Ga naar inhoud
Borsten Forum
Mrs.

Mrs. : 25 april 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael

Aanbevolen berichten

Hey meis, gefeliciteerd met je datum! Super dat je consult zo fijn was, zo heb ik het ook ervaren bij kliniek Heyendael, met Tanne, Marissa en dr. Straten! Gaat vast super mooi worden, ik ben nu 4 weken po en al heel erg tevreden :wub: Lekker aftellen nu!

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoi @Mrs., van harte gefeliciteerd met je operatiedatum. Goed dat je de knoop hebt doorgehakt, als het iets is, wat je zo graag en al zo lang wilt. En wat fijn dat iedereen in je omgeving zo lief met je meeleeft. Dat hoor je ook vaak anders hoor; sommige meiden zijn zelfs zo bang voor opmerkingen (bijvoorbeeld op het werk) dat ze het nog niet eens vertellen. Stom dat er in de samenleving nog steeds een soort van taboe op rust. Maar gelukkig trekken wij ons daar gewoon niks van aan :38:.

Geniet van het aftellen en de voorpret.... voor je het weet is het zover.

:53:, Jaydee

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Aloysa dankjewel!:7: Ja ze zijn echt top! Oh ik ga eens jouw verslag lezen. Mag ik ook in je album meekijken:blush:? Wat fijn dat je zo tevreden bent!! En dat al na 4 weken. Was je in het begin ook ongeduldig of was het bij jou al vanaf het begin mooi?

Liefs!xoxo

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Jaydee dankjewel!!:7:

Nou echt super inderdaad! Zo lief!:blush: Net als de lieve mensen op het borstenforum!

Het is zo stom dat er nog zo'n taboe is! Ik las inderdaad ook zulke verhalen. Echt heftig. Wat is jouw situatie? Hoe reageerde jouw omgeving? Ik ga er een beetje vanuit dat jij po bent of klopt dat niet?

Liefs!xoxo

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
53 minuten geleden zei Mrs.:

@Aloysa dankjewel!:7: Ja ze zijn echt top! Oh ik ga eens jouw verslag lezen. Mag ik ook in je album meekijken:blush:? Wat fijn dat je zo tevreden bent!! En dat al na 4 weken. Was je in het begin ook ongeduldig of was het bij jou al vanaf het begin mooi?

Liefs!xoxo

Ik heb je toegevoegd aan mijn album! Dankzij dit forum was ik er wel op voorbereid dat ze in het begin nog niet zo mooi zouden zijn, maar ik vond het meevallen. Ik was erg bang dat het te groot ging worden, maar ik denk achteraf dat dr. Straten heel goed advies heeft gegeven. Ik zie ze nu elke week weer een beetje mooier worden, ik ben heel erg benieuwd hoe het eindresultaat gaat zijn :wub: Ik kan niet wachten om te shoppen :45: 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Aloysa! Wauw wat een mooie boobies heb je gekregen meid! Ja precies! Denk dat ik echt heel erg moet gaan wennen van niets naar iets! Ik loop echt rechtdoor, jij had al wel een beetje borsten.:blush: oh ja dat kan ik me voorstellen!! Wel heel veel geduld nodig hè?!:63:

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden zei Mrs.:

@Jaydee dankjewel!!:7:

Nou echt super inderdaad! Zo lief!:blush: Net als de lieve mensen op het borstenforum!

Het is zo stom dat er nog zo'n taboe is! Ik las inderdaad ook zulke verhalen. Echt heftig. Wat is jouw situatie? Hoe reageerde jouw omgeving? Ik ga er een beetje vanuit dat jij po bent of klopt dat niet?

Liefs!xoxo

Hey meis, mijn situatie is een lang verhaal. Misschien dat je beter even mijn topic kunt lezen:

Ik zal je zowiezo even toevoegen aan mijn album. Kun je ff spieken :38:.

Veel leesplezier. 

:53:

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Mrs. Bedankt! Frans kennende gaan die van jou straks ook prachtig worden :125: Geduld is wel het sleutelwoord in dit hele proces hoor, en laat dat nou niet mijn sterkste kant zijn :46:

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Jaydee jeetje zeg! Wat een heftig verhaal! Snap dat je dat niet eventjes kort kon samenvatten haha!:4:

Hoe gaat het nu met je? Is de bubble echt weg?

@Aloysa hahaha dat is ook niet mijn sterkste punt! Maargoed alles beter dan een strijkplank blijven!:45:

Ik ga jullie even toevoegen aan mijn album! Kunnen jullie mijn pasfoto's bekijken!:blush:

Liefs!!!xoxo

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Pff... Het wachten is bijna voorbij...:36:

Ik ben begonnen aan de arnicadruppels en keihard aan het aftellen. Het mag wat mij betreft nu gebeuren!:63:

Helaas nog 13 nachtjes slapen... 

Samen met mn boobietwins;

@El80 @Demiiii @jacky1997

#can'twait #gimmeboobs #couldn'tbemoreready

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hee meiden! ^_^

Nou ik ga zo nog even sporten om mn hoofd leeg te maken, daarna mn tas pakken, met mn vriendje "knuffelen":152: en dan slapen. Morgenochtend nog werken van kwart voor 8 tot 12 en dan rustig naar huis, spullen pakken en die kant op rijden. Spanning komt nu langzaam aan wel maar oh wat heb ik hier al die jaren naartoe geleefd.:43:

Tijdstip is 14.45 aanwezig en 16.00 de operatie, als alles op schema blijft lopen tenminste. Hetgeen waar ik het meest tegenop zie is zo lang nuchter blijven... Ik eet normaal elk uur. Denk echt dat ik om ga vallen...:kez_11: Maargoed, het is voor een goed doel.:104:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Woehoeee!! Ik zit in de wachtkamer!!:43:

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
8 minuten geleden zei Mrs.:

Woehoeee!! Ik zit in de wachtkamer!!:43:

Bijnaaaaaaaaa

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minuut geleden zei Cassidy:

Bijnaaaaaaaaa

Jaaaa!!!:43: Volgens mij zit ik bij de familie van @Demiiii hahaha!:2:

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com