Ga naar inhoud

Mrs. : 25 april 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hi ladies,

 

Al jaren droom ik van een meer vrouwelijke vorm. Ik ben erg smal en plat (65B) en nu ik 24 ben heb ik de hoop echt wel opgegeven. Ik ben 1.78 en weeg sinds een half jaar geen 52 kilo maar 62 kilo. Sporten heeft mij zwaarder gemaakt en een paar stevige ronde billen gegeven maar bij mijn borsten is er echt niks gebeurd. Van het weekend sprak ik met vriendinnen en we kwamen op het borstenonderwerp. Het bleek dat we een gemeenschappelijke kennis hebben die dus blijkbaar een bv heeft gehad afgelopen jaar. De laatste keer dat ik haar zag dacht ik 'jeetje wat ben ik jaloers op die borsten' maar zeker niet gezien dat ze nep waren. Na dat gesprek begon die gedachte over een bv, die al jaren door mijn hoofd spookt, de overhand te nemen. 'Ik kan er iets aan doen, zonder dat het nep lijkt.' Ik besprak het met mijn vriend die altijd zegt dat hij een bv niet nodig vind. Hij vertelde mij dat hij volledig achter mij staat maar dat hij dit ook prima vind zoals hij dat al jaren zegt. Na hier wat anoniem te hebben gelezen ben ik nog enthousiaster. Jullie meiden zijn allemaal zo gelukkig! Ik maak me enkel nog zorgen dat mensen het zouden zien en er negatief over doen. Hoe was dat bij jullie? Veel mensen die het vroegen?

 

Ik hoef echt geen grote borsten, ik wil gewoon vorm!!! Ik heb leerlingen gehad (ik ben juf en had vorig jaar gr. 8, dit jaar groep 5) met meer vorm.. 

Wat denken jullie dat mij geadviseerd zou worden? Iemand met dezelfde maten misschien? 

 

Liefs, een meisje in afwachting om een echte Mrs. te worden!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 179
  • Created
  • Laatste Reactie
14 uur geleden zei Mrs.:

Hi ladies,

 

Al jaren droom ik van een meer vrouwelijke vorm. Ik ben erg smal en plat (65B) en nu ik 24 ben heb ik de hoop echt wel opgegeven. Ik ben 1.78 en weeg sinds een half jaar geen 52 kilo maar 62 kilo. Sporten heeft mij zwaarder gemaakt en een paar stevige ronde billen gegeven maar bij mijn borsten is er echt niks gebeurd. Van het weekend sprak ik met vriendinnen en we kwamen op het borstenonderwerp. Het bleek dat we een gemeenschappelijke kennis hebben die dus blijkbaar een bv heeft gehad afgelopen jaar. De laatste keer dat ik haar zag dacht ik 'jeetje wat ben ik jaloers op die borsten' maar zeker niet gezien dat ze nep waren. Na dat gesprek begon die gedachte over een bv, die al jaren door mijn hoofd spookt, de overhand te nemen. 'Ik kan er iets aan doen, zonder dat het nep lijkt.' Ik besprak het met mijn vriend die altijd zegt dat hij een bv niet nodig vind. Hij vertelde mij dat hij volledig achter mij staat maar dat hij dit ook prima vind zoals hij dat al jaren zegt. Na hier wat anoniem te hebben gelezen ben ik nog enthousiaster. Jullie meiden zijn allemaal zo gelukkig! Ik maak me enkel nog zorgen dat mensen het zouden zien en er negatief over doen. Hoe was dat bij jullie? Veel mensen die het vroegen?

 

Ik hoef echt geen grote borsten, ik wil gewoon vorm!!! Ik heb leerlingen gehad (ik ben juf en had vorig jaar gr. 8, dit jaar groep 5) met meer vorm.. 

Wat denken jullie dat mij geadviseerd zou worden? Iemand met dezelfde maten misschien? 

 

Liefs, een meisje in afwachting om een echte Mrs. te worden!!

 

Hoi,

Het laatste waar je je druk om moet maken is andere mensen.

Jij zag het ook niet dat 1 van die meiden neppies had..

Ik zeg doen wat je gelukkiger maakt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tuttie ja dat is ook zo! Moet me er niet zoveel van aantrekken!^_^ Toch best spannend! Binnenkort maar eens bellen!:1boobs:

Wat is bij jou de stand van zaken? Al een bv gehad, in de planning of kijk je hier gewoon lekker rond?

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!

 

Ik heb net al m'n moed bij elkaar geschraapt en kliniek Heyendael gebeld. Ik ben 24 jaar, 1.78 en 62 kilo en wil graag mijn 65B uitbreiden naar een mooie C of kleine D. 

Ik vind het heel spannend maar heb er ook heel veel zin in. Eibdelijk vorm!!!! Als ik nu de puberteitlessen geef denk ik altijd; ik ben duidelijk blijven hangen bij plaatje 3(beginnende borstgroei) terwijl ik leerlingen heb gehad die al in die fase zaten.. Op naar plaatje 4 dus!:1big_boobs:

Aangezien ik dus juf ben, hoop ik dat mijn operatie in de meivakantie zal gaan plaatsvinden omdat ik dan twee weken vrij heb. Zijn er meer mensen met mijn maten? Of mensen uit mijn werkveld? En kan iemand vertellen hoe zo'n consult is? En mag ik ook twee mensen mee?(Mijn moeder en mijn vriend) Ik merk dat ik het ontzettend fijn vind om herkenbare dingen te lezen. Zo sta je er niet alleen voor!

 

Heel veel liefs voor dit forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mrs.....fijn dat je iets hebt om naar uit te kijken! Ik ben ook bij dr. Straten geweest. Als je op consult gaat zul je eerst een gesprekje hebben met één van de dames aldaar. Je moet dan al meteen een (medische) lijst invullen, hoe lang, zwaar je bent, of je medicijnen gebruikt, eerdere operaties hebt gehad etc. Er wordt je uitgelegd hoe de gang van zaken is wanneer je daar een BV ondergaat. Ook worden alle complicaties (niet schrikken!) besproken. Daarna ga je naar de pc zelf. Hij zal je vragen wat je wilt en geeft je uitleg en advies, mede op basis van een passessie. Krijg je een leuk hemdje aan waarin verschillende groottes protheses passen, zodat je al een beetje kunt zien hoe het gaat staan. Dat is leuk en spannend! Bij mij was het zo dat er ook meteen een offerte werd gemaakt op basis van mijn wensen (ik had nl ook nog een tepellift): Mentor rond, HP, cohesive II en ik hoefde niet per se 3 jaar nazorg. De offerte werd daarna bij Tanne (de vrouw van de pc) nogmaals besproken. Ik mocht deze mee naar huis nemen en erover nadenken. Ook moet je daar al meteen tekenen dat je op de hoogte bent van alle risico's. Eenmaal thuis heb ik niet zolang hoeven nadenken. Ik vond het een prettig en uitgebreid consult en wist vrijwel meteen dat ik door dr. Straten geopereerd wilde worden, dus heb vrij snel na het consult mijn operatiedatum laten vastleggen. Volgens mij is het geen probleem wanneer je én je moeder én je vriend meeneemt; gewoon doen! Fijn om back up te hebben toch!?

 

Succes volgende week!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis! Ik ben afgelopen dinsdag door dr straten geopereerd. 

In mijn operatieverslag-topic staat ook een verslagje van mijn consult!

dr. Straten is een enorm vriendelijke en kundige man. Ik was giga zenuwachtig tijdens het consult maar iedereen doet enorm zijn of haar best om je gerust te stellen. 

Ik ben zelf 1.68, 54kg en tenger gebouwd. Door sporten en paardrijden ook flinke billen maar helaas van boven maar een 70a/b. 

Ik heb 350cc high profile cohesive2 dual plane geplaatst gekregen. 

 

Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@noov heel erg bedankt voor je reactie en je uitleg! Kan je ook een schatting maken van hoe lang dit consult ongeveer duurt? Dan weet ik of ik mijn kickboksles af moet zeggen of niet! En hoeveel cc had je? En is hij voor of achter of DP geplaatst?

 

 

@Boobs350 Gelukkig hihi! Ik vind het consult al spannend! Laat staan de operatie straks! Maar oh, wat heb ik er ook zin in. Ik droom er nu al van 's nachts!:wub: 

Ik ga jouw operatieverslag lezen! Heb je ook al foto's van je nieuwe boobies?:blush:

 

Weten jullie of je een voorkeur kan aangeven voor de operatiedatum en dag?

En kan iemand me uitleggen waarom er gekozen wordt tussen; voor de spier, achter de spier of Dual Plane geplaatst wordt? Ik lees het wel steeds maar snap niet zo goed het verschil en de voor en nadelen! :blush:

 

Bedankt voor jullie berichtjes meiden!!

Liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mrs.

 

Borstvergroting boven de borstspier

Een borstvergroting boven de borstspier geeft een natuurlijk resultaat, omdat de implantaten met je lichaam kunnen meebewegen en zich op de plek bevinden waar je eigen borstweefsel zich ook bevindt. 

Omdat vrouwen met kleine borsten vaak minder eigen borstweefsel hebben, bestaat er een kleine kans dat bij deze methode de rand van de prothese voelbaar of zichtbaar wordt. Dit kan een reden zijn om deze methode niet toe te passen.

Plaatsing boven de borstspier is vooral aan te bevelen bij vrouwen die een grote cupmaat willen, die slappe borsten hebben of vrouwen die fanatiek sporten.

Borstvergroting onder de borstspier

Plaatsing van siliconen onder de borstspier wordt vaak toegepast bij vrouwen met kleine borsten. Wanneer weinig borst-, vet- of klierweefsel aanwezig is, geeft deze manier een mooier resultaat. 

De kans dat je de protheserand kunt zien of voelen is kleiner dan bij plaatsing boven de borstspier. Deze methode is de eerste twee weken pijnlijker dan plaatsing boven de borstspier. 

Wanneer het implantaat onder jouw borstspier geplaatst wordt, zullen je borsten minder natuurlijk bewegen. Wanneer je je borstspier aanspant, zal de vorm van de prothese iets veranderen en wanneer je ligt zullen jouw borsten minder natuurlijk vallen. 

Bij de meeste vrouwen gaan borsten in de loop der jaren meer hangen. De prothese daalt echter niet mee, waardoor je een kleine kans hebt op een 'dubbele' borst.

Dual plane

Bij een dual plane borstvergroting wordt het implantaat half onder en half boven de borstspier geplaatst. Dit is een manier die de nadelen van bovenstaande methoden vermindert en de voordelen combineert.

De borst kan natuurlijk bewegen zonder dat de rand van de prothese zichtbaar is. Ook beweegt de prothese niet bij het aanspannen van de borstspier. 

Deze methode wordt de laatste tijd steeds meer toegepast, vooral bij vrouwen met minder camouflage, dat wil zeggen weinig eigen borst- of vetweefsel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei noov:

@Mrs.

 

Borstvergroting boven de borstspier

Een borstvergroting boven de borstspier geeft een natuurlijk resultaat, omdat de implantaten met je lichaam kunnen meebewegen en zich op de plek bevinden waar je eigen borstweefsel zich ook bevindt. 

Omdat vrouwen met kleine borsten vaak minder eigen borstweefsel hebben, bestaat er een kleine kans dat bij deze methode de rand van de prothese voelbaar of zichtbaar wordt. Dit kan een reden zijn om deze methode niet toe te passen.

Plaatsing boven de borstspier is vooral aan te bevelen bij vrouwen die een grote cupmaat willen, die slappe borsten hebben of vrouwen die fanatiek sporten.

Borstvergroting onder de borstspier

Plaatsing van siliconen onder de borstspier wordt vaak toegepast bij vrouwen met kleine borsten. Wanneer weinig borst-, vet- of klierweefsel aanwezig is, geeft deze manier een mooier resultaat. 

De kans dat je de protheserand kunt zien of voelen is kleiner dan bij plaatsing boven de borstspier. Deze methode is de eerste twee weken pijnlijker dan plaatsing boven de borstspier. 

Wanneer het implantaat onder jouw borstspier geplaatst wordt, zullen je borsten minder natuurlijk bewegen. Wanneer je je borstspier aanspant, zal de vorm van de prothese iets veranderen en wanneer je ligt zullen jouw borsten minder natuurlijk vallen. 

Bij de meeste vrouwen gaan borsten in de loop der jaren meer hangen. De prothese daalt echter niet mee, waardoor je een kleine kans hebt op een 'dubbele' borst.

Dual plane

Bij een dual plane borstvergroting wordt het implantaat half onder en half boven de borstspier geplaatst. Dit is een manier die de nadelen van bovenstaande methoden vermindert en de voordelen combineert.

De borst kan natuurlijk bewegen zonder dat de rand van de prothese zichtbaar is. Ook beweegt de prothese niet bij het aanspannen van de borstspier. 

Deze methode wordt de laatste tijd steeds meer toegepast, vooral bij vrouwen met minder camouflage, dat wil zeggen weinig eigen borst- of vetweefsel.

Duidelijk! Kan je wat vertellen over de gemiddelde pijn bij Dual Plane?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Boobs350:

Hey meis! Ik ben afgelopen dinsdag door dr straten geopereerd. 

In mijn operatieverslag-topic staat ook een verslagje van mijn consult!

dr. Straten is een enorm vriendelijke en kundige man. Ik was giga zenuwachtig tijdens het consult maar iedereen doet enorm zijn of haar best om je gerust te stellen. 

Ik ben zelf 1.68, 54kg en tenger gebouwd. Door sporten en paardrijden ook flinke billen maar helaas van boven maar een 70a/b. 

Ik heb 350cc high profile cohesive2 dual plane geplaatst gekregen. 

 

Xx

 

Hoe is het met de pijn? En na hoeveel tijd mag je weer paardrijden? Wordt er een max aan cc geadviseerd bij een sport zoals paardrijden? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Kim2510:

Duidelijk! Kan je wat vertellen over de gemiddelde pijn bij Dual Plane?

 

Nou...het doet gewoon pijn, haha!

 

Ach weet je, het wordt verschillend ervaren. Gemiddeld zijn de meeste dames 1 tot 2 weken uit de running. De eerste week is pijnlijk. Je kunt moeilijk bewegen, aankleden, liggen, zitten, slapen. Je zult je verbazen waarvoor je overal borstspieren nodig hebt ;-)! Je kunt natuurlijk pijnstilling nemen wat de scherpe randjes weg neemt. Ik vond de eerste week pittig, maar wel te doen. Na een week kon ik mijn kantoorwerk weer oppakken. Ik werk voor mezelf, dus dan is het makkelijk naar eigen inzicht in te delen.  Echter, merk ik dat de meeste dames langer hersteltijd nodig hebben. Ikzelf de eerste keer ook; had nu een wissel. 

Na ongeveer 5 a 6 weken was ik volledig pijnvrij en kon ik alle bewegingen weer maken en lekker slapen.  Maar nogmaals: er zijn ook heel andere verhalen. Sommigen doen er echt langer over! Blijft per persoon verschillend...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey ladies!! 

Ik ben gisteren op consult geweest!!! Het was een heel prettig emotioneel gesprek met een hele kundige arts. Tanne en dokter Straten zijn heel vriendelijk. Ik was als laatste die dag maar ondanks dat was dokter Straten nog vrolijk en hij nam de tijd. Ik kreeg te horen dat ik 65aa had. Dat was wel even schrikken want ik dacht dat het nog wel 70a/65b was.  Hij begreep heel goed dat ik het anders wilde en vertelde mij dat hij het heel mooi gaat maken. Iets dat perfect past bij mijn lijf. Toen gingen we passen. Hij vertelde mij niet hoeveel cc hij gaf. Toen ik het aan had moest ik direct huilen. Het was alsof ik trouwjurken aan het passen was en direct DE trouwjurk gevonden had ofzo haha! Mijn vriend was ook meteen enthousiast en dat terwijl het voor hem in eerste instantie niet hoefde. "Je straalt helemaal!!!" "Deze staan perfect!" Ik heb wel een half uur voor de spiegel gestaan en steeds gezegd hoe mooi en gek het was. Na ook nog andere protheses en CC's gepast te hebben en nog even in mijn eigen zwarte hempje wist ik zeker dat de eerste inderdaad perfect waren. Dokter Straten zei dat ook direct.

Ik krijg dan de anatomische protheses en Dual Plane geplaatst om het zo natuurlijk mogelijk te krijgen.

Toen vertelde hij wat het was; cohesive 3 Medium Height High projection 390CC. 

Dat klonk als heel veel! Maar ik had met passen hier het goede gevoel bij dus dat zegt wel weer dat cc's niet zoveel zeggen. Geen twijfel meer dus.

 

Omdat ik leerkracht ben zit ik gebonden aan de vakanties en omdat ik minimaal twee weken herstellen wil, aan de meivakantie. Vandaag heb ik met mijn leidingevende gesproken en die gaf mij toestemming om wat dagen te ruilen om zo 2,5 week vrij te hebben om zo goed te herstellen. 25 april is mijn operatiedatum. Ik kan niet wachten!! Al meer ladies die eind april onder het mes gaan?

 

@best_boobie  wil jij mijn titel aanpassen? 

 

Liefs!xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Mrs.

Wat een goed consult heb jij gehad, fijn zeg!!!
En je moet er zeker voor gaan nu, als het zo goed voelde bij de passessie, dan ga je het ook helemaal super vinden straks. UIteraard moet je het allemaal de tijd geven in het begin, je zult merken dat 'geduld' niet de sterkste kant is van ons vrouwen ;) 
Maar de eerste 3 maanden gaat er veel veranderen. 

Ik ga je titel aanpassen!
Nog heel veel plezier met aftellen!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie ohhh en ik ben sowieso al zo ontzettend ongeduldig hihi!!!:63::blush:

Maargoed alles beter dan een strijkplankje blijven! Loop ik met liefde de eerste maanden met mn borsten in mn nek dan dat ik plat blijf! Ik kan niet wachten tot de 25e. Ja echt een heel fijn consult en mijn omgeving (vrienden, ouders, teamgenootjes) gunnen het me zo ontzettend en zijn zo blij  voor me:blush:. Kom maar op dus!

 

Heel fijn!! Dankjewel! Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis, gefeliciteerd met je datum! Super dat je consult zo fijn was, zo heb ik het ook ervaren bij kliniek Heyendael, met Tanne, Marissa en dr. Straten! Gaat vast super mooi worden, ik ben nu 4 weken po en al heel erg tevreden :wub: Lekker aftellen nu!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Mrs., van harte gefeliciteerd met je operatiedatum. Goed dat je de knoop hebt doorgehakt, als het iets is, wat je zo graag en al zo lang wilt. En wat fijn dat iedereen in je omgeving zo lief met je meeleeft. Dat hoor je ook vaak anders hoor; sommige meiden zijn zelfs zo bang voor opmerkingen (bijvoorbeeld op het werk) dat ze het nog niet eens vertellen. Stom dat er in de samenleving nog steeds een soort van taboe op rust. Maar gelukkig trekken wij ons daar gewoon niks van aan :38:.

Geniet van het aftellen en de voorpret.... voor je het weet is het zover.

 

:53:, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Aloysa dankjewel!:7: Ja ze zijn echt top! Oh ik ga eens jouw verslag lezen. Mag ik ook in je album meekijken:blush:? Wat fijn dat je zo tevreden bent!! En dat al na 4 weken. Was je in het begin ook ongeduldig of was het bij jou al vanaf het begin mooi?

Liefs!xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee dankjewel!!:7:

 Nou echt super inderdaad! Zo lief!:blush: Net als de lieve mensen op het borstenforum!

Het is zo stom dat er nog zo'n taboe is! Ik las inderdaad ook zulke verhalen. Echt heftig. Wat is jouw situatie? Hoe reageerde jouw omgeving? Ik ga er een beetje vanuit dat jij po bent of klopt dat niet?

 

Liefs!xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei Mrs.:

@Aloysa dankjewel!:7: Ja ze zijn echt top! Oh ik ga eens jouw verslag lezen. Mag ik ook in je album meekijken:blush:? Wat fijn dat je zo tevreden bent!! En dat al na 4 weken. Was je in het begin ook ongeduldig of was het bij jou al vanaf het begin mooi?

Liefs!xoxo

Ik heb je toegevoegd aan mijn album! Dankzij dit forum was ik er wel op voorbereid dat ze in het begin nog niet zo mooi zouden zijn, maar ik vond het meevallen. Ik was erg bang dat het te groot ging worden, maar ik denk achteraf dat dr. Straten heel goed advies heeft gegeven. Ik zie ze nu elke week weer een beetje mooier worden, ik ben heel erg benieuwd hoe het eindresultaat gaat zijn :wub: Ik kan niet wachten om te shoppen :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Aloysa! Wauw wat een mooie boobies heb je gekregen meid! Ja precies! Denk dat ik echt heel erg moet gaan wennen van niets naar iets! Ik loop echt rechtdoor, jij had al wel een beetje borsten.:blush: oh ja dat kan ik me voorstellen!! Wel heel veel geduld nodig hè?!:63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mrs.:

@Jaydee dankjewel!!:7:

 Nou echt super inderdaad! Zo lief!:blush: Net als de lieve mensen op het borstenforum!

Het is zo stom dat er nog zo'n taboe is! Ik las inderdaad ook zulke verhalen. Echt heftig. Wat is jouw situatie? Hoe reageerde jouw omgeving? Ik ga er een beetje vanuit dat jij po bent of klopt dat niet?

 

Liefs!xoxo

Hey meis, mijn situatie is een lang verhaal. Misschien dat je beter even mijn topic kunt lezen:

 

Ik zal je zowiezo even toevoegen aan mijn album. Kun je ff spieken :38:.

Veel leesplezier. 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee jeetje zeg! Wat een heftig verhaal! Snap dat je dat niet eventjes kort kon samenvatten haha!:4:

Hoe gaat het nu met je? Is de bubble echt weg?

 

@Aloysa hahaha dat is ook niet mijn sterkste punt! Maargoed alles beter dan een strijkplank blijven!:45:

 

Ik ga jullie even toevoegen aan mijn album! Kunnen jullie mijn pasfoto's bekijken!:blush:

 

Liefs!!!xoxo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Pff... Het wachten is bijna voorbij...:36:

Ik ben begonnen aan de arnicadruppels en keihard aan het aftellen. Het mag wat mij betreft nu gebeuren!:63:

Helaas nog 13 nachtjes slapen... 

Samen met mn boobietwins;

@El80 @Demiiii @jacky1997

 

#can'twait #gimmeboobs #couldn'tbemoreready

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.