Ga naar inhoud

Wat mag de eerste 2 weken


Aanbevolen berichten

Ik mocht helemaal niks van mijn man. Ik vond het heerlijk. lekker tv kijken en soms een stukje wandelen. Ik ben altijd degene die zorgt dat het huishouden goed loopt dus dat eens uit handen geven was dood eng, maar achteraf heeerlijk!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag heel weinig maar heb echt gemerkt dat als je totaal niks doet je MEGA stijf wordt, en dus meer pijn krijgt. Niet tillen niet je boven armen heffen, zoveel mogelijk je armen langs je lijf houden, tenminste dat doe ik. Mijn onderarmen gebruik ik gewoon. Af en toe loopjes in huis doen hihi. Verder echt goed uitrusten. En naar je lichaam luisteren. Voor sommige vrouwen is het anders maar ik heb het zo ervaren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat moet ik idd met 3/4 weken. Maar heb bijna geen last dus moeilijk om niks te doen. En heb geen zitvlees. Loop ook nog wel eens naar de winkel is in totaal 3,5 km maar ja dat heb ik nu ook wel gezien. Moet in mn 4e week weer gaan werken en die denken dat ik dan weer kan sjouwen en doen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben na 11 dagen weer gaan werken,begonnen met 6 uurtjes per dag.ligt er helemaal aan wat je doet en hoe je je voelt. Ik doe nu zittend werk en gaat prima niet tillen en niet boven je hoofd met je armen, autorijden mocht ik na een week en fietsen ook.koken doe ik ook al zelf, alleen de pannen afgieten en op tafel zettem doet mijn man

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.