Ga naar inhoud

Mrs. : 25 april 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hee meiden! ^_^

Nou ik ga zo nog even sporten om mn hoofd leeg te maken, daarna mn tas pakken, met mn vriendje "knuffelen":152: en dan slapen. Morgenochtend nog werken van kwart voor 8 tot 12 en dan rustig naar huis, spullen pakken en die kant op rijden. Spanning komt nu langzaam aan wel maar oh wat heb ik hier al die jaren naartoe geleefd.:43:

 

Tijdstip is 14.45 aanwezig en 16.00 de operatie, als alles op schema blijft lopen tenminste. Hetgeen waar ik het meest tegenop zie is zo lang nuchter blijven... Ik eet normaal elk uur. Denk echt dat ik om ga vallen...:kez_11: Maargoed, het is voor een goed doel.:104:

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 179
  • Created
  • Laatste Reactie

Operatieverslag 25 april 2018

 

Het is woensdag ochtend 7 uur en ik ben me aan het klaarmaken om naar het werk te gaan. Ik heb verrassend goed geslapen ondanks dat ik er om 04.00 uur vannacht uit ben gegaan om nog wat te eten. Want 12 uur van tevoren mocht ik niks meer eten of drinken.:blink:

Mijn operatie is pas om 16.00 uur dus ik kon nog rustig een ochtendje werken. Tenslotte is dat de beste afleiding:lol:

Na werktijd rijd ik naar huis om mijn spullen te pakken. Ik had verwacht heel zenuwachtig te zijn maar dat was ik nog steeds niet. Ik had er zelfs zin in! Ik wil graag zelf rijden naar kliniek Heyendael. Ondertussen heb ik ontzettend honger en dorst maar dat heb ik er natuurlijk voor over!:43:

Daar aangekomen mochten we meteen naar de wachtkamer.  Na een kwartiertje wachten mocht ik mee en dus moest ik afscheid nemen van mijn vriend en mijn moeder. Zij hadden er meer moeite mee dan ik. Ik werd naar de ruimte gebracht waar ik meteen op bed mocht liggen en daar werden de gegevens gecontroleerd. Daarna kreeg ik een infuus met vocht en antibiotica van een hele lieve verpleegster. Daarna kwam de anesthesiste. Een ontzettend lieve vrouw die nog eens ging vertellen hoe goed ze voor mij zou gaan zorgen^_^. Toen Kwam Frans Straten. Was super vrolijk en vertelde mij dat hij een stel hele mooie borsten ging maken. Nadat hij me mooi had ingekleurd mocht ik mee naar de operatiekamer. Echt heel gek om eens zo'n kamer in het echt te zien na al mijn ziekenhuisseries:46:. Ik vond het ontzettend interessant en was nog steeds niet zenuwachtig. Er werd stap voor stap uitgelegd wat er zou gaan gebeuren. Ik zei;'kom maar op!' Ze zeiden dat ze het mooi vonden om te zien hoe veel zin ik erin had en dat het lang niet altijd zo is dat de patienten zo relaxed zijn. Toen de narcose werd ingespoten voelde ik dat een beetje maar daarna was ik direct weg. :132:

En toen werd ik dus wakker met borsten!!! :wub:Eindelijk compleet!:57:zo bijzonder!  Ik was meteen wakker op de uitslaapkamer en kon alleen maar spieken onder de dekens en huilen van geluk. Ik had geen pijn maar van tevoren hadden ze dit ook al gezegd de pijn zou later komen. Ik kreeg een lekker ijsje en al snel brachten ze me naar de verpleegafdeling en zag ik mijn vriend en mijn moeder weer. Ik voelde me goed al had ik wel te weinig vocht in mijn lijf door die 12 uur niks eten en drinken dus kreeg ik nog een zak extra vocht. Daarna kreeg ik mijn eerste echte bh. 75c, echt bizar.:o Ze twijfelden zelfs om een 75d aan te trekken maar de 75c zat goed. Van 70aa naar 75c. Wat een verschil he:lol:! Ik heb daar een lekker soepje en 3 broodjes gegeten en om 20.30 was ik weer thuis. Vlak voor ik ging slapen heel even de band en bh afgedaan om te kijken. Ik vind ze echt al mooi en groooot!! Ondanks dat ze gezwollen zijn ben ik dus al heel tevreden. De zuster op de verpleegafdeling was trouwens heel geduldig ondanks dat ik de laatste was(en het was al half 8) en liet me pas gaan toen ik me sterk genoeg voelde. Ze ondersteunde me tot dat ik in de auto zat! Wat een service!

Mijn moeder en vriend hadden tijdens mijn operatie boodschappen gedaan en de medicijnen opgehaald en ook nog even gekletst met de vriend en vader van @Demiiii. Onze vriendjes hadden samen zitten klagen dat wij zo'n obsessie hebben voor het borstenforum!:154:

De eerste 2 nachten heb ik nu gehad en heeft mijn vriend mij lekker in het voedingskussen geïnstalleerd en heb ik best goed geslapen. Eigenlijk alleen wakker om medicijnen in te nemen. De eerste dag kreeg ik ook veel bezoek. Vandaar dat ik mijn verslag nu pas schrijf. Ik kan wel merken dat ik echt een open boek ben en mijn omgeving wel heb ingelicht want het leek wel alsof ik jarig was.  Ik heb al meerdere hunkemoller bonnen gekregen en 2 meloenen van mijn geniale vriendinnen:152:. Ik krijg ook de hele dag berichtjes en telefoontjes en mensen die even binnenlopen om een was te doen of even eten klaar te maken.  De pijn is wel best aanwezig en heb soms weinig lucht (door de band ook denk ik) maar door het medicatieschema van @best_boobie is het goed vol te houden. Dankjewel daarvoor!:53: ook heb ik een opgezwollen buik  en opgezwollen vingers dus ik flink vocht vast. Ik zal binnenkort even foto's plaatsen in mn album maar voor nu rust ik lekker uit.^_^

Lieve meiden allemaal bedankt voor jullie lieve berichtjes en succes wensen. Ik ben de gelukkigste vrouw ter wereld!!

Spreek jullie snel weer!

 

Liefs!

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Mrs.:

@Annemarte dankjewel lieverd!:53: Yes, ik laat het je weten.

Btw, over 24 uur heb jij ook gewoon boobs girl!!:wub:

 Jaaaa zo onwerkelijk.. hoop dat allea morgen goed gaat, heb nogal vaak pech dus zie het ook wel gebeuren dat arts ziek is, protheses niet geleverd of zoiets.. maarja zal hopelijk goed gaan. Denk dat ik wel keihard ga janken als ik klaar ben haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Annemarte:

 Jaaaa zo onwerkelijk.. hoop dat allea morgen goed gaat, heb nogal vaak pech dus zie het ook wel gebeuren dat arts ziek is, protheses niet geleverd of zoiets.. maarja zal hopelijk goed gaan. Denk dat ik wel keihard ga janken als ik klaar ben haha

Hahaha! Zo herkenbaar dit! Dat was ook mijn angst omdat je er zo naar toe geleefd hebt.^_^ Maar dat gaat gewoon niet gebeuren. Morgen heb jij je boobs en het komt allemaal goed mop!:wub: Lekker janken morgen. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Demiiii:

Hahaha die vriendjes toch he :154: Nogmaals gefeliciteerd girl geniet van je boobies en rust maar lekker uit! :wub:

ps. Waar kan ik ergens dat schema vinden? Want bij mij is de pijnstilling wel een dingetje.. :unsure:

Hahaha ja lachen he! Volgens mij heb ik jou ook nog gezien toen je naar de wc ging. Had je een heel tof rood pak aan? Jij ook gefeliciteerd meis! Ik heb van Best Boobie een schema gekregen met onze voorgeschreven medicijnen en dat werkt opzich prima! Verre van pijnvrij maar wel te doen.

 

Paracetamol 1000 mg:
4.00 - 10.00 - 16.00 - 22.00 uur
Celebrex 200 mg(dus 2 pillen):
8.00 - 20.00 uur 

 

Liefs!

Xoxo

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Demiiii:

Jaaa!! Thankss girl. Hmm okee ik had die woensdag na de operatie maar 1 celebrex genomen, gister 3 verspreid op de dag en vandaag nog geen 1.. wel paracetemol maar weet niet of dat erg is zonder celebrex? 

Heyendael belde mij gisteren en ik vertelde dat ik celebrex en paracetemol apart nam zoals in t schema en dat was helemaal goed dus ik zou het lekker zo gaan doen. Wekkertjes zetten om zo de medicatiespiegel hoog te houden en je de pijn dus voor bent. Succes meid!-_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mrs. als je zoveel vocht vasthoudt, probeer dan echt extreem veel te drinken. Juist doordat jij zo weinig gedronken hebt voor je operatie, omdat je zo lang nuchter moest zijn, is jouw lichaam op de spaarstand gegaan. Het houdt nu alles vast dat het krijgt. Zodra je lichaam weer het vertrouwen krijgt dat het genoeg binnen krijgt, gaat het vocht uitscheiden. Dus echt zeker 2 liter water drinken op een dag, de komende dagen. Heel belangrijk :)

Een goed herstel gewenst\!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei best_boobie:

@Mrs. als je zoveel vocht vasthoudt, probeer dan echt extreem veel te drinken. Juist doordat jij zo weinig gedronken hebt voor je operatie, omdat je zo lang nuchter moest zijn, is jouw lichaam op de spaarstand gegaan. Het houdt nu alles vast dat het krijgt. Zodra je lichaam weer het vertrouwen krijgt dat het genoeg binnen krijgt, gaat het vocht uitscheiden. Dus echt zeker 2 liter water drinken op een dag, de komende dagen. Heel belangrijk :)

Een goed herstel gewenst\!

xxx

Dankjewel meid! Wat zouden we toch zonder je moeten! Ik ga nog meer drinken. :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei best_boobie:

je kunt het altijd proberen :45: 

Bij deze!:152: Die ongelofelijke spellingsfout komt door de autocorrect, celebrex en de narcose!!:118:

 

:44::44::44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.