Ga naar inhoud

Petra: 17 december 2010 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Vandaag voor het eest op mijn werk geweest. Een beetje onwennig maar leuke reacties gekregen. :153:

Raar he, ik denk dat iedereen meteen naar mijn nieuwe borsten kijkt, nou niet dus. :152:

De mensen die het weten zijn best nieuwsgierig naar het resultaat. Vriendinnen heb ik foto's van het resultaat laten zien. De reacties doen me erg goed. :105:

Ook voor het eerst weer auto gereden, dit ging nog wel een beetje stroef maar goed. Baal wel van het minder eten. Als ik mijn oude eetpatroon doorvoer wordt ik kogeltjes rond. Juist nu kerstkoekjes, oliebollen, lekkere hapjes, ik moet me echt inhouden. Maar ik hoop volgende week met een vriendin weer mee te gaan naar de sportschool om voorzichtig aan te gaan spinnen. We zullen zien. :32:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Petra,

Ik zag al in het profiel van Leentje dat je volgende week gaat beginnen met spinnen. Wil je me laten weten hoe het ging?? Ik sport ook heel veel en kan niet wachten om weer te beginnen en ik dacht idd ook aan spinning. Boksen, bodypump enz. zet ik nog maar even uit mijn hoofd :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

Nu ruim 2 weken po en de laatste 2 dagen zijn mijn borsten pijnlijker. Het lijkt wel of ze strakker komen te staan, mijn tepels zijn erg gevoelig en de zij kant is ook extra gevoelig. Ik smeer er maar vitamine b creme op maar weet niet zo goed wat ik kan doen om de pijn te verzachten. Is het mogelijk dat de protheses aan het indalen zijn en dat de spanning daardoor toeneemt? :105:

:63: Gisteren in de stad geweest en kon het niet laten om nieuwe bh's te passen. Ben eigenlijk wel benieuwd naar mijn maat. Ik draag nu een sport bh 75 c (hema heavy sport) maar goed, dit rekt lekker mee. Mijn pas actie was echt geen succes. :107: Mijn borsten zijn nog te hard en stijf om mooi in de bh te vallen. Wat had ik gedacht!!!! Geduld Geduld Geduld.

liefs Petra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja moeilijk hè geduld. Dat strakke gevoel herken ik wel en vooral dat het wisselend is... gisteren had ik heel veel last en vandaag weer helemaal niet!

Ik ben trouwens vandaag op controle geweest en hij gaf me groen licht om langzaam te beginnen met hard lopen. Had ik nooit gedacht na 2 weken po, ga het morgen proberen :-)

Succes met geduld hebben :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das wel snel hoor dat je al mag beginnen met hardlopen,

pfff ik weet zelf uit ervaring met me spinningslessen

dat ik met 8 weken(bij me 1ste bv) op die fiets toch nog wel

last had hoor,zeker met staande oefeningen,omdat je dan kracht gaat

zetten op je armen en tevens je borstspieren.

Eigenlijk wil ik nu ook zo snel mogelijk weer op die fiets,

maar het houdt me nu nog even tegen,bang dat ik weer last ga krijgen.

De meeste klinieken adviseren dacht ik ook pas na 4 weken langzaam

het sporten weer op te pakken,laat staan intensieve sporten.

Vind het wel knap van je dat je het in ieder geval gaat proberen,

graag hoor ik van je hoe het gegaan is.

Sorry Petra,dat ik in je topic dit wil vragen aan Puck.

Dat strakke gevoel gaat met de week wel beter worden Petra,

heel herkenbaar en worden ze ook lekker zachter,heel fijn hoor.

Even geduld nog hebben :) ,

Groetjes Angela

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi petra

idd een magisch woord he dat geduld :rolleyes:

wat ook kan,teminste wat ik ervaar dan,tijdens mijn mestruatie,2dagen ervoor al en 3dagen erna zelfs nog,en in die ongieweek,heb ik ook gezwollen,gespannen borsten.

mischien kan je het linken,ook hormoonverschuivingen kunnen hier oorzaak van zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

JAAAAAAAAA

Het klopt ik ben inderdaad ongesteld geworden en volgens mij heeft het hiermee te maken.

Tjeee opluchting, was even bang dat ik misschien te veel heb gedaan of dat mijn bh te strak zit. Maar nu weet ik het. Gelukkig is het strakke gevoel al een stuk minder. :lol:

petra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, :rolleyes:

Nou het gaat langzaam maar toch voel ik dat het strakke gevoel minder wordt. Zelfs het voorover buigen, is minder gevoelig. :153: Het auto rijden gaat nu goed en het fietsen ook. Nog 2 weken en dan kan ik weer aan de bak, stofzuigen, beddenverschonen etc. :134: Nog even genieten van het niksen. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of de borsten zachter gaan aanvoelen? Zo ja wanneer? en of ze mee gaan bewegen of gaat dit niet gebeuren bij plaatsing achter de spier? Ik ben nu 4 weken po. Ik ben benieuwd. :68:

petra

Link naar reactie
Delen op andere sites

SPIERPIJN ....

Gisteren voor het eerst weer naar de sportschool geweest. Eerlijk gezegd vond ik het best spannend, vooral de reacties van de anderen. :125:

Allemaal leuke reacties dat maakt de draad oppakken een stuk gemakkelijker.

Eerst goed bij gekletst en aan de thee, daarna het echte werk.

Ze hebben me geholpen met het opstellen van een persoonlijk trainingsprogram. :91: warming up 10 min fietsen, buikspierkwartiertje, 10 min etc...

Morgen weer en zaterdag ook. Heerlijk wat voelde dit goed. :43: En vandaag spierpijn!!!!! Wist niet dat dit zo goed kon voelen. Vandaag alleen mijn buikspieren gevoeld ipv de borstspier.

Petra :97:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Jaaaaa, :rolleyes:

Weg met de sport bh. Ik heb gisteren mijn kledingkast opgeruimd. Alle oude bh's weg. Een AH tas vol. Lijkt heel wat met al die vulling..... :153:

Weg ermee!!!!

Heb mijn nieuwe aanwinsten uitgestald in mijn kast, de helft van de kast is nog leeg. Zonder vulling kan er veel meer bij dusssss...... shoppen.

Ben benieuwd naar de nieuwe collectie. Vandaag had ik er nauwelijks erg in dat ik een beugel bh aanhad. blij blij blij :63:

Gisteren toch even naar de huisarts geweest hechting laten checken. Ze kon geen knoopje vinden dus het zal wel goed komen. Eerder deze week telefonisch contact met de pc gehad over het sporten. Ik mag echt nog niet steppen of een andere groepsles volgen. Viel me wel tegen, had verwacht naar 6 weken weer op te kunnen pakken. Niet dus!!! :108:

Voorlopig nog met de apparaten spelen. Verder gaat alles zijn gangetje.

Petra :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaaa lekker is dat al die oude bh's weg ;-)

Ik heb ook al mijn bonnen opgemaakt die ik had gekregen dus al een voorraadje nieuwe bh's.

Hoef je die sportbh ook 's nachts niet meer aan???

Balen zeg dat je niet aan de steplessen mee mag doen? Waarom eigenlijk niet? Is dat een verschil met voor de borstspier?

Ik hoef pas over twee weken op controle, maar loop al volop hard (misschien mag dat wel helemaal niet).

Vanaf wanneer mag je dan wel weer lessen gaan volgen?

Groetjes Puck

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Petra,

Fijn hè, dat die 6 weken voorbij zijn!!! Is het strakke/gespannen gevoel al een beetje weg bij je. Bij mij gelukkig wel, ze voelen echt veel meer eigen.

Ben herstellende van een hele vervelende griep, dus ik heb nog geen nieuwe bh's. Kan niet wachten...... :101:

Ik hoop dat je snel weer mag steppen. Ik heb gisteren voor t eerst weer gedanst. Ik merkte wel dat ik t een beetje voorzichtig deed. Vond t ook heel raar om mn armen boven mn hoofd te doen. Maar t deed geen pijn gelukkig. Tis gewoon nog een beetje stijf.

Groetjes Leentje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Zo even weer tijd voor borstzaken. :rolleyes:

Het gaat allemaal erg voorspoedig. Voel me erg blij met mijn nieuwe borsten. Heb ondertussen een vermogen uitgegeven aan lingerie.

Ondertussen heb ik het sporten ook weer actiever opgepakt. Ben sinds 3 weken weer aan het steppen alleen nog geen armen boven mijn hoofd. De pc gaf aan dat deze beweging pas mag na mijn eindcontrole 28 maart. Best lang he, ruim 3 maanden een minimale belasting van de borstspier? :115:

Anyway, wordt erg vrolijk van het sporten, het wiebelen en schudden valt reuze mee. Ik had verwacht en gehoopt op een volle B en kleine C cup uit te komen. Dit is een volle D geworden. No problem, helemaal HAPPY :48:

Het slapen s'nachts is soms nog wel vervelend, gebruik nog steeds een extra kussen.

Zo, ik ga de kids ophalen.

bay bay Petra :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Petra,

Leuk om weer even een update van je te lezen.... Wat fijn dat het goed gaat en dat je weer lekker kunt sporten.

Hahaha blijft leuk toch om lingerie te shoppen. Zo lekker om gewoon te kunnen kiezen ;-)

Groetjes

Puck

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Petra,

Ik heb vlg week mijn eerste consult bij dr Nio.

Wat ik me afvroeg, wat is de reden dat er voor anatomisch is gekozen? want ik hoor veel verhalen van ronde eurosiliconen oid?

Ben me aan het verdiepen is alles, zodat ik volgende week goed kan aangeven wat ik mooi vind, en waar ik vragen over heb.

Mag ik vragen wat jij kwijt was? want anatomisch is duurder toch? ben je in de parkkliniek geopereerd of in het ziekenhuis?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gisteren naar de sauna geweest. Heerlijk maar het zwemmen was echt een ramp. :134:

Raar gevoel, echt heel maf.

Vandaag volop mee gedaan met de step. Dit gin top, geen last en heerlijk om weer te kunnen knallen.

Volgende week de body combat ook weer oppakken, ben benieuwd, met al die jabs en uppers en cross moves. :91:

Mooi weertje vandaag en mijn nieuwe jurkje aan gedaan, met een geweldig decolete, wel even wennen, had altijd hoge jurkjes.

bay bay Petra :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe voelde dat zwemmen petra?? Ben erg benieuwt!!

Pfff ben even jaloers hoor, wil ook weer knallen in de sportschool. Heerlijk gedachten verzetten!

Over 2 weken mag ik rustig aan weer beginnen, dus begin met wandelen ;)

Jij dus je eerste sexy jurkje aan, toppie :D

:116: Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Zo alles is goed. Mijn pc was tevreden over het resultaat, nog een laatste foto gemaakt en ik hoop voorlopig niet meer terug te komen.

Toch iedere keer 1.5 uur onder weg.

Helemaal HAPPY. Was nog wel even benieuwd of de borstcontrole nu met prothese anders moet dan zonder.

Mijn pc heeft me gerust gesteld, blijft allemaal het zelfde. :105:

Gisteren en vandaag de herlancering van het nieuwe sportprogramma. Heb enthousiast mee gedaan. X-co en pump, ging redelijk.

Ciao Petra :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Petra,

Heb jij ook je laatste controle gehad? Ik ook vorige week. Tijd gaat snel, hè. Ik ben er al zo aan gewend!

Gelukkig komt de zomer er nu aan. Kunnen we er ook mee pronken. :101:

Ik ben vergeten te vragen over die borstcontrole. Ik heb er nog geen gehad, maar die standaard controle kunnen we gewoon naar toe gaan? Zien ze wel iets op die röntgen foto?

Groetjes Leentje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.