even een foto bijgevoegd zodat jullie zien waar ik me druk om maakte:blush:. Vanmorgen had ik tijdens mijn pauze opeens 2 gemiste oproepen, een voicemail en een email van kliniek Heyendael. Lichte paniek weer omdat ze zoveel hadden laten horen tot ik de mail opende;

Wij hebben de foto bekeken en het ziet er goed uit.
Wanneer de hechtingen gaan oplossen kan er altijd een klein gaatje ontstaan waar wat wondvocht uit kan komen. U hoeft zich dus geen zorgen te maken. Wat echter wel belangrijk is voor nu is om te zorgen voor goede (hand)hygiëne.Daarnaast mag u gedurende een aantal dagen wat betadinezalf dun op een gaasje doen en dit er voor 1-2 uur op leggen.
Na deze 1-2 uur mag u het gaasje wisselen voor een droog gaasje. Bij wisselen van de gaasjes dient u voorzichtig te zijn met het er afhalen hier van. Wanneer het wat vast zit kunt u het gaasje nat maken alvorens te verwijderen.

we hopen u voldoende te hebben geinformeerd. 

 

Pfoeuw!!:D Ik heb ze ook nog even teruggebeld omdat ze dit vroegen op mijn voicemail maar daar waren ze erg blij mee zodat ze mij alsnog konden verzekeren dat het er goed uit zag. We hebben afgesproken dat ik maandag weer een foto mail voor de zekerheid.

Ik ben opgelucht!^_^

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Denca:

 

Hiii Mrs.

 

Dat geloof ik meteen, het liefste zou ik ook nu al op consult gaan en gisteren geopereerd worden. Maar helaas ;-). Wat goed om te lezen dat het met jou goed gaat, ben erg benieuwd wat je vandaag van het kliniek hoort mbt het litteken..... 

 

Dat lees ik hier wel vaker ja, 2 bh's over elkaar heen dragen.. wauw! Vind dat best heftig, niet dat er 2 bh's over elkaar gedragen worden, maar dat zit natuurlijk een heel 'iets' achter, als in psychologisch.. Bij een vrouwelijk lichaam "horen" borsten, als die er dan niet zijn, brengt dat ( ook bij mij ondanks er wel íets zit..... ) onzekerheid met zich mee. Ben ik écht niet mega onzeker, maar geloof er heilig in dat wanneer er straks échte borsten op mijn lichaam zitten, ik zekerder zal zijn! 

 

Hahahahaha, je ziet er onwijs naar uit he, heerlijk. Vind je blijheid/enthousiasme echt heerlijk om te lezen!! Zorgt er wel voor dat ik er steeds zekerder van word om te gaan laten doen! Natuurlijk het duurt nog even, maar het gaat gebeuren en net zoals op vakantie gaan, de "reis" er naar toe is vaak al een hele mooie reis!

 

Ik vind dat je mooie borsten hebt, absoluut!! Echt heel mooi gedaan door Frans! 

 

Hoop dat je goed nieuws krijgt mbt het litteken/wond vanuit de kliniek!

 

Liefs meis !

Hihi jaa geduld is echt het toverwoord van dit alles! En dat is bij veel vrouwen niet echt hun sterkste punt. Mijne zeker niet!:83: haha ik herken je gevoel dus! Ja bizar he! Dat dat zoveel doet bij een vrouw.. Oh dat geloof ik direct meis!

Hihi leuk om te horen. Heb het ook het liefst de hele dag over mn boobs. #obsessie..:45:

Het is inderdaad net als op vakantie gaan. :38: Goeie vergelijking!

Dankjewel meis, lief!:blush:

Frans is ook echt mijn held!:105: Goed nieuws dus gehad mbt het litteken zoals je hierbovem kan lezen. Lief van je!:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei me-39:

 

Hoi!

 

Dank je voor het toevoegen!

Wat mooi zeg! Hoe is het nu met je litteken dat een beetje open was gegaan?

 

Vond het wel spannend hoor dat consult. Toch nog twijfels. Ben dus afgelopen week nog een keer terug gegaan. En nu is mijn gevoel wel goed. Ga deze week de operatie nog bevestigen en dan aftellen maar! Ip gepland op 25 okt! Nog even afwachten dus. Spannend!

 

Ik had vroeger een 75B, goed gevuld. Na het krijgen van 2 kinderen en ontzettende stuwing is er niet veel meer van over voor mijn gevoel. Draag nu push up bh’s 80b, maar nog leeg. Ben benieuwd hoe het straks is! Ze voorspellen wel een 80d/e! :D

 

 

 

Hey meis!

Dankjewel, superlief!-_- Ja ik heb bericht gehad van de kliniek vandaag en heb het zojuist omschreven in de "22 dagen update" maar alles is dus goed gelukkig! Lief dat je het vraagt.:blush:

Wat onwijs goed dat je terug bent gegaan met je twijfels. Nu ben je zekerder en kan je er met een fijner gevoel naar toe leven. Je moet dus nog een tijdje geduld hebben dus als je dan ook nog onzeker bent is dat helemaal naar.

Ohh, heftig hoeveel kinderen hier boobieschade hebben veroorzaakt. Gelukkig kunnen ze hier tegenwoordig wat aan doen zeg. :lol:

Dat gevoel van stuwing kende ik niet want heb geen kindjes maar weet nu denk ik hoe het is want ze omschreven dat als een van de pijnen die je voelt na een bv. Die ken jij dus alvast:46:!

Je kan iig beginnen met aftellen wijffie, voor je het weet is het zover en loop je te stralen met je D/E.:D:63:

 

Liefs!

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Douloureuse:

Hey! Ja ik zou ook erg graag naar een volle C-cup willen gaan, ik heb mometeel een b75 en als ik lig, ben ik precies plat, ook kleding past me niet mooi, en voel me er telkens slechter en slechter bij.

iK wil die dokter zeker eens opzoeken! Aangezien je iets of wat gelijkaardige bouw hebt, zou ik graag je resultaten willen zien, ben écht blij voor je dat je die stap hebt kunnen maken. Ik zit continu te twijfelen aangezien ik iets echt natuurlijk wil krijgen.

Ik zou graag je album willen volgen, maar als ik op je profiel klik kan ik helaas niets zien! heb je me mss al kunnen toevoegen, zou graag willen weten hoe het bij jou is!

Hey girl,

 

Leuk dat je een berichtje stuurt. Gewoon lekker rondneuzen op het forum en dan kom je er vanzelf achter of je dit wil. -_-

Als je ervoor gaat is Frans inderdaad een hele goede arts die prachtige, natuurlijk ogende borsten maakt:wub:.

Ik las dat je verpleegkundige in opleiding bent! Belangrijk vak:42:! En een tipje; hou je er rekening mee dat je na de operatie pas na 6 weken weer zwaar mag tillen? Ik weet niet of je het hele jaar stage loopt of een periode, maar dan kan je daar alvast over nadenken mocht je een operatiedatum willen plannen.

Ik ga je toevoegen!

Mijn boobs zijn nog volop in ontwikkeling maar zo kan je alvast een beetje kijken hoe het er zo vlak na de operatie uit ziet.

 

Correctie;

Ik kan je nog niet toevoegen op een of andere manier. Ik denk omdat je nog geen premium lid bent ofzo..

Iemand een idee hoe dit kan?

 

Liefs!

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mrs,

Wat een motiverend verhaal! Ik herken me zo erg in wat je schrijft, heb een vergelijkbare bouw als jij en ben altijd erg onzeker geweest over mijn borsten. Mooi om te lezen dat je de stap hebt durven zetten en dat het je zo goed bevalt. Maakt me ietsjes zekerder om het zelf ook aan te durven.

Ben ook nieuwsgierig geworden naar de kliniek waar jij bent geweest. Is bovendien niet ver van hier dus wat dat betreft ook een goede optie. 

Ben ook heel benieuwd naar je foto's maar die zal ik nu ook nog wel niet in kunnen zien omdat ik pas net lid ben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-5-2018 om 21:49 zei Mrs.:

Hey meis! Ik had een stapel met kussens schuin neergelegd zodat ik niet plat lag en dan het voedingskussen echt goed in een U-vorm zodat ik aan beide kanten wat steun had(en niet zo goed op mn zij kon rollen) en dan op de bovenrand( in de bocht zegmaar) mijn hoofdkussen. Haha ik hoop dat je me snapt:45:. Het is even zoeken naar de juiste hoek waar je lekker in ligt dus ik testte vaak wel 3x met behulp van mn lieve vriend voordat ik definitief tevreden was en kon liggen. In de loop van de tijd kon en wilde ik steeds platter liggen dus het veranderde ook steeds. Haha gedoe he! :118:

Ik ga je even toevoegen! Enne, als je zelf een album hebt gemaakt, kijk ik graag mee!:7:

 

Liefs!

Xoxo

 

Dankje ik heb je nu ook toegevoegd aan mijn album. Erg mooi hoor en veel fotos heb je. Ik heb ook zoals jij voorsituatie erbij gezet maar dat is psychologisch toch wel een klein dingetje noet ik zeggen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Annefleurx:

@Mrs. ik heb destijds veel aan je topic gehad!! Heb vandaag zelf een album aangemaakt en je net toegevoegd omdat ik ook mocht kijken bij je! 

 

1 uur geleden zei Annefleurx:

@Ellen123 heb ook hard getwijfeld om mijn voorsituatie te plaatsen want ik had écht niets maar ja, het was nou eenmaal zo.. het is ook niet dat ik dat zo lelijk vond, het is dat ánderen mij lieten schamen, door hun opmerkingen oid. 

Ahw Annefleur, wat superfijn om te lezen!:53: En wat leuk dat ik bij je mee mag kijken. Ik vind ze al heel mooi meis, en je zult zien hoeveel ze nog gaan veranderen en nog mooier gaan worden:wub:.

2 uur geleden zei Ellen123:

 

Dankje ik heb je nu ook toegevoegd aan mijn album. Erg mooi hoor en veel fotos heb je. Ik heb ook zoals jij voorsituatie erbij gezet maar dat is psychologisch toch wel een klein dingetje niet ik zeggen :)

Dankjewel lieverd! Ik vind jouw boobs ook al echte beauties! Ja, ik vond dat ook echt een psychologisch ding die voorsituatie maar zo is het wel heel zichtbaar wat het verschil is. 

 

Woehoee!! Wij hebben boobs!!:01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha soms schrik ik nog in de spiegel hoor zo van Owja daar zitten nu boobies :154:

 

heb al wat jurkjes en topjes gekocht waar borsten in horen en toen ik die even liet zijn aan mijn vriend (doen jullie dat ook, even parade momentje wanneer je geshopt hebt hahaha) was hij helemaal van wowwwww het is ZO mooi!!! Je hebt zulke mooie borsten nu al:wub:! En gaf me alleen maar complimentjes en toen glom ik van trots hoor van wow Hihi ja ik heb idd mooie borsten nu (nog nooit van mijn leven gehoord!) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden zei Annefleurx:

Haha soms schrik ik nog in de spiegel hoor zo van Owja daar zitten nu boobies :154:

 

heb al wat jurkjes en topjes gekocht waar borsten in horen en toen ik die even liet zijn aan mijn vriend (doen jullie dat ook, even parade momentje wanneer je geshopt hebt hahaha) was hij helemaal van wowwwww het is ZO mooi!!! Je hebt zulke mooie borsten nu al:wub:! En gaf me alleen maar complimentjes en toen glom ik van trots hoor van wow Hihi ja ik heb idd mooie borsten nu (nog nooit van mijn leven gehoord!) 

Hahahaa dat ken ik!:45: Schrik ook nog steeds! Ohhh ja genieten he! Ik had een rood badpak gekocht maar daar kwamen ze zo ongelofelijk hoog bovenuit dat ik hoop dat als ze gezakt zijn mn tepels iets meer ruimte hebben. Ze hadden nu 2 cm voordat ze boven het randje uit piepten!:12: mn vriend zat in kwijlmodus overigens!:kez_11:

Fijn hè, dat ze nu eindelijk mooi zijn. Echt super wijffie! Geniet ervan en laat je lekker bewonderen door je vent.:123:

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Oxygen:

Hoi Mrs,

Wat een motiverend verhaal! Ik herken me zo erg in wat je schrijft, heb een vergelijkbare bouw als jij en ben altijd erg onzeker geweest over mijn borsten. Mooi om te lezen dat je de stap hebt durven zetten en dat het je zo goed bevalt. Maakt me ietsjes zekerder om het zelf ook aan te durven.

Ben ook nieuwsgierig geworden naar de kliniek waar jij bent geweest. Is bovendien niet ver van hier dus wat dat betreft ook een goede optie. 

Ben ook heel benieuwd naar je foto's maar die zal ik nu ook nog wel niet in kunnen zien omdat ik pas net lid ben?

Hey meis!

Dankjewel voor je berichtje. Ik vond het zelf inderdaad ook heel prettig om herkenbare situaties te zien en lezen! Hoe ver zit je in je proces? Heb je al een keuze gemaakt of je wil of niet? En wat je je voorsituatie precies? Hier op jet forum kan je genoeg informatie opdoen  in ieder geval. Kan kliniek Heyendael echt aanraden inderdaad. Supergoed!:35:

 

Heel raar maar ik kan jou wel toevoegen op een of andere manier volgens mij! Laat maar even weten of je er in kan.;) 

 

Liefs!

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-4-2018 om 19:23 zei best_boobie:

@Mrs. als je zoveel vocht vasthoudt, probeer dan echt extreem veel te drinken. Juist doordat jij zo weinig gedronken hebt voor je operatie, omdat je zo lang nuchter moest zijn, is jouw lichaam op de spaarstand gegaan. Het houdt nu alles vast dat het krijgt. Zodra je lichaam weer het vertrouwen krijgt dat het genoeg binnen krijgt, gaat het vocht uitscheiden. Dus echt zeker 2 liter water drinken op een dag, de komende dagen. Heel belangrijk :)

Een goed herstel gewenst\!

xxx

Hmmm moet ik dus ook proberen... ik lijk echt megazwanger.

Bedankt voor de tip!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.